Ja die braken om 23 uur maar toen gebeurde er niks. Echt niks, geen pijntje, geen krampje niks. Tot precies een uur later ik bij de eerste wee al tegen het plafond zat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja maar......Dan waren je vliezen al gebroken? Of hoe moet ik dat zien?
Vamperotica, deze baby valt er gewoon uit johgeen centje pijn
![]()
Nee gekheid natuurlijk. Hoe heb je dat dan ervaren...met baby nr 4? Vond je t niet eng ofzo?
quote:
Was dat in 2008?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]Yup.... Van de badkamer naar de overloop...
Dat je dat nog weet!
Nee...2006quote:
Er was geen tijd om het eng te vinden!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:40 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja maar......Dan waren je vliezen al gebroken? Of hoe moet ik dat zien?
Vamperotica, deze baby valt er gewoon uit johgeen centje pijn
![]()
Nee gekheid natuurlijk. Hoe heb je dat dan ervaren...met baby nr 4? Vond je t niet eng ofzo?
Jeetje 2006, dan is het inderdaad een beetje scary dat ik dat nog weetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee...2006
In 2008 moest mijn partner van de verloskundige bellen op het moment dat HIJ dacht dat het serieus werd...Ze is gekomen en heeft me geen seconde meer alleen gelaten tot die kleine er was!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jeetje 2006, dan is het inderdaad een beetje scary dat ik dat nog weet
Dat komt door de omvang Claudiaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
As, ik kan me helemaal niet herinneren of ik je nu gefeliciteerd heb. Op een of andere manier is het heel vanzelfsprekend voor me dat je zwanger bent of zo?Maar voor de zekerheid: gefeliciteerd!
Aangezien ik t zelfde wilde typen, quote k m gewoonquote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:55 schreef As1981 het volgende:
Thistleweed de mijlpaal der mijlpalen. hopelijk hoef je niet te lang te wachten.
Hahaha grappig hoe je dat zegt.. terwijl je 40 weken bent!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:35 schreef Thistleweed het volgende:
Zo, ik ga even dweilen, ook wel heel erg nodig.
De mijlpaal der mijlpalenquote:
phaidra LLM al weerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De mijlpaal der mijlpalen
MeNicole, wat een verrassing! Gefeliciteerd!
Ennuh.... Een beetje aan de late kant, maar MELD!
Hier helpt het om het kussen alleen tussen mijn knieën te proppen, dus niet onder mijn buik... en door regelmatig om te draaienquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef Phaidra het volgende:
Jup. Bizar!![]()
Ik wil nu eigenlijk ook wel alles af hebben, het begint nu toch wel spannend te worden.
Iemand nog tips trouwens voor nachtelijke bandenpijn? Zo tegen vier/vijf uur word ik steeds wakker met pijn en kan ik geen fijne lighouding meer vinden. Ik slaap al met een voedingskussen die ik zowel tussen m'n benen als onder m'n buik prop.
Hier idem, mja we zien wel hoe t loopt... gelukkig bevat dreumes t nog niet zo goed wanneer hij jarig isquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh en verjaardag dreumes.. hmm ik moet ook nog maar even kijken hoe en of we dat gaan doen... Ik ben een week voor haar verjaardag uitgerekend en de kans dat ik over datum ga is klein, dus misschien houden we het wel zo. Meneer is ook jarig in de week dat de dreumes jarig is... Misschien dan maar wat later vieren ofzo...
Hahaha, ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:36 schreef Kersjes het volgende:
Phaidra, M. en ik zijn de vorige keer samen heerlijk uit eten geweest bij dat tentje in jullie oude buurt. Onbeperkt mosselen![]()
Het was toen 1 dag na mijn uitgerekende datum en mijn buik ik was gigantisch. Elke keer dat ik opstond om naar de wc te gaankeek het hele terras me bezorgd aan en je zag ze denken "Ze zal toch niet nu..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaah die herken je zeker weten.... ik had bij evie ook een weeenstorm, geboren in 1 uur en 48 min. Mijn VK drukte mij ook op het hart om bij de tweede bij de eerste wee direct te bellen. Gedaan, weer weeenstorm en de hele bevalling duurde 55 min... was wel echt extreem...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn VK denkt dat de kans groot is dat we het ziekenhuis niet halen. Ik kreeg
ook een 'wanneer moet je bellen lijstje' waarbij het: om de vijf minuten en 1 minuut aanhouden werd doorgestreept.
'Dat geldt niet voor jou, jij moet meteen bellen!'![]()
Ik denk dat het wel los zal lopen,
waarschijnlijk weet ik bij de eerste wee wel of het hetzelfde is als vorige keer. Een weeën storm herken je de tweede keer vast toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de spoiler werkt ivm mega foto geloof ikhaal hem straks wel weer weg
![]()
Daarom ontroert deze foto me ook zoquote:Op zondag 3 juni 2012 08:25 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd Mango en supermooie foto. Met je ene hand je man vasthouden en met je andere je buik.
Hij was de weg kwijtquote:Op zondag 3 juni 2012 09:47 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja die ooievaar was briljantjammer dat het nog 5 jaar op zich liet wachten voor de ooievaars kwamen brengen wat ze horen te doen
maar soit
Wat gaafquote:Op zondag 3 juni 2012 13:15 schreef Lunta het volgende:
Oh het wordt zo tof op de babykamer. De klamboe hangt (want het wordt een hele mooie zomer, dus muggen). De babyfoon camera hangt ook op zijn plek en wat nu nog rest zijn de rolgordijntjes.
Bijna zover dat we in kunnen richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |