Bedoelde je zoiets als 'met name', maar kon je er niet op komen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef SkeereKip het volgende:
Weetikveel, die bioloog zal t vast wel snappen
Dus je hebt leren kopieren en plakken, chapeauquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef SkeereKip het volgende:
Nee gelukkig niet, dat gebeuren alleen met de leesverslagenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je hebt leren kopieren en plakken, chapeau
Jij dreigt niet, jij duwt of mept meteen. Dan vind ik dreigen toch iets vriendelijker. Trouwens, ik denk dat je vader je gewoon ff waarschuwde. En om antwoord te geven op je vraag uit de OP: ja hoor, dat magquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:07 schreef SkeereKip het volgende:
Ja heel leuk en alles, maar ik vind nog steeds niet dat ie moest dreigen, ik dreig hem ook niet 't raam uit te gooien
Ja ja, kijk; dat gebeuren alleen met leesverslagen! Knoop dat maar in je oren kwiwi!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:08 schreef SkeereKip het volgende:
Nee gelukkig niet, dat gebeuren alleen met de leesverslagen
Ik heb alleen geduwd als reactie dat m'n arm kolere pijn deed door die deurquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij dreigt niet, jij duwt of mept meteen. Dan vind ik dreigen toch iets vriendelijker. Trouwens, ik denk dat je vader je gewoon ff waarschuwde. En om antwoord te geven op je vraag uit de OP: ja hoor, dat mag
Maar eigenlijk moet je een beetje huilenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:08 schreef SkeereKip het volgende:
Grappig, keiharde backfire in een WGR topic, zelf actief in KLB als de gene die backfired
En jij had je handen thuis moeten houden. Je zou zeggen dat iemand die een opleiding bij defensie doet wel wat discipline heeft, maar jij overduidelijk niet. De reacties in dit topic zijn misschien niet allemaal even serieus (quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:07 schreef SkeereKip het volgende:
Ja heel leuk en alles, maar ik vind nog steeds niet dat ie moest dreigen, ik dreig hem ook niet 't raam uit te gooien
*legt knoop*quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, kijk; dat gebeuren alleen met leesverslagen! Knoop dat maar in je oren kwiwi!
Bij voorbaat alleen met leesverslagen, anders geldt het nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:10 schreef kwiwi het volgende:
Beetje respect hebben voor anderen kan geen kwaad.
over verslagen gesproken, ik ga nog maar even doortikken aan mijn verslagquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij voorbaat alleen met leesverslagen, anders geldt het niet
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij voorbaat alleen met leesverslagen, anders geldt het niet
Nog even een vraagje: wat deed jouw arm eigenlijk tussen die deurquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:09 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik heb alleen geduwd als reactie dat m'n arm kolere pijn deed door die deur
Buiten het feit dat het absoluut niet in de richting van een fatsoenlijk antwoord komt. Slaat het ook nog eens nergens op. Veel te vaag geformuleerd. Hoezo niet goed meewerkt? raar reageren? rare reactie? Kom op... Is dit het beste wat je kunt doen. Je zegt echt helemaal niets. Het klinkt niet eens interessant en het is nog fout ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef SkeereKip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:12 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het absoluut niet in de richting van een fatsoenlijk antwoord komt. Slaat het ook nog eens nergens op. Veel te vaag geformuleerd. Hoezo niet goed meewerkt? raar reageren? rare reactie? Kom op... Is dit het beste wat je kunt doen. Je zegt echt helemaal niets. Het klinkt niet eens interessant en het is nog fout ook.
Dus je hebt niets geleerd bij biologie dat is duidelijk... Heb je wel wat geleerd van dit topic? Of ga je dan weer vage dingen neerzetten die nergens op slaan?Je zei ook nog kom hi hiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik zit sowieso altijd m;n zus op de stokken te jagen als grapquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En jij had je handen thuis moeten houden. Je zou zeggen dat iemand die een opleiding bij defensie doet wel wat discipline heeft, maar jij overduidelijk niet. De reacties in dit topic zijn misschien niet allemaal even serieus () maar het geeft wel weer hoe er over je actie(s) gedacht wordt.
Beetje respect hebben voor anderen kan geen kwaad.
Yupsquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:15 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik zit sowieso altijd m;n zus op de stokken te jagen als graphet ging zo:
Ewa!
Jow ik kijk TV
Ik zie 't, je chillt m hard
Kan je nu weer weggaan?
Welk programma?
Ga Weg NU!
Welk programma vroeg ik?
PAPPAAAA
Ik vraag nog steeds welk programma
Zus komt naar de deur toe lopen,
Welke zender dan?
PAPPPPPPP ( bijna gillen )
Zeg welke zender dan leave ik
Zus probeert deur dicht te doen, ik steek arm en been ertussen
Welke zender dan kan ik opzoeken?
Zus probeert deur dicht te slaan en slaat me op m'n arm
Arm tussen de deur wat godverdomme pijn doet als een mofo
au
Gooit deur open en duwt zus omver
Gooit deur dicht en loopt naar kamer
Pa komt uit zn kamer, * verhaal van OP"
Nu duidelijjker?
Meer bevestigend...quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:15 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik zit sowieso altijd m;n zus op de stokken te jagen als graphet ging zo:
Ewa!
Jow ik kijk TV
Ik zie 't, je chillt m hard
Kan je nu weer weggaan?
Welk programma?
Ga Weg NU!
Welk programma vroeg ik?
PAPPAAAA
Ik vraag nog steeds welk programma
Zus komt naar de deur toe lopen,
Welke zender dan?
PAPPPPPPP ( bijna gillen )
Zeg welke zender dan leave ik
Zus probeert deur dicht te doen, ik steek arm en been ertussen
Welke zender dan kan ik opzoeken?
Zus probeert deur dicht te slaan en slaat me op m'n arm
Arm tussen de deur wat godverdomme pijn doet als een mofo
au
Gooit deur open en duwt zus omver
Gooit deur dicht en loopt naar kamer
Pa komt uit zn kamer, * verhaal van OP"
Nu duidelijjker?
Dat dus!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Eigen schuld, dikke bult die. Boontje & loontje.
We kunnen allemaal weer met een gerust hart gaan slapen. TS is een kutkind, zijn zus is hem zat, zijn vader vindt 'm ook vrij vervelend, maar het zal allemaal over een paar jaar wel weer goedkomen.
Opgelost; slotje
Oh hetzelfde gebeurd trouwens bij mij hoor namens mn zus, alleen ik pik het gewoon wat minder en papa komt ook nooit optreden.quote:
Abortus zou nog een optie zijn, maar ik vrees dat je daar te laat voor bentquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:18 schreef SkeereKip het volgende:
Oh hetzelfde gebeurd trouwens bij mij hoor namens mn zus, alleen ik pik het gewoon wat minder en papa komt ook nooit optreden.
Post natale abortus!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Abortus zou nog een optie zijn, maar ik vrees dat je daar te laat voor bent
Ik ben al een keer de straat op gegooid toen ik 13 wasquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:45 schreef Hanako het volgende:
Nee ouders mogen hun kind niet zomaar de straat mieteren maar als je pokkepest vervelend bent mag je gerust een paar uurtjes op de stoep gaan zitten nadenken over wat je alweer hebt uitgevreten.
Wie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
Een 15-jarige in opleiding als militair? Waar? Een variant op Glen Mills?
Ah grappig we hebben inderdaad Nederlands, samen met Engels sport en loopbaan orientatiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef duivelin1 het volgende:
Poppetje, op je 15e zit jij nog lekker op school, maar ga nu maar lekker slapen want anders heb je morgen nog meer problemen tijdens Nederlandse les
You don´t say...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ah grappig we hebben inderdaad Nederlands, samen met Engels sport en loopbaan orientatie
FOK!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, want zo zijn we dan ook wel weer
Iemand op zijn bek slaan vertalen als iets zelf oplossen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik ben een stuk meer volwassen dan m'n zus, die gaat bij elk klein probleempje naar dr pa toe, los het zelf eens op zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Maandag 31 Mei. We viele de vijant onverwagts aan van rechs met bomme en koguls...."
Mariniers, hij oefent vast voor Noorwegen, daar gaan ze ook regelmatig los.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ben wel benieuwd bij welke tak van defensie TS aan het werk gaat.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mariniers, hij oefent vast voor Noorwegen, daar gaan ze ook regelmatig los.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mariniers, hij oefent vast voor Noorwegen, daar gaan ze ook regelmatig los.
niet lang meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:21 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ach dan niet, Ik zit er elke maand een hele week.
Ja, dat gaat een succes worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Militair en een geweldadige inslag.... wereldcombo, echt
Niet stoer lopen doen dat je militair bent als je het helemaal niet bent.quote:Wordt militair bij de landmacht.
Vanaf je 17e kun je solliciteren bij de Koninklijke Landmacht. Afhankelijk van jouw vooropleiding hebben we een aantal uitdagende banen.
Hij heeft vast en zeker zijn zusjes ID gebruikt om zich in te schrijven, daarom was ze ook boos op hemquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:05 schreef nuget het volgende:
Je kan als je 15 bent helemaal geen militair zijn TS, je kan hoogstens in de opleiding veiligheid en vakmanschap zitten wat als instroom word gebruikt voor de reguliere opleiding voor militair als je 17 bent.
Ik zal het even voor je Quoten:
[..]
Niet stoer lopen doen dat je militair bent als je het helemaal niet bent.
Dit is gewoon gemeen! Dit was het enige wat het jongetje zich nog enigszins stoer kon laten voelen! Nu is er helemaal niets stoers meer aan hem...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:05 schreef nuget het volgende:
Je kan als je 15 bent helemaal geen militair zijn TS, je kan hoogstens in de opleiding veiligheid en vakmanschap zitten wat als instroom word gebruikt voor de reguliere opleiding voor militair als je 17 bent.
Ik zal het even voor je Quoten:
[..]
Niet stoer lopen doen dat je militair bent als je het helemaal niet bent.
Gemeen? TS had ook wel kunnen bedenken dat dit soort dingen gewoon op Internet staanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dit is gewoon gemeen! Dit was het enige wat het jongetje zich nog enigszins stoer kon laten voelen! Nu is er helemaal niets stoers meer aan hem...
Denken is niet de sterkste kant van TS...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gemeen? TS had ook wel kunnen bedenken dat dit soort dingen gewoon op Internet staan
Ik ben ook te laatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Beetje in WGR rellen zonder mij.
Stelletje kut reldellen
hoezo, is TS al gebanned?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nemen ze daar ook al kinderen aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Dit is niet het ROC, dit is Mariniers kazerne Doorn
om de schoenen te poetsen en het plein te vegenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nemen ze daar ook al kinderen aan?
het is geen ONZquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:12 schreef Harry_Turtle het volgende:
Ongelooflijk dat er na 10 pagina's nog niemand heeft gevraagd om pics van zus van TS
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:21 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ach dan niet, Ik zit er elke maand een hele week.
Hij is aandoenlijk hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:11 schreef Sjeen het volgende:
Een avond volleyballen kan ook al niet meer... damn, ik mis alle fun
Potentieel?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:38 schreef SkeereKip het volgende:
Hier wordt nog steeds gepostPotentieele backfire in WGR
Ja, er zijn daar zelfs users die het voor je opnemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Slim overkomen, leuke gesprekken in de DEF SC
Als je slim wil overkomen zou ik voortaan toch maar even naar je spelling kijken...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:11 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Slim overkomen, leuke gesprekken in de DEF SC
Waarom dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, er zijn daar zelfs users die het voor je opnemen.
Tijdverdrijf denk ik?quote:
Als 15-jarige?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |