Jij moet je handjes eens thuis leren houdenquote:nadat de deur met een grote klap werd dichtgeslagen toen ik haar had geduwd
Ik had m'n arm tussen die deur en die slaat ze vol dicht, vind je het gek dat ik ga duwen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij moet je handjes eens thuis leren houden
Twee keer vandaag duw je iemand om, en twee keer zou het, pechvogel als je bent, de schuld van de ander zijn? I think not.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik had m'n arm tussen die deur en die slaat ze vol dicht, vind je het gek dat ik ga duwen.
\Naja ik weet het gelukkig wel zeker, rot maar op uit het topic aub.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twee keer vandaag duw je iemand om, en twee keer zou het, pechvogel als je bent, de schuld van de ander zijn? I think not.
Dat dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Jij moet je handjes eens thuis leren houden
Want anders ga je slaan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
\Naja ik weet het gelukkig wel zeker, rot maar op uit het topic aub.
Oe, licht ontvlambaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef SkeereKip het volgende:
\Naja ik weet het gelukkig wel zeker, rot maar op uit het topic aub.
Ik ben een stuk meer volwassen dan m'n zus, die gaat bij elk klein probleempje naar dr pa toe, los het zelf eens op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dus
Of word anders gewoon ff een beetje volwassen zeg
Achja veel geluk op het bureau danquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, licht ontvlambaar
Als ik je vader was, zat je al op de stoep. Dus eigenlijk ben je een dikke bofkont
Jij loopt hier te jankenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik ben een stuk meer volwassen dan m'n zus, die gaat bij elk klein probleempje naar dr pa toe, los het zelf eens op zou ik zeggen.
Nou idd, weet niet wat triester is. Dit, of zijn zus die naar haar pa loopt.quote:
Ja, vastquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik ben een stuk meer volwassen dan m'n zus, die gaat bij elk klein probleempje naar dr pa toe, los het zelf eens op zou ik zeggen.
Sowieso, een broetjes van 15 hebben. Erger zijn ze er bijna nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef BrandX het volgende:
Nou idd, weet niet wat triester is. Dit, of zijn zus die naar haar pa loopt.
Eigenlijk wel, dat eerste dus, want dat laatste kan ik me nog wel voorstellen met zo'n kutkind als broertje
Hoezo? Je lost toch alles zelf op?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef SkeereKip het volgende:
Ik vroeg hier om wetartikelen, niet om afgezeken te worden door de FOK! afzeikcrew
Monkey see, monkey do. Op FOK bepaal jij zelf grotendeels hoe er op je gereageerd wordt, denk daar maar eens over na.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef SkeereKip het volgende:
Ik vroeg hier om wetartikelen, niet om afgezeken te worden door de FOK! afzeikcrew
Wetartikelen nog wel. Wat was je van plan? Aangifte doen tegen je paps, omdat hij een grote bek tegen je opzet. Lachuhhhhquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef SkeereKip het volgende:
ga zelf maar zoeken, doe je eens wat productiefs met je handen door ze door wetsartikelen heen te laten wapperen ipv tegen mensen aan te laten wapperenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef SkeereKip het volgende:
Nee wetsartikelen zoeken slimmerd. Mijn hemel... Jij denkt gelijk aan iemand in elkaar rossenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Tuurlijk m;n vader knockout slaan zeker, heb wel wat beters te doen
Dit hoort gewoon thuis in KLB..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef SkeereKip het volgende:
Hij is net zo slim als dat hij volwassen is, dat blijkt welquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee wetsartikelen zoeken slimmerd. Mijn hemel... Jij denkt gelijk aan iemand in elkaar rossen
Doe meer productiefs dan jou, beetje loonslaafje voor de samenleving, als je nou echt eens mensen ging helpenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga zelf maar zoeken, doe je eens wat productiefs met je handen door ze door wetsartikelen heen te laten wapperen ipv tegen mensen aan te laten wapperen
Hij zit er eigenlijk al in...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef trovey het volgende:
TS is kandidaat voor een opvoedingsinstelling?
Nee, in PUB (wegens jengelende 15-jarige)quote:
Je weet geen flikker van mij en wat ik doe, kneusjequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:25 schreef SkeereKip het volgende:
Noo
[..]
Doe meer productiefs dan jou, beetje loonslaafje voor de samenleving, als je nou echt eens mensen ging helpen
En jij vindt jezelf bijdragen aan de samenleving op welke manier......? Aan de zorg, door patiënten te leveren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:25 schreef SkeereKip het volgende:
Noo
[..]
Doe meer productiefs dan jou, beetje loonslaafje voor de samenleving, als je nou echt eens mensen ging helpen
Boewhahahahahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:25 schreef SkeereKip het volgende:
Noo
[..]
Nee, eerder als militair.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf bijdragen aan de samenleving op welke manier......? Aan de zorg, door patiënten te leveren?
In de kast bedoel jequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Pas op jongens, een pubert op de kast![]()
![]()
Oe, ik ga kaartjes verkopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef BrandX het volgende:
Je weet geen flikker van mij en wat ik doe, kneusje
Zodra je 18 bent mag je langs komen, kijken of je je handjes bij mij ook durft te laten wapperen
Je bent in opleiding, en niet lang meer als je zo doorgaat. Dus bedenk maar vast een andere manierquote:
Jou mening, met VWO waren er genoeg richtingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef Dondermeester het volgende:
Militair, dat doe je alleen als je echt niets anders kan...
Het wordt steeds leukerquote:
Maar spellen hebben ze je nog niet geleerd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Jou mening, met VWO waren er genoeg richtingen.
Mwah spellen, ik verdoe mijn tijd niet aan goede spelling op een forum met alleen maar dit soort shitquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar spellen hebben ze je nog niet geleerd?
Niet mijn forumquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet mijn forum
En de rest heeft te veel fun met je, kan ik ze alleen daarom al niet aandoen
Son of a....quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet mijn forum
En de rest heeft te veel fun met je, kan ik ze alleen daarom al niet aandoen
Maar VWO was een beetje te hoog gegrepen voor je, dus toen werd je op je 15e maar militair?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef SkeereKip het volgende:
Mwah spellen, ik verdoe mijn tijd niet aan goede spelling op een forum met alleen maar dit soort shit
Nee, de shit komt je gemakkelijk uit je vingers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Mwah spellen, ik verdoe mijn tijd niet aan goede spelling op een forum met alleen maar dit soort shit
Dus je gooit graag je eigen principes te grabbel? Je denigreert mensen en vindt mensen snel minder dan jezelf en niet meer de moeite waard om zelf moeite voor te doen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Hij is 15 en zit in het leger want denk je zelf... Dat ie 6 jaar VWO in 3 jaar heeft gedaan en toen voor het leger heeft gekozen?quote:
Neen niet echt, instelling was foktop, in de 2e van VWO . VMBO-T gedaan, in basischool groep 3 overgeslagen en vandaar 1e jaars MBO 3quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar VWO was een beetje te hoog gegrepen voor je, dus toen werd je op je 15e maar militair?
Haske logisch joh
Dan doen ze het niet al te best.quote:
En kasthomo; ik zou het Amerikaanse leger willen opperenquote:
"Maandag 31 Mei. We viele de vijant onverwagts aan van rechs met bomme en koguls...."quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Neen niet echt, instelling was foktop, in de 2e van VWO . VMBO-T gedaan, in basischool groep 3 overgeslagen en vandaar 1e jaars MBO 3
Ja, dat van die instelling zag ik al. Toch wel jammer. En niet zo vreemd dat je vader je op dit moment niet zo'n leuke huisgenoot vindt. Dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Neen niet echt, instelling was foktop, in de 2e van VWO . VMBO-T gedaan, in basischool groep 3 overgeslagen en vandaar 1e jaars MBO 3
Donderdag 31 Mei, Ik zat vandaag weer 18 uur op FOK!, dat was echt fantastisch!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Maandag 31 Mei. We viele de vijant onverwagts aan van rechs met bomme en koguls...."
Dus eigenlijk ben je gewoon een paupertje die een keer goed op zijn plaats gezet moet worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En kasthomo; ik zou het Amerikaanse leger willen opperen
ga jij maar door met Biologie studeren, de hypofyse is wel een interessant onderwerp!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een paupertje die een keer goed op zijn plaats gezet moet worden.
Of je wordt vaak op je plaats gezet in je opleiding, en reageert dat af op je vader en zus?
Zat jij maar 24 uur per dag op fok, had je tenminste geen tijd om mensen lastig te vallen met je kleine vuistjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Donderdag 31 Mei, Ik zat vandaag weer 18 uur op FOK!, dat was echt fantastisch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |