Hij zit er eigenlijk al in...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef trovey het volgende:
TS is kandidaat voor een opvoedingsinstelling?
Nee, in PUB (wegens jengelende 15-jarige)quote:
Je weet geen flikker van mij en wat ik doe, kneusjequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:25 schreef SkeereKip het volgende:
Noo
[..]
Doe meer productiefs dan jou, beetje loonslaafje voor de samenleving, als je nou echt eens mensen ging helpen
En jij vindt jezelf bijdragen aan de samenleving op welke manier......? Aan de zorg, door patiënten te leveren?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:25 schreef SkeereKip het volgende:
Noo
[..]
Doe meer productiefs dan jou, beetje loonslaafje voor de samenleving, als je nou echt eens mensen ging helpen
Boewhahahahahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:25 schreef SkeereKip het volgende:
Noo
[..]
Nee, eerder als militair.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf bijdragen aan de samenleving op welke manier......? Aan de zorg, door patiënten te leveren?
In de kast bedoel jequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
Pas op jongens, een pubert op de kast![]()
![]()
Oe, ik ga kaartjes verkopenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef BrandX het volgende:
Je weet geen flikker van mij en wat ik doe, kneusje
Zodra je 18 bent mag je langs komen, kijken of je je handjes bij mij ook durft te laten wapperen
Je bent in opleiding, en niet lang meer als je zo doorgaat. Dus bedenk maar vast een andere manierquote:
Jou mening, met VWO waren er genoeg richtingen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef Dondermeester het volgende:
Militair, dat doe je alleen als je echt niets anders kan...
Het wordt steeds leukerquote:
Maar spellen hebben ze je nog niet geleerd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Jou mening, met VWO waren er genoeg richtingen.
Mwah spellen, ik verdoe mijn tijd niet aan goede spelling op een forum met alleen maar dit soort shitquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar spellen hebben ze je nog niet geleerd?
Niet mijn forumquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet mijn forum
En de rest heeft te veel fun met je, kan ik ze alleen daarom al niet aandoen
Son of a....quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet mijn forum
En de rest heeft te veel fun met je, kan ik ze alleen daarom al niet aandoen
Maar VWO was een beetje te hoog gegrepen voor je, dus toen werd je op je 15e maar militair?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef SkeereKip het volgende:
Mwah spellen, ik verdoe mijn tijd niet aan goede spelling op een forum met alleen maar dit soort shit
Nee, de shit komt je gemakkelijk uit je vingers.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Mwah spellen, ik verdoe mijn tijd niet aan goede spelling op een forum met alleen maar dit soort shit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |