Dus je gooit graag je eigen principes te grabbel? Je denigreert mensen en vindt mensen snel minder dan jezelf en niet meer de moeite waard om zelf moeite voor te doen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Mwah spellen, ik verdoe mijn tijd niet aan goede spelling op een forum met alleen maar dit soort shit
Hij is 15 en zit in het leger want denk je zelf... Dat ie 6 jaar VWO in 3 jaar heeft gedaan en toen voor het leger heeft gekozen?quote:
Neen niet echt, instelling was foktop, in de 2e van VWO . VMBO-T gedaan, in basischool groep 3 overgeslagen en vandaar 1e jaars MBO 3quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar VWO was een beetje te hoog gegrepen voor je, dus toen werd je op je 15e maar militair?
Haske logisch joh
Dan doen ze het niet al te best.quote:
En kasthomo; ik zou het Amerikaanse leger willen opperenquote:
"Maandag 31 Mei. We viele de vijant onverwagts aan van rechs met bomme en koguls...."quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Mwah spellen, ik verdoe mijn tijd niet aan goede spelling op een forum met alleen maar dit soort shit
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Neen niet echt, instelling was foktop, in de 2e van VWO . VMBO-T gedaan, in basischool groep 3 overgeslagen en vandaar 1e jaars MBO 3
Ja, dat van die instelling zag ik al. Toch wel jammer. En niet zo vreemd dat je vader je op dit moment niet zo'n leuke huisgenoot vindt. Dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Neen niet echt, instelling was foktop, in de 2e van VWO . VMBO-T gedaan, in basischool groep 3 overgeslagen en vandaar 1e jaars MBO 3
Donderdag 31 Mei, Ik zat vandaag weer 18 uur op FOK!, dat was echt fantastisch!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Maandag 31 Mei. We viele de vijant onverwagts aan van rechs met bomme en koguls...."
Dus eigenlijk ben je gewoon een paupertje die een keer goed op zijn plaats gezet moet worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En kasthomo; ik zou het Amerikaanse leger willen opperen
ga jij maar door met Biologie studeren, de hypofyse is wel een interessant onderwerp!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een paupertje die een keer goed op zijn plaats gezet moet worden.
Of je wordt vaak op je plaats gezet in je opleiding, en reageert dat af op je vader en zus?
Zat jij maar 24 uur per dag op fok, had je tenminste geen tijd om mensen lastig te vallen met je kleine vuistjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Donderdag 31 Mei, Ik zat vandaag weer 18 uur op FOK!, dat was echt fantastisch!
Ik ben zo groot als n beer jonguh, come at me bro.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat jij maar 24 uur per dag op fok, had je tenminste geen tijd om mensen lastig te vallen met je kleine vuistjes
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik ben zo groot als n beer jonguh, come at me bro.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef BrandX het volgende:
Zodra je 18 bent mag je langs komen, kijken of je je handjes bij mij ook durft te laten wapperen
Mwa, eigenlijk ben ik er net mee gestopt. Ik ga in het ziekenhuis werken dus ga vooral door zoals je nu doet, dan zorg je er iig voor dat ik werk blijf houden!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
ga jij maar door met Biologie studeren, de hypofyse is wel een interessant onderwerp!
Ondertussen.. in TS z'n slaapkamer....quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik ben zo groot als n beer jonguh, come at me bro.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ondertussen.. in TS z'n slaapkamer....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Laat die jongen toch met rust. TS ik zou beginnen bij artikel 1 en dan net zo lang doorlezen tot je gevonden hebt wat je zoekt. Tegen die tijd ben je misschien volwassen en is er geen probleem meer.
Jij snapt 'tquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mwa, eigenlijk ben ik er net mee gestopt. Ik ga in het ziekenhuis werken dus ga vooral door zoals je nu doet, dan zorg je er iig voor dat ik werk blijf houden!
Je hebt al veel stoms gedaan in je leven. Maar dit is echt een dieptepuntjequote:
Mens kan niet altijd pieken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt al veel stoms gedaan in je leven. Maar dit is echt een dieptepuntje
BrandX is professioneel kickboxer enzo tochquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt al veel stoms gedaan in je leven. Maar dit is echt een dieptepuntje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |