Ik ben zo groot als n beer jonguh, come at me bro.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat jij maar 24 uur per dag op fok, had je tenminste geen tijd om mensen lastig te vallen met je kleine vuistjes
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik ben zo groot als n beer jonguh, come at me bro.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef BrandX het volgende:
Zodra je 18 bent mag je langs komen, kijken of je je handjes bij mij ook durft te laten wapperen
Mwa, eigenlijk ben ik er net mee gestopt. Ik ga in het ziekenhuis werken dus ga vooral door zoals je nu doet, dan zorg je er iig voor dat ik werk blijf houden!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
ga jij maar door met Biologie studeren, de hypofyse is wel een interessant onderwerp!
Ondertussen.. in TS z'n slaapkamer....quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:34 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik ben zo groot als n beer jonguh, come at me bro.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ondertussen.. in TS z'n slaapkamer....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Laat die jongen toch met rust. TS ik zou beginnen bij artikel 1 en dan net zo lang doorlezen tot je gevonden hebt wat je zoekt. Tegen die tijd ben je misschien volwassen en is er geen probleem meer.
Jij snapt 'tquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mwa, eigenlijk ben ik er net mee gestopt. Ik ga in het ziekenhuis werken dus ga vooral door zoals je nu doet, dan zorg je er iig voor dat ik werk blijf houden!
Je hebt al veel stoms gedaan in je leven. Maar dit is echt een dieptepuntjequote:
Mens kan niet altijd pieken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt al veel stoms gedaan in je leven. Maar dit is echt een dieptepuntje
BrandX is professioneel kickboxer enzo tochquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt al veel stoms gedaan in je leven. Maar dit is echt een dieptepuntje
Het understatement van de eeuw. Of gebruik ik nu een te moeilijk woord?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef SkeereKip het volgende:
Dit topic was misschien niet zo slim naar aanleiding van mijn vorige topic
Zou het?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef SkeereKip het volgende:
Nee hoor, op Engels pak ik je wss makkelijk, 2 jaar VWO was gelukkig tweetaligquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het understatement van de eeuw. Of gebruik ik nu een te moeilijk woord?
Rustig aan nu, hij zit nu in een leercurve, hij heeft zojuist lerend vermogen ontdektquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het understatement van de eeuw. Of gebruik ik nu een te moeilijk woord?
No shit Sherlockquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef SkeereKip het volgende:
Och Och... het mannetje denkt dat ie iets heeft geleerd voordat ie 2 niveaus terug werd geplaatst...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Nee hoor, op Engels pak ik je wss makkelijk, 2 jaar VWO was gelukkig tweetalig
Vanachter je computer met google translate durf je dat wel te zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Nee hoor, op Engels pak ik je wss makkelijk, 2 jaar VWO was gelukkig tweetalig
Werd? Uiteindelijk zelf voor gekozen freund. En ja Engels C1 niveau noem ik wel wat geleerd ja?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Och Och... het mannetje denkt dat ie iets heeft geleerd voordat ie 2 niveaus terug werd geplaatst...
Naja kom maar naar me toe, kunnen we een Britse conversatie houden met accent!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Vanachter je computer met google translate durf je dat wel te zeggen natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |