Ik ben al een keer de straat op gegooid toen ik 13 wasquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:45 schreef Hanako het volgende:
Nee ouders mogen hun kind niet zomaar de straat mieteren maar als je pokkepest vervelend bent mag je gerust een paar uurtjes op de stoep gaan zitten nadenken over wat je alweer hebt uitgevreten.
Wie?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
Een 15-jarige in opleiding als militair? Waar? Een variant op Glen Mills?
Ah grappig we hebben inderdaad Nederlands, samen met Engels sport en loopbaan orientatiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef duivelin1 het volgende:
Poppetje, op je 15e zit jij nog lekker op school, maar ga nu maar lekker slapen want anders heb je morgen nog meer problemen tijdens Nederlandse les
You don´t say...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ah grappig we hebben inderdaad Nederlands, samen met Engels sport en loopbaan orientatie
FOK!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, want zo zijn we dan ook wel weer
Iemand op zijn bek slaan vertalen als iets zelf oplossen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik ben een stuk meer volwassen dan m'n zus, die gaat bij elk klein probleempje naar dr pa toe, los het zelf eens op zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Maandag 31 Mei. We viele de vijant onverwagts aan van rechs met bomme en koguls...."
Mariniers, hij oefent vast voor Noorwegen, daar gaan ze ook regelmatig los.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ben wel benieuwd bij welke tak van defensie TS aan het werk gaat.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mariniers, hij oefent vast voor Noorwegen, daar gaan ze ook regelmatig los.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mariniers, hij oefent vast voor Noorwegen, daar gaan ze ook regelmatig los.
niet lang meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:21 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ach dan niet, Ik zit er elke maand een hele week.
Ja, dat gaat een succes worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Militair en een geweldadige inslag.... wereldcombo, echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |