Mariniers, hij oefent vast voor Noorwegen, daar gaan ze ook regelmatig los.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ben wel benieuwd bij welke tak van defensie TS aan het werk gaat.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mariniers, hij oefent vast voor Noorwegen, daar gaan ze ook regelmatig los.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mariniers, hij oefent vast voor Noorwegen, daar gaan ze ook regelmatig los.
niet lang meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:21 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ach dan niet, Ik zit er elke maand een hele week.
Ja, dat gaat een succes worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Militair en een geweldadige inslag.... wereldcombo, echt
Niet stoer lopen doen dat je militair bent als je het helemaal niet bent.quote:Wordt militair bij de landmacht.
Vanaf je 17e kun je solliciteren bij de Koninklijke Landmacht. Afhankelijk van jouw vooropleiding hebben we een aantal uitdagende banen.
Hij heeft vast en zeker zijn zusjes ID gebruikt om zich in te schrijven, daarom was ze ook boos op hemquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:05 schreef nuget het volgende:
Je kan als je 15 bent helemaal geen militair zijn TS, je kan hoogstens in de opleiding veiligheid en vakmanschap zitten wat als instroom word gebruikt voor de reguliere opleiding voor militair als je 17 bent.
Ik zal het even voor je Quoten:
[..]
Niet stoer lopen doen dat je militair bent als je het helemaal niet bent.
Dit is gewoon gemeen! Dit was het enige wat het jongetje zich nog enigszins stoer kon laten voelen! Nu is er helemaal niets stoers meer aan hem...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:05 schreef nuget het volgende:
Je kan als je 15 bent helemaal geen militair zijn TS, je kan hoogstens in de opleiding veiligheid en vakmanschap zitten wat als instroom word gebruikt voor de reguliere opleiding voor militair als je 17 bent.
Ik zal het even voor je Quoten:
[..]
Niet stoer lopen doen dat je militair bent als je het helemaal niet bent.
Gemeen? TS had ook wel kunnen bedenken dat dit soort dingen gewoon op Internet staanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dit is gewoon gemeen! Dit was het enige wat het jongetje zich nog enigszins stoer kon laten voelen! Nu is er helemaal niets stoers meer aan hem...
Denken is niet de sterkste kant van TS...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gemeen? TS had ook wel kunnen bedenken dat dit soort dingen gewoon op Internet staan
Ik ben ook te laatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Beetje in WGR rellen zonder mij.
Stelletje kut reldellen
hoezo, is TS al gebanned?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |