Je mag me masseren als ik last heb van m'n kuitenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb EHBO; heb ik nu iets gewonnen?
doorgaans (doorgaans he niet altijd) is dat nog steeds halfbakken. Lees de tip nog eens en doe er je voordeel mee (als je serieus bent). Ze lopen hier op de boksschool en in Rotterdam met legio rond en niet voor niets.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Naast MZV hebben we ook normaal kickbox met taekwando, gebruiken we toch nooit in de praktijk maarja het moet nou eenmaal
Ow ja, dat zou ik graag willen. Ik ben gek op kleine jongens. Ik ben tenslotte ook geen pot en ik zou al helemaal je moeder niet kunnen zijn. Bovendien ben ik redelijk hersenloos, dus: goed ideequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef SkeereKip het volgende:
Je mag me masseren als ik last heb van m'n kuiten
Wacht even hoor; even oefenenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben om; we doen ná
[..]
Zie boven
¤ 100 op BX en ook op Freeflyer
Goed bezigquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef Freeflyer het volgende:
Wacht even hoor; even oefenen
Eep, Nut, Meese, Wim... zo was het toch?
Wat fijn hèquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:53 schreef Freeflyer het volgende:
Mooi zo, is het niet voor niets geweest
Heerlijk, pure opwinding gewoon. Dit maak ik niet elke dag meequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat fijn hèHeb jij ook zo'n warm gevoel van binnen??
Dat kunnen de meeste mensen hier!quote:
Yups, want zo zijn we dan ook wel weerquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat kunnen de meeste mensen hier!Maar ja als je je gedraagt als een kutpubertje die de hele wereld al gezien heeft, alles zo goed weet, niemand nodig heeft maar toch zielig om hulp komt vragen als hij het weer eens verneukt heeft...Dan krijg je het ook gewoon 10x zo hard terug.
Kippenvelquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef Freeflyer het volgende:
Heerlijk, pure opwinding gewoon. Dit maak ik niet elke dag mee
Dat ze in haar broek gezeken heeft van het lachen. Of zoietsquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ergens hoop ik dat z'n 21 jarige zus ook een Fok! account heeft en hier gaat reageren...
Excellente vraag mijnheer bioloogje. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:02 schreef bioloogje het volgende:
Zo even het rendement testen...
En TS wat heb je nu geleerd van dit topic?
Dank u, Dank u... Heb ik toch nog iets gehad aan die paar jaar lerarenopleidingquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Excellente vraag mijnheer bioloogje. Ben benieuwd.
Het centrale zenuwstelsel kan soms raar reageren als het ruggenmerg niet goed meewerkt, sommige delen van de hersenen bij voorbaat het voorste deel kan hierdoor een rare reactie afgeven. Zo genoeg?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:02 schreef bioloogje het volgende:
Zo even het rendement testen...
En TS wat heb je nu geleerd van dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |