Ik ben zó blij dat onze pubert inmiddels meerderjarig is. Wat een vreselijk volkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef SkeereKip het volgende:
Werd? Uiteindelijk zelf voor gekozen freund. En ja Engels C1 niveau noem ik wel wat geleerd ja?
Je nodigt precies de verkeerde uit nuquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Naja kom maar naar me toe, kunnen we een Britse conversatie houden met accent!
users uitmaken voor pedo is banwaardig he, daar 'grappen' we niet graag mee hierquote:
Boewhahahahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je nodigt precies de verkeerde uit nu
Maar dat schijnt je hobby te zijn
Kusje eropquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
users uitmaken voor pedo is banwaardig he, daar 'grappen' we niet graag mee hier
U zijt gewaarschuwd.
ik wil kaartjes voor de eerste ringquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NatuurlijkTijdens de receptie doen we de bokswedstrijd oke?
Ow, da's leuk! En dan in de pauze van de (kei-goeien) band, doen de de Engels-conversatie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef kwiwi het volgende:
NatuurlijkTijdens de receptie doen we de bokswedstrijd oke?
Hebben jullie de Battle in Engels voor of na de wedstrijd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
ik wil kaartjes voor de eerste ring
Nee, ho; als we gaan trouwens, dan zijn de ringen voor onsquote:
Ah w8 ik zie nu pas dat je box chick ben, gelukkig heb ik zelf ook MZVquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
users uitmaken voor pedo is banwaardig he, daar 'grappen' we niet graag mee hier
U zijt gewaarschuwd.
Dat is nog even een puntje van discussie. Moment; we zullen er zo wel uit zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef bioloogje het volgende:
Hebben jullie de Battle in Engels voor of na de wedstrijd?
Ach, we zijn allemaal jong geweest. Desondanks vermakelijke leesstof.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef BrandX het volgende:
Rustig aan nu, hij zit nu in een leercurve, hij heeft zojuist lerend vermogen ontdekt
Dank! ik wacht voor ongeduld op het antwoord!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is nog even een puntje van discussie. Moment; we zullen er zo wel uit zijn
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's leuk! En dan in de pauze van de (kei-goeien) band, doen de de Engels-conversatie.
Ow wacht, misschien kunnen we het beter omdraaien. De 'th' is al vrij moeilijk, maar zonder voortanden volgens mij echt ondoenlijk...
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef SkeereKip het volgende:
Ah w8 ik zie nu pas dat je box chick ben, gelukkig heb ik zelf ook MZV
Ik ben om; we doen náquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef kwiwi het volgende:
Ondoenlijk maar vermakelijk, ik stem voor na.
Zie bovenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef bioloogje het volgende:
Dank! ik wacht voor ongeduld op het antwoord!
ja sorry, MZV zit nou eenmaal inbegrepen, was ik maar zo sterkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk
Jij bent wel Gods gift hè! Haske slim, volwassener dan je (wel volwassen) zus, VWO-materiaal, maar uit vrije wil naar het VMBO en dan ook nog iets heel stoers en sterks.
Joh, het is een gift; ik zou er iets mee doen!
Ow wacht... dat deed je al
Een soort veredelde zelfverdediging...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ah w8 ik zie nu pas dat je box chick ben, gelukkig heb ik zelf ook MZV
Ik heb EHBO; heb ik nu iets gewonnen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef SkeereKip het volgende:
ja sorry, MZV zit nou eenmaal inbegrepen, was ik maar zo sterk
Naast MZV hebben we ook normaal kickbox met taekwando, gebruiken we toch nooit in de praktijk maarja het moet nou eenmaalquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een soort veredelde zelfverdediging...
Elke militair en politieagent die zichzelf serieus neemt doet daarnaast nog echt boksen en/of kickboksen, en niet zonder reden.
Gouden tip dus voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |