Het understatement van de eeuw. Of gebruik ik nu een te moeilijk woord?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef SkeereKip het volgende:
Dit topic was misschien niet zo slim naar aanleiding van mijn vorige topic
Zou het?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef SkeereKip het volgende:
Nee hoor, op Engels pak ik je wss makkelijk, 2 jaar VWO was gelukkig tweetaligquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het understatement van de eeuw. Of gebruik ik nu een te moeilijk woord?
Rustig aan nu, hij zit nu in een leercurve, hij heeft zojuist lerend vermogen ontdektquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het understatement van de eeuw. Of gebruik ik nu een te moeilijk woord?
No shit Sherlockquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:36 schreef SkeereKip het volgende:
Och Och... het mannetje denkt dat ie iets heeft geleerd voordat ie 2 niveaus terug werd geplaatst...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Nee hoor, op Engels pak ik je wss makkelijk, 2 jaar VWO was gelukkig tweetalig
Vanachter je computer met google translate durf je dat wel te zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Nee hoor, op Engels pak ik je wss makkelijk, 2 jaar VWO was gelukkig tweetalig
Werd? Uiteindelijk zelf voor gekozen freund. En ja Engels C1 niveau noem ik wel wat geleerd ja?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Och Och... het mannetje denkt dat ie iets heeft geleerd voordat ie 2 niveaus terug werd geplaatst...
Naja kom maar naar me toe, kunnen we een Britse conversatie houden met accent!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Vanachter je computer met google translate durf je dat wel te zeggen natuurlijk
Ik ben zó blij dat onze pubert inmiddels meerderjarig is. Wat een vreselijk volkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef SkeereKip het volgende:
Werd? Uiteindelijk zelf voor gekozen freund. En ja Engels C1 niveau noem ik wel wat geleerd ja?
Je nodigt precies de verkeerde uit nuquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Naja kom maar naar me toe, kunnen we een Britse conversatie houden met accent!
users uitmaken voor pedo is banwaardig he, daar 'grappen' we niet graag mee hierquote:
Boewhahahahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je nodigt precies de verkeerde uit nu
Maar dat schijnt je hobby te zijn
Kusje eropquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
users uitmaken voor pedo is banwaardig he, daar 'grappen' we niet graag mee hier
U zijt gewaarschuwd.
ik wil kaartjes voor de eerste ringquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NatuurlijkTijdens de receptie doen we de bokswedstrijd oke?
Ow, da's leuk! En dan in de pauze van de (kei-goeien) band, doen de de Engels-conversatie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef kwiwi het volgende:
NatuurlijkTijdens de receptie doen we de bokswedstrijd oke?
Hebben jullie de Battle in Engels voor of na de wedstrijd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
ik wil kaartjes voor de eerste ring
Nee, ho; als we gaan trouwens, dan zijn de ringen voor onsquote:
Ah w8 ik zie nu pas dat je box chick ben, gelukkig heb ik zelf ook MZVquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
users uitmaken voor pedo is banwaardig he, daar 'grappen' we niet graag mee hier
U zijt gewaarschuwd.
Dat is nog even een puntje van discussie. Moment; we zullen er zo wel uit zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef bioloogje het volgende:
Hebben jullie de Battle in Engels voor of na de wedstrijd?
Ach, we zijn allemaal jong geweest. Desondanks vermakelijke leesstof.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef BrandX het volgende:
Rustig aan nu, hij zit nu in een leercurve, hij heeft zojuist lerend vermogen ontdekt
Dank! ik wacht voor ongeduld op het antwoord!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is nog even een puntje van discussie. Moment; we zullen er zo wel uit zijn
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's leuk! En dan in de pauze van de (kei-goeien) band, doen de de Engels-conversatie.
Ow wacht, misschien kunnen we het beter omdraaien. De 'th' is al vrij moeilijk, maar zonder voortanden volgens mij echt ondoenlijk...
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef SkeereKip het volgende:
Ah w8 ik zie nu pas dat je box chick ben, gelukkig heb ik zelf ook MZV
Ik ben om; we doen náquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef kwiwi het volgende:
Ondoenlijk maar vermakelijk, ik stem voor na.
Zie bovenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef bioloogje het volgende:
Dank! ik wacht voor ongeduld op het antwoord!
ja sorry, MZV zit nou eenmaal inbegrepen, was ik maar zo sterkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk
Jij bent wel Gods gift hè! Haske slim, volwassener dan je (wel volwassen) zus, VWO-materiaal, maar uit vrije wil naar het VMBO en dan ook nog iets heel stoers en sterks.
Joh, het is een gift; ik zou er iets mee doen!
Ow wacht... dat deed je al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |