SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de gupdate van AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon keihard zuipen dus?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gala heb ik al gehaddit is examenfeest. Om te vieren dat examens voorbij zijn.
quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee zodat je niet met 20 maar met 10-0 verliest![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker zuipen en neuken met jan en alleman![]()
![]()
Dat lees je tochquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:02 schreef Intronic het volgende:
wat is dit nou weer voor een intronic TT![]()
![]()
brillen en billen 72quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?![]()
sneeuwwitje en de zeven intronicsquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
2e TRquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sneeuwwitje en de zeven intronics![]()
Wat voor genre heb je zin in?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sneeuwwitje en de zeven intronics
Uhmmmm tja.... neequote:![]()
![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
The Rite al gezien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Horror denk ik
Ik weet niet wat mijn bui is... ik heb het koud
Of The cabin in the woods?Ain't it funny how it is
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee daarom adviseer ik hem ook aan jou![]()
![]()
The Rite wel... even googlen op die anderequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
The Rite al gezien?
Of The cabin in the woods?
quote:Je pest mij
![]()
![]()
nee hoor als ik je zou pesten moet ik dit nog wel even volhouden, nu is het nog plagenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The Rite wel... even googlen op die andere
[..]Je pest mij
![]()
![]()
Haha, gewoon slapen in de treinquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dankuik zal wel niet te laat naar huis gaan
anders slaap ik de hele middag bij jou.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee hoor als ik je zou pesten moet ik dit nog wel even volhouden, nu is het nog plagen
Ok even The cabin in the woods downloaden....
Leuke man![]()
![]()
ohja die moest ik ook nog, krijgt goed cijferquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuke man![]()
![]()
Jij bedoeld die gast die ook Thor speelt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuke man
Ain't it funny how it is
Geen idee??? Ik zag hem in de trailer voorbij komen en dacht:quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bedoeld die gast die ook Thor speelt?![]()
Die ga ik kijken
Echt? Ik ben hem nu aan het downloadenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
ohja die moest ik ook nog, krijgt goed cijfer![]()
![]()
ja 8 op imdb, maar alleen cam versiesquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee??? Ik zag hem in de trailer voorbij komen en dacht:![]()
Die ga ik kijken
[..]
Echt? Ik ben hem nu aan het downloaden![]()
![]()
Ik heb een goede versiequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja 8 op imdb, maar alleen cam versies![]()
JWT![]()
![]()
Ga niet zeggen dat ik liegquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja aap als ik poep op een dvd zet is het nog niet lekker, kwaliteit zal wel ruk zijn![]()
Weet je wat, ik ga downloaden, zet hem op mediaplayer, zet hem aan, en maak er een filmpje van en stuur hem door naar je.
Je bent gewoon jaloers![]()
![]()
Die film begint trouwens standaard...
En het einde is echt slecht.
Ain't it funny how it is
owquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:19 schreef Melting het volgende:
Die film begint trouwens standaard...
En het einde is echt slecht.![]()
Maar die man is![]()
![]()
At first, you thought it's just another horror film but when you pass through the rest of the film, you will realize that this would be a remarkable experience. I have to agree with one of the critics, "The less you know about Cabin in the Woods, the better". It looks absurd but it's smart and creative. It gave substance to all generic horror movie nonsense. It's Campy, Hilarious, and Fun.![]()
Die blonde? Die speelt ook Thor in de gelijknamige film en Thor in The Avengers.quote:
Ain't it funny how it is
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Die blonde? Die speelt ook Thor in de gelijknamige film en Thor in The Avengers.
De middelste, hoewel links ook wel leuk is, als hij niet zo moeilijk kijkt![]()
![]()
niet mijn fotos plaatsen aubquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De middelste, hoewel links ook wel leuk is, als hij niet zo moeilijk kijkt![]()
Dat is Thor voordat ie Thor speelde.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De middelste, hoewel links ook wel leuk is, als hij niet zo moeilijk kijkt
The cabin..... is eigenlijk een film van een paar jaar geleden, maar werd toen niet goed genoeg bevonden.
Ain't it funny how it is
Ik download er nu 1 uit 2011, klopt dat dan wel?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is Thor voordat ie Thor speelde.
The cabin..... is eigenlijk een film van een paar jaar geleden, maar werd toen niet goed genoeg bevonden.
Maar hij speelt ook in de Avengers?
oeeeeee dan moet ik daar ook nog heen![]()
![]()
ja en ja, en oke ik ga wel voor de 3e keer als je wil hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik download er nu 1 uit 2011, klopt dat dan wel?
oeeeeee dan moet ik daar ook nog heen
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2012 20:30:41 ]![]()
Avenger en de film Thor. Beide speelt hij in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik download er nu 1 uit 2011, klopt dat dan wel?
oeeeeee dan moet ik daar ook nog heen
Ain't it funny how it is
Je bent al 2 keer geweestquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja en ja, en oke ik ga wel voor de 3e keer als je wil hoor
Ik heb geen biosvrienden![]()
![]()
Een radio49-biosmeet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent al 2 keer geweest
Ik heb geen biosvrienden
Ain't it funny how it is
ja ik ben comic nerd, en de film is uber baasquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen biosvrienden![]()
![]()
Nerdquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja ik ben comic nerd, en de film is uber baas
Ik heb geen idee, maar ik hoor er veel over
En er speelt een lekkere man in![]()
![]()
niet alleen comic hoor sukkeltjequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja ik ben comic nerd, en de film is uber baasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Gewoon van de zomer een keer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok![]()
WanneerIk zit een beetje vol de komende maand
Bv 30 juni of 7 juli.
Ain't it funny how it is
hey een nieuw user, welkom hierquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
niet alleen comic hoor sukkeltje![]()
![]()
Ow dat kan op zich welquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon van de zomer een keer.
Bv 30 juni of 7 juli.![]()
![]()
dan moet je naar de goede gaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Hoewel ik 29 juni naar de foute party ben![]()
29 juni is geen 30 juni hè?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Hoewel ik 29 juni naar de foute party ben
Ain't it funny how it is
Toch geen onderkoelingsverschijnselen hè?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar![]()
Laat maar ik lul vaag
Ain't it funny how it is
ik hoop van nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch geen onderkoelingsverschijnselen hè?![]()
Nee hou hem maar aan, straks krijg je het nog koudquote:
Nou het lijkt er wel opquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch geen onderkoelingsverschijnselen hè?![]()
![]()
whahah grapjurkquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hou hem maar aan, straks krijg je het nog koud
[..]
Nou het lijkt er wel op![]()
Snel.... een warm bad!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hou hem maar aan, straks krijg je het nog koud
[..]
Nou het lijkt er wel op
Ain't it funny how it is
Mag nog niet? Ben je niet baas in eigen huis?quote:
Ain't it funny how it is
Ik haat lapoquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze TT, maak dan een squat or die topic C_a
En ik had het 2 keer net... gelukkig hielp Intronic mij![]()
![]()
Ik kom net onder de zonnebank vandaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag nog niet? Ben je niet baas in eigen huis?![]()
![]()
Mag je dan niet in bad?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom net onder de zonnebank vandaan
Ain't it funny how it is
Balen voor je.quote:![]()
Maar nu mijn bed in.....
Ain't it funny how it is
Niets voor mijquote:Welterustenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Balen voor je.![]()
Maar nu mijn bed in.....![]()
![]()
20.55, keihard licht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Balen voor je.![]()
Maar nu mijn bed in.....
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
werd eens tijd dat ie gelijk hadIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja, nu ik ook, gelukkig heb ik het binnen handbereik liggenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ik film kijk heb ik trek in chips en M&Ms
Ok, tot zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, nu ik ook, gelukkig heb ik het binnen handbereik liggen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
ja ik dus niet, want ik ben 2 weken niet aan het snoepenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, nu ik ook, gelukkig heb ik het binnen handbereik liggen![]()
![]()
geen dv met haar spiegel comment?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik dus niet, want ik ben 2 weken niet aan het snoepenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
watquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen dv met haar spiegel comment?![]()
ja wat jij altijd zegt, dat je niet hoeft af te vallen ofzoquote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja maar vakantie komt eraanquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja wat jij altijd zegt, dat je niet hoeft af te vallen ofzo
En wat is 2 weken niet snoepen? Toch
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2012 21:33:44 ]![]()
moeilijk hard,quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar vakantie komt eraan
En wat is 2 weken niet snoepen? TochIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
maar drink je dan ook alleen water ?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Godverdomme!Dit loopt nog steeds?
Ik heb dit niet meer gevolgd toen Radio ONZ eruit getrokken werd. Nice bezig!Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Hehehquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar drink je dan ook alleen water ?![]()
![]()
Water en thee....quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar drink je dan ook alleen water ?![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godverdomme!Dit loopt nog steeds?
Ik heb dit niet meer gevolgd toen Radio ONZ eruit getrokken werd. Nice bezig!![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
water met zoetstoffen en alcohol zeker
Ik ben best streng![]()
![]()
ah, goed bezig. Je kan 10 kg in een week kwijtraken he? maar dan eet je iets van 12 eieren op een dagquote:en dan alleen het witte, niet het eigeel. Hoog jojo gehalte heeft het wel.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dat is ook niet de bedoeling 10 kilo in een weekquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, goed bezig. Je kan 10 kg in een week kwijtraken he? maar dan eet je iets van 12 eieren op een dagen dan alleen het witte, niet het eigeel. Hoog jojo gehalte heeft het wel.
![]()
![]()
het is ook niet gezond voor je, maar als je echt wilquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling 10 kilo in een week
Nee sowieso is 10 kilo teveelquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is ook niet gezond voor je, maar als je echt wil
5 kilo is prima![]()
![]()
In een week?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee sowieso is 10 kilo teveel
5 kilo is prima![]()
Tien kilo in een week lijkt me redelijk onmogelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is ook niet gezond voor je, maar als je echt wil“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga nu de fles cassis uit de koelkast halen!quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
En wat gaat er nog meer in de cassis?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga nu de fles cassis uit de koelkast halen!
Overigens ben ik van plan een echte echte toetsenbord te kopen, doe je mee?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
het is mogelijk, het eist alleen meer discipline dan een sporter. en het is slecht voor je lichaam, heel slecht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tien kilo in een week lijkt me redelijk onmogelijk.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Jongens, het GTST topic is op hol geslagen xD Madame Paon wordt maf
GTST #431: Welkom terug Nick _O_ _O_ _O_Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Weer een SC minderquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
GTST #431: Welkom terug Nick _O_ _O_ _O_![]()
Mwah, het is daar nu een hele bashing-slowchat. Burns allesquote:
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Likken niet echt, het zit op mijn shirtquote:maar het ruikt nu wel lekker naar pils.
Zonde, ik weet hetquote:![]()
![]()
dat is echt een stom wijfquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
GTST #431: Welkom terug Nick _O_ _O_ _O_![]()
![]()
Nog meer drama dan het versieren topic.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
GTST #431: Welkom terug Nick _O_ _O_ _O_#TeamMiley![]()
Madam paon, achterbakse schizofrene kutwijf met borderline, gaat altijd huilen wanneer je tegen haar begint maar zelf scheld ze welOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog meer drama dan het versieren topic.door dat stomme dronke wijf is udowu gesloten.
avengers ook al 2 keer gezienquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen biosvrienden
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nu geeft ze IEDEREEN behalve haarzelf de schuld. "Ja, deze reeks mag wel strenger gemodereerd worden"Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Redelijk onmogelijk dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is mogelijk, het eist alleen meer discipline dan een sporter. en het is slecht voor je lichaam, heel slecht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is zij ook SO danquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]door dat stomme dronke wijf is udowu gesloten.
![]()
![]()
Begin er hier maar niet overquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
![]()
Begin er maar niet over, anders zijn we weer een reeks armerquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
#TeamMiley![]()
Ik heb geen drank in huisquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat gaat er nog meer in de cassis?
Overigens ben ik van plan een echte echte toetsenbord te kopen, doe je mee?Alleen bier
Nou heb je ook cassisbier enzo, maar het lijkt me toch niet zo'n goed idee.
En ik hoef geen ander toetsenbord naast m'n laptop, is alleen maar onhandig
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Aiiii, ik voel je broeder. Ik heb een keer een een singletje die ik wilde stofzuigen, die pleurde toen naar beneden en miepte mijn glas met whisky om zo over mijn beeldscherm.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Likken niet echt, het zit op mijn shirtmaar het ruikt nu wel lekker naar pils.
Maar dat kan je tenminste nog aflikken.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geen leven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik reageer er nooit op, maar ze zit overal![]()
Ik kan haar niet meer negeren
En verder about Pinda; Ik heb van de week voor mijn opleiding een Pindareclame opgenomen!
over bitterballen gesprokenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
pindaaa
jullie bitterballetjes zijn er weer
Zag ik een reclame bij de mac over bitterballen?![]()
Maar het is mogelijkquote:
Meh, maar ik wil zo'n Unicomp (IBM Model M) kopen, dan kan deze naar mijn werk. Hij is niet afgekeurd daar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb geen drank in huisAlleen bier
Nou heb je ook cassisbier enzo, maar het lijkt me toch niet zo'n goed idee.
En ik hoef geen ander toetsenbord naast m'n laptop, is alleen maar onhandig
We hebben nu een snackbox, die kan je beter nemen dan een portie bitterballen. 4 bitterballen voor 1.50 of 8 nuggets en 8 bitterballen voor 4 euroquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
pindaaa
jullie bitterballetjes zijn er weer
Nieuwe shake is goor.#TeamMiley![]()
Balen iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aiiii, ik voel je broeder. Ik heb een keer een een singletje die ik wilde stofzuigen, die pleurde toen naar beneden en miepte mijn glas met whisky om zo over mijn beeldscherm.
Maar dat kan je tenminste nog aflikken.![]()
![]()
Ja dat is de reclame die ik zagquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hebben nu een snackbox, die kan je beter nemen dan een portie bitterballen. 4 bitterballen voor 1.50 of 8 nuggets en 8 bitterballen voor 4 euro
Nieuwe shake is goor.![]()
![]()
Ik zou nu echt wel die USB koelkast willen waar je een blikkie cola in kan zetten. Lekker naast de PC, cool blikkie.
Ik heb zo'n Blokker mini koelkast naast m'n PC staanquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zou nu echt wel die USB koelkast willen waar je een blikkie cola in kan zetten. Lekker naast de PC, cool blikkie.![]()
![]()
Hoeveel bier past daar in?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Blokker mini koelkast naast m'n PC staanBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Echtquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef arachide. het volgende:
Ik vind die moterbloempje ook zo'n zuur mens.
Ow hoezo dat dan![]()
![]()
gewoon koelkast op je kamer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zou nu echt wel die USB koelkast willen waar je een blikkie cola in kan zetten. Lekker naast de PC, cool blikkie.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
kan, ek box.. 8 nuggets en 8 bitterballen, daar ging het over in mijn post, pinda zei een poos terug dat die er nooooit meer zouden komen..quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
over bitterballen gesproken
Zag ik een reclame bij de mac over bitterballen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=116590quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh dat is wel een mooi aantal. Heb je een linkje?![]()
Dat kan toch nietquote:
Die ga ik volgende week wel scoren denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
kan, ek box.. 8 nuggets en 8 bitterballen, daar ging het over in mijn post, pinda zei een poos terug dat die er nooooit meer zouden komen..![]()
![]()
GTSTquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Daar haal je de eerste helft wel mee.
Van GTST, dan.
Sowieso soaps![]()
![]()
Daarom zeg ik, daar haal je de eerste helft wel mee.quote:
verkeerde week gekozen om streng te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan toch niet
[..]
Die ga ik volgende week wel scoren denk ik
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ja maar moet even ... zeker 3 kilo eraf voor 9 juniquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
verkeerde week gekozen om streng te zijn![]()
![]()
Ik nog 7 kilo voor 26 juliquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar moet even ... zeker 3 kilo eraf voor 9 juni
#TeamMiley![]()
Ding is nog best groot. Maar toch, 60 euro. Perfect voor op het werk ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=116590Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar moet even ... zeker 3 kilo eraf voor 9 junizo zo.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Maakt wel veel herrie of niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ding is nog best groot. Maar toch, 60 euro. Perfect voor op het werk ook.![]()
Ik 7 voor 20-08quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet er voor 2 september nog 15 kilo af, so buzz off.![]()
![]()
Ik ben 5 kilo aangekomenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij afvallen?! wat is dat voor idioots?![]()
![]()
ja ik heb mijn huur betaald dus ik ben nu 5 kilo armer grt grtquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik ben voor 01/09 niks aangekomen ook al eet ik zoveel ik wil:')![]()
21-08 ben ik jarig, en bedankt hequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn dat voor data??
Van mij:
20-08 ga ik op vakantie
26-07 ?
02-09 ?
10-09 ?![]()
Vakantiequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn dat voor data??
Van mij:
20-08 ga ik op vakantie
26-07 ?
02-09 ?
10-09 ?
#TeamMiley![]()
Avond allen![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
ik 24/08 zal wel weer tijdens tikweek zijnquote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.sinterklaaskapoentje
![]()
Stiffler!? Ik dacht gister nog van, waar ben jij de laatste tidquote:
:')![]()
dan ben je nog hier, beetje voor mijn verjaardag weggaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus wil ik die weer kwijt,2 kilo extra ivm vakantie
[..]
Ik ben 12-08 jarig![]()
![]()
39 dB staat er. Gewoon dB(A)SPL neem ik aan dan. Valt hartstikke mee.quote:Beter onethisch dan oneetbaarsinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 12-08 jarigWaarom, je bent allang getrouwdquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 12-08 jarig
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stiffler!? Ik dacht gister nog van, waar ben jij de laatste tid![]()
Ja druk met werk, sociaal leven etc.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Aardigste user 2012quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stiffler!? Ik dacht gister nog van, waar ben jij de laatste tid
dvIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_sinterklaaskapoentje
![]()
Jij ook al aan de gang met dat 'sociaal leven'quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Ja druk met werk, sociaal leven etc.![]()
Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
dan ben je nog hier, beetje voor mijn verjaardag weggaan![]()
![]()
Dus? mag ik er nog wel goed uit zien in mijn bikiniquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Waarom, je bent allang getrouwd![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus? mag ik er nog wel goed uit zien in mijn bikini![]()
![]()
Ja, het heerst volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij ook al aan de gang met dat 'sociaal leven'![]()
Toch maar weer eens proberen mn leven hier te vergooien
nee stel je voorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :rsinterklaaskapoentje
![]()
Ohjaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus? mag ik er nog wel goed uit zien in mijn bikini
:')sinterklaaskapoentje
![]()
ABO sc is waar het allemaal gebeurt vandaag de dagquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, het heerst volgens mij
Toch maar weer eens proberen mn leven hier te vergooien
Kun je nagaan hoe lang het al weer is geleden dat ik hier ben geweestquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ABO sc is waar het allemaal gebeurt vandaag de dag
Tss, eitje :quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
wel overal man, niemand kan aan zijn aardigheid tippen
![]()
Je weet niet eens hoe het er daar aan toe gaatquote:
aboquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ABO sc is waar het allemaal gebeurt vandaag de dagMeneer heeft een abo hoor
Ik vond het niet zo leuk daar![]()
![]()
ik heb een abo gehad knaap, maar ik betaal er niet voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe het er daar aan toe gaatsinterklaaskapoentje
![]()
Het is ook erg inhoudelijk daar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aboMeneer heeft een abo hoor
Ik vond het niet zo leuk daar:')sinterklaaskapoentje
![]()
1 ster ABOquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik heb een abo gehad knaap, maar ik betaal er niet voor
mwahquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is ook erg inhoudelijk daar.![]()
Ik had een abo vorig jaar, maar kwam er nooit![]()
![]()
10 september begint school weer voor mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn dat voor data??
Van mij:
20-08 ga ik op vakantie
26-07 ?
02-09 ?
10-09 ?![]()
nieuwe skins al eens gekeken?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik ging op m'n 11e al afvallenquote:niet omdat ik ernstig overgewicht had, maar ik werd teveel gepest.
![]()
Tsja, wie mooi wil zijn....quote:Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
ah snoezig, hoe gaat het daar nu mee?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ging op m'n 11e al afvallenniet omdat ik ernstig overgewicht had, maar ik werd teveel gepest.
is het wa?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
toen je stopte met groeien dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:
![]()
En toen dacht je , als er 20 kilo vanaf is houden ze opquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ging op m'n 11e al afvallenniet omdat ik ernstig overgewicht had, maar ik werd teveel gepest.
Wat is daar snoezig aan, ga weg.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah snoezig, hoe gaat het daar nu mee?
Nu niet meer gepest, maar gewoon nog wel onzeker.sinterklaaskapoentje
![]()
Inderdaad OFZO :pquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter op je 17e afvallen dan 40+ OFZO :p
Op je 17e gaat het veel sneller, en in strakkere vorm:')![]()
t schat, tquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vond SE5 niksmaar SE6 is wel toffer, daar gebeurd tenminste wel wat.
![]()
Ja, want het ging duidelijk alleen om m'n uiterlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En toen dacht je , als er 20 kilo vanaf is houden ze opsinterklaaskapoentje
![]()
Iedereen is onzekerquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat is daar snoezig aan, ga weg.
Nu niet meer gepest, maar gewoon nog wel onzeker.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Oh in dat geval gaat het wel over als je het uiterlijk aanpastquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, want het ging duidelijk alleen om m'n uiterlijk.
intronic niet hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kan best.quote:
Maar als onzekerheid je in de weg staat om dingen te doen, dan moet er wat aan gebeuren![]()
Misschien niet iedereen, maar wel een hele boel jaquote:
![]()
Anders Breivik is niet onzeker, voor de rest iedereen
ja daar lijk je wel een beetje op hequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Anders Breivik is niet onzeker, voor de rest iedereen![]()
![]()
toch weer iemand die weer groter is dan je jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daar lijk je wel een beetje op he![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vind het best een knappe vent hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daar lijk je wel een beetje op he
ga je nog naar duitsland volgende week steven?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
als je op de schouders van samzz zit inderdaadquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
toch weer iemand die weer groter is dan je ja![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
als je op de schouders van samzz zit inderdaad![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
als je op de schouders van samzz zit inderdaadEhh als het goed is wel jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
ga je nog naar duitsland volgende week steven?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
je weet mijn aanbod nog he?quote:. ik ga denk wel zo rond half 11 weg uit heemskerk.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
wat moet een jood in duitsland? ra ra![]()
wonen denkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
wat moet een jood in duitsland? ra ra![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
wat moet een jood in duitsland? ra raJa als ik ga dan hoor je het van mijquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je weet mijn aanbod nog he?. ik ga denk wel zo rond half 11 weg uit heemskerk.
-Alles is liefde!quote:-
[ Bericht 12% gewijzigd door Oerbeer op 31-05-2012 22:59:23 ]Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :rsinterklaaskapoentje
![]()
quote:quote:Radio 49 vandaag de dagquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Oerbeer op 31-05-2012 22:59:46 ]:')![]()
ja en ik maar zo mijn best doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Radio 49 vandaag de dag![]()
![]()
iedereen weet dat steven het topic toch steelt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |