SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de gupdate van AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik ben naar The Avengers geweest!
slowpoke.jpgHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik ga volgende weekquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:21 schreef robdriessen het volgende:
slowpoke.jpg
slow slowpoke.jpg![]()
quote:Alejandroquote:Valverde opgenomen in voorselectie Tour de France
AMSTERDAM - Team Movistar heeft zoals verwacht Alejandro Valverde en Juan José Cobo opgenomen in de voorselectie voor de Tour de France.
De Spaanse formatie selecteerde ook de sprinter José Joaquin Rojas. Er moet nog een renner afvallen in de definitieve groep voor de Ronde van Frankrijk.
Valverde lijkt na een dopingschorsing van twee jaar terug te keren in de Tour. Hij bekroonde zijn rentree dit jaar met ritzeges in de Tour Down Under, Ruta del Sol en Parijs-Nice. De 32-jarige Valverde liet al weten dat de Tour een van zijn belangrijkste doelen is dit seizoen.
Voor Cobo kan het zijn eerste deelname in Frankrijk worden sinds 2008. De 31-jarige coureur behaalde vorig jaar het grootste succes in zijn loopbaan met de eindoverwinning in de Ronde van Spanje.
Movistar rekent naast Valverde, Cobo en Rojas op hun Spaanse landgenoten David Arroyo, Ruben Plaza, Imanol Erviti en José Ivan Gutierrez. Ook de Portugees Rui Costa, de Rus Vladimir Karpets en de Wit-Rus Vasil Kiryienka maken deel uit van de voorlopige selectie.
De Tour begint op 30 juni in Luik.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik ga die ook volgende week zien, hoe vond je hem?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:21 schreef robdriessen het volgende:
slowpoke.jpg
Baby darling doll face honey![]()
Kun je daar op zitten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een omafiets met rekje aan de voorkant![]()
hey zo een heb ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Baas.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan een échte oma fiets, die van mijn oma namelijl.
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik ga die ook volgende week zien, hoe vond je hem?Hmmm toeval ditquote:![]()
hoeveel gewicht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles kan maar ik denk niet dat ie het lang houdt![]()
Jawel joh, kleine kindjes?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles kan maar ik denk niet dat ie het lang houdt
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bazig. Dan mag jij fietsen terwijl ik op het rekje zit![]()
![]()
![]()
Ik heb me uitstekend vermaakt! Het helpt wel als je één of meerdere van de voorlopers hebt gezien (Hulk, Captain America, Thor, Iron Man 1 en 2)quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik ga die ook volgende week zien, hoe vond je hem?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Het is onmogelijk om met iemand voorop te fietsenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
![]()
Ik gebruik dat ding altijd op m'n tas op te leggen.
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
20 kg denk ik?quote:Ik was niet van plan om binnen nu en afzienbare tijd aan kinderen te beginnen.quote:![]()
Fuck yeaquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb me uitstekend vermaakt! Het helpt wel als je één of meerdere van de voorlopers hebt gezien (Hulk, Captain America, Thor, Iron Man 1 en 2). Waren we al mee bezig
.
Kijk Bambi, heel hard water!quote:
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Emancipatie heet dat vriend.quote:Mmm, achterop dan maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om met iemand voorop te fietsen![]()
Ik gebruik dat ding altijd op m'n tas op te leggen.
![]()
![]()
Wat krijgen we nou, ik heb koriander/dille in één gekweekt.. maar dat wil ik niet.
Vraag Rob, die heeft verstand van planten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Wat krijgen we nou, ik heb koriander/dille in één gekweekt.. maar dat wil ik niet.
![]()
Mijn koriander had bladluisquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Kan je je neefje van 4 jaar erop zettenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
20 kg denk ik?
[..]
Ik was niet van plan om binnen nu en afzienbare tijd aan kinderen te beginnen.![]()
Stampertjequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kijk Bambi, heel hard water!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik sta daarom in vier OP's dan heb je dat nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Snuf. het volgende:
Dan kijk je op Spytool en heeft niemand over je gepraat de laatste 24 uur.![]()
Eh... ik, die de bloemen van zijn aardbeienplantje afknipt, remember?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vraag Rob, die heeft verstand van planten.
Snuffelkuchenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Snuf. het volgende:
Je bent gewoon uit de modequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eh... ik, die de bloemen van zijn aardbeienplantje afknipt, remember?![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Eh... ik, die de bloemen van zijn aardbeienplantje afknipt, remember?Weg die ranzige dingen ik wil aardbeien!
![]()
![]()
Die bloemen ZIJN de aardbeien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]Weg die ranzige dingen ik wil aardbeien!
![]()
Wat is het probleem? Je hebt per ongeluk dille EN koriander in dezelfde pot gekweekt? Makkelijkste is natuurlijk overnieuw beginnen, zakje korianderzaadjes in nieuwe pot doen groeien. Of speel vals en plant een kant en klaar plantje dat je in de supermarkt bij de groentenafdeling koopt (heb ik met munt gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw, maar rob hoe undo ik dit? Ik wil gewoon koriander!
)
Omg, schatjequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]Weg die ranzige dingen ik wil aardbeien!
.
Doe wel een paar uur van te voren het licht uit, anders brand je je vingertjes.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet de lamp in de badkamer zelf vervangen
Vaak genoeg gehad![]()
![]()
quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Mmmm, verse aambeien.
Moet eerst morgen een nieuwe lamp ophalen bij de huisbaas ofzo. Ik zie het wel, voorlopig hebben we disco badkamerquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe wel een paar uur van te voren het licht uit, anders brand je je vingertjes.
Vaak genoeg gehad![]()
![]()
Goede tip overigens, anders kan ik de komende 2 weken niets met mijn vingers. Dat moeten we ook niet hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe wel een paar uur van te voren het licht uit, anders brand je je vingertjes.
Vaak genoeg gehad![]()
Neequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Je hebt per ongeluk dille EN koriander in dezelfde pot gekweekt? Makkelijkste is natuurlijk overnieuw beginnen, zakje korianderzaadjes in nieuwe pot doen groeien. Of speel vals en plant een kant en klaar plantje dat je in de supermarkt bij de groentenafdeling koopt (heb ik met munt gedaan)
. Ik heb niks gedaan.. Dille staat naast mn koriander en nu is mn koriander half koriander en half dille maar uit hetzelfde stronkje?
![]()
Van onder naar boven wordt het steeds meer dille en bovenaan is het nu gewoon echt helemaal dille. En ik weet dat het dille is en niet stiekem koriander wordt omdat koriander niet zo groeit uberhaupt(tenminste, ik kan me dat écht niet zo herinneren
!!!). Je ziet het echt geleidelijk aan dille worden en bovenaan ís het dille. DE FUCK
.
quote:30-05-2012 • Uit een kleine 200 nominaties heeft ROOD, jong in de SP de Nijmeegse huisbaas Emmy van der Tol verkozen tot huisjesmelker van het jaar 2012. Van der Tol is een voorbeeld van een klassieke huisjesmelker. Aan onderhoud doet ze nauwelijks, ze vraagt te hoge servicekosten voor diensten die zij niet levert en ze heeft regelmatig huurders geïntimideerd. ROOD-voorzitter Lieke Smits: 'Het is schandalig hoe deze huisjesmelker met haar huurders omgaat. Deze verkiezing toont wederom aan dat de politiek in actie moet komen en deze huisjesmelkers keihard aan moet pakken.'
Ook dit jaar kreeg ROOD veel klachten binnen uit heel het land. Huisjesmelkers werden vooral genomineerd omdat ze een te hoge huur vragen, geen of slecht onderhoud plegen of hun huurders intimideren of bedreigen. Smits: 'Huisjesmelkers profiteren van de woningnood. De huisbaas kan voor elke huurder tien anderen krijgen. Er zijn te weinig regels om deze notoire huisjesmelkers aan te pakken en de regels die er zijn worden niet nageleefd.'
ROOD pleit voor een landelijk vergunningstelsel voor grote verhuurders. Bij verhuurders die in de fout gaan moet de vergunning worden afgepakt. Ook de intimidatie van huurders moet volgens de SP-jongeren keihard aangepakt worden: 'We krijgen steeds meer klachten binnen over intimidatie van huurders. Huurders durven vaak niet meer in actie te komen en laten de situatie voor wat het is. De politie moet scherp zijn op meldingen van huurders en zo nodig keihard ingrijpen.' De Tweede Kamerfractie van de SP zal de kwestie in de Kamer aan de orde stellen en actie eisen van de minister.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
WTF? You created a monsterquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niks gedaan.. Dille staat naast mn koriander en nu is mn koriander half koriander en half dille maar uit hetzelfde stronkje?
![]()
[ afbeelding ]
Van onder naar boven wordt het steeds meer dille en bovenaan is het nu gewoon echt helemaal dille. En ik weet dat het dille is en niet stiekem koriander wordt omdat koriander niet zo groeit uberhaupt. Je ziet het echt geleidelijk aan dille worden en bovenaan ís het dille. DE FUCK
.
Proef 'm eens, misschien is ie wel lekker!
Altijd leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Moet eerst morgen een nieuwe lamp ophalen bij de huisbaas ofzo. Ik zie het wel, voorlopig hebben we disco badkamerdoe er een stukje gekleurd folie voor.
![]()
Watquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niks gedaan.. Dille staat naast mn koriander en nu is mn koriander half koriander en half dille maar uit hetzelfde stronkje?
![]()
[ afbeelding ]
Van onder naar boven wordt het steeds meer dille en bovenaan is het nu gewoon echt helemaal dille. En ik weet dat het dille is en niet stiekem koriander wordt omdat koriander niet zo groeit uberhaupt. Je ziet het echt geleidelijk aan dille worden en bovenaan ís het dille. DE FUCK
.
![]()
![]()
Serieus nobelprijsmateriaal in the makingquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
.
![]()
Viespeukquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goede tip overigens, anders kan ik de komende 2 weken niets met mijn vingers. Dat moeten we ook niet hebben.![]()
Ja goed ideequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
WTF? You created a monsterProef 'm eens, misschien is ie wel lekker!
.
Jaquote:!
OMG, nieuwe kruid.. ik wil ook een soort granny smith naamquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus nobelprijsmateriaal in the making![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd leukdoe er een stukje gekleurd folie voor.
En effe een subwoofer inbouwen natuurlijk
![]()
![]()
Granny crackquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja goed idee.
[..]
Ja!
[..]
OMG, nieuwe kruid.. ik wil ook een soort granny smith naam![]()
![]()
.
![]()
Crack, heb even gevraagd aan iemand die er ECHT verstand van heeft. Het is geen hybride, het is gewone koriander. De onderste helft ziet er perfect normaal uit. Hoe hoger je komt, hoe SMALLER de blaadjes worden i.p.v. kleiner. Je koriander is veel te hard gegroeid. Te veel mest of voeding gegeven misschien? Beste is om 'm buiten te zetten als dat kan, daar wordt ie hard van
Ah perfectquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef robdriessen het volgende:
Crack, heb even gevraagd aan iemand die er ECHT verstand van heeft. Het is geen hybride, het is gewone koriander. De onderste helft ziet er perfect normaal uit. Hoe hoger je komt, hoe SMALLER de blaadjes worden i.p.v. kleiner. Je koriander is veel te hard gegroeid. Te veel mest of voeding gegeven misschien? Beste is om 'm buiten te zetten als dat kan, daar wordt ie hard van. En ik heb geen buiten
. Kan ik dat bovenste stukje niet gewoon er af knippen?
Zet je dakraam open en plantje op de grondquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah perfect. En ik heb geen buiten
![]()
Ja hoor. Ik denk dat je 'm wat koeler of meer in de schaduw moet zetten. Even de omstandigheden iets minder ideaal maken. En op de plek waar die koriander stond een wietplant neerzettenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah perfect. En ik heb geen buiten
Tssk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh my, ik moet binnenkort echt een konijn kopen waarmee ik kan knuffelen![]()
De voortanden heb je al...quote:
Hmpft, okay. Thanks robquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik denk dat je 'm wat koeler of meer in de schaduw moet zetten. Even de omstandigheden iets minder ideaal maken. En op de plek waar die koriander stond een wietplant neerzettenEn dit is een goed ideequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:43 schreef Tchock het volgende:
Trouwens even serieus Crack_ aan de straatkant kan één potje best in je regengoot staan.
quote:Klinkt interessant. Je verzorgt ook mijn eten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel in een kooitje stoppen op m'n kamer en eruit halen wanneer ik zin heb![]()
Ik vraag me juist af of ze ook je keutels opruimt.....quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Klinkt interessant. Je verzorgt ook mijn eten?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Natuurlijk. Ik gooi d'r ook wel een balletje voor je in. Zo ben ik dan wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Klinkt interessant. Je verzorgt ook mijn eten?![]()
Nog nooit geweest bij die meuk en ben het ook nooit van planquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef arachide. het volgende:
Net naar de Starbucks geweest. Alles low fat en suikervrij.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Skinny triple no-cream grande coffee frappuccinoquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest bij die meuk en ben het ook nooit van plan
Ja dit soort dingenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Skinny triple no-cream grande coffee frappuccino
Doe mij gewoon een koppie koffie of cappuccinoOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Bakkie pleurquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit soort dingen
Doe mij gewoon een koppie koffie of cappuccino
Hey ho, hey ho, het werk is weer gedaan
Zit je op kantoor, ben je ambtenaar, dan kun je gaan!
(Vijf uur lied - Coen en Sander Show)Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Komt door jou.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2012 17:28:45 ]![]()
U riepquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:10 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb voor morgen op het rooster gevraagd aan C_Asta er nog niet op.
Je staat erop![]()
![]()
quote:
Negers in Parijs sowieso hardste nummer van die plaat.
Were going to skate to one song, one song only.
Ik ball zo hard moederneukers willen mij een boete geven, eerst moeten negers mij vinden.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2012 17:37:27 ]![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ball zo hard moederneukers willen mij een boete geven, eerst moeten negers mij vinden.![]()
![]()
ik voel mij verbondenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ball zo hard moederneukers willen mij een boete geven, eerst moeten negers mij vinden.![]()
![]()
jay-z en kayne kunnen beiden even goed skaten als lil wayne. niet dusquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ball zo hard moederneukers willen mij een boete geven, eerst moeten negers mij vinden.. maar iig, met dat skaten bedoelen ze the hip-hop genre will move to one song only.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
haha hommoquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee dan bal ik zo hard dat je mij moet zoeken
ik wil wel eigenlijk
Had je sneller moeten zijn, ik heb 2 kaartjes aangeboden hier een tijdje terug. Maar nu al verkocht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jay-z en kayne kunnen beiden even goed skaten als lil wayne. niet dus. maar iig, met dat skaten bedoelen ze the hip-hop genre will move to one song only.
![]()
Wie vind jij dan een goede skater?
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2012 17:44:17 ]![]()
tony hawk wel hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha hommo
Had je sneller moeten zijn, ik heb 2 kaartjes aangeboden hier een tijdje terug. Maar nu al verkocht.
[..]![]()
Wie vind jij dan een goede skater?![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welk concert gaan jullie heen?![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Kost wel een aardige duit lijkt mequote:
:')![]()
60 eu was ik kwijt. Maar 2 kaarten voor 90 verkocht dus 'gratis'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kost wel een aardige duit lijkt me
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2012 17:46:23 ]sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
60 eu was ik kwijt. Maar 2 kaarten voor 90 verkocht dus 'gratis'.
Maar hoe gaan ze die autotune live doen dan
Ruilen van kaartje ik mag lekker staan?quote:Geen idee, maakt me ook vrij weinig uit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar hoe gaan ze die autotune live doen dan![]()
Rodney Mullen, Ryan Sheckler gaat hard nog steeds, Paul R. en Matt Miller kan zo trouwens nog wel uren doorgaan :p.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha hommo
Had je sneller moeten zijn, ik heb 2 kaartjes aangeboden hier een tijdje terug. Maar nu al verkocht.
[..]![]()
Wie vind jij dan een goede skater?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Er zijn echte live-autotunemachinesquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar hoe gaan ze die autotune live doen danIk heb wel concerten gehoord van Kanye dat hij dat uit had staan; dan kan 'ie dus echt totaal niet meer zingen. Kneus
![]()
![]()
jij kijkt zeker heel dag life of ryanquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rodney Mullen, Ryan Sheckler gaat hard nog steeds, Paul R. en Matt Miller kan zo trouwens nog wel uren doorgaan :p.![]()
nee kijk sowieso weinig "m"tv.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij kijkt zeker heel dag life of ryanIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Het gaat om de show en hoe het klinkt man, kan mij het schelen hoe het uit zijn eigen mond klinkt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn echte live-autotunemachinesIk heb wel concerten gehoord van Kanye dat hij dat uit had staan; dan kan 'ie dus echt totaal niet meer zingen. Kneus
Of denk je dat Mozart die akkoorden uit zijn eigen strot gooide?
Autotune is gewoon een instrument, een heel nummer is kut maar afentoe van die dingen erdoor vind ik wel baas.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2012 17:50:15 ]sinterklaaskapoentje
![]()
Kanye west zijn liedjes zijn best leuk maar veels te veel autotuning.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn echte live-autotunemachinesIk heb wel concerten gehoord van Kanye dat hij dat uit had staan; dan kan 'ie dus echt totaal niet meer zingen. Kneus
Inderdaad, wat de fuck boeit talent en muzikaliteit nou.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat om de show en hoe het klinkt man, kan mij het schelen hoe het uit zijn eigen strot klinkt.![]()
Not this shit again.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, wat de fuck boeit talent en muzikaliteit nou.sinterklaaskapoentje
![]()
Als de muziek leuk is en de show leuk, je hebt een goeie tijd, dan maakt talent me geen reet uit, alsof muziek per sé door een elite gemaakt moet worden met 'talent'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, wat de fuck boeit talent en muzikaliteit nou.:')![]()
En dan te bedenken dat autotune is uitgevonden om zangers hele kleine foutjes weg te laten werken. Ik las een artikel over de maker van autotune en die vind het afschuwelijk dat nu driekwart van de top-40 er mee gevuld is, hij wilde juist prachtige zangpartijen maken![]()
![]()
Geen goede kip tandoori kunnen maken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Chicken tonight tandoori smaakt naar tandpasta![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Chicken tonight tandoori smaakt naar tandpastawat
![]()
? alleen in groningen danquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Chicken tonight tandoori smaakt naar tandpasta![]()
Heb je de laatste plaat van Jay-z en Kanye wel eens geluisterd? Sowieso gebruikt Jay-Z het amper en bij Kanye zijn teksten vind ik het ook niet storend of irritant.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:51 schreef Tchock het volgende:
En dan te bedenken dat autotune is uitgevonden om zangers hele kleine foutjes weg te laten werken. Ik las een artikel over de maker van autotune en die vind het afschuwelijk dat nu driekwart van de top-40 er mee gevuld is, hij wilde juist prachtige zangpartijen maken
Master piece jonguh.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2012 17:53:27 ]![]()
laat de haters,quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je de laatste plaat van Jay-z en Kanye wel eens geluisterd? Sowieso gebruikt Jay-Z het amper en bij Kanye zijn teksten vind ik het ook niet storend of irritant.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen goede kip tandoori kunnen maken.quote:Ik dronk het met een glas melk erbij, misschien lag het daar aanquote:het heeft echt een kauwgom/tandpasta nasmaak.
sinterklaaskapoentje
![]()
Je moet ook honing/mosterd maken :09quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Chicken tonight tandoori smaakt naar tandpasta:')![]()
of je moet je tanden pas poetsen na het etenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dronk het met een glas melk erbij, misschien lag het daar aanhet heeft echt een kauwgom/tandpasta nasmaak.
![]()
knorr troep?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Geil worden van een man op een gitaar, maar als een artiest autotune gebruikt heeft ie in eens geen talent meer.quote:Rot toch op man.
![]()
A Womanquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer zo ver, maak je keuzes![]()
![]()
aaaaaaquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer zo ver, maak je keuzes![]()
sowieso g want zombies kunnen het water niet in.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dat zeg ik niet. Er zijn zat artiesten die met autotune fantastische platen hebben gemaakt. En ik luister alles behalve alleen gitaarmuziekquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geil worden van een man op een gitaar, maar als een artiest autotune gebruikt heeft ie in eens geen talent meer.Rot toch op man.
Wat ik alleen waardeloos vind is dat je als artiest zo vals zingt dat je een lading autotune nodig hebt om goed te klinken, niet je eigen beats maakt en belabberde teksten hebt. Dan blijft er niet zo gek veel over
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Kanye maakt zijn eigen beats en zijn tekst is vaak wel dope vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er zijn zat artiesten die met autotune fantastische platen hebben gemaakt. En ik luister alles behalve alleen gitaarmuziekWat ik alleen waardeloos vind is dat je als artiest zo vals zingt dat je een lading autotune nodig hebt om goed te klinken, niet je eigen beats maakt en belabberde teksten hebt. Dan blijft er niet zo gek veel over
![]()
GFGFDB.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer zo ver, maak je keuzessinterklaaskapoentje
![]()
Kip tandooriquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen goede kip tandoori kunnen maken.![]()
![]()
EGFDFGquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:56 schreef napoleonfour het volgende:
sowieso g want zombies kunnen het water niet in.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Als ik een tank bestuur heb je binnen 10 minuten geen benzine of ammo meer.quote:Better drink my own piss!quote:![]()
zal crackie leuk vindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik een tank bestuur heb je binnen 10 minuten geen benzine of ammo meer.
[..]
Better drink my own piss!![]()
Nouja over die tekst kun je twisten. Ik vind teksten van sommige andere hiphopartiesten echt veel beter. Maar hij heeft geen enkel nummer alleen geproduceerd of geschrevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kanye maakt zijn eigen beats en zijn tekst is vaak wel dope vind ik.![]()
![]()
ik kijk dat nooit manquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb je 2 mensen, zijn camera man is er ook altijd bij.![]()
![]()
+ audioman, +ehbo-team, +hotelkamer om in te slapenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb je 2 mensen, zijn camera man is er ook altijd bij.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja en je mag zombiepis drinkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb je 2 mensen, zijn camera man is er ook altijd bij.
Ik dacht dat UDOWODUOEUOWW wel weer open zou zijn, maar dat is niet het geval.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:33 schreef Typisch het volgende:
Ik heb mijn eten al gemaakt en opgegeten en er zit maar 1 post tussen mijn nieuwe. Watskebeeurrt.![]()
Sparta promoveert nog eerder.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik dacht dat UDOWODUOEUOWW wel weer open zou zijn, maar dat is niet het geval.![]()
![]()
Lief hoe naïef je bentquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sparta moet wel terug, even lekker hard schreeuwen dit seizoen dan komt het vast goed.![]()
![]()
Zwollequote:Op donderdag 31 mei 2012 18:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja want UDOWU is wel tien keer weer geopend en Sparta promoveert nooit![]()
![]()
In de TOTO-divisie is het altijd een feest.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wel Eredivisie voor een jaartje minstens![]()
Maar wij hebben net een enorm nieuw stadion laten bouwen met casino, restaurants en hotel er in. Dus het zou wel fijn zijn als er meer mensen kwamen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In de TOTO-divisie is het altijd een feest.![]()
Typisch veroorzaakte een topic kill.quote:
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
echt een Typische actie dit weer hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Typisch veroorzaakte een topic kill.![]()
Ik maak wel vaker een verbluffende indruk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Typisch veroorzaakte een topic kill.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik maak wel vaker een verbluffende indruk.![]()
![]()
Tof schijf je met een vquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als dat geen tof feesdje wort weet ik het ook niet meer.![]()
![]()
Klinkt als een gekke partij.quote:Neem het OV.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is omhoog met dit? Ik wilde zo op de fiets ergens heen.![]()
Ik loop 5 minuten naar de halte en fiets 15 minuten naar mijn bestemming. No thanx.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Klinkt als een gekke partij.
[..]
Neem het OV.![]()
![]()
quote:Ik heb een examenfeest daar, maar blijkbaar is het een openbaar feestje gewordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als dat geen tof feesdje wort weet ik het ook niet meer.ik had van te voren een kaartje gekocht, nu moet ik er wel heen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Ishimaru het volgende:
Stream kan iedere moment weer online zijn, ze zijn klaar met onderhoud bij radionomy
Ain't it funny how it is
Crack_ .... er is iets ergs gebeurd....
Ain't it funny how it is
Ik kom voortaan bij jou etenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
speciaal voor mij gemaakt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bijna net zo erg...... ik heb net mijn laatste Cornetto Enigma opgegeten.quote:
Ain't it funny how it is
Geen eind gala op een boot varend door Rotterdam hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een examenfeest daar, maar blijkbaar is het een openbaar feestje gewordenik had van te voren een kaartje gekocht, nu moet ik er wel heen
![]()
![]()
Hahaquote:. Nouja, ze waren niet zo goed gelukt hoor
. Zaten intotaal 4 ingrediënten in en die waren nogal verspreid dus een was veel lekkerder dan de ander
.En ze waren echt veels te gaar
!
Maarja, dat is voor de volgende keer.
Nee eigenlijk niet..quote:Morgen nieuwe halen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna net zo erg...... ik heb net mijn laatste Cornetto Enigma opgegeten.
Wie organiseerde het dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een examenfeest daar, maar blijkbaar is het een openbaar feestje gewordenik had van te voren een kaartje gekocht, nu moet ik er wel heen
![]()
Nee... ik heb nog een doosje mini Magnums liggen... van die temptation je weet wel.quote:
Ain't it funny how it is
Geen eind gala in een oud kasteel hebben met rode loper en 500 mensenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen eind gala op een boot varend door Rotterdam hebben.![]()
![]()
Paar klasgenootjes van mij. Voor de examenklassenquote:Ik snap er niks meer van, mja ik ga gewoon even kijken en merk snel of het leuk is of niet.
![]()
Rotterdamquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen eind gala op een boot varend door Rotterdam hebben.
Garantie voor een slechte toekomst.![]()
Lame.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen eind gala in een oud kasteel hebben met rode loper en 500 mensen![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rotterdam
Garantie voor een slechte toekomst.Haven baron is wel een slecht verdienend beroep inderdaad.
Overigens heb ik mijn jeugd gewoon in een lief dorpje doorgebracht hoor, dus niet verneukt door de straten jwz.![]()
Lekkeeeer!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee... ik heb nog een doosje mini Magnums liggen... van die temptation je weet wel.
Niet de avatars van FOK!'ers uitprinten, ophangen en doen alsof ze er bij zijnquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:40 schreef Intronic het volgende:
geen gala houden op je zolderkamer met alleen FOK!![]()
![]()
Ik weet het!quote:![]()
Kom je er eentje eten?
Ain't it funny how it is
Zo lang het eten is vind ik het niet erg, vreet toch (nou ja bijna) allesquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Nouja, ze waren niet zo goed gelukt hoor
. Zaten intotaal 4 ingrediënten in en die waren nogal verspreid dus een was veel lekkerder dan de ander
.En ze waren echt veels te gaar
!
Maarja, dat is voor de volgende keer.
![]()
Hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zo lang het eten is vind ik het niet erg, vreet toch (nou ja bijna) alles![]()
Nouja ik vond het wel leuk om te maken en ben er wel trots op dat de vormpjes zijn gelukt zeg maar. Dit was wel mn tweede poging, eerste keer kreeg ik ze er niet uit en zaten ze te vol
.
Maarja, was leuk
Wanneer is het?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Paar klasgenootjes van mij. Voor de examenklassenIk snap er niks meer van, mja ik ga gewoon even kijken en merk snel of het leuk is of niet.
Altijd mooi als mensen een immense domheid uitslaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rotterdam
Garantie voor een slechte toekomst.![]()
Ik offer me op als testsubjectquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja sommige dingen moet je wel proeven eigenlijk..![]()
![]()
![]()
Ohja natuurlijkquote:Maar jij proeft niks dus dan is alles lekker!quote:
Heeft toch geen sfeeeer zegquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ons eindexamen gala was in de kantine van onze school.
Ruimte van 10 bij 30Baby darling doll face honey![]()
Ohshit ik heb een geweldig idee, gewoon spinazi door mn deeg flikkeren.
- Niet te veel drinken hequote:Op donderdag 31 mei 2012 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vrijdag. Dus ik ben zaterdagochtend lekker brak.![]()
- Niet 's nachts in je eentje door de hood van Appingedam![]()
- Niet met rare mannen in busjes meegaan![]()
![]()
Valt toch wel mee? Zo wat de rest van Fok! woont verder weg.quote:
Ain't it funny how it is
Ben je nu mooi?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zonnebank was heerlijk
Alleen terug lopen in de regen was kutBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Is helemaal niet waar, ik proef het welquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar jij proeft niks dus dan is alles lekker!![]()
![]()
Lekker afgekoeld?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zonnebank was heerlijk
Alleen terug lopen in de regen was kut![]()
![]()
Hahah aww, komt wel goed hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
- Niet te veel drinken he![]()
- Niet 's nachts in je eentje door de hood van Appingedam![]()
- Niet met rare mannen in busjes meegaan![]()
Als je maar ijs en ijskoud bent.quote:
Ain't it funny how it is
Ik ben in den haag hequote:Op donderdag 31 mei 2012 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Zo wat de rest van Fok! woont verder weg.![]()
.
1 sec?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Is helemaal niet waar, ik proef het welBaby darling doll face honey![]()
Als je een beetje uitgelopen make-up hebt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verregend, is dat mooi?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:
Ik draag zelden make-up, dat weet je tochquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je een beetje uitgelopen make-up hebt?
Dus nee![]()
![]()
Heb je een galajurk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahah aww, komt wel goed hoor.![]()
Wat is het stil op fok
Iedereen een leven ofzo?
Of zit iedereen in die kijkdoos?
(je mag dat ene woord niet meer zeggen, dus ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)
![]()
nou die 4 lagen vind ik niet weinig hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik draag zelden make-up, dat weet je toch
Dus nee![]()
kankerquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het stil op fok
Iedereen een leven ofzo?
(je mag dat ene woord niet meer zeggen, dus ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
nou die 4 lagen vind ik niet weinig hoor![]()
![]()
tinychat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het stil op fok
Iedereen een leven ofzo?
![]()
Dat is wel kanker jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:
Weet ik niet, raak mijn console niet eens aan de laatste tijd. Broertje of vrienden spelen er vaker op dan ikquote:![]()
![]()
nou vind ik well realistischquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen zit in Intronic
[..]
BAN!![]()
![]()
Crack jij bent echt zo'n goede kokkin hè![]()
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik heb vanmiddag nog Fifa gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Weet ik niet, raak mijn console niet eens aan de laatste tijd. Broertje of vrienden spelen er vaker op dan ikLaatste keer dat ik Fifa heb gespeeld is 10 jaar geleden ofzo
Maar ik was wel goed
Ja vind jij dat?quote:![]()
nou op beginner doos, zou maar veel oefenen voor straksquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog Fifa gedaanLaatste keer dat ik Fifa heb gespeeld is 10 jaar geleden ofzo
Maar ik was wel goed
[..]
Ja vind jij dat?![]()
![]()
Omdat ze bang zijn dat iedereen daarheen gaat... en Fok dus een leegloop heeftquote:
Dat is mij verteld, dus ik ben braaf en doe het nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Mag dat serieus niet met gezegd/gepost worden?![]()
![]()
_!!!
![]()
![]()
Ja beginnerquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
nou op beginner doos, zou maar veel oefenen voor straks![]()
Oefenen... zodat ik je straks kan inmaken![]()
![]()
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat iedereen daarheen gaat... en Fok dus een leegloop heeft![]()
![]()
Fok heeft al veel langer een leegloop, het gebeurt niet opeens door tinychat ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat iedereen daarheen gaat... en Fok dus een leegloop heeft
[..]
Dat is mij verteld, dus ik ben braaf en doe het niet![]()
nee zodat je niet met 20 maar met 10-0 verliestquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja beginner![]()
Oefenen... zodat ik je straks kan inmaken![]()
lekker zuipen en neuken met jan en allemanquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gala heb ik al gehaddit is examenfeest. Om te vieren dat examens voorbij zijn.
Dat is fok toch sowieso de laatste tijdquote:
Kweeniet!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Fok heeft al veel langer een leegloop, het gebeurt niet opeens door tinychat ofzo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: