quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik maak wel vaker een verbluffende indruk.
Tof schijf je met een vquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als dat geen tof feesdje wort weet ik het ook niet meer.
Klinkt als een gekke partij.quote:
Neem het OV.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is omhoog met dit? Ik wilde zo op de fiets ergens heen.
Ik loop 5 minuten naar de halte en fiets 15 minuten naar mijn bestemming. No thanx.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Klinkt als een gekke partij.
[..]
Neem het OV.
quote:
Ik heb een examenfeest daar, maar blijkbaar is het een openbaar feestje gewordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als dat geen tof feesdje wort weet ik het ook niet meer.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Ishimaru het volgende:
Stream kan iedere moment weer online zijn, ze zijn klaar met onderhoud bij radionomy
Ik kom voortaan bij jou etenquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
speciaal voor mij gemaakt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna net zo erg...... ik heb net mijn laatste Cornetto Enigma opgegeten.quote:
Geen eind gala op een boot varend door Rotterdam hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een examenfeest daar, maar blijkbaar is het een openbaar feestje gewordenik had van te voren een kaartje gekocht, nu moet ik er wel heen
Hahaquote:
Nee eigenlijk niet..quote:
Morgen nieuwe halen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna net zo erg...... ik heb net mijn laatste Cornetto Enigma opgegeten.
Wie organiseerde het dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een examenfeest daar, maar blijkbaar is het een openbaar feestje gewordenik had van te voren een kaartje gekocht, nu moet ik er wel heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |