tinychat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het stil op fok
Iedereen een leven ofzo?
Of zit iedereen in die kijkdoos?
(je mag dat ene woord niet meer zeggen, dus ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel)
Dat is wel kanker jaquote:
quote:
Weet ik niet, raak mijn console niet eens aan de laatste tijd. Broertje of vrienden spelen er vaker op dan ikquote:
nou vind ik well realistischquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen zit in Intronic
[..]
BAN!
Ik heb vanmiddag nog Fifa gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Weet ik niet, raak mijn console niet eens aan de laatste tijd. Broertje of vrienden spelen er vaker op dan ik
Ja vind jij dat?quote:
nou op beginner doos, zou maar veel oefenen voor straksquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog Fifa gedaanLaatste keer dat ik Fifa heb gespeeld is 10 jaar geleden ofzo
Maar ik was wel goed
[..]
Ja vind jij dat?
Omdat ze bang zijn dat iedereen daarheen gaat... en Fok dus een leegloop heeftquote:
Dat is mij verteld, dus ik ben braaf en doe het nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Mag dat serieus niet met gezegd/gepost worden?![]()
![]()
_!!!
Ja beginnerquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
nou op beginner doos, zou maar veel oefenen voor straks
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat iedereen daarheen gaat... en Fok dus een leegloop heeft
Fok heeft al veel langer een leegloop, het gebeurt niet opeens door tinychat ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat iedereen daarheen gaat... en Fok dus een leegloop heeft
[..]
Dat is mij verteld, dus ik ben braaf en doe het niet
nee zodat je niet met 20 maar met 10-0 verliestquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja beginner![]()
Oefenen... zodat ik je straks kan inmaken
lekker zuipen en neuken met jan en allemanquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gala heb ik al gehaddit is examenfeest. Om te vieren dat examens voorbij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |