hoeveel gewicht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles kan maar ik denk niet dat ie het lang houdt
Jawel joh, kleine kindjes?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles kan maar ik denk niet dat ie het lang houdt
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bazig. Dan mag jij fietsen terwijl ik op het rekje zit![]()
Ik heb me uitstekend vermaakt! Het helpt wel als je één of meerdere van de voorlopers hebt gezien (Hulk, Captain America, Thor, Iron Man 1 en 2)quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik ga die ook volgende week zien, hoe vond je hem?
Het is onmogelijk om met iemand voorop te fietsenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
20 kg denk ik?quote:
Ik was niet van plan om binnen nu en afzienbare tijd aan kinderen te beginnen.quote:
Fuck yeaquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb me uitstekend vermaakt! Het helpt wel als je één of meerdere van de voorlopers hebt gezien (Hulk, Captain America, Thor, Iron Man 1 en 2)
Kijk Bambi, heel hard water!quote:
Emancipatie heet dat vriend.quote:
Mmm, achterop dan maarquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om met iemand voorop te fietsen![]()
Ik gebruik dat ding altijd op m'n tas op te leggen.
Vraag Rob, die heeft verstand van planten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Wat krijgen we nou, ik heb koriander/dille in één gekweekt.. maar dat wil ik niet.
Mijn koriander had bladluisquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Wat krijgen we nou, ik heb koriander/dille in één gekweekt.. maar dat wil ik niet.
Kan je je neefje van 4 jaar erop zettenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
20 kg denk ik?
[..]
Ik was niet van plan om binnen nu en afzienbare tijd aan kinderen te beginnen.
Stampertjequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kijk Bambi, heel hard water!
[ afbeelding ]
Ik sta daarom in vier OP's dan heb je dat nietquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Snuf. het volgende:
Dan kijk je op Spytool en heeft niemand over je gepraat de laatste 24 uur.
Eh... ik, die de bloemen van zijn aardbeienplantje afknipt, remember?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vraag Rob, die heeft verstand van planten.
Snuffelkuchenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef Snuf. het volgende:
Dan kijk je op Spytool en heeft niemand over je gepraat de laatste 24 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |