laat de haters,quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je de laatste plaat van Jay-z en Kanye wel eens geluisterd? Sowieso gebruikt Jay-Z het amper en bij Kanye zijn teksten vind ik het ook niet storend of irritant.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen goede kip tandoori kunnen maken.
quote:
Ik dronk het met een glas melk erbij, misschien lag het daar aanquote:
Je moet ook honing/mosterd maken :09quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Chicken tonight tandoori smaakt naar tandpasta
of je moet je tanden pas poetsen na het etenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dronk het met een glas melk erbij, misschien lag het daar aanhet heeft echt een kauwgom/tandpasta nasmaak.
Geil worden van een man op een gitaar, maar als een artiest autotune gebruikt heeft ie in eens geen talent meer.quote:
A Womanquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer zo ver, maak je keuzes
aaaaaaquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik niet. Er zijn zat artiesten die met autotune fantastische platen hebben gemaakt. En ik luister alles behalve alleen gitaarmuziekquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geil worden van een man op een gitaar, maar als een artiest autotune gebruikt heeft ie in eens geen talent meer.Rot toch op man.
Kanye maakt zijn eigen beats en zijn tekst is vaak wel dope vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er zijn zat artiesten die met autotune fantastische platen hebben gemaakt. En ik luister alles behalve alleen gitaarmuziekWat ik alleen waardeloos vind is dat je als artiest zo vals zingt dat je een lading autotune nodig hebt om goed te klinken, niet je eigen beats maakt en belabberde teksten hebt. Dan blijft er niet zo gek veel over
GFGFDB.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Kip tandooriquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen goede kip tandoori kunnen maken.
EGFDFGquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:56 schreef napoleonfour het volgende:
sowieso g want zombies kunnen het water niet in.
Als ik een tank bestuur heb je binnen 10 minuten geen benzine of ammo meer.quote:
Better drink my own piss!quote:
zal crackie leuk vindenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik een tank bestuur heb je binnen 10 minuten geen benzine of ammo meer.
[..]
Better drink my own piss!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |