haha hommoquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee dan bal ik zo hard dat je mij moet zoeken
ik wil wel eigenlijk
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jay-z en kayne kunnen beiden even goed skaten als lil wayne. niet dus. maar iig, met dat skaten bedoelen ze the hip-hop genre will move to one song only.
tony hawk wel hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha hommo
Had je sneller moeten zijn, ik heb 2 kaartjes aangeboden hier een tijdje terug. Maar nu al verkocht.
[..]![]()
Wie vind jij dan een goede skater?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welk concert gaan jullie heen?
Kost wel een aardige duit lijkt mequote:
60 eu was ik kwijt. Maar 2 kaarten voor 90 verkocht dus 'gratis'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kost wel een aardige duit lijkt me
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
60 eu was ik kwijt. Maar 2 kaarten voor 90 verkocht dus 'gratis'.
Ruilen van kaartje ik mag lekker staan?quote:
Geen idee, maakt me ook vrij weinig uit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar hoe gaan ze die autotune live doen dan
Rodney Mullen, Ryan Sheckler gaat hard nog steeds, Paul R. en Matt Miller kan zo trouwens nog wel uren doorgaan :p.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha hommo
Had je sneller moeten zijn, ik heb 2 kaartjes aangeboden hier een tijdje terug. Maar nu al verkocht.
[..]![]()
Wie vind jij dan een goede skater?
Er zijn echte live-autotunemachinesquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar hoe gaan ze die autotune live doen dan
jij kijkt zeker heel dag life of ryanquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rodney Mullen, Ryan Sheckler gaat hard nog steeds, Paul R. en Matt Miller kan zo trouwens nog wel uren doorgaan :p.
nee kijk sowieso weinig "m"tv.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij kijkt zeker heel dag life of ryan
Het gaat om de show en hoe het klinkt man, kan mij het schelen hoe het uit zijn eigen mond klinkt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn echte live-autotunemachinesIk heb wel concerten gehoord van Kanye dat hij dat uit had staan; dan kan 'ie dus echt totaal niet meer zingen. Kneus
Kanye west zijn liedjes zijn best leuk maar veels te veel autotuning.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn echte live-autotunemachinesIk heb wel concerten gehoord van Kanye dat hij dat uit had staan; dan kan 'ie dus echt totaal niet meer zingen. Kneus
Inderdaad, wat de fuck boeit talent en muzikaliteit nou.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat om de show en hoe het klinkt man, kan mij het schelen hoe het uit zijn eigen strot klinkt.
Not this shit again.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, wat de fuck boeit talent en muzikaliteit nou.
Als de muziek leuk is en de show leuk, je hebt een goeie tijd, dan maakt talent me geen reet uit, alsof muziek per sé door een elite gemaakt moet worden met 'talent'.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, wat de fuck boeit talent en muzikaliteit nou.
Geen goede kip tandoori kunnen maken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Chicken tonight tandoori smaakt naar tandpasta
quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
? alleen in groningen danquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heb je de laatste plaat van Jay-z en Kanye wel eens geluisterd? Sowieso gebruikt Jay-Z het amper en bij Kanye zijn teksten vind ik het ook niet storend of irritant.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:51 schreef Tchock het volgende:
En dan te bedenken dat autotune is uitgevonden om zangers hele kleine foutjes weg te laten werken. Ik las een artikel over de maker van autotune en die vind het afschuwelijk dat nu driekwart van de top-40 er mee gevuld is, hij wilde juist prachtige zangpartijen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |