Viespeukquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goede tip overigens, anders kan ik de komende 2 weken niets met mijn vingers. Dat moeten we ook niet hebben.
Ja goed ideequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
WTF? You created a monsterProef 'm eens, misschien is ie wel lekker!
Jaquote:
OMG, nieuwe kruid.. ik wil ook een soort granny smith naamquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus nobelprijsmateriaal in the making
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd leukdoe er een stukje gekleurd folie voor.
Granny crackquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja goed idee.
[..]
Ja!
[..]
OMG, nieuwe kruid.. ik wil ook een soort granny smith naam![]()
![]()
.
Ah perfectquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef robdriessen het volgende:
Crack, heb even gevraagd aan iemand die er ECHT verstand van heeft. Het is geen hybride, het is gewone koriander. De onderste helft ziet er perfect normaal uit. Hoe hoger je komt, hoe SMALLER de blaadjes worden i.p.v. kleiner. Je koriander is veel te hard gegroeid. Te veel mest of voeding gegeven misschien? Beste is om 'm buiten te zetten als dat kan, daar wordt ie hard van
Zet je dakraam open en plantje op de grondquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah perfect. En ik heb geen buiten
. Kan ik dat bovenste stukje niet gewoon er af knippen?
Ja hoor. Ik denk dat je 'm wat koeler of meer in de schaduw moet zetten. Even de omstandigheden iets minder ideaal maken. En op de plek waar die koriander stond een wietplant neerzettenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah perfect. En ik heb geen buiten
. Kan ik dat bovenste stukje niet gewoon er af knippen?
Tssk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh my, ik moet binnenkort echt een konijn kopen waarmee ik kan knuffelen
De voortanden heb je al...quote:
Hmpft, okay. Thanks robquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik denk dat je 'm wat koeler of meer in de schaduw moet zetten. Even de omstandigheden iets minder ideaal maken. En op de plek waar die koriander stond een wietplant neerzetten
En dit is een goed ideequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:43 schreef Tchock het volgende:
Trouwens even serieus Crack_ aan de straatkant kan één potje best in je regengoot staan
quote:
Klinkt interessant. Je verzorgt ook mijn eten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel in een kooitje stoppen op m'n kamer en eruit halen wanneer ik zin heb
Ik vraag me juist af of ze ook je keutels opruimt.....quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Klinkt interessant. Je verzorgt ook mijn eten?
Natuurlijk. Ik gooi d'r ook wel een balletje voor je in. Zo ben ik dan wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Klinkt interessant. Je verzorgt ook mijn eten?
Nog nooit geweest bij die meuk en ben het ook nooit van planquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:27 schreef arachide. het volgende:
Net naar de Starbucks geweest. Alles low fat en suikervrij.
Skinny triple no-cream grande coffee frappuccinoquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest bij die meuk en ben het ook nooit van plan
Ja dit soort dingenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Skinny triple no-cream grande coffee frappuccino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |