het is ook niet gezond voor je, maar als je echt wilquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling 10 kilo in een week
Nee sowieso is 10 kilo teveelquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is ook niet gezond voor je, maar als je echt wil
In een week?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee sowieso is 10 kilo teveel
5 kilo is prima
Tien kilo in een week lijkt me redelijk onmogelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is ook niet gezond voor je, maar als je echt wil
Ik ga nu de fles cassis uit de koelkast halen!quote:
En wat gaat er nog meer in de cassis?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga nu de fles cassis uit de koelkast halen!
het is mogelijk, het eist alleen meer discipline dan een sporter. en het is slecht voor je lichaam, heel slecht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tien kilo in een week lijkt me redelijk onmogelijk.
Weer een SC minderquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, het GTST topic is op hol geslagen xD Madame Paon wordt maf
GTST #431: Welkom terug Nick _O_ _O_ _O_
Mwah, het is daar nu een hele bashing-slowchat. Burns allesquote:
Likken niet echt, het zit op mijn shirtquote:
Zonde, ik weet hetquote:
dat is echt een stom wijfquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog meer drama dan het versieren topic.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog meer drama dan het versieren topic.
avengers ook al 2 keer gezienquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent al 2 keer geweest
Ik heb geen biosvrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |