geen dv met haar spiegel comment?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik dus niet, want ik ben 2 weken niet aan het snoepen
watquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen dv met haar spiegel comment?
ja wat jij altijd zegt, dat je niet hoeft af te vallen ofzoquote:
Ja maar vakantie komt eraanquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja wat jij altijd zegt, dat je niet hoeft af te vallen ofzo
moeilijk hard,quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar vakantie komt eraan
En wat is 2 weken niet snoepen? Toch
maar drink je dan ook alleen water ?quote:
Hehehquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar drink je dan ook alleen water ?
Water en thee....quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar drink je dan ook alleen water ?
Uiteraardquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godverdomme!Dit loopt nog steeds?
Ik heb dit niet meer gevolgd toen Radio ONZ eruit getrokken werd. Nice bezig!
Neequote:Op donderdag 31 mei 2012 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
water met zoetstoffen en alcohol zeker
ah, goed bezig. Je kan 10 kg in een week kwijtraken he? maar dan eet je iets van 12 eieren op een dagquote:
Dat is ook niet de bedoeling 10 kilo in een weekquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah, goed bezig. Je kan 10 kg in een week kwijtraken he? maar dan eet je iets van 12 eieren op een dagen dan alleen het witte, niet het eigeel. Hoog jojo gehalte heeft het wel.
het is ook niet gezond voor je, maar als je echt wilquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook niet de bedoeling 10 kilo in een week
Nee sowieso is 10 kilo teveelquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is ook niet gezond voor je, maar als je echt wil
In een week?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee sowieso is 10 kilo teveel
5 kilo is prima
Tien kilo in een week lijkt me redelijk onmogelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is ook niet gezond voor je, maar als je echt wil
Ik ga nu de fles cassis uit de koelkast halen!quote:
En wat gaat er nog meer in de cassis?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga nu de fles cassis uit de koelkast halen!
het is mogelijk, het eist alleen meer discipline dan een sporter. en het is slecht voor je lichaam, heel slecht.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tien kilo in een week lijkt me redelijk onmogelijk.
Weer een SC minderquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, het GTST topic is op hol geslagen xD Madame Paon wordt maf
GTST #431: Welkom terug Nick _O_ _O_ _O_
Mwah, het is daar nu een hele bashing-slowchat. Burns allesquote:
Likken niet echt, het zit op mijn shirtquote:
Zonde, ik weet hetquote:
dat is echt een stom wijfquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog meer drama dan het versieren topic.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog meer drama dan het versieren topic.
avengers ook al 2 keer gezienquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent al 2 keer geweest
Ik heb geen biosvrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |