Redelijk onmogelijk dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is mogelijk, het eist alleen meer discipline dan een sporter. en het is slecht voor je lichaam, heel slecht.
Is zij ook SO danquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]door dat stomme dronke wijf is udowu gesloten.
Begin er hier maar niet overquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
Begin er maar niet over, anders zijn we weer een reeks armerquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb geen drank in huisquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat gaat er nog meer in de cassis?
Overigens ben ik van plan een echte echte toetsenbord te kopen, doe je mee?
Aiiii, ik voel je broeder. Ik heb een keer een een singletje die ik wilde stofzuigen, die pleurde toen naar beneden en miepte mijn glas met whisky om zo over mijn beeldscherm.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Likken niet echt, het zit op mijn shirtmaar het ruikt nu wel lekker naar pils.
Geen leven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik reageer er nooit op, maar ze zit overal![]()
Ik kan haar niet meer negeren
over bitterballen gesprokenquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
pindaaa
jullie bitterballetjes zijn er weer
Maar het is mogelijkquote:
Meh, maar ik wil zo'n Unicomp (IBM Model M) kopen, dan kan deze naar mijn werk. Hij is niet afgekeurd daar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb geen drank in huisAlleen bier
Nou heb je ook cassisbier enzo, maar het lijkt me toch niet zo'n goed idee.
En ik hoef geen ander toetsenbord naast m'n laptop, is alleen maar onhandig
We hebben nu een snackbox, die kan je beter nemen dan een portie bitterballen. 4 bitterballen voor 1.50 of 8 nuggets en 8 bitterballen voor 4 euroquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
pindaaa
jullie bitterballetjes zijn er weer
Balen iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aiiii, ik voel je broeder. Ik heb een keer een een singletje die ik wilde stofzuigen, die pleurde toen naar beneden en miepte mijn glas met whisky om zo over mijn beeldscherm.
Maar dat kan je tenminste nog aflikken.
Ja dat is de reclame die ik zagquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hebben nu een snackbox, die kan je beter nemen dan een portie bitterballen. 4 bitterballen voor 1.50 of 8 nuggets en 8 bitterballen voor 4 euro
Nieuwe shake is goor.
Ik heb zo'n Blokker mini koelkast naast m'n PC staanquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zou nu echt wel die USB koelkast willen waar je een blikkie cola in kan zetten. Lekker naast de PC, cool blikkie.
Hoeveel bier past daar in?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Blokker mini koelkast naast m'n PC staan
Echtquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef arachide. het volgende:
Ik vind die moterbloempje ook zo'n zuur mens.
gewoon koelkast op je kamer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zou nu echt wel die USB koelkast willen waar je een blikkie cola in kan zetten. Lekker naast de PC, cool blikkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |