SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de gupdate van AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon keihard zuipen dus?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gala heb ik al gehaddit is examenfeest. Om te vieren dat examens voorbij zijn.
quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee zodat je niet met 20 maar met 10-0 verliest![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker zuipen en neuken met jan en alleman![]()
![]()
Dat lees je tochquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:02 schreef Intronic het volgende:
wat is dit nou weer voor een intronic TT![]()
![]()
brillen en billen 72quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?![]()
sneeuwwitje en de zeven intronicsquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
2e TRquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sneeuwwitje en de zeven intronics![]()
Wat voor genre heb je zin in?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sneeuwwitje en de zeven intronics
Uhmmmm tja.... neequote:![]()
![]()
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
The Rite al gezien?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Horror denk ik
Ik weet niet wat mijn bui is... ik heb het koud
Of The cabin in the woods?Ain't it funny how it is
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee daarom adviseer ik hem ook aan jou![]()
![]()
The Rite wel... even googlen op die anderequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
The Rite al gezien?
Of The cabin in the woods?
quote:Je pest mij
![]()
![]()
nee hoor als ik je zou pesten moet ik dit nog wel even volhouden, nu is het nog plagenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The Rite wel... even googlen op die andere
[..]Je pest mij
![]()
![]()
Haha, gewoon slapen in de treinquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dankuik zal wel niet te laat naar huis gaan
anders slaap ik de hele middag bij jou.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee hoor als ik je zou pesten moet ik dit nog wel even volhouden, nu is het nog plagen
Ok even The cabin in the woods downloaden....
Leuke man![]()
![]()
ohja die moest ik ook nog, krijgt goed cijferquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuke man![]()
![]()
Jij bedoeld die gast die ook Thor speelt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leuke man
Ain't it funny how it is
Geen idee??? Ik zag hem in de trailer voorbij komen en dacht:quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bedoeld die gast die ook Thor speelt?![]()
Die ga ik kijken
Echt? Ik ben hem nu aan het downloadenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
ohja die moest ik ook nog, krijgt goed cijfer![]()
![]()
ja 8 op imdb, maar alleen cam versiesquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee??? Ik zag hem in de trailer voorbij komen en dacht:![]()
Die ga ik kijken
[..]
Echt? Ik ben hem nu aan het downloaden![]()
![]()
Ik heb een goede versiequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja 8 op imdb, maar alleen cam versies![]()
JWT![]()
![]()
Ga niet zeggen dat ik liegquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja aap als ik poep op een dvd zet is het nog niet lekker, kwaliteit zal wel ruk zijn![]()
Weet je wat, ik ga downloaden, zet hem op mediaplayer, zet hem aan, en maak er een filmpje van en stuur hem door naar je.
Je bent gewoon jaloers![]()
![]()
Die film begint trouwens standaard...
En het einde is echt slecht.
Ain't it funny how it is
owquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:19 schreef Melting het volgende:
Die film begint trouwens standaard...
En het einde is echt slecht.![]()
Maar die man is![]()
![]()
At first, you thought it's just another horror film but when you pass through the rest of the film, you will realize that this would be a remarkable experience. I have to agree with one of the critics, "The less you know about Cabin in the Woods, the better". It looks absurd but it's smart and creative. It gave substance to all generic horror movie nonsense. It's Campy, Hilarious, and Fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |