The Rite wel... even googlen op die anderequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
The Rite al gezien?
Of The cabin in the woods?
quote:
nee hoor als ik je zou pesten moet ik dit nog wel even volhouden, nu is het nog plagenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The Rite wel... even googlen op die andere
[..]Je pest mij
Haha, gewoon slapen in de treinquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dankuik zal wel niet te laat naar huis gaan
anders slaap ik de hele middag bij jou.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee hoor als ik je zou pesten moet ik dit nog wel even volhouden, nu is het nog plagen
ohja die moest ik ook nog, krijgt goed cijferquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok even The cabin in the woods downloaden....
Leuke man
Jij bedoeld die gast die ook Thor speelt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok even The cabin in the woods downloaden....
Leuke man
Geen idee??? Ik zag hem in de trailer voorbij komen en dacht:quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bedoeld die gast die ook Thor speelt?
Echt? Ik ben hem nu aan het downloadenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
ohja die moest ik ook nog, krijgt goed cijfer
ja 8 op imdb, maar alleen cam versiesquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee??? Ik zag hem in de trailer voorbij komen en dacht:![]()
Die ga ik kijken
[..]
Echt? Ik ben hem nu aan het downloaden
Ik heb een goede versiequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja 8 op imdb, maar alleen cam versies
Ga niet zeggen dat ik liegquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja aap als ik poep op een dvd zet is het nog niet lekker, kwaliteit zal wel ruk zijn
owquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:19 schreef Melting het volgende:
Die film begint trouwens standaard...
En het einde is echt slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |