quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef Ame_thyst het volgende:
![]()
geluid ff op 240p knallen als het niet werkt
Weet ik niet maar je maakt me wel erg nieuwsgierigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef gogosweden het volgende:
Die TC
Is een DM posten banwaardig btw?
Je bent een bekende fokker aan het worden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt he
zulke gare DM's krijg ik de laatste tijd wel vaker
blijkbaar,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Je bent een bekende fokker aan het worden?
eenschquote:
valt wel mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik blijf het zeggen, Schenkstroop #2
wacht maar tot ik dat topic maak dat ik een vriendin hebquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mildere versie zei ik twee topics geleden, eh
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is 'knuffelneger' in het zweeds?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef Ame_thyst het volgende:
Tering in GoTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knullnegerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is 'knuffelneger' in het zweeds?
Ja wat, klopt welquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zie bobber niet als "neukneger"
Je moest is wetenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zie bobber niet als "neukneger"
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat echt te fur.YOLO
Lul niet man, Jezus is je leraar niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:32 schreef -Datdus- het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leraar die alles denkt te weten ookal is het totale fucking onzin wat hij/zij uitkraamt? Jezus christus man.
Sure did.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:32 schreef -Datdus- het volgende:
Hebben jullie ook zo'n leraar die alles denkt te weten ookal is het totale fucking onzin wat hij/zij uitkraamt? Jezus christus man.
Hij hangt altijd maar aan hetzelfde standpunt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lul niet man, Jezus is je leraar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bent toch ook auti---quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is meer een begeleider maar dat klinkt weer zo autistisch.
Iedereen op fok! toch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook auti---
I'll show myself out.
haha en die ene larper.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:49 schreef Ame_thyst het volgende:
ik denk dat BaajGuardian in het LoL Topic wel een kandidaat is
JIJ GAF ME NOG GEEN COMPLIMENTEN OMDAT IK ZIJN NICK VOND LAMLULquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:49 schreef Ame_thyst het volgende:
ik denk dat BaajGuardian in het LoL Topic wel een kandidaat is
Ga je voor net of casual?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef gogosweden het volgende:
plex,
het witte overhemd niet in mijn broek en de bovenste 2 knoopjes los?
ff schnel want ik ga zo naar school jwz
Zijn nickname (ihaveapotion).quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Je vond zijn nick? Ik volg het ff niet
Hahahaha de enige die kans maakt op een LoL topic ban is hij zelf.
Eh, niet te hard van stapel lopen, malle. 1 knoopje los max.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:01 schreef gogosweden het volgende:
plex,
het witte overhemd niet in mijn broek en de bovenste 2 knoopjes los?
ff schnel want ik ga zo naar school jwz
is dat inclusief of exclusief kraag?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eh, niet te hard van stapel lopen, malle. 1 knoopje los max.
quote:
Ligt een beetje aan het weer. Als het verrekte warm is moet het gewoon kunnen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eh, niet te hard van stapel lopen, malle. 1 knoopje los max.
Zweden eh. Daar bibberen de ijsberen nu van de kou.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het weer. Als het verrekte warm is moet het gewoon kunnen.
Doe dan een kerstmannen pak aan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zweden eh. Daar bibberen de ijsberen nu van de kou.
6.5 graden nuquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zweden eh. Daar bibberen de ijsberen nu van de kou.
Met twee knoopjes los ben je dan net die mongolen die 's avonds bij het uitgaan een zonnebril ophebben. Slaat nergens op.quote:
Alles gehaald? Oh, en wat doe je?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb nu lang vakantie, examens zijn over.
Geen idee, moet nog de cijfers krijgen. VMBO-TL.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alles gehaald? Oh, en wat doe je?
Komt me bekend voor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:10 schreef -Datdus- het volgende:
Goeie ouwe vmbo tijd.Alles net voldoende tot het examen waar ik alleen maar boven de 7.5 scoorde.
dus alleen de kraag los en dan geewoon uit je broek?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met twee knoopjes los ben je dan net die mongolen die 's avonds bij het uitgaan een zonnebril ophebben. Slaat nergens op.
Je moet dan nog kunnen zitten inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kraag + 1 knoop, overhemd in/uit de broek komt er op aan hoe het staat, hé. Als het een keurige broek en een net overhemd is, dan zou ik het persoonlijk in de broek doen. Let daarbij op dat het niet strak in de broek moet, maar een beetje losjes.
het is gewoon een wit overhemd van 15 euro bij de h&m ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kraag + 1 knoop, overhemd in/uit de broek komt er op aan hoe het staat, hé. Als het een keurige broek en een net overhemd is, dan zou ik het persoonlijk in de broek doen. Let daarbij op dat het niet strak in de broek moet, maar een beetje losjes.
A.j.b geef 20 euro meer uit en neem een goed passend overhemd. Serieus H&M.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het is gewoon een wit overhemd van 15 euro bij de h&m ofzo.
maargoed, ik ga nu naar school met die meuk uit mijn broek en de kraag +1 open. Whatever.
gna gna. Alleen onderbroeken en sokken in de droger.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vond het laatst trouwens errug slim om zelf een keertje de was te doen, om mijn lieve mama te ontlasten en omdat ik mezelf gewoon erg volwassen voelde.
Zo gezegd, zo gedaan. De was draaien lukte prima, de droger ook. Alleen had het spul nooit in de droger gemogen. Godverdomme een trui en een overhemd kwijt. Broertje blij, ik heel wat minder.
Die van mij vorige week dinsdag alquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb nu lang vakantie, examens zijn over.
Antony morato, 30 euro voor een overhemd en zit perfect qua pasvorm voor gogo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
A.j.b geef 20 euro meer uit en neem een goed passend overhemd. Serieus H&M.
Het waren een nieuw overhemd waar ik blij mee was en mijn favoriete trui. Wist ik veel. Ik kan die trui ook niet meer terugvinden op internet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
gna gna. Alleen onderbroeken en sokken in de droger.
Ha, nu no verschepen. +70 euro.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey! Een amerikaanse site heeft hem en ze verzenden gratisch naar Nederland.
Dollarkoers van drie keer niks, dus goed betaalbaar ook. Heb ik mijn pauze toch goed besteed.
Nice!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De internationale verzendopties
Mouseover bij Nederland; 4-10 dagen levertijd, free shipping.
Euro staat juist op diepte punt, dus dollar is duur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey! Een amerikaanse site heeft hem en ze verzenden gratisch naar Nederland.
Dollarkoers van drie keer niks, dus goed betaalbaar ook. Heb ik mijn pauze toch goed besteed.
Meld je aan bij de plaatselijke Agrarische Bedrijfsverzorging. Lekker kippen met spuitjes insemineren voor vijftien tot twintig euro in het uur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef -Datdus- het volgende:
Ik moet een bijbaan. Iemand nog ideeën? Niet te arbeidsintensief graag.
Same, Maar ik ga geen polen werk doen zoals tomaten of komkommers plukken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef -Datdus- het volgende:
Ik moet een bijbaan. Iemand nog ideeën? Niet te arbeidsintensief graag.
Dat is wel handig trouwens, dan haal ik hem inderdaad gewoon daarvandaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef MineraalWater het volgende:
Binnen 4-5 dagen heb je het binnen, Heb daar al vaker besteld.
Nog steeds goedkoper dan de euro, dus w.m.b. geen probleem.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euro staat juist op diepte punt, dus dollar is duur.
/politiek correct
http://www.ab-werkt.nl/ba(...)ren/inschrijven.aspxquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Same, Maar ik ga geen polen werk doen zoals tomaten of komkommers plukken.
Heb ik wel ooit gedaan, tomaten plukkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Same, Maar ik ga geen polen werk doen zoals tomaten of komkommers plukken.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:15 schreef -Datdus- het volgende:
WESTLAND REMIXX TO TO TO TO -TOMATEN PLUKKERS.
Daaromquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb ooit een blauwe maandag tulpen gekopt. Hele dag bezig met vijfentwintig graden, continu bukken en alles. En maar blij zijn met de drie tientjes die je verdiende.
Vijftien zijn zoog.
haha, van planquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Daarom
Nouja, Nou ken ik wel wat zwarte methodes maar dat was ik niet van plan.
Ja is niet echt mijn bestemming snap je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:33 schreef MineraalWater het volgende:
Ik zou er nooit een nemen, Vind het lelijk en voor je toekomst is het ook nog is slecht.
Ik repareer een bepaald merk desktops, wil niet zeggen dat ik thuis hetzelfde merk hebquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
Ow dat zag ik laatst nog, Een mitsubishi reparateur die in een Ford reed.
*kuch acer kuch*quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik repareer een bepaald merk desktops, wil niet zeggen dat ik thuis hetzelfde merk heb
Nee natuurlijk, Maar ik vind het een beetje raar als je een mitsubishi logo lekker groot op je ford hebt staan. Kijk jij gaat ook geen asus sticker op je dell plakken bijv.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik repareer een bepaald merk desktops, wil niet zeggen dat ik thuis hetzelfde merk heb
Wel een apple logo op mijn HPquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, Maar ik vind het een beetje raar als je een mitsubishi logo lekker groot op je ford hebt staan. Kijk jij gaat ook geen asus sticker op je dell plakken bijv.
Hoezo? En het antwoord is nee...quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Misschien is je broer wel een a-technische mongool?
....quote:
Wij hebben tenminste nog een echte stad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een kampenaar die iemand omlaag haalt. Het moet niet gekker worden
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja, Ik maak alleenmaar kwaliteits TT's.
Waar zitten die nickelsonmeiden dan? Nooit gezien. Uitgaan hier is een ramp, klopt. Binnenstad is makkelijk bereikbaar en Ijsselmuiden is de grootste tumor ooit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA
Allemaal scooterjochies en nickelsonmeidjes in alle hoeken en gaten in dat verrekte kutkampen. Geen fatsoenlijke uitgaansgelegenheid (op het Haasje na dan, maar dat ligt dan weer half in Dronten), een onbereikbare binnenstad en je zit nog vast aan de tumor die Ijsselmuiden heet ook.
Jezus zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zelfs Wilsum is beter, nou we het er toch over hebben. Kampen lijkt qua jeugd erg op Urk, net zo'n Air Max-, scooter- en nickelsondorp.
daarom: Leeuwardenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zelfs Wilsum is beter, nou we het er toch over hebben. Kampen lijkt qua jeugd erg op Urk, net zo'n Air Max-, scooter- en nickelsondorp.
Bitch please, niet zo grote mond tegen een OG hé?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hmm, in de nacht is het hier drukker dan normaal. Dan is bobber zeker pas op zijn niveau?
Je praat nu met een, niemand in mijn hele familie heeft er een.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ken geen levend wezen in Kampen dat geen scooter bezit
OG Loc, ben jij dat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Bitch please, niet zo grote mond tegen een OG hé?
Ik draai al sinds #24 mee en met SC vanaf t begin.
OG LOC BITCH! nee.quote:
Die Somaliers zitten allemaal in dat asiel centrum dat eerder bij Dronten zit dan bij Kampen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dronten is beter dan Kampen, man. Minder somaliers, minder nickelson, minder scooters, minder overlastgevende kutjeugd, een betere binnenstad, een beter uitgaansklimaat (nee dat lieg ik)
quote:
Sorry, hoe heet je?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar normaal doen tegen deze minecraft JOG (Junior OG),
Cedric.quote:
Weet je hoe dat zat? Kampen en Dronten moesten uitvechten wie het AZC zou krijgen. Dronten verloor, maar bouwde hem aan de gemeentegrens op twee kilometer van Kampen en vijftien kilometer van Drontenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die Somaliers zitten allemaal in dat asiel centrum dat eerder bij Dronten zit dan bij Kampen.
Betere binnenstad, mijn arse. Kampen is veel beter dan Dronten, ben vaak genoeg bij Dronten geweest maar daar ben je zo uitgelopen.
jepquote:
ja dat ding onder mn naamquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik moest voor het eerst om je lachen!
En toch zie ik hier nooit een Somalier. Maar goed, ik ben wat kleurenblind.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet je hoe dat zat? Kampen en Dronten moesten uitvechten wie het AZC zou krijgen. Dronten verloor, maar bouwde hem aan de gemeentegrens op twee kilometer van Kampen en vijftien kilometer van Dronten
Neem de bus naar tumor Ijsselmuiden loop de brug over en TADA JE BENT ER!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En Dronten is gewoon overzichtelijker dan dat afgrijselijke doolhof van een Kampen. De binnenstad is wel mooier in Kampen, maar véél minder duidelijk.
Meh, ze komen allemaal bij die Aldi vandaan en fietsen standaard tussen het AZC en Kampen op en neerquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En toch zie ik hier nooit een Somalier. Maar goed, ik ben wat kleurenblind.
Ooh, die Aldi? Daar kom ik nooit nee, is verrekte ver met de fiets.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Meh, ze komen allemaal bij die Aldi vandaan en fietsen standaard tussen het AZC en Kampen op en neer
Oh lijn 143, ook zo'n ramp.
Je kunt daar niks vinden man, allemaal winkels schots en scheef verstopt achter gebouwen en andere winkelsquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Neem de bus naar tumor Ijsselmuiden loop de brug over en TADA JE BENT ER!
Alles zit gewoon op de Oudestraat. Tenminste, de bekende winkels. Leuke winkeltjes zitten in steegjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je kunt daar niks vinden man, allemaal winkels schots en scheef verstopt achter gebouwen en andere winkels
Wat ach? Doe eens normaal man!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is dat ik te lui ben om een poll te maken, maar iedereen van belang hier vind Dronten beter.
welke matties?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef MineraalWater het volgende:
Dan zeg je: HEY VUILE KANKER ZWEEDJES, RUIM DIE TYFUS KEUKEN IS OP OF IK STUUR MIJN MATTIES OP JE AF VUIL TYFUS JONG!
''Heren, heren..''quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Doe eens normaal man? Doe zelf eens normaal!
Fixedquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Doe eens anaal man? Doe zelf eens anaal!
Het is een slowchat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen, nu even stoppen met die bagger.
Inderdaad mensen, stoppen over Dronten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WHAT'S THAT SUPPOSED TO MEAN?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Biddinghuizen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zei 'bagger', niet 'de groene Parel van de Polder'
"Emerald"quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zei 'bagger', niet 'de groene Parel van de Polder'
Sperma.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is het beste medicijn tegen en droge mond?
Quote ie de link nog isquote:
sucker heb ik niet eens gedaan.quote:
Coca cola Cherry is wel goddelijkquote:
Het is spam/een ref, mag niet, Bitch.quote:
Het is eerder een FC dan SC.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef maurisioo het volgende:
Man wat een posts hier. Kan een heel topic nalezen.
Fixedquote:
Ik vind helemaal mooi!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jelui heren zijn lijp en leip debiel
Ga naaktpics van yvonne posten, heb je meteen een ban.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik dacht dat ik onderhands wel meer notes zou hebben, nee dus.
Nee dank je, doe jij dat maar. Jij zult ze wel hebben als ik het zo lees.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ga naaktpics van yvonne posten, heb je meteen een ban.
neequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee dank je, doe jij dat maar. Jij zult ze wel hebben als ik het zo lees.
jij hebt een kutkop. just sai'nquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee dank je, doe jij dat maar. Jij zult ze wel hebben als ik het zo lees.
Kutkneus. Quote het dan niet. Moet ik verdomme één keer extra op een kruisje klikken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |