samequote:Op woensdag 30 mei 2012 12:33 schreef MineraalWater het volgende:
Ik zou er nooit een nemen, Vind het lelijk en voor je toekomst is het ook nog is slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik repareer een bepaald merk desktops, wil niet zeggen dat ik thuis hetzelfde merk hebquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:30 schreef MineraalWater het volgende:
Ow dat zag ik laatst nog, Een mitsubishi reparateur die in een Ford reed.
*kuch acer kuch*quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik repareer een bepaald merk desktops, wil niet zeggen dat ik thuis hetzelfde merk heb
Nee natuurlijk, Maar ik vind het een beetje raar als je een mitsubishi logo lekker groot op je ford hebt staan. Kijk jij gaat ook geen asus sticker op je dell plakken bijv.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik repareer een bepaald merk desktops, wil niet zeggen dat ik thuis hetzelfde merk heb
Wel een apple logo op mijn HPquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, Maar ik vind het een beetje raar als je een mitsubishi logo lekker groot op je ford hebt staan. Kijk jij gaat ook geen asus sticker op je dell plakken bijv.
Hoezo? En het antwoord is nee...quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Misschien is je broer wel een a-technische mongool?
....quote:
Wij hebben tenminste nog een echte stad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een kampenaar die iemand omlaag haalt. Het moet niet gekker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |