Euro staat juist op diepte punt, dus dollar is duur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey! Een amerikaanse site heeft hem en ze verzenden gratisch naar Nederland.
Dollarkoers van drie keer niks, dus goed betaalbaar ook. Heb ik mijn pauze toch goed besteed.
Meld je aan bij de plaatselijke Agrarische Bedrijfsverzorging. Lekker kippen met spuitjes insemineren voor vijftien tot twintig euro in het uur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef -Datdus- het volgende:
Ik moet een bijbaan. Iemand nog ideeën? Niet te arbeidsintensief graag.
Same, Maar ik ga geen polen werk doen zoals tomaten of komkommers plukken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef -Datdus- het volgende:
Ik moet een bijbaan. Iemand nog ideeën? Niet te arbeidsintensief graag.
Dat is wel handig trouwens, dan haal ik hem inderdaad gewoon daarvandaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef MineraalWater het volgende:
Binnen 4-5 dagen heb je het binnen, Heb daar al vaker besteld.
Nog steeds goedkoper dan de euro, dus w.m.b. geen probleem.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euro staat juist op diepte punt, dus dollar is duur.
/politiek correct
http://www.ab-werkt.nl/ba(...)ren/inschrijven.aspxquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Same, Maar ik ga geen polen werk doen zoals tomaten of komkommers plukken.
Heb ik wel ooit gedaan, tomaten plukkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Same, Maar ik ga geen polen werk doen zoals tomaten of komkommers plukken.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:15 schreef -Datdus- het volgende:
WESTLAND REMIXX TO TO TO TO -TOMATEN PLUKKERS.
Daaromquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb ooit een blauwe maandag tulpen gekopt. Hele dag bezig met vijfentwintig graden, continu bukken en alles. En maar blij zijn met de drie tientjes die je verdiende.
Vijftien zijn zoog.
haha, van planquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Daarom
Nouja, Nou ken ik wel wat zwarte methodes maar dat was ik niet van plan.
Ja is niet echt mijn bestemming snap je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |