Geen idee, moet nog de cijfers krijgen. VMBO-TL.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alles gehaald? Oh, en wat doe je?
Komt me bekend voor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:10 schreef -Datdus- het volgende:
Goeie ouwe vmbo tijd.Alles net voldoende tot het examen waar ik alleen maar boven de 7.5 scoorde.
dus alleen de kraag los en dan geewoon uit je broek?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Met twee knoopjes los ben je dan net die mongolen die 's avonds bij het uitgaan een zonnebril ophebben. Slaat nergens op.
Je moet dan nog kunnen zitten inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kraag + 1 knoop, overhemd in/uit de broek komt er op aan hoe het staat, hé. Als het een keurige broek en een net overhemd is, dan zou ik het persoonlijk in de broek doen. Let daarbij op dat het niet strak in de broek moet, maar een beetje losjes.
het is gewoon een wit overhemd van 15 euro bij de h&m ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kraag + 1 knoop, overhemd in/uit de broek komt er op aan hoe het staat, hé. Als het een keurige broek en een net overhemd is, dan zou ik het persoonlijk in de broek doen. Let daarbij op dat het niet strak in de broek moet, maar een beetje losjes.
A.j.b geef 20 euro meer uit en neem een goed passend overhemd. Serieus H&M.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het is gewoon een wit overhemd van 15 euro bij de h&m ofzo.
maargoed, ik ga nu naar school met die meuk uit mijn broek en de kraag +1 open. Whatever.
gna gna. Alleen onderbroeken en sokken in de droger.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vond het laatst trouwens errug slim om zelf een keertje de was te doen, om mijn lieve mama te ontlasten en omdat ik mezelf gewoon erg volwassen voelde.
Zo gezegd, zo gedaan. De was draaien lukte prima, de droger ook. Alleen had het spul nooit in de droger gemogen. Godverdomme een trui en een overhemd kwijt. Broertje blij, ik heel wat minder.
Die van mij vorige week dinsdag alquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb nu lang vakantie, examens zijn over.
Antony morato, 30 euro voor een overhemd en zit perfect qua pasvorm voor gogo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
A.j.b geef 20 euro meer uit en neem een goed passend overhemd. Serieus H&M.
Het waren een nieuw overhemd waar ik blij mee was en mijn favoriete trui. Wist ik veel. Ik kan die trui ook niet meer terugvinden op internet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
gna gna. Alleen onderbroeken en sokken in de droger.
Ha, nu no verschepen. +70 euro.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey! Een amerikaanse site heeft hem en ze verzenden gratisch naar Nederland.
Dollarkoers van drie keer niks, dus goed betaalbaar ook. Heb ik mijn pauze toch goed besteed.
Nice!quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De internationale verzendopties
Mouseover bij Nederland; 4-10 dagen levertijd, free shipping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |