Wat ach? Doe eens normaal man!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is dat ik te lui ben om een poll te maken, maar iedereen van belang hier vind Dronten beter.
welke matties?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef MineraalWater het volgende:
Dan zeg je: HEY VUILE KANKER ZWEEDJES, RUIM DIE TYFUS KEUKEN IS OP OF IK STUUR MIJN MATTIES OP JE AF VUIL TYFUS JONG!
''Heren, heren..''quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Doe eens normaal man? Doe zelf eens normaal!
Fixedquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Doe eens anaal man? Doe zelf eens anaal!
Het is een slowchat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen, nu even stoppen met die bagger.
Inderdaad mensen, stoppen over Dronten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WHAT'S THAT SUPPOSED TO MEAN?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Biddinghuizen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zei 'bagger', niet 'de groene Parel van de Polder'
"Emerald"quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zei 'bagger', niet 'de groene Parel van de Polder'
Sperma.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef vogelkooi het volgende:
Wat is het beste medicijn tegen en droge mond?
Quote ie de link nog isquote:
sucker heb ik niet eens gedaan.quote:
Coca cola Cherry is wel goddelijkquote:
Het is spam/een ref, mag niet, Bitch.quote:
Het is eerder een FC dan SC.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:13 schreef maurisioo het volgende:
Man wat een posts hier. Kan een heel topic nalezen.
Fixedquote:
Ik vind helemaal mooi!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jelui heren zijn lijp en leip debiel
Ga naaktpics van yvonne posten, heb je meteen een ban.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik dacht dat ik onderhands wel meer notes zou hebben, nee dus.
Nee dank je, doe jij dat maar. Jij zult ze wel hebben als ik het zo lees.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ga naaktpics van yvonne posten, heb je meteen een ban.
neequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee dank je, doe jij dat maar. Jij zult ze wel hebben als ik het zo lees.
jij hebt een kutkop. just sai'nquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee dank je, doe jij dat maar. Jij zult ze wel hebben als ik het zo lees.
Kutkneus. Quote het dan niet. Moet ik verdomme één keer extra op een kruisje klikken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |