jepquote:
ja dat ding onder mn naamquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik moest voor het eerst om je lachen!
En toch zie ik hier nooit een Somalier. Maar goed, ik ben wat kleurenblind.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet je hoe dat zat? Kampen en Dronten moesten uitvechten wie het AZC zou krijgen. Dronten verloor, maar bouwde hem aan de gemeentegrens op twee kilometer van Kampen en vijftien kilometer van Dronten
Neem de bus naar tumor Ijsselmuiden loop de brug over en TADA JE BENT ER!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En Dronten is gewoon overzichtelijker dan dat afgrijselijke doolhof van een Kampen. De binnenstad is wel mooier in Kampen, maar véél minder duidelijk.
Meh, ze komen allemaal bij die Aldi vandaan en fietsen standaard tussen het AZC en Kampen op en neerquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En toch zie ik hier nooit een Somalier. Maar goed, ik ben wat kleurenblind.
Ooh, die Aldi? Daar kom ik nooit nee, is verrekte ver met de fiets.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Meh, ze komen allemaal bij die Aldi vandaan en fietsen standaard tussen het AZC en Kampen op en neer
Oh lijn 143, ook zo'n ramp.
Je kunt daar niks vinden man, allemaal winkels schots en scheef verstopt achter gebouwen en andere winkelsquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Neem de bus naar tumor Ijsselmuiden loop de brug over en TADA JE BENT ER!
Alles zit gewoon op de Oudestraat. Tenminste, de bekende winkels. Leuke winkeltjes zitten in steegjes.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je kunt daar niks vinden man, allemaal winkels schots en scheef verstopt achter gebouwen en andere winkels
Wat ach? Doe eens normaal man!quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is dat ik te lui ben om een poll te maken, maar iedereen van belang hier vind Dronten beter.
welke matties?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:45 schreef MineraalWater het volgende:
Dan zeg je: HEY VUILE KANKER ZWEEDJES, RUIM DIE TYFUS KEUKEN IS OP OF IK STUUR MIJN MATTIES OP JE AF VUIL TYFUS JONG!
''Heren, heren..''quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Doe eens normaal man? Doe zelf eens normaal!
Fixedquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Doe eens anaal man? Doe zelf eens anaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |