quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:56 schreef Ame_thyst het volgende:
![]()
geluid ff op 240p knallen als het niet werkt
Weet ik niet maar je maakt me wel erg nieuwsgierigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef gogosweden het volgende:
Die TC
Is een DM posten banwaardig btw?
Je bent een bekende fokker aan het worden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt he
zulke gare DM's krijg ik de laatste tijd wel vaker
blijkbaar,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Je bent een bekende fokker aan het worden?
eenschquote:
valt wel mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik blijf het zeggen, Schenkstroop #2
wacht maar tot ik dat topic maak dat ik een vriendin hebquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mildere versie zei ik twee topics geleden, eh
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is 'knuffelneger' in het zweeds?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef Ame_thyst het volgende:
Tering in GoTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knullnegerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is 'knuffelneger' in het zweeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |