Ja, C2 wel, maar ik heb het over deze gebakjes:quote:
...IN YA EAR AND FUCK IS WHAT YOU HEARquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
Als er nu maar niet allemaal van die autofielen op deze TT afkomen.
Erger dan het vorige topic met tetten in de TT kan nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
ik ga me auto late chiptunen en dan schaf ik nog een verlagingsetje aan en misschien nog wel mooie led verlichting aan de buitenkant achter een mooie spoilertquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
eindelijk naya gifjesquote:
Spoiler geeft sws 4+pk erbij. Neon onder is +5pk en bodykit is 30pk erbijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik ga me auto late chiptunen en dan schaf ik nog een verlagingsetje aan en misschien nog wel mooie led verlichting aan de buitenkant achter een mooie spoilert
En vergeet niet dat niemand kan rijden, behalve FOK!kers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik ga me auto late chiptunen en dan schaf ik nog een verlagingsetje aan en misschien nog wel mooie led verlichting aan de buitenkant achter een mooie spoilert
Mijn moeders 107 heeft een spoiler.. misplaatster kan niet..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
haha mannen met een piemel van onder de 15cm
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan er niets aan doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
nee man komp ik net zo aanrijen op de rotonde maar die goze had geen knipperlicht aan dus ik ga de rontonde op he, gaat ie toeteren. ja geeft dan richting aan oetlul.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En vergeet niet dat niemand kan rijden, behalve FOK!kers.
bodykit is me te duur, mot ik me vriendin weer uitlene aan m'n maten, hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spoiler geeft sws 4+pk erbij. Neon onder is +5pk en bodykit is 30pk erbij
Stotteren is vet kut, spot daar niet meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef mymoodfentje het volgende:
Nieuwe "collega", tenminste ze werkt ergens in het bedrijf, vandaag ontmoet. Blijkbaar zijn we een equal opportunity employerdom wijf met d'r stotterende spraakgebrek
mensen die geen richting aangeven kan ik me ook wel aan irriterenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee man komp ik net zo aanrijen op de rotonde maar die goze had geen knipperlicht aan dus ik ga de rontonde op he, gaat ie toeteren. ja geeft dan richting aan oetlul.
"haha"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bodykit is me te duur, mot ik me vriendin weer uitlene aan m'n maten, haha
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeders 107 heeft een spoiler.. misplaatster kan niet..
spotterenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Stotteren is vet kut, spot daar niet mee
Inderdaad vervelend om aan te horen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
w-w-w-wat i-is de puh-puh-probleem?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zie ff niet in wat daar mis mee is, dat is toch mooi voor haar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef mymoodfentje het volgende:
Nieuwe "collega", tenminste ze werkt ergens in het bedrijf, vandaag ontmoet. Blijkbaar zijn we een equal opportunity employerdom wijf met d'r stotterende spraakgebrek
OWH YAAA, zegt ze dat?quote:
Doe niet zo sneuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:03 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Inderdaad vervelend om aan te horen.
ja sorry las net weer dat micropenis topic. dus ik wou de balans even maken... iedereen daar geeft nu toe een gemiddelde te hebben.quote:
quote:
quote:
Ja, is ook schijtirritant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die geen richting aangeven kan ik me ook wel aan irriteren
sowieso alle verlichting die een auto heeft
Ja, maar een gemiddelde is volgens mij ook niet zo heel groot..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja sorry las net weer dat micropenis topic. dus ik wou de balans even maken... iedereen daar geeft nu toe een gemiddelde te hebben.
[..]
30cm toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar een gemiddelde is volgens mij ook niet zo heel groot..
nee 16,5. maar wel dikquote:
Niet alleen het pookje..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, is ook schijtirritant.Krijg dan altijd zin om bij het stoplicht het raam in te rammen en dan het pookje af te breken, want die gebruiken ze toch niet.
Dan zit ik wel een paar Standaarddeviaties naar rechts op de schaal ghighighiquote:
Gemiddelde is toch 15.nogwat? Dan zijn er dus vet veel die <15 hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las tukkers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:06 schreef Maisnon het volgende:
Wat een nummer, dikke 90s house homage in het midden enzo, deze gaat uit naar alle lurkers
Ik zit ver onder het gemiddeldequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf mooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kijk geen Glee maar ze is wel mooi
Bedankt voor deze informatie.quote:
15 bij 30quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:09 schreef gianni61 het volgende:
wat is de gemiddelde dikte/omtrek eigenlijk?
quote:
20 clquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:11 schreef Maisnon het volgende:
nu een moeilijkere vraag, wat is de gemiddelde inhoud?
huh?quote:
bloedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:11 schreef Maisnon het volgende:
10000000000 eenhedenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:11 schreef Maisnon het volgende:
Ligt eraanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie.
Wat voor lengte heb je verder?
Hahaha vet mooiquote:
Je lichaamslengtequote:
Hahahaha, oh dat herinnert hij zich wel hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha vet mooikan me herinneren dat je iets zei over je meidje...
Dus dan zal die wel net zo nauw zijn als een dichte envelop.
Cola kost minder moeitequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
precies een zielig flesje cola wat je tegenwoordig krijgt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Piepers jassen.. dat is toch gewoon een normale uitdrukking?
Of zijn er hier mensen die daar nog nooit van gehoord hebben?
Ik ken het wel, maar hoor het eigenlijk amper.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat krijg je alleen in het dorpquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef Maisnon het volgende:
Gisteren in Utrecht op t terras, bestel ik een ijsthee. Krijg ik gewoon zo'n soort ikea glas mini met wat ijsthee erin en gigantische ijsklonten om de boel op te vullen what the fuck.
Geef gewoon zo'n classic huge liptonice glas met een stamper met zo'n draaidingetje erin
Gemiddelde lichaamslengte.quote:
Meer dan herinneren zelfs, heb op de mental image gefaptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahaha, oh dat herinnert hij zich wel hoorIk kan ook gewoon heel erg dik zijn
wel van gehoord, nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Onwetendequote:
Gewoon van die pakken groene ijsthee rocken als een malafide baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:15 schreef Maisnon het volgende:
oh je bedoelt die relaxte ijsthees alleen in het dorp. Ja misschien wel. Fuck de stad, ik wil ijsthee
Het is daar wel gezellig, maar dat je zo weinig krijgt nooit wat van gemerktquote:
quote:
quote:
Hey Spees!quote:
Tuurlijk, wel pics.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo allemaal, mag ik hier blijven?
Ben je bi?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doggy, pizzaatje op de rug.quote:
Ben jij dat in je fobo? dan nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doeiquote:
quote:
Als je zulke vragen stelt heb ik liever dat je verdwijnt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jij wel, want jij bent speesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
wil je dat dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hey mensen wegpesten uit een SC mag niet he ludo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je zulke vragen stelt heb ik liever dat je verdwijnt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat komt wel heel intimiderend over als een mod dat tegen je zegt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gemist?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt wel heel intimiderend over als een mod dat tegen je zegt.
Ja ik vind het echt onaardig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al afquote:
Ja maar zulke vragen jeuken nu eenmaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey mensen wegpesten uit een SC mag niet he ludo.
Ligt eraan of fisten in het pakket zit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet alles zit diep als je bi bent toch
Was ff vergeten dat ik mod was mên.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
waar/wat mod jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was ff vergeten dat ik mod was mên.
PUB geloof ik.quote:
Je had "Mij" moeten zeggen.quote:
Naais.quote:
ja, ik zie hem nooit ergens modererend optredenquote:
Met je vingertje wijzen is niet modden, ludo.quote:
Hele pagina's verdwijnen als deze man er is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik zie hem nooit ergens modererend optreden
Ludo is dan ook een silent killer. Vroeger was het hier veel drukkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen kregen een leven?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ludo is dan ook een silent killer. Vroeger was het hier veel drukker
Is dat een woord? Modererendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat geeft users zelf de verantwoordelijkheid om hun post(gedrag) aan te passen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met je vingertje wijzen is niet modden, ludo.
Dat is bijsturen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met je vingertje wijzen is niet modden, ludo.
Een goede mod is onzichtbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ze gaan al klonend verder..quote:
er kwam geen rood streepje onder..quote:
Hoiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ze gaan al klonend verder..
Nee.quote:
JAWEL HOOR MAISNON ER STAAT GEWIJZIGD DOOR MAISNON HAHAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is bijsturen.
[..]
Een goede mod is onzichtbaar.
je ziet me niet
Revenge of the clones?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ze gaan al klonend verder..
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JAWEL HOOR MAISNON ER STAAT GEWIJZIGD DOOR MAISNON HAHA
Te weinig pijpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg wat zijn redenen om aften te krijgen? Ik dacht altijd te weinig groente en fruit eten..
Slaapgebrek, verminderde weerstand, wondje + niet zulke goede mondweerstand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg wat zijn redenen om aften te krijgen? Ik dacht altijd te weinig groente en fruit eten..
Ja, zou jij ook doen als een mod zo tegen je doet.quote:
trekt ze zich normaal ook niks van aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zou jij ook doen als een mod zo tegen je doet.
Teveel verschillende zeker? Dan is het gewoon een SOAquote:
dat doe je maar in je eigen tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee even season finale van 90210 kijken toch
Dat zullen we dan nog wel eens zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trekt ze zich normaal ook niks van aan
OH SHI-quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien.
Klopt welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat geeft users zelf de verantwoordelijkheid om hun post(gedrag) aan te passen.
Wat? Ik weet niet in welke fora zij normaal te vinden is, maar op KLB heb je wel te maken met de elite natuurlijk.quote:
zou dat het verschil zijn met udowu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt welhier zitten nog redelijk volwassenen (lol)
bitch plsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt welhier zitten nog redelijk volwassenen (lol)
Spees is wel cool, en als ik dat zeg is dat zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat? Ik weet niet in welke fora zij normaal te vinden is, maar op KLB heb je wel te maken met de elite natuurlijk.
de grootste snobs bedoel jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat? Ik weet niet in welke fora zij normaal te vinden is, maar op KLB heb je wel te maken met de elite natuurlijk.
Die zijn een jaar of 16. Die had ik al niet eens bestaansrecht gegeven.quote:
deze man weetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Spees is wel cool, en als ik dat zeg is dat zo.
wat is er vaselinequote:
toch waren er best gezellige mensen bijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zijn een jaar of 16. Die had ik al niet eens bestaansrecht gegeven.
Euh nee, KLB, met name de SC, zijn de elite van FOK!.quote:
wat doe ik dan hier?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh nee, KLB, met name de SC, zijn de elite van FOK!.
Ja, zoals Utopie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch waren er best gezellige mensen bij
Elite online, loser IRL, tis maar waar je trots op bentquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ze lekker een andere SC opzoeken. Wat een drama die SC.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch waren er best gezellige mensen bij
Je moet ergens beginnen. Vas hoort er ook nog lang niet bij, maar die staan we toe omdat ze zulke mooie ogen heeft.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Spees is wel cool, en als ik dat zeg is dat zo.
Vleeskleurige?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Vas hoort er ook nog lang niet bij, maar die staan we toe omdat ze zulke mooie ogen heeft.
die heb ik daar nooit gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals Utopie.
Reuze gezellig was dat altijd.
de horror, de horrorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef Chai het volgende:
Udowudo is gewoon ONZ SC? Die gingen toen toch ook een keer hier allemaal posten toen hun sc gesloten was?
Wat is er, skittie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals Utopie.
Reuze gezellig was dat altijd.
Oh pardon ik lees weer eens selectief.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik daar nooit gezien
helemaal niet meer eigenlijk sinds akkefietje in grtd
wtfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:06 schreef Typisch het volgende:
Ik zit net een klein weekje in die UDOWU SC zooi, kom net thuis en zie dat het gesloten is. Als ik het goed begrijp komt dat omdat er discussie was/gepraat werd over iemand die op een meet van een ander topic ( toch?) aanwezig was, maar waar ook een aantal FOK!'ers van ODUWO aanwezig waren. Daar mag toch best wat over gepraat worden? Mooi kut dat dat meisje/ die vrouw beweerd te zijn aangerannd, of dat nou waar is of niet doet er eigenlijk niet toe. Kan ook nog wel wat vertellen over de verhalen die ik gelezen heb waarom ze achter gelaten is maar dat maakt niet echt uit in een feedback topic.
viel best mee de laatste tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ze lekker een andere SC opzoeken. Wat een drama die SC.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef Chai het volgende:
Udowudo is gewoon ONZ SC? Die gingen toen toch ook een keer hier allemaal posten toen hun sc gesloten was?
On a leash !quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
lang verhaalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
Ik ging even udowudo sc zoeken, maar kon niet vinden. Alleen een feedback topic.
[..]
wtf
nee dat is fernandesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bespreek dat niet hier Chai.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
Ik ging even udowudo sc zoeken, maar kon niet vinden. Alleen een feedback topic.
[..]
wtf
Ik had het ook al gepost maar mag je niet over praten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
wtf
Gooby pls. Fernandes komt net om de hoek kijken.quote:
Oh sorry. Ik had het alleen totaal niet meegekregen nog, terwijl het best een grote sc is toch?quote:
is wel al vaker dicht geweest jaquote:
Zelfs na de mijne, zo oud is dat nog niet. Maar wel altijd gezeik, sowieso een boel kutusers een platform bieden, het gaat me de pet te boven.quote:
Doen we hier ook toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfs na de mijne, zo oud is dat nog niet. Maar wel altijd gezeik, sowieso een boel kutusers een platform bieden, het gaat me de pet te boven.
Hoe is het met je wondje chai?quote:
helemaal niet eigenlijk. wij waren het allemaal met elkaar eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar wat is er dan gebeurt daar? Teveel uzies ofwa?
wat had je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed aan het genezen en niet meer constant pijnlijk.
Wezen wandelen met paard.quote:
HAHAHHAHAAHAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wezen wandelen met paard.
Schrikt hij van koeien die van achteruit het weiland naar hem toe rennen.
Had hem aan zijn halster vast, dus kon niet gelijk loslaten, ben echt wat meters meegesleurd over het zandpad. Nu ligt mijn linkerknie open en hele rechter onderbeen helemaal opengeschaafd, overal helemaal zand in.
aj, dat kan pijn doen jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wezen wandelen met paard.
Schrikt hij van koeien die van achteruit het weiland naar hem toe rennen.
Had hem aan zijn halster vast, dus kon niet gelijk loslaten, ben echt wat meters meegesleurd over het zandpad. Nu ligt mijn linkerknie open en hele rechter onderbeen helemaal opengeschaafd, overal helemaal zand in.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed aan het genezen en niet meer constant pijnlijk.
Precies mijn 1e reactie toen ze dat verteldequote:
staan in mijn fapmap, ff uploaden.quote:
Houd jij nou maar je vuige mond dicht anders drapeer ik daar even mijn hengstenpenis mee in.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tering poliep in je keel tering henkie
Dat is omdat dat lekker is misschien?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb op onverklaarbare wijze zin in kibbeling
Recent gedoucht?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb op onverklaarbare wijze zin in kibbeling
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag: ben jij homo?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is omdat dat lekker is misschien?
neem je voor mij ook mee? anders moet ik weer gaan bedenken wat ik moet gaan koken..quote:
eens met deze manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik herhaal: kibbeling is geen avondeten.
slijmbal.quote:
Wie eet dat nou als avondeten?quote:
Ja, maar dan moet ik weer helemaal naar Scheveningen..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neem je voor mij ook mee? anders moet ik weer gaan bedenken wat ik moet gaan koken..
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neem je voor mij ook mee? anders moet ik weer gaan bedenken wat ik moet gaan koken..
dat is voor jou dichterbij dan voor mij..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik weer helemaal naar Scheveningen..
O ja..quote:
Ja, maar dan moet ik opstaan enzo..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is voor jou dichterbij dan voor mij..
aardappelsalade erbij en wat groente.quote:
Oneens. Als het een familiezak betaamd.quote:
In je eentje opetenquote:
Daar noem je dan ook een volk zeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aardappelsalade erbij en wat groente.
vrij normaal in noord duitsland ..
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook een volk zeg.
The fuck..quote:
Nog steeds niet vanquote:
Visluchtquote:
quote:
Had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gedoucht inderdaad
op naar [OUD]quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga een andere SC opzoeken, wij zijn totaal niet eensgezind.
Zo beetje versnipperd en 'gefuseerd' met de kaas. Dat zou nog best kunnen werken.quote:
CUL denk ik, ware fijnproevers, ook wat betreft koffie.quote:
Dat wordt veel te droog joh, kibbeling die te lang is verwarmdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo beetje versnipperd en 'gefuseerd' met de kaas. Dat zou nog best kunnen werken.
Gaan wij toch ooit eens een pizza kibbeling maken, kijken of het lekker isquote:
Daar wordt het niet gewaardeerd als je per ongeluk boter zegt tegen margarine..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
CUL denk ik, ware fijnproevers, ook wat betreft koffie.
Wil het best eens proberenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo beetje versnipperd en 'gefuseerd' met de kaas. Dat zou nog best kunnen werken.
Doen wequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan wij toch ooit eens een pizza kibbeling maken, kijken of het lekker is
Dan zullen ze mij met open armen ontvangen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar wordt het niet gewaardeerd als je per ongeluk boter zegt tegen margarine..
Ook goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
CUL denk ik, ware fijnproevers, ook wat betreft koffie.
quote:
Jij houdt sowieso al niet van vis dus deze mening is verworpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat wordt veel te droog joh, kibbeling die te lang is verwarmd
kibbeef jerkyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij houdt sowieso al niet van vis dus deze mening is verworpen.
Ik zal er wel ff op reageren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Topic over lang en daten en dan 10tallen van dit soort 'oproepen' :
[..]
I.c.m: quatro formaggi. Beetje hete saus erdoor.quote:
FOK! en lengte.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Topic over lang en daten en dan 10tallen van dit soort 'oproepen' :
[..]
asl?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef mymoodfentje het volgende:
Wat een TMF chatbox is het hier eigenlijk
quote:
Zou kunnen werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
I.c.m: quatro formaggi. Beetje hete saus erdoor.
Wat is een TMF?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef mymoodfentje het volgende:
Wat een TMF chatbox is het hier eigenlijk
30/m/Damsco ASL?quote:
45/m/Urkquote:
DM! PRIVATE CHATquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |