Je had "Mij" moeten zeggen.quote:
Naais.quote:
ja, ik zie hem nooit ergens modererend optredenquote:
Met je vingertje wijzen is niet modden, ludo.quote:
Hele pagina's verdwijnen als deze man er is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik zie hem nooit ergens modererend optreden
Ludo is dan ook een silent killer. Vroeger was het hier veel drukkerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen kregen een leven?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ludo is dan ook een silent killer. Vroeger was het hier veel drukker
Is dat een woord? Modererendquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat geeft users zelf de verantwoordelijkheid om hun post(gedrag) aan te passen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met je vingertje wijzen is niet modden, ludo.
Dat is bijsturen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met je vingertje wijzen is niet modden, ludo.
Een goede mod is onzichtbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ze gaan al klonend verder..quote:
er kwam geen rood streepje onder..quote:
Hoiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ze gaan al klonend verder..
Nee.quote:
JAWEL HOOR MAISNON ER STAAT GEWIJZIGD DOOR MAISNON HAHAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is bijsturen.
[..]
Een goede mod is onzichtbaar.
je ziet me niet
Revenge of the clones?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ze gaan al klonend verder..
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JAWEL HOOR MAISNON ER STAAT GEWIJZIGD DOOR MAISNON HAHA
Te weinig pijpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg wat zijn redenen om aften te krijgen? Ik dacht altijd te weinig groente en fruit eten..
Slaapgebrek, verminderde weerstand, wondje + niet zulke goede mondweerstand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg wat zijn redenen om aften te krijgen? Ik dacht altijd te weinig groente en fruit eten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |