Ja, zou jij ook doen als een mod zo tegen je doet.quote:
trekt ze zich normaal ook niks van aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zou jij ook doen als een mod zo tegen je doet.
Teveel verschillende zeker? Dan is het gewoon een SOAquote:
dat doe je maar in je eigen tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee even season finale van 90210 kijken toch
Dat zullen we dan nog wel eens zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trekt ze zich normaal ook niks van aan
OH SHI-quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien.
Klopt welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat geeft users zelf de verantwoordelijkheid om hun post(gedrag) aan te passen.
Wat? Ik weet niet in welke fora zij normaal te vinden is, maar op KLB heb je wel te maken met de elite natuurlijk.quote:
zou dat het verschil zijn met udowu?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt welhier zitten nog redelijk volwassenen (lol)
bitch plsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt welhier zitten nog redelijk volwassenen (lol)
Spees is wel cool, en als ik dat zeg is dat zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat? Ik weet niet in welke fora zij normaal te vinden is, maar op KLB heb je wel te maken met de elite natuurlijk.
de grootste snobs bedoel jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat? Ik weet niet in welke fora zij normaal te vinden is, maar op KLB heb je wel te maken met de elite natuurlijk.
Die zijn een jaar of 16. Die had ik al niet eens bestaansrecht gegeven.quote:
deze man weetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Spees is wel cool, en als ik dat zeg is dat zo.
wat is er vaselinequote:
toch waren er best gezellige mensen bijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zijn een jaar of 16. Die had ik al niet eens bestaansrecht gegeven.
Euh nee, KLB, met name de SC, zijn de elite van FOK!.quote:
wat doe ik dan hier?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh nee, KLB, met name de SC, zijn de elite van FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |