is wel al vaker dicht geweest jaquote:
Zelfs na de mijne, zo oud is dat nog niet. Maar wel altijd gezeik, sowieso een boel kutusers een platform bieden, het gaat me de pet te boven.quote:
Doen we hier ook toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfs na de mijne, zo oud is dat nog niet. Maar wel altijd gezeik, sowieso een boel kutusers een platform bieden, het gaat me de pet te boven.
Hoe is het met je wondje chai?quote:
helemaal niet eigenlijk. wij waren het allemaal met elkaar eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar wat is er dan gebeurt daar? Teveel uzies ofwa?
wat had je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed aan het genezen en niet meer constant pijnlijk.
Wezen wandelen met paard.quote:
HAHAHHAHAAHAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wezen wandelen met paard.
Schrikt hij van koeien die van achteruit het weiland naar hem toe rennen.
Had hem aan zijn halster vast, dus kon niet gelijk loslaten, ben echt wat meters meegesleurd over het zandpad. Nu ligt mijn linkerknie open en hele rechter onderbeen helemaal opengeschaafd, overal helemaal zand in.
aj, dat kan pijn doen jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wezen wandelen met paard.
Schrikt hij van koeien die van achteruit het weiland naar hem toe rennen.
Had hem aan zijn halster vast, dus kon niet gelijk loslaten, ben echt wat meters meegesleurd over het zandpad. Nu ligt mijn linkerknie open en hele rechter onderbeen helemaal opengeschaafd, overal helemaal zand in.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed aan het genezen en niet meer constant pijnlijk.
Precies mijn 1e reactie toen ze dat verteldequote:
staan in mijn fapmap, ff uploaden.quote:
Houd jij nou maar je vuige mond dicht anders drapeer ik daar even mijn hengstenpenis mee in.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tering poliep in je keel tering henkie
Dat is omdat dat lekker is misschien?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb op onverklaarbare wijze zin in kibbeling
Recent gedoucht?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb op onverklaarbare wijze zin in kibbeling
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag: ben jij homo?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is omdat dat lekker is misschien?
neem je voor mij ook mee? anders moet ik weer gaan bedenken wat ik moet gaan koken..quote:
eens met deze manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik herhaal: kibbeling is geen avondeten.
slijmbal.quote:
Wie eet dat nou als avondeten?quote:
Ja, maar dan moet ik weer helemaal naar Scheveningen..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neem je voor mij ook mee? anders moet ik weer gaan bedenken wat ik moet gaan koken..
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neem je voor mij ook mee? anders moet ik weer gaan bedenken wat ik moet gaan koken..
dat is voor jou dichterbij dan voor mij..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik weer helemaal naar Scheveningen..
O ja..quote:
Ja, maar dan moet ik opstaan enzo..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is voor jou dichterbij dan voor mij..
aardappelsalade erbij en wat groente.quote:
Oneens. Als het een familiezak betaamd.quote:
In je eentje opetenquote:
Daar noem je dan ook een volk zeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aardappelsalade erbij en wat groente.
vrij normaal in noord duitsland ..
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook een volk zeg.
The fuck..quote:
Nog steeds niet vanquote:
Visluchtquote:
quote:
Had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gedoucht inderdaad
op naar [OUD]quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga een andere SC opzoeken, wij zijn totaal niet eensgezind.
Zo beetje versnipperd en 'gefuseerd' met de kaas. Dat zou nog best kunnen werken.quote:
CUL denk ik, ware fijnproevers, ook wat betreft koffie.quote:
Dat wordt veel te droog joh, kibbeling die te lang is verwarmdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo beetje versnipperd en 'gefuseerd' met de kaas. Dat zou nog best kunnen werken.
Gaan wij toch ooit eens een pizza kibbeling maken, kijken of het lekker isquote:
Daar wordt het niet gewaardeerd als je per ongeluk boter zegt tegen margarine..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
CUL denk ik, ware fijnproevers, ook wat betreft koffie.
Wil het best eens proberenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo beetje versnipperd en 'gefuseerd' met de kaas. Dat zou nog best kunnen werken.
Doen wequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan wij toch ooit eens een pizza kibbeling maken, kijken of het lekker is
Dan zullen ze mij met open armen ontvangen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar wordt het niet gewaardeerd als je per ongeluk boter zegt tegen margarine..
Ook goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
CUL denk ik, ware fijnproevers, ook wat betreft koffie.
quote:
Jij houdt sowieso al niet van vis dus deze mening is verworpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat wordt veel te droog joh, kibbeling die te lang is verwarmd
kibbeef jerkyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij houdt sowieso al niet van vis dus deze mening is verworpen.
Ik zal er wel ff op reageren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Topic over lang en daten en dan 10tallen van dit soort 'oproepen' :
[..]
I.c.m: quatro formaggi. Beetje hete saus erdoor.quote:
FOK! en lengte.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Topic over lang en daten en dan 10tallen van dit soort 'oproepen' :
[..]
asl?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef mymoodfentje het volgende:
Wat een TMF chatbox is het hier eigenlijk
quote:
Zou kunnen werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
I.c.m: quatro formaggi. Beetje hete saus erdoor.
Wat is een TMF?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:17 schreef mymoodfentje het volgende:
Wat een TMF chatbox is het hier eigenlijk
30/m/Damsco ASL?quote:
45/m/Urkquote:
DM! PRIVATE CHATquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |