Ja, zoals Utopie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch waren er best gezellige mensen bij
Elite online, loser IRL, tis maar waar je trots op bentquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh nee, KLB, met name de SC, zijn de elite van FOK!.
Toch hoop ik dat ze lekker een andere SC opzoeken. Wat een drama die SC.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch waren er best gezellige mensen bij
Je moet ergens beginnen. Vas hoort er ook nog lang niet bij, maar die staan we toe omdat ze zulke mooie ogen heeft.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Spees is wel cool, en als ik dat zeg is dat zo.
Vleeskleurige?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Vas hoort er ook nog lang niet bij, maar die staan we toe omdat ze zulke mooie ogen heeft.
die heb ik daar nooit gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals Utopie.
Reuze gezellig was dat altijd.
de horror, de horrorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef Chai het volgende:
Udowudo is gewoon ONZ SC? Die gingen toen toch ook een keer hier allemaal posten toen hun sc gesloten was?
Wat is er, skittie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals Utopie.
Reuze gezellig was dat altijd.
Oh pardon ik lees weer eens selectief.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik daar nooit gezien
helemaal niet meer eigenlijk sinds akkefietje in grtd
wtfquote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:06 schreef Typisch het volgende:
Ik zit net een klein weekje in die UDOWU SC zooi, kom net thuis en zie dat het gesloten is. Als ik het goed begrijp komt dat omdat er discussie was/gepraat werd over iemand die op een meet van een ander topic ( toch?) aanwezig was, maar waar ook een aantal FOK!'ers van ODUWO aanwezig waren. Daar mag toch best wat over gepraat worden? Mooi kut dat dat meisje/ die vrouw beweerd te zijn aangerannd, of dat nou waar is of niet doet er eigenlijk niet toe. Kan ook nog wel wat vertellen over de verhalen die ik gelezen heb waarom ze achter gelaten is maar dat maakt niet echt uit in een feedback topic.
viel best mee de laatste tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ze lekker een andere SC opzoeken. Wat een drama die SC.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:33 schreef Chai het volgende:
Udowudo is gewoon ONZ SC? Die gingen toen toch ook een keer hier allemaal posten toen hun sc gesloten was?
On a leash !quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
lang verhaalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
Ik ging even udowudo sc zoeken, maar kon niet vinden. Alleen een feedback topic.
[..]
wtf
nee dat is fernandesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh nee, KLB, met name de SC, zijn de elite van FOK!.
Bespreek dat niet hier Chai.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
Ik ging even udowudo sc zoeken, maar kon niet vinden. Alleen een feedback topic.
[..]
wtf
Ik had het ook al gepost maar mag je niet over praten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
wtf
Gooby pls. Fernandes komt net om de hoek kijken.quote:
Oh sorry. Ik had het alleen totaal niet meegekregen nog, terwijl het best een grote sc is toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |