is wel al vaker dicht geweest jaquote:
Zelfs na de mijne, zo oud is dat nog niet. Maar wel altijd gezeik, sowieso een boel kutusers een platform bieden, het gaat me de pet te boven.quote:
Doen we hier ook toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zelfs na de mijne, zo oud is dat nog niet. Maar wel altijd gezeik, sowieso een boel kutusers een platform bieden, het gaat me de pet te boven.
Hoe is het met je wondje chai?quote:
helemaal niet eigenlijk. wij waren het allemaal met elkaar eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar wat is er dan gebeurt daar? Teveel uzies ofwa?
wat had je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed aan het genezen en niet meer constant pijnlijk.
Wezen wandelen met paard.quote:
HAHAHHAHAAHAquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wezen wandelen met paard.
Schrikt hij van koeien die van achteruit het weiland naar hem toe rennen.
Had hem aan zijn halster vast, dus kon niet gelijk loslaten, ben echt wat meters meegesleurd over het zandpad. Nu ligt mijn linkerknie open en hele rechter onderbeen helemaal opengeschaafd, overal helemaal zand in.
aj, dat kan pijn doen jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wezen wandelen met paard.
Schrikt hij van koeien die van achteruit het weiland naar hem toe rennen.
Had hem aan zijn halster vast, dus kon niet gelijk loslaten, ben echt wat meters meegesleurd over het zandpad. Nu ligt mijn linkerknie open en hele rechter onderbeen helemaal opengeschaafd, overal helemaal zand in.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed aan het genezen en niet meer constant pijnlijk.
Precies mijn 1e reactie toen ze dat verteldequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |