Ja, C2 wel, maar ik heb het over deze gebakjes:quote:
...IN YA EAR AND FUCK IS WHAT YOU HEARquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
Als er nu maar niet allemaal van die autofielen op deze TT afkomen.
Erger dan het vorige topic met tetten in de TT kan nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
ik ga me auto late chiptunen en dan schaf ik nog een verlagingsetje aan en misschien nog wel mooie led verlichting aan de buitenkant achter een mooie spoilertquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
eindelijk naya gifjesquote:
Spoiler geeft sws 4+pk erbij. Neon onder is +5pk en bodykit is 30pk erbijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik ga me auto late chiptunen en dan schaf ik nog een verlagingsetje aan en misschien nog wel mooie led verlichting aan de buitenkant achter een mooie spoilert
En vergeet niet dat niemand kan rijden, behalve FOK!kers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik ga me auto late chiptunen en dan schaf ik nog een verlagingsetje aan en misschien nog wel mooie led verlichting aan de buitenkant achter een mooie spoilert
Mijn moeders 107 heeft een spoiler.. misplaatster kan niet..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
haha mannen met een piemel van onder de 15cm
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
Ik kan er niets aan doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
nee man komp ik net zo aanrijen op de rotonde maar die goze had geen knipperlicht aan dus ik ga de rontonde op he, gaat ie toeteren. ja geeft dan richting aan oetlul.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En vergeet niet dat niemand kan rijden, behalve FOK!kers.
bodykit is me te duur, mot ik me vriendin weer uitlene aan m'n maten, hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spoiler geeft sws 4+pk erbij. Neon onder is +5pk en bodykit is 30pk erbij
Stotteren is vet kut, spot daar niet meequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef mymoodfentje het volgende:
Nieuwe "collega", tenminste ze werkt ergens in het bedrijf, vandaag ontmoet. Blijkbaar zijn we een equal opportunity employerdom wijf met d'r stotterende spraakgebrek
mensen die geen richting aangeven kan ik me ook wel aan irriterenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee man komp ik net zo aanrijen op de rotonde maar die goze had geen knipperlicht aan dus ik ga de rontonde op he, gaat ie toeteren. ja geeft dan richting aan oetlul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |