"haha"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bodykit is me te duur, mot ik me vriendin weer uitlene aan m'n maten, haha
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeders 107 heeft een spoiler.. misplaatster kan niet..
spotterenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Stotteren is vet kut, spot daar niet mee
Inderdaad vervelend om aan te horen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
w-w-w-wat i-is de puh-puh-probleem?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zie ff niet in wat daar mis mee is, dat is toch mooi voor haar.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:58 schreef mymoodfentje het volgende:
Nieuwe "collega", tenminste ze werkt ergens in het bedrijf, vandaag ontmoet. Blijkbaar zijn we een equal opportunity employerdom wijf met d'r stotterende spraakgebrek
OWH YAAA, zegt ze dat?quote:
Doe niet zo sneuquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:03 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Inderdaad vervelend om aan te horen.
ja sorry las net weer dat micropenis topic. dus ik wou de balans even maken... iedereen daar geeft nu toe een gemiddelde te hebben.quote:
quote:
quote:
Ja, is ook schijtirritant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die geen richting aangeven kan ik me ook wel aan irriteren
sowieso alle verlichting die een auto heeft
Ja, maar een gemiddelde is volgens mij ook niet zo heel groot..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja sorry las net weer dat micropenis topic. dus ik wou de balans even maken... iedereen daar geeft nu toe een gemiddelde te hebben.
[..]
30cm toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar een gemiddelde is volgens mij ook niet zo heel groot..
nee 16,5. maar wel dikquote:
Niet alleen het pookje..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, is ook schijtirritant.Krijg dan altijd zin om bij het stoplicht het raam in te rammen en dan het pookje af te breken, want die gebruiken ze toch niet.
Dan zit ik wel een paar Standaarddeviaties naar rechts op de schaal ghighighiquote:
Gemiddelde is toch 15.nogwat? Dan zijn er dus vet veel die <15 hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las tukkers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:06 schreef Maisnon het volgende:
Wat een nummer, dikke 90s house homage in het midden enzo, deze gaat uit naar alle lurkers
Ik zit ver onder het gemiddeldequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |