Je bent zelf mooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kijk geen Glee maar ze is wel mooi
Bedankt voor deze informatie.quote:
15 bij 30quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:09 schreef gianni61 het volgende:
wat is de gemiddelde dikte/omtrek eigenlijk?
quote:
20 clquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:11 schreef Maisnon het volgende:
nu een moeilijkere vraag, wat is de gemiddelde inhoud?
huh?quote:
bloedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:11 schreef Maisnon het volgende:
10000000000 eenhedenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:11 schreef Maisnon het volgende:
Ligt eraanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie.
Wat voor lengte heb je verder?
Hahaha vet mooiquote:
Je lichaamslengtequote:
Hahahaha, oh dat herinnert hij zich wel hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha vet mooikan me herinneren dat je iets zei over je meidje...
Dus dan zal die wel net zo nauw zijn als een dichte envelop.
Cola kost minder moeitequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
precies een zielig flesje cola wat je tegenwoordig krijgt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Piepers jassen.. dat is toch gewoon een normale uitdrukking?
Of zijn er hier mensen die daar nog nooit van gehoord hebben?
Ik ken het wel, maar hoor het eigenlijk amper.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat krijg je alleen in het dorpquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef Maisnon het volgende:
Gisteren in Utrecht op t terras, bestel ik een ijsthee. Krijg ik gewoon zo'n soort ikea glas mini met wat ijsthee erin en gigantische ijsklonten om de boel op te vullen what the fuck.
Geef gewoon zo'n classic huge liptonice glas met een stamper met zo'n draaidingetje erin
Gemiddelde lichaamslengte.quote:
Meer dan herinneren zelfs, heb op de mental image gefaptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahaha, oh dat herinnert hij zich wel hoorIk kan ook gewoon heel erg dik zijn
wel van gehoord, nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Onwetendequote:
Gewoon van die pakken groene ijsthee rocken als een malafide baasquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:15 schreef Maisnon het volgende:
oh je bedoelt die relaxte ijsthees alleen in het dorp. Ja misschien wel. Fuck de stad, ik wil ijsthee
Het is daar wel gezellig, maar dat je zo weinig krijgt nooit wat van gemerktquote:
quote:
quote:
Hey Spees!quote:
Tuurlijk, wel pics.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallo allemaal, mag ik hier blijven?
Ben je bi?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doggy, pizzaatje op de rug.quote:
Ben jij dat in je fobo? dan nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |