quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat was voor de verhalen
Over jullie meet hoorde ik allen goede verhalen
jeetje sporten is wel echt een aanrader voor als je niet goed in je vel zit! De eerste paar keer was ik gewoon op maar nu heb ik juist meer energie gekregenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat was voor de verhalen
Over jullie meet hoorde ik allen goede verhalen
Kommaarop.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jeetje sporten is wel echt een aanrader voor als je niet goed in je vel zit! De eerste paar keer was ik gewoon op maar nu heb ik juist meer energie gekregenIk voel mij stukken beter alsof ik de hele wereld aan kan
Je had tenminste een kiss-close. Het enige wat ik deed was de handen pakken van wat meiden enzo en beetje ouwehoeren met een vrouw. Oh ja, die model aangesproken en verder was ik gewoon brak.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We gaan het zien, lastige wezens die vrouw, zie je een keer een leuke heeft ze een vriend.
Leuk meisje wel die modelquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je had tenminste een kiss-close. Het enige wat ik deed was de handen pakken van wat meiden enzo en beetje ouwehoeren met een vrouw. Oh ja, die model aangesproken en verder was ik gewoon brak.
Ze reageerde zeer positief, maar daarna ging ik niet meer hard genoeg en ging ik in mijn hoofd zitten = einde interactiequote:
Ja, als ze echt super knap zijn dan zijn gasten gewoon bang haha. Ik zag een interview van Bar Refaeli dat ze niet benadert werd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij krijgen de écht knappe meisjes juist minder aanspraak dan een ''lekker wijf''
En dan krijg je dit soort onzin:quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, als ze echt super knap zijn dan zijn gasten gewoon bang haha. Ik zag een interview van Bar Refaeli dat ze niet benadert werd.
Ik denk dat ze een fucking klootzak nodig heeftquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
En dan krijg je dit soort onzin:
http://www.nu.nl/achterkl(...)l-justin-bieber.html
Zelfs dan is 70 kilo niet veel te zwaar. Praat mensen met iets overgewicht even een complex aan of zo.quote:
Helemaal stuk gaan en op zijn is soms ook wel eens fijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jeetje sporten is wel echt een aanrader voor als je niet goed in je vel zit! De eerste paar keer was ik gewoon op maar nu heb ik juist meer energie gekregenIk voel mij stukken beter alsof ik de hele wereld aan kan
Intimidatie. Ja, klinkt wel logisch. Maar ik denk wel dat er dan veel mannen naar je kijken, dus dan weet je dat je goed in de markt ligt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij krijgen de écht knappe meisjes juist minder aanspraak dan een ''lekker wijf''
tja... er gewoon niet om heen draaien... Diep in der ogen aankijken, beetje arm aanraken ofzo en aangeven dat je graag met der 'iets wilt gaan doen' zoals bios of nog wat drinken, etentje.. Dan is het wel duidelijk hoor vermoed ik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:35 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje van mijn kant.
In de artikelen die ik lees wordt aangeraden om als man zijnde vooral duidelijk te zijn. Wees duidelijk naar de vrouw toe dat je haar leuk vindt, vaak meteen al in de eerste gesprekken.
Hoe pak je zoiets aan om in een gesprek de vrouw te laten weten dat je haar wel leuk vindt?
Als je gaat zeggen van "ik vind jou wel leuk" dan lijkt me dat je weer te hard van stapel loopt?
Ze reageren er vrolijk op, maar ze gaan gelijk nadenken of je wel bij ze past...quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:35 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje van mijn kant.
In de artikelen die ik lees wordt aangeraden om als man zijnde vooral duidelijk te zijn. Wees duidelijk naar de vrouw toe dat je haar leuk vindt, vaak meteen al in de eerste gesprekken.
Hoe pak je zoiets aan om in een gesprek de vrouw te laten weten dat je haar wel leuk vindt?
Als je gaat zeggen van "ik vind jou wel leuk" dan lijkt me dat je weer te hard van stapel loopt?
Precies, dus hoe moet je wel laten blijken dat je haar leuk vindt, zonder het te direkt te zeggen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze reageren er vrolijk op, maar ze gaan gelijk nadenken of je wel bij ze past...
En dat wil je niet, je wilt dat een vrouw pas die keuze maakt als ze je al leuk vindt.
Aanraken en in de ogen kijken werkt goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Precies, dus hoe moet je wel laten blijken dat je haar leuk vindt, zonder het te direkt te zeggen?
Met mijn huidige vriendin had ik zo'n voorgevoel dat ze me wel leuk vond. Ik had haar net leren kennen en voorgesteld om eens te gaan stappen met z'n tweeën. We delen dezelfde collega's bij ons vrijwilligerswerk, dus we hadden het daar over toen we eenmaal af hadden gesproken. Wie vinden we wel aardig en wie niet, beetje roddelen. Toen we naar buiten liepen om te roken heb ik haar gezegd dat ik van alle collega's haar wel het leukste vond. Dat werd instemmend beantwoord en daarna wist ik wel zeker dat ze me zag zitten. Dan maakt het ook niet meer heel veel uit wat je daarna doet, het is dan toch wel kat in het bakkie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:35 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje van mijn kant.
Je hoefde het niet eens te vertellen. Ze vond je al leuk toen ze ja zei toen je vroeg om te gaan stappen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met mijn huidige vriendin had ik zo'n voorgevoel dat ze me wel leuk vond. Ik had haar net leren kennen en voorgesteld om eens te gaan stappen met z'n tweeën. We delen dezelfde collega's bij ons vrijwilligerswerk, dus we hadden het daar over toen we eenmaal af hadden gesproken. Wie vinden we wel aardig en wie niet, beetje roddelen. Toen we naar buiten liepen om te roken heb ik haar gezegd dat ik van alle collega's haar wel het leukste vond. Dat werd instemmend beantwoord en daarna wist ik wel zeker dat ze me zag zitten. Dan maakt het ook niet meer heel veel uit wat je daarna doet, het is dan toch wel kat in het bakkie.
Dus ja, ik zeg het altijd vrij direct en ik heb daarna altijd duidelijkheid gehad.
In dit geval ben ik het met je eens, eigenlijk wist ik het wel en het hing van bevestigingen aan elkaar. Daarom kan het ook geen kwaad om het onomwonden tegen haar te zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hoefde het niet eens te vertellen. Ze vond je al leuk toen ze ja zei toen je vroeg om te gaan stappen.
Ja klopt, de pitfall is echter dat mensen het proberen te gebruiken "om aantrekkingskracht op te wekken", wat uiteraard niet werkt. De neiging is vrij groot.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In dit geval ben ik het met je eens, eigenlijk wist ik het wel en het hing van bevestigingen aan elkaar. Daarom kan het ook geen kwaad om het onomwonden tegen haar te zeggen.
Ja dat zeggen ze omdat ze dat leuk vinden, maar ze gaan dan wel degelijk bij zichzelf denken ''past hij bij me'' en als jij iemand nog niet kent en je gaat dat denken dan is de kans even iets groter dat het antwoord: ''Nee je kent hem nog niet zo goed, wat raar dat hij zo snel zoiets zegt'' gaat worden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
*in before fokvrouw die zegt: "ik vind het leuk om gevleid te worden"Oh ja en ook in before : "Ik hou van mannen die het direct zeggen".
Ja, dat moet je wel zeggen, maar niet als iemand je nog niet zo goed kent.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef dyna18 het volgende:
Wacht even, zeggen jullie in je reactie nu juist dat het beter is om niet te zeggen dat je iemand leuk vindt?
De artikelen die ik lees zeggen juist allemaal dat het wel goed is om daarin duidelijk te zijn.
Ik weet alleen niet zo goed hoe je dat dan moet zeggen.
Kun je dat verder toelichten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dat moet je wel zeggen, maar niet als iemand je nog niet zo goed kent.
Tis gewoon te duidelijk dat iemand jou ziet zitten... Dus het hele spelletje van de ander veroveren is eruit.... Dus alles wat jij doet qua ''veroveren'' is concreet -> Als ik dat doe, dan denkt hij dat ik hem wil... Maar wil ik hem wel....quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik iemand niet ken is het, mm lekker ding, of niet mijn type. Niets raar of wat dan ook
Ja alleen zelftwijfel, hoe kan ie mij nou leuk vinden
Wanneer wil je het zeggen? Bij de eerste ontmoeting? Of na de 2e date?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Kun je dat verder toelichten?
Hoe kun je dat dan het beste zeggen?
Meestal kom je er toch ook wel vanzelf achter? Ik kan er niet de vinger op leggen maar er zijn nu eenmaal signalen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan ook gewoon niks zeggen over of je ze leuk vind of niet natuurlijk, doe ik ook nooittenzij ze erom vragen, dan ben ik gewoon eerlijk.
Ja, als ze de hele tijd aan je piemel zit dan is het duidelijk dat ze je leuk vind jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestal kom je er toch ook wel vanzelf achter? Ik kan er niet de vinger op leggen maar er zijn nu eenmaal signalen.
spreek je nou tegen hoe ik er mee omga als vrouw zijnde?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis gewoon te duidelijk dat iemand jou ziet zitten... Dus het hele spelletje van de ander veroveren is eruit.... Dus alles wat jij doet qua ''veroveren'' is concreet -> Als ik dat doe, dan denkt hij dat ik hem wil... Maar wil ik hem wel....
En dat moet ze helemaal niet denken,
Ja en die zijn een stuk speelser en minder ''concreet'' dan de woorden.. ''Ik vind je leuk''quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meestal kom je er toch ook wel vanzelf achter? Ik kan er niet de vinger op leggen maar er zijn nu eenmaal signalen.
Nee, beetje wat je zou kunnen verwachten van gemiddelde vrouw. En ik vind dat helemaal geen rare gedachte, andersom geldt het ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
spreek je nou tegen hoe ik er mee omga als vrouw zijnde?
Ik ben blij dat mijn twijfel nu eens is weggenomen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, als ze de hele tijd aan je piemel zit dan is het duidelijk dat ze je leuk vind ja
Soms gaat het ook wel een beetje vanzelf.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja en die zijn een stuk speelser en minder ''concreet'' dan de woorden.. ''Ik vind je leuk''
Dat maakt het soepeler en natuurlijker... En minder dwingend
Probleem is dat ik (en velen hier) blind zijn voor deze signalen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, als jij die fysieke aantrekkingskracht voelt en iemand zegt dat je er leuk uitziet ga jij er standaard in mee? Of voelt het toch wel erg confronterend dat je weet dat alles wat je doet hij het toch wel leuk vindt omdat hij al open heeft verteld je te zien zitten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik iemand niet ken is t puur fysieke aantrekkingskracht, dáár hoef ik niet over na te denken
Geen dank, ik heb al eens eerder een topic hierover gepost omdat ik het niet zeker wist maar daar gaven ze aan dat ze me dan waarschijnlijk wel leuk zou vinden. Toen was ik eindelijk gerustgesteldquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn twijfel nu eens is weggenomen.
Diep in de ogen kijken... Lang... Glimlachen... Met het haar spelen... Veel aanraken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik (en velen hier) blind zijn voor deze signalen.
En mocht ik ze al zien, dat weet ik vaak niet goed welke betekenis er aan toegeschreven kan worden.
Vandaar dat ik toch naar wat meer concrete antwoorden op zoek ben.
(ik heb een lichte vorm van Asperger)
Dat komt denk ik omdat jullie in jullie hoofd niet ervan uit gaan dat de meid waar je mee praat je überhaupt leuk kan vinden of de kans er klein acht, ik kan het ook mis hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En mocht ik ze al zien, dat weet ik vaak niet goed welke betekenis er aan toegeschreven kan worden.
Interessant topic was dat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen dank, ik heb al eens eerder een topic hierover gepost omdat ik het niet zeker wist maar daar gaven ze aan dat ze me dan waarschijnlijk wel leuk zou vinden. Toen was ik eindelijk gerustgesteld
Dit alles zonder iets te zeggen inderdaad, eropaf lopen en gewoon doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Diep in de ogen kijken... Lang... Glimlachen... Met het haar spelen... Veel aanraken.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Het wil wel eens lukken om te hosselen zonder iets te zeggen maar niet op die maniernouja, wel maar niet lang en diep in haar ogen kijken, das creepy
The hell, lees die post eens die ik quote dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit alles zonder iets te zeggen inderdaad, eropaf lopen en gewoon doen.
Ik klooi maar wat.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
The hell, lees die post eens die ik quote dan?
Je moet je eigen intenties volgen. Maar als je verbaal zoiets wilt zeggen om een reactie bij haar uit te lokken zijn het niet je eigen intenties meer. Je kunt best zeggen "hey, je bent leuk!". Maar puur voor jezelf omdat je het wilde zeggen op dat moment en niet om een reactie uit te lokken bij haar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef dyna18 het volgende:
Wacht even, zeggen jullie in je reactie nu juist dat het beter is om niet te zeggen dat je iemand leuk vindt?
De artikelen die ik lees zeggen juist allemaal dat het wel goed is om daarin duidelijk te zijn.
Ik weet alleen niet zo goed hoe je dat dan moet zeggen.
Ja ach... Misschien is mijn beeld wat dit betreft niet helemaal accuraat... Ze reageerde er leuk op, maar bij mijn 2e ontmoeting voelde ik me niet goed en was ik dus wat minder gezellig... Sindsdien is het maar redelijk awkward als ik haar zie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet je eigen intenties volgen. Maar als je verbaal zoiets wilt zeggen om een reactie bij haar uit te lokken zijn het niet je eigen intenties meer. Je kunt best zeggen "hey, je bent leuk!". Maar puur voor jezelf omdat je het wilde zeggen op dat moment en niet om een reactie uit te lokken bij haar.
Vaak vrouwen benaderen, dan leer je deze signalen vanzelf wel. Een maat van me ziet bijna geen enkel signaal puur omdat hij de afgelopen jaar lui is geweest :/quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, hierbij komt vooral in het moment leven van te pas. Je hoeft in principe niet na te denken wat ervoor is gebeurd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ach... Misschien is mijn beeld wat dit betreft niet helemaal accuraat... Ze reageerde er leuk op, maar bij mijn 2e ontmoeting voelde ik me niet goed en was ik dus wat minder gezellig... Sindsdien is het maar redelijk awkward als ik haar zie.
Je weet niet wat je zou doen. Ik weet ook niet van tevoren achter mijn toetsenbord wat ik zou doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja, als jij die fysieke aantrekkingskracht voelt en iemand zegt dat je er leuk uitziet ga jij er standaard in mee? Of voelt het toch wel erg confronterend dat je weet dat alles wat je doet hij het toch wel leuk vindt omdat hij al open heeft verteld je te zien zitten?
Dan ga ik er in mee.
Doe ik ook niet... Keb alleen zelf niet zo een zin meer in haar...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, hierbij komt vooral in het moment leven van te pas. Je hoeft in principe niet na te denken wat ervoor is gebeurd.
Naja ik geloof haar hier wel in hoor...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zou doen. Ik weet ook niet van tevoren achter mijn toetsenbord wat ik zou doen.
Je hebt een te groot egoquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet... Keb alleen zelf niet zo een zin meer in haar...
Moeite doen voor vrouwen is niet leuk als er geen moeite teruggedaan wordt..
Maar als er geen moeite terug gedaan wordt is er blijkbaar ook geen wederzijdse interesse.. Dusja, lekker boeiend.
Ok, ik wil geen moeite doen voor mensen waarmee contact niet meer fijn is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt een te groot egoJe bent het totaal pakketje. Je hoeft niets van haar terug, je doet gewoon wat je zelf wilt en je bent blij met wat je doet op dat moment. Of ze er bij staat of niet. Je gaat gewoon intiem met haar, en lang leve de lol.
Wat is afwijzen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
ff dat is bullshit. Op dit moment zou ik sowieso niets doen want relatie. Maar in mijn vrijgezelle periode heb ik nimmer iemand afgewezen die interesse toonde als ik diegene aantrekkelijk vond
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
ff dat is bullshit. Op dit moment zou ik sowieso niets doen want relatie. Maar in mijn vrijgezelle periode heb ik nimmer iemand afgewezen die interesse toonde als ik diegene aantrekkelijk vond
Ok dat mag wel hehequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, ik wil geen moeite doen voor mensen waarmee contact niet meer fijn is.
Het kan wel degelijk hinderlijk zijn. Als je bijv de laatste paar dagen telkens een leuke meid hebt ontmoet, dan heb je het gevoel dat je vandaag ook zo'n leuke meid MOET hebben. Want je bent immers "zo goed". Dan blijkt het een faalavond te worden want je benaderd haar niet meer omdat je haar leuk vind, maar puur om je ego intact te houden. Dat voelt ze aan en dan is het bye bye.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens is een groot ego over het algemeen niet hinderlijk voor je hosselprestaties
Oh ik dacht dat het neutraal was.quote:
figure of speech..quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is afwijzen...
Dat kan allemaal ook met signalen gedaan worden zonder concreet ''nee'' te zeggen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:04 schreef Cassandra87 het volgende:
kijk dan eerst wát je quote voor je quote
Er moet wel aanleiding zijn. Niet zomaar out of the blue. En wanneer zij jou ook ziet zitten merk je het direct. Dan is het gedrag anders dan bij al die vrouwen die geen interesse hadden, dus dat valt direct op. Dan kan je het dus rustig terloops laten vallen, complimentje hier en daar. Positieve reactie = reden voor actie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef dyna18 het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat je moest zeggen dat je haar leuk vindt.
Ik kan het artikel echter niet zo snel meer terug vinden.
Als ik jullie reacties echter samenvat moet je het alleen maar non-verbaal laten blijken en het dus niet uitspreken?
Ik merk dat dus niet hé.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er moet wel aanleiding zijn. Niet zomaar out of the blue. En wanneer zij jou ook ziet zitten merk je het direct. Dan is het gedrag anders dan bij al die vrouwen die geen interesse hadden, dus dat valt direct op. Dan kan je het dus rustig terloops laten vallen, complimentje hier en daar. Positieve reactie = reden voor actie.
Ik ben er ook geen ster in hoor. Maar als iemand met jou af wil spreken (en dan niet via een datingsite, gewoon iemand die je in het echt hebt leren kennen) dan is dat al een goed teken. Als ze ook nog eens geïnteresseerd is, geen fysieke afstand houdt en je veel aankijkt...Tsja, ik kan het nu allemaal wel oplepelen maar geloof me dat ook jij dat merkt, omdat het ander gedrag is dan dat je van andere vrouwen gewend bent.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik merk dat dus niet hé.
Geen idee wanneer iemand mij leuk vindt. Zover ik weet is dat ook nog niet voorgekomen. Ik zie het in ieder geval niet.
De vraag is:quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef dyna18 het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat je moest zeggen dat je haar leuk vindt.
Ik kan het artikel echter niet zo snel meer terug vinden.
Als ik jullie reacties echter samenvat moet je het alleen maar non-verbaal laten blijken en het dus niet uitspreken?
Het idee is om te voorkomen dat je in de friendszone terecht komt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De vraag is:
Zeg je het uit pure zelf expressie, of doe je het om een reactie uit te lokken? Het eerste is goed, het tweede is fout.
Je intenties volg je en hoef je niet te verklaren/benadrukken. Overigens weet een vrouw vaak heel snel of je haar leuk vind of niet vanwege je sub communicatie. Daar zijn ze beter in dan mannen over het algemeen. Een beetje wat kingtoppie zei: Of ze vind je al leuk, dan is het overbodige info. Of ze vind je niet leuk, en dan is het ook overbodige info en verklein je je kansen alleen maar. Dus vooral doen waar je zin in hebt, als je haar wilt aanraken doe het dan ook etc.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:08 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het idee is om te voorkomen dat je in de friendszone terecht komt.
In plaats van dat je allebij maar om elkaar heen loopt te draaien, waarbij het wel gezellig is, maar alletwee niet weten wat de intenties zijn van de ander, kun je beter maar helder zijn over dat je de ander leuk vind.
Anders denkt de dame te vaak dat je het gewoon vriendschappelijk bedoelt.
Wat gaan jullie doen donderdag?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef Lot88 het volgende:
Oke dilemma ik ben op date gevraagd al lang lang geleden en elke keer wimpelde ik t weer af.. reden deze jongen maakt imo altijd en overal de juiste keuzes mee en dat maakt mij nogal benauwdNu heefti mij wederom gevraagd en deze keer dacht ik tja laat ik eens gek doen en ja zeggen.. zo gezegd zo gedaan volgende week ga ik donderdag wat met hem ondernemen MAAR ik ben er nu al bloednerveus onder waardoor ik afhaak neigingen krijg.. Ik heb al bindingsangst voor de eerste date ofzo
iemand tips om het nerveuze van mij af te zetten ?
Wat wil je in je leven? Wil je alleen blijven en leuke jongens geen kans geven? Dat je nerveus bent is juist extra reden om het door te zetten!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef Lot88 het volgende:
Oke dilemma ik ben op date gevraagd al lang lang geleden en elke keer wimpelde ik t weer af.. reden deze jongen maakt imo altijd en overal de juiste keuzes mee en dat maakt mij nogal benauwdNu heefti mij wederom gevraagd en deze keer dacht ik tja laat ik eens gek doen en ja zeggen.. zo gezegd zo gedaan volgende week ga ik donderdag wat met hem ondernemen MAAR ik ben er nu al bloednerveus onder waardoor ik afhaak neigingen krijg.. Ik heb al bindingsangst voor de eerste date ofzo
Zorg dat je iets gaat doen met hem waar je je sowieso wel comfortabel bij voelt. Dan hoef je je daar niet druk over te maken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef Lot88 het volgende:
alleen blijven is wel een veilige haven.. Een manier om niet weer gekwetst te worden..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat wil je in je leven? Wil je alleen blijven en leuke jongens geen kans geven? Dat je nerveus bent is juist extra reden om het door te zetten!
Breidt je veilige haven uit door die jongen een kans te geven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
alleen blijven is wel een veilige haven.. Een manier om niet weer gekwetst te worden..
Dit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:38 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon doorzetten, als ik iemand leuk vind blijf je dat toch houden ( ik tenminste) en dan het gewoon doorzetten en uiteindelijk ben je blij dat je het gedaan hebt.
Je pusht door als je een blauwtje loopt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik loop ook zeer regelmatig blauwtjes, gewoon doorgaan hoe lastig het soms ook is. Als je echt wat wilt, dan kan het.
Nee, ik ga weer verder en zoek een andere leuke meid opquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je pusht door als je een blauwtje loopt?
niet uit angst nooit meer wat ondernemenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das beter, tis ook een soort lopende band met uitgaan die vrouwen... Rol rol rol... Hai... doei, dag hallow.....quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik ga weer verder en zoek een andere leuke meid op
Neuh, ik zou het doen uit ''geen zin hebben in contact met een of ander naar arrogant wijf''quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet uit angst nooit meer wat ondernemen
Zitten kniezen heeft ook geen zin.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het kwam op me over alsof hij afgewezen wordt maar dat hij zich daar niks van aantrekt en door blijft pushen bij hetzelfde meisje.quote:
dat las ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het kwam op me over alsof hij afgewezen wordt maar dat hij zich daar niks van aantrekt en door blijft pushen bij hetzelfde meisje.
Uitkijken voor het verschil tussen een afwijzing en shittests he. Als ze je shittest kan ze onzeker zijn en tegelijk jou ook heel leuk vinden bijvoorbeeld. Dan kan ze simpelweg niet zo goed overweg met haar gevoelens op dat moment. Hetzelfde als Lot88 nu reageert, dat ze hem misschien wel leuk vind maar alsnog afspraakjes af heeft gewezen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, het kwam op me over alsof hij afgewezen wordt maar dat hij zich daar niks van aantrekt en door blijft pushen bij hetzelfde meisje.
Mja... Kzou er geen zin meer in hebben als ik die jongen was zou ze het afspraakje afzeggen. Dat maakt haar vast nog zenuwachtiger (Na dit gelezen te hebben) maar daar moet ze maar overheen stappen als ze iets wilt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uitkijken voor het verschil tussen een afwijzing en shittests he. Als ze je shittest kan ze onzeker zijn en tegelijk jou ook heel leuk vinden bijvoorbeeld. Dan kan ze simpelweg niet zo goed overweg met haar gevoelens op dat moment. Hetzelfde als Lot88 nu reageert, dat ze hem misschien wel leuk vind maar alsnog afspraakjes af heeft gewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |