abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112244388
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Dat was voor de verhalen :P
Over jullie meet hoorde ik allen goede verhalen :)
:P
We gaan het zien, lastige wezens die vrouw, zie je een keer een leuke heeft ze een vriend.
Rustig aan.
pi_112244389
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Dat was voor de verhalen :P
Over jullie meet hoorde ik allen goede verhalen :)
jeetje sporten is wel echt een aanrader voor als je niet goed in je vel zit! De eerste paar keer was ik gewoon op maar nu heb ik juist meer energie gekregen :Y Ik voel mij stukken beter alsof ik de hele wereld aan kan :D
pi_112244405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Lot88 het volgende:

[..]

jeetje sporten is wel echt een aanrader voor als je niet goed in je vel zit! De eerste paar keer was ik gewoon op maar nu heb ik juist meer energie gekregen :Y Ik voel mij stukken beter alsof ik de hele wereld aan kan :D
Kommaarop.
Rustig aan.
pi_112244798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:P
We gaan het zien, lastige wezens die vrouw, zie je een keer een leuke heeft ze een vriend.
Je had tenminste een kiss-close. Het enige wat ik deed was de handen pakken van wat meiden enzo en beetje ouwehoeren met een vrouw. Oh ja, die model aangesproken en verder was ik gewoon brak.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112244825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je had tenminste een kiss-close. Het enige wat ik deed was de handen pakken van wat meiden enzo en beetje ouwehoeren met een vrouw. Oh ja, die model aangesproken en verder was ik gewoon brak.
Leuk meisje wel die model :P
Rustig aan.
pi_112244867
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leuk meisje wel die model :P
Ze reageerde zeer positief, maar daarna ging ik niet meer hard genoeg en ging ik in mijn hoofd zitten = einde interactie
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112244964
Volgens mij krijgen de écht knappe meisjes juist minder aanspraak dan een ''lekker wijf''
Rustig aan.
pi_112245351
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij krijgen de écht knappe meisjes juist minder aanspraak dan een ''lekker wijf''
Ja, als ze echt super knap zijn dan zijn gasten gewoon bang haha. Ik zag een interview van Bar Refaeli dat ze niet benadert werd.
pi_112245951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, als ze echt super knap zijn dan zijn gasten gewoon bang haha. Ik zag een interview van Bar Refaeli dat ze niet benadert werd.
En dan krijg je dit soort onzin:
http://www.nu.nl/achterkl(...)l-justin-bieber.html
pi_112246096
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

En dan krijg je dit soort onzin:
http://www.nu.nl/achterkl(...)l-justin-bieber.html
Ik denk dat ze een fucking klootzak nodig heeft :P
pi_112246209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gezondheid
Zelfs dan is 70 kilo niet veel te zwaar. Praat mensen met iets overgewicht even een complex aan of zo.
pi_112246380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Helemaal stuk gaan en op zijn is soms ook wel eens fijn. :) Tot het uiterste.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Intimidatie. Ja, klinkt wel logisch. Maar ik denk wel dat er dan veel mannen naar je kijken, dus dan weet je dat je goed in de markt ligt.
pi_112254910
Vraagje van mijn kant.

In de artikelen die ik lees wordt aangeraden om als man zijnde vooral duidelijk te zijn. Wees duidelijk naar de vrouw toe dat je haar leuk vindt, vaak meteen al in de eerste gesprekken.

Hoe pak je zoiets aan om in een gesprek de vrouw te laten weten dat je haar wel leuk vindt?
Als je gaat zeggen van "ik vind jou wel leuk" dan lijkt me dat je weer te hard van stapel loopt?
pi_112256063
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:35 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje van mijn kant.

In de artikelen die ik lees wordt aangeraden om als man zijnde vooral duidelijk te zijn. Wees duidelijk naar de vrouw toe dat je haar leuk vindt, vaak meteen al in de eerste gesprekken.

Hoe pak je zoiets aan om in een gesprek de vrouw te laten weten dat je haar wel leuk vindt?
Als je gaat zeggen van "ik vind jou wel leuk" dan lijkt me dat je weer te hard van stapel loopt?
tja... er gewoon niet om heen draaien... Diep in der ogen aankijken, beetje arm aanraken ofzo en aangeven dat je graag met der 'iets wilt gaan doen' zoals bios of nog wat drinken, etentje.. Dan is het wel duidelijk hoor vermoed ik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:00:21 #215
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112257721
Ik hoop dat dat duidelijk genoeg is. Ik kan nog wel enigszins wat moed bij elkaar schrapen om te vragen of ze iets met mij zou willen doen. Het aanraken laat ik voor het moment maar nog even achterwege.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112258827
quote:
Vraagje van mijn kant.

Ze reageren er vrolijk op, maar ze gaan gelijk nadenken of je wel bij ze past...
En dat wil je niet, je wilt dat een vrouw pas die keuze maakt als ze je al leuk vindt.
Rustig aan.
pi_112259062
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze reageren er vrolijk op, maar ze gaan gelijk nadenken of je wel bij ze past...
En dat wil je niet, je wilt dat een vrouw pas die keuze maakt als ze je al leuk vindt.
Precies, dus hoe moet je wel laten blijken dat je haar leuk vindt, zonder het te direkt te zeggen?
pi_112259136
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Precies, dus hoe moet je wel laten blijken dat je haar leuk vindt, zonder het te direkt te zeggen?
Aanraken en in de ogen kijken werkt goed :) Jezelf zijn en luisteren naar die impulsen uit dat oermens van je wat je normaal filtert...
Als jij haar haar wilt aanraken dan doe je dat :P
Als jij wilt zeggen dat ze leuk danst, dan zeg je dat.

Ja firefly reactie maar het werkt wel :P
Rustig aan.
pi_112259367
quote:
Vraagje van mijn kant.

Met mijn huidige vriendin had ik zo'n voorgevoel dat ze me wel leuk vond. Ik had haar net leren kennen en voorgesteld om eens te gaan stappen met z'n tweeën. We delen dezelfde collega's bij ons vrijwilligerswerk, dus we hadden het daar over toen we eenmaal af hadden gesproken. Wie vinden we wel aardig en wie niet, beetje roddelen. Toen we naar buiten liepen om te roken heb ik haar gezegd dat ik van alle collega's haar wel het leukste vond. Dat werd instemmend beantwoord en daarna wist ik wel zeker dat ze me zag zitten. Dan maakt het ook niet meer heel veel uit wat je daarna doet, het is dan toch wel kat in het bakkie.

Dus ja, ik zeg het altijd vrij direct en ik heb daarna altijd duidelijkheid gehad.
pi_112261813
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met mijn huidige vriendin had ik zo'n voorgevoel dat ze me wel leuk vond. Ik had haar net leren kennen en voorgesteld om eens te gaan stappen met z'n tweeën. We delen dezelfde collega's bij ons vrijwilligerswerk, dus we hadden het daar over toen we eenmaal af hadden gesproken. Wie vinden we wel aardig en wie niet, beetje roddelen. Toen we naar buiten liepen om te roken heb ik haar gezegd dat ik van alle collega's haar wel het leukste vond. Dat werd instemmend beantwoord en daarna wist ik wel zeker dat ze me zag zitten. Dan maakt het ook niet meer heel veel uit wat je daarna doet, het is dan toch wel kat in het bakkie.

Dus ja, ik zeg het altijd vrij direct en ik heb daarna altijd duidelijkheid gehad.
Je hoefde het niet eens te vertellen. Ze vond je al leuk toen ze ja zei toen je vroeg om te gaan stappen.
pi_112262038
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hoefde het niet eens te vertellen. Ze vond je al leuk toen ze ja zei toen je vroeg om te gaan stappen.
In dit geval ben ik het met je eens, eigenlijk wist ik het wel en het hing van bevestigingen aan elkaar. Daarom kan het ook geen kwaad om het onomwonden tegen haar te zeggen.
pi_112262238
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In dit geval ben ik het met je eens, eigenlijk wist ik het wel en het hing van bevestigingen aan elkaar. Daarom kan het ook geen kwaad om het onomwonden tegen haar te zeggen.
Ja klopt, de pitfall is echter dat mensen het proberen te gebruiken "om aantrekkingskracht op te wekken", wat uiteraard niet werkt. De neiging is vrij groot.
pi_112262549
*in before fokvrouw die zegt: "ik vind het leuk om gevleid te worden" _O- Oh ja en ook in before : "Ik hou van mannen die het direct zeggen".

[ Bericht 16% gewijzigd door firefly3 op 31-05-2012 14:19:42 ]
pi_112264008
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
*in before fokvrouw die zegt: "ik vind het leuk om gevleid te worden" _O- Oh ja en ook in before : "Ik hou van mannen die het direct zeggen".
Ja dat zeggen ze omdat ze dat leuk vinden, maar ze gaan dan wel degelijk bij zichzelf denken ''past hij bij me'' en als jij iemand nog niet kent en je gaat dat denken dan is de kans even iets groter dat het antwoord: ''Nee je kent hem nog niet zo goed, wat raar dat hij zo snel zoiets zegt'' gaat worden.
Rustig aan.
pi_112264199
Wacht even, zeggen jullie in je reactie nu juist dat het beter is om niet te zeggen dat je iemand leuk vindt?

De artikelen die ik lees zeggen juist allemaal dat het wel goed is om daarin duidelijk te zijn.
Ik weet alleen niet zo goed hoe je dat dan moet zeggen.
pi_112264215
Als ik iemand niet ken is het, mm lekker ding, of niet mijn type. Niets raar of wat dan ook
Ja alleen zelftwijfel, hoe kan ie mij nou leuk vinden :+
pi_112264250
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef dyna18 het volgende:
Wacht even, zeggen jullie in je reactie nu juist dat het beter is om niet te zeggen dat je iemand leuk vindt?

De artikelen die ik lees zeggen juist allemaal dat het wel goed is om daarin duidelijk te zijn.
Ja, dat moet je wel zeggen, maar niet als iemand je nog niet zo goed kent.
Rustig aan.
pi_112264281
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, dat moet je wel zeggen, maar niet als iemand je nog niet zo goed kent.
Kun je dat verder toelichten?
Hoe kun je dat dan het beste zeggen?
pi_112264292
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik iemand niet ken is het, mm lekker ding, of niet mijn type. Niets raar of wat dan ook
Ja alleen zelftwijfel, hoe kan ie mij nou leuk vinden :+
Tis gewoon te duidelijk dat iemand jou ziet zitten... Dus het hele spelletje van de ander veroveren is eruit.... Dus alles wat jij doet qua ''veroveren'' is concreet -> Als ik dat doe, dan denkt hij dat ik hem wil... Maar wil ik hem wel....

En dat moet ze helemaal niet denken,
Rustig aan.
pi_112264306
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Kun je dat verder toelichten?
Hoe kun je dat dan het beste zeggen?
Wanneer wil je het zeggen? Bij de eerste ontmoeting? Of na de 2e date?
Rustig aan.
pi_112264308
Je kan ook gewoon niks zeggen over of je ze leuk vind of niet natuurlijk, doe ik ook nooit :') tenzij ze erom vragen, dan ben ik gewoon eerlijk.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:37:56 #232
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112264344
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan ook gewoon niks zeggen over of je ze leuk vind of niet natuurlijk, doe ik ook nooit :') tenzij ze erom vragen, dan ben ik gewoon eerlijk.
Meestal kom je er toch ook wel vanzelf achter? Ik kan er niet de vinger op leggen maar er zijn nu eenmaal signalen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112264376
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Meestal kom je er toch ook wel vanzelf achter? Ik kan er niet de vinger op leggen maar er zijn nu eenmaal signalen.
Ja, als ze de hele tijd aan je piemel zit dan is het duidelijk dat ze je leuk vind ja :')
pi_112264432
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis gewoon te duidelijk dat iemand jou ziet zitten... Dus het hele spelletje van de ander veroveren is eruit.... Dus alles wat jij doet qua ''veroveren'' is concreet -> Als ik dat doe, dan denkt hij dat ik hem wil... Maar wil ik hem wel....

En dat moet ze helemaal niet denken,
spreek je nou tegen hoe ik er mee omga als vrouw zijnde?
pi_112264439
quote:

[..]

Ja en die zijn een stuk speelser en minder ''concreet'' dan de woorden.. ''Ik vind je leuk''
Dat maakt het soepeler en natuurlijker... En minder dwingend
Rustig aan.
pi_112264454
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

spreek je nou tegen hoe ik er mee omga als vrouw zijnde?
Nee, beetje wat je zou kunnen verwachten van gemiddelde vrouw. En ik vind dat helemaal geen rare gedachte, andersom geldt het ook.
Rustig aan.
pi_112264509
Als ik iemand niet ken is t puur fysieke aantrekkingskracht, dáár hoef ik niet over na te denken :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:42:43 #238
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112264525
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:38 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ja, als ze de hele tijd aan je piemel zit dan is het duidelijk dat ze je leuk vind ja :')
Ik ben blij dat mijn twijfel nu eens is weggenomen.

:')
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:43:12 #239
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112264538
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja en die zijn een stuk speelser en minder ''concreet'' dan de woorden.. ''Ik vind je leuk''
Dat maakt het soepeler en natuurlijker... En minder dwingend
Soms gaat het ook wel een beetje vanzelf.
pi_112264570
quote:

[..]

Probleem is dat ik (en velen hier) blind zijn voor deze signalen.
En mocht ik ze al zien, dat weet ik vaak niet goed welke betekenis er aan toegeschreven kan worden.

Vandaar dat ik toch naar wat meer concrete antwoorden op zoek ben.

(ik heb een lichte vorm van Asperger)
pi_112264590
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik iemand niet ken is t puur fysieke aantrekkingskracht, dáár hoef ik niet over na te denken :)
Ja, als jij die fysieke aantrekkingskracht voelt en iemand zegt dat je er leuk uitziet ga jij er standaard in mee? Of voelt het toch wel erg confronterend dat je weet dat alles wat je doet hij het toch wel leuk vindt omdat hij al open heeft verteld je te zien zitten?
Rustig aan.
pi_112264608
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:42 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik ben blij dat mijn twijfel nu eens is weggenomen.

Geen dank, ik heb al eens eerder een topic hierover gepost omdat ik het niet zeker wist maar daar gaven ze aan dat ze me dan waarschijnlijk wel leuk zou vinden. Toen was ik eindelijk gerustgesteld :)
pi_112264618
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef dyna18 het volgende:

[..]

En mocht ik ze al zien, dat weet ik vaak niet goed welke betekenis er aan toegeschreven kan worden.

Diep in de ogen kijken... Lang... Glimlachen... Met het haar spelen... Veel aanraken.
Rustig aan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:45:25 #244
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112264623
quote:

[..]

Dat komt denk ik omdat jullie in jullie hoofd niet ervan uit gaan dat de meid waar je mee praat je überhaupt leuk kan vinden of de kans er klein acht, ik kan het ook mis hebben.

Soms zeg ik ook weleens dat ik een vrouw leuk vind, nou ja, is dat niet wederzijds is dat ook geen ramp.
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:45:42 #245
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112264632
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Geen dank, ik heb al eens eerder een topic hierover gepost omdat ik het niet zeker wist maar daar gaven ze aan dat ze me dan waarschijnlijk wel leuk zou vinden. Toen was ik eindelijk gerustgesteld :)
Interessant topic was dat.
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:46:04 #246
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112264652
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Diep in de ogen kijken... Lang... Glimlachen... Met het haar spelen... Veel aanraken.
Dit alles zonder iets te zeggen inderdaad, eropaf lopen en gewoon doen.

pi_112264742
Het wil wel eens lukken om te hosselen zonder iets te zeggen maar niet op die manier :') nouja, wel maar niet lang en diep in haar ogen kijken, das creepy :')
pi_112264830
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Het wil wel eens lukken om te hosselen zonder iets te zeggen maar niet op die manier :') nouja, wel maar niet lang en diep in haar ogen kijken, das creepy :')
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:46 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dit alles zonder iets te zeggen inderdaad, eropaf lopen en gewoon doen.

The hell, lees die post eens die ik quote dan?
Rustig aan.
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:50:56 #249
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112264845
quote:
18s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

The hell, lees die post eens die ik quote dan?
Ik klooi maar wat. :')
pi_112264862
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef dyna18 het volgende:

Je moet je eigen intenties volgen. Maar als je verbaal zoiets wilt zeggen om een reactie bij haar uit te lokken zijn het niet je eigen intenties meer. Je kunt best zeggen "hey, je bent leuk!". Maar puur voor jezelf omdat je het wilde zeggen op dat moment en niet om een reactie uit te lokken bij haar.
pi_112264950
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet je eigen intenties volgen. Maar als je verbaal zoiets wilt zeggen om een reactie bij haar uit te lokken zijn het niet je eigen intenties meer. Je kunt best zeggen "hey, je bent leuk!". Maar puur voor jezelf omdat je het wilde zeggen op dat moment en niet om een reactie uit te lokken bij haar.
Ja ach... Misschien is mijn beeld wat dit betreft niet helemaal accuraat... Ze reageerde er leuk op, maar bij mijn 2e ontmoeting voelde ik me niet goed en was ik dus wat minder gezellig... Sindsdien is het maar redelijk awkward als ik haar zie.
Rustig aan.
pi_112264972
quote:

[..]

Vaak vrouwen benaderen, dan leer je deze signalen vanzelf wel. Een maat van me ziet bijna geen enkel signaal puur omdat hij de afgelopen jaar lui is geweest :/
pi_112265027
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ach... Misschien is mijn beeld wat dit betreft niet helemaal accuraat... Ze reageerde er leuk op, maar bij mijn 2e ontmoeting voelde ik me niet goed en was ik dus wat minder gezellig... Sindsdien is het maar redelijk awkward als ik haar zie.
Ja, hierbij komt vooral in het moment leven van te pas. Je hoeft in principe niet na te denken wat ervoor is gebeurd.
pi_112265051
Ja, als jij die fysieke aantrekkingskracht voelt en iemand zegt dat je er leuk uitziet ga jij er standaard in mee? Of voelt het toch wel erg confronterend dat je weet dat alles wat je doet hij het toch wel leuk vindt omdat hij al open heeft verteld je te zien zitten?

Dan ga ik er in mee.
pi_112265082
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Cassandra87 het volgende:

Dan ga ik er in mee.
Je weet niet wat je zou doen. Ik weet ook niet van tevoren achter mijn toetsenbord wat ik zou doen.
pi_112265093
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, hierbij komt vooral in het moment leven van te pas. Je hoeft in principe niet na te denken wat ervoor is gebeurd.
Doe ik ook niet... Keb alleen zelf niet zo een zin meer in haar...
Moeite doen voor vrouwen is niet leuk als er geen moeite teruggedaan wordt..
Maar als er geen moeite terug gedaan wordt is er blijkbaar ook geen wederzijdse interesse.. Dusja, lekker boeiend.
Rustig aan.
pi_112265148
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je weet niet wat je zou doen. Ik weet ook niet van tevoren achter mijn toetsenbord wat ik zou doen.
Naja ik geloof haar hier wel in hoor...
Maar ik denk dat ze onderschat hoe definitief zulke woorden zijn.
Rustig aan.
pi_112265166
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe ik ook niet... Keb alleen zelf niet zo een zin meer in haar...
Moeite doen voor vrouwen is niet leuk als er geen moeite teruggedaan wordt..
Maar als er geen moeite terug gedaan wordt is er blijkbaar ook geen wederzijdse interesse.. Dusja, lekker boeiend.
Je hebt een te groot ego :P Je bent het totaal pakketje. Je hoeft niets van haar terug, je doet gewoon wat je zelf wilt en je bent blij met wat je doet op dat moment. Of ze er bij staat of niet. Je gaat gewoon intiem met haar, en lang leve de lol.
pi_112265242
ff dat is bullshit. Op dit moment zou ik sowieso niets doen want relatie. Maar in mijn vrijgezelle periode heb ik nimmer iemand afgewezen die interesse toonde als ik diegene aantrekkelijk vond
pi_112265243
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt een te groot ego :P Je bent het totaal pakketje. Je hoeft niets van haar terug, je doet gewoon wat je zelf wilt en je bent blij met wat je doet op dat moment. Of ze er bij staat of niet. Je gaat gewoon intiem met haar, en lang leve de lol.
Ok, ik wil geen moeite doen voor mensen waarmee contact niet meer fijn is.
Rustig aan.
pi_112265267
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
ff dat is bullshit. Op dit moment zou ik sowieso niets doen want relatie. Maar in mijn vrijgezelle periode heb ik nimmer iemand afgewezen die interesse toonde als ik diegene aantrekkelijk vond
Wat is afwijzen...

Dat kan allemaal ook met signalen gedaan worden zonder concreet ''nee'' te zeggen.
Rustig aan.
pi_112265281
Overigens is een groot ego over het algemeen niet hinderlijk voor je hosselprestaties :')
pi_112265285
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
;)
pi_112265295
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok, ik wil geen moeite doen voor mensen waarmee contact niet meer fijn is.
Ok dat mag wel hehe
pi_112265332
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

;)
dat is de stelling toch..
pi_112265364
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens is een groot ego over het algemeen niet hinderlijk voor je hosselprestaties :')
Het kan wel degelijk hinderlijk zijn. Als je bijv de laatste paar dagen telkens een leuke meid hebt ontmoet, dan heb je het gevoel dat je vandaag ook zo'n leuke meid MOET hebben. Want je bent immers "zo goed". Dan blijkt het een faalavond te worden want je benaderd haar niet meer omdat je haar leuk vind, maar puur om je ego intact te houden. Dat voelt ze aan en dan is het bye bye.
pi_112265374
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat is de stelling toch..
Oh ik dacht dat het neutraal was.
pi_112265385
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat is afwijzen...

Dat kan allemaal ook met signalen gedaan worden zonder concreet ''nee'' te zeggen.
figure of speech..
pi_112265461
kijk dan eerst wát je quote voor je quote ;)
pi_112265547
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:04 schreef Cassandra87 het volgende:
kijk dan eerst wát je quote voor je quote ;)
:+
pi_112266405
Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat je moest zeggen dat je haar leuk vindt.
Ik kan het artikel echter niet zo snel meer terug vinden.

Als ik jullie reacties echter samenvat moet je het alleen maar non-verbaal laten blijken en het dus niet uitspreken?
pi_112267179
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef dyna18 het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat je moest zeggen dat je haar leuk vindt.

Als ik jullie reacties echter samenvat moet je het alleen maar non-verbaal laten blijken en het dus niet uitspreken?
Er moet wel aanleiding zijn. Niet zomaar out of the blue. En wanneer zij jou ook ziet zitten merk je het direct. Dan is het gedrag anders dan bij al die vrouwen die geen interesse hadden, dus dat valt direct op. Dan kan je het dus rustig terloops laten vallen, complimentje hier en daar. Positieve reactie = reden voor actie.
pi_112267624
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er moet wel aanleiding zijn. Niet zomaar out of the blue. En wanneer zij jou ook ziet zitten merk je het direct. Dan is het gedrag anders dan bij al die vrouwen die geen interesse hadden, dus dat valt direct op. Dan kan je het dus rustig terloops laten vallen, complimentje hier en daar. Positieve reactie = reden voor actie.
Ik merk dat dus niet hé.
Geen idee wanneer iemand mij leuk vindt. Zover ik weet is dat ook nog niet voorgekomen. Ik zie het in ieder geval niet.
pi_112267827
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik merk dat dus niet hé.
Geen idee wanneer iemand mij leuk vindt. Zover ik weet is dat ook nog niet voorgekomen. Ik zie het in ieder geval niet.
Ik ben er ook geen ster in hoor. Maar als iemand met jou af wil spreken (en dan niet via een datingsite, gewoon iemand die je in het echt hebt leren kennen) dan is dat al een goed teken. Als ze ook nog eens geïnteresseerd is, geen fysieke afstand houdt en je veel aankijkt...Tsja, ik kan het nu allemaal wel oplepelen maar geloof me dat ook jij dat merkt, omdat het ander gedrag is dan dat je van andere vrouwen gewend bent.

Ik weet dat er Asperger bij je geconstateerd is maar wat ik van jou heb meegemaakt ga je uitstekend in staat zijn dit te herkennen. Hoe gaat het eigenlijk met je stappen? Ontmoet je al meer nieuwe vrouwen en als je interesse in ze hebt, vraag je ze dan ook mee uit?
pi_112268006
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef dyna18 het volgende:

De vraag is:

Zeg je het uit pure zelf expressie, of doe je het om een reactie uit te lokken? Het eerste is goed, het tweede is fout.
pi_112271196
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De vraag is:

Zeg je het uit pure zelf expressie, of doe je het om een reactie uit te lokken? Het eerste is goed, het tweede is fout.
Het idee is om te voorkomen dat je in de friendszone terecht komt.

In plaats van dat je allebij maar om elkaar heen loopt te draaien, waarbij het wel gezellig is, maar alletwee niet weten wat de intenties zijn van de ander, kun je beter maar helder zijn over dat je de ander leuk vind.

Anders denkt de dame te vaak dat je het gewoon vriendschappelijk bedoelt.
pi_112274061
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:08 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Het idee is om te voorkomen dat je in de friendszone terecht komt.

In plaats van dat je allebij maar om elkaar heen loopt te draaien, waarbij het wel gezellig is, maar alletwee niet weten wat de intenties zijn van de ander, kun je beter maar helder zijn over dat je de ander leuk vind.

Anders denkt de dame te vaak dat je het gewoon vriendschappelijk bedoelt.
Je intenties volg je en hoef je niet te verklaren/benadrukken. Overigens weet een vrouw vaak heel snel of je haar leuk vind of niet vanwege je sub communicatie. Daar zijn ze beter in dan mannen over het algemeen. Een beetje wat kingtoppie zei: Of ze vind je al leuk, dan is het overbodige info. Of ze vind je niet leuk, en dan is het ook overbodige info en verklein je je kansen alleen maar. Dus vooral doen waar je zin in hebt, als je haar wilt aanraken doe het dan ook etc.
pi_112530756
Oke dilemma ik ben op date gevraagd al lang lang geleden en elke keer wimpelde ik t weer af.. reden deze jongen maakt imo altijd en overal de juiste keuzes mee en dat maakt mij nogal benauwd :') Nu heefti mij wederom gevraagd en deze keer dacht ik tja laat ik eens gek doen en ja zeggen.. zo gezegd zo gedaan volgende week ga ik donderdag wat met hem ondernemen MAAR ik ben er nu al bloednerveus onder waardoor ik afhaak neigingen krijg.. Ik heb al bindingsangst voor de eerste date ofzo :') iemand tips om het nerveuze van mij af te zetten ?
pi_112530808
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef Lot88 het volgende:
Oke dilemma ik ben op date gevraagd al lang lang geleden en elke keer wimpelde ik t weer af.. reden deze jongen maakt imo altijd en overal de juiste keuzes mee en dat maakt mij nogal benauwd :') Nu heefti mij wederom gevraagd en deze keer dacht ik tja laat ik eens gek doen en ja zeggen.. zo gezegd zo gedaan volgende week ga ik donderdag wat met hem ondernemen MAAR ik ben er nu al bloednerveus onder waardoor ik afhaak neigingen krijg.. Ik heb al bindingsangst voor de eerste date ofzo :') iemand tips om het nerveuze van mij af te zetten ?
Wat gaan jullie doen donderdag?
pi_112530871
quote:
Wat wil je in je leven? Wil je alleen blijven en leuke jongens geen kans geven? Dat je nerveus bent is juist extra reden om het door te zetten!
Rustig aan.
pi_112530951
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen donderdag?
Ik heb geen flauw idee :') Dat wilde hij regelen?
pi_112530960
Gewoon doorzetten, als ik iemand leuk vind blijf je dat toch houden ( ik tenminste) en dan het gewoon doorzetten en uiteindelijk ben je blij dat je het gedaan hebt.
pi_112530976
quote:
Zorg dat je iets gaat doen met hem waar je je sowieso wel comfortabel bij voelt. Dan hoef je je daar niet druk over te maken.

Verder hoef jij alleen maar jezelf te zijn, dan kom je gewoon goed over hoor :)
pi_112530980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat wil je in je leven? Wil je alleen blijven en leuke jongens geen kans geven? Dat je nerveus bent is juist extra reden om het door te zetten!
alleen blijven is wel een veilige haven.. Een manier om niet weer gekwetst te worden..
pi_112531145
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef Lot88 het volgende:

[..]

alleen blijven is wel een veilige haven.. Een manier om niet weer gekwetst te worden..
Breidt je veilige haven uit door die jongen een kans te geven.
Rustig aan.
pi_112535592
tja, niemand word graag gekwetst. maar toch, het is toch veel beter om te zeggen dat ik een date heb gehad met hem zeg, dan dat je zegt had ik maar een date met hem gehad. Soms is falen beter dan niet proberen, maar dat is ieder voor zich. Hoop voor je dat de date goed bevalt.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_112536180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:38 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon doorzetten, als ik iemand leuk vind blijf je dat toch houden ( ik tenminste) en dan het gewoon doorzetten en uiteindelijk ben je blij dat je het gedaan hebt.
Dit.
pi_112536400
Ik loop ook zeer regelmatig blauwtjes, gewoon doorgaan hoe lastig het soms ook is. Als je echt wat wilt, dan kan het.
pi_112536802
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik loop ook zeer regelmatig blauwtjes, gewoon doorgaan hoe lastig het soms ook is. Als je echt wat wilt, dan kan het.
Je pusht door als je een blauwtje loopt?
Rustig aan.
pi_112536855
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, ik ga weer verder en zoek een andere leuke meid op :)
pi_112536857
quote:

[..]

niet uit angst nooit meer wat ondernemen
pi_112536912
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Nee, ik ga weer verder en zoek een andere leuke meid op :)
Das beter, tis ook een soort lopende band met uitgaan die vrouwen... Rol rol rol... Hai... doei, dag hallow.....
Rustig aan.
pi_112536937
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

niet uit angst nooit meer wat ondernemen
Neuh, ik zou het doen uit ''geen zin hebben in contact met een of ander naar arrogant wijf'' :P
Rustig aan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:33:23 #294
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112536972
quote:

[..]

Zitten kniezen heeft ook geen zin.
pi_112537031
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:33 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Zitten kniezen heeft ook geen zin.
Nee, het kwam op me over alsof hij afgewezen wordt maar dat hij zich daar niks van aantrekt en door blijft pushen bij hetzelfde meisje.
Rustig aan.
pi_112540516
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, het kwam op me over alsof hij afgewezen wordt maar dat hij zich daar niks van aantrekt en door blijft pushen bij hetzelfde meisje.
dat las ik niet :N
pi_112550006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uitkijken voor het verschil tussen een afwijzing en shittests he. Als ze je shittest kan ze onzeker zijn en tegelijk jou ook heel leuk vinden bijvoorbeeld. Dan kan ze simpelweg niet zo goed overweg met haar gevoelens op dat moment. Hetzelfde als Lot88 nu reageert, dat ze hem misschien wel leuk vind maar alsnog afspraakjes af heeft gewezen.
pi_112550986
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat las ik niet :N
Ok leuk voor je :)
Rustig aan.
pi_112551054
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uitkijken voor het verschil tussen een afwijzing en shittests he. Als ze je shittest kan ze onzeker zijn en tegelijk jou ook heel leuk vinden bijvoorbeeld. Dan kan ze simpelweg niet zo goed overweg met haar gevoelens op dat moment. Hetzelfde als Lot88 nu reageert, dat ze hem misschien wel leuk vind maar alsnog afspraakjes af heeft gewezen.
Mja... Kzou er geen zin meer in hebben als ik die jongen was zou ze het afspraakje afzeggen. Dat maakt haar vast nog zenuwachtiger (Na dit gelezen te hebben) maar daar moet ze maar overheen stappen als ze iets wilt.
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:17:20 #300
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112551686
Ik heb echt de tofste collega ooit. Ze is altijd vrolijk, betrekt me overal bij en regelt allemaal dingen voor me. O+
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')