abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112264950
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je moet je eigen intenties volgen. Maar als je verbaal zoiets wilt zeggen om een reactie bij haar uit te lokken zijn het niet je eigen intenties meer. Je kunt best zeggen "hey, je bent leuk!". Maar puur voor jezelf omdat je het wilde zeggen op dat moment en niet om een reactie uit te lokken bij haar.
Ja ach... Misschien is mijn beeld wat dit betreft niet helemaal accuraat... Ze reageerde er leuk op, maar bij mijn 2e ontmoeting voelde ik me niet goed en was ik dus wat minder gezellig... Sindsdien is het maar redelijk awkward als ik haar zie.
Rustig aan.
pi_112264972
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:44 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Probleem is dat ik (en velen hier) blind zijn voor deze signalen.
En mocht ik ze al zien, dat weet ik vaak niet goed welke betekenis er aan toegeschreven kan worden.

Vandaar dat ik toch naar wat meer concrete antwoorden op zoek ben.

(ik heb een lichte vorm van Asperger)
Vaak vrouwen benaderen, dan leer je deze signalen vanzelf wel. Een maat van me ziet bijna geen enkel signaal puur omdat hij de afgelopen jaar lui is geweest :/
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112265027
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja ach... Misschien is mijn beeld wat dit betreft niet helemaal accuraat... Ze reageerde er leuk op, maar bij mijn 2e ontmoeting voelde ik me niet goed en was ik dus wat minder gezellig... Sindsdien is het maar redelijk awkward als ik haar zie.
Ja, hierbij komt vooral in het moment leven van te pas. Je hoeft in principe niet na te denken wat ervoor is gebeurd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112265051
Ja, als jij die fysieke aantrekkingskracht voelt en iemand zegt dat je er leuk uitziet ga jij er standaard in mee? Of voelt het toch wel erg confronterend dat je weet dat alles wat je doet hij het toch wel leuk vindt omdat hij al open heeft verteld je te zien zitten?

Dan ga ik er in mee.
pi_112265082
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja, als jij die fysieke aantrekkingskracht voelt en iemand zegt dat je er leuk uitziet ga jij er standaard in mee? Of voelt het toch wel erg confronterend dat je weet dat alles wat je doet hij het toch wel leuk vindt omdat hij al open heeft verteld je te zien zitten?

Dan ga ik er in mee.
Je weet niet wat je zou doen. Ik weet ook niet van tevoren achter mijn toetsenbord wat ik zou doen.
pi_112265093
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, hierbij komt vooral in het moment leven van te pas. Je hoeft in principe niet na te denken wat ervoor is gebeurd.
Doe ik ook niet... Keb alleen zelf niet zo een zin meer in haar...
Moeite doen voor vrouwen is niet leuk als er geen moeite teruggedaan wordt..
Maar als er geen moeite terug gedaan wordt is er blijkbaar ook geen wederzijdse interesse.. Dusja, lekker boeiend.
Rustig aan.
pi_112265148
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je weet niet wat je zou doen. Ik weet ook niet van tevoren achter mijn toetsenbord wat ik zou doen.
Naja ik geloof haar hier wel in hoor...
Maar ik denk dat ze onderschat hoe definitief zulke woorden zijn.
Rustig aan.
pi_112265166
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe ik ook niet... Keb alleen zelf niet zo een zin meer in haar...
Moeite doen voor vrouwen is niet leuk als er geen moeite teruggedaan wordt..
Maar als er geen moeite terug gedaan wordt is er blijkbaar ook geen wederzijdse interesse.. Dusja, lekker boeiend.
Je hebt een te groot ego :P Je bent het totaal pakketje. Je hoeft niets van haar terug, je doet gewoon wat je zelf wilt en je bent blij met wat je doet op dat moment. Of ze er bij staat of niet. Je gaat gewoon intiem met haar, en lang leve de lol.
pi_112265242
ff dat is bullshit. Op dit moment zou ik sowieso niets doen want relatie. Maar in mijn vrijgezelle periode heb ik nimmer iemand afgewezen die interesse toonde als ik diegene aantrekkelijk vond
pi_112265243
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:58 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt een te groot ego :P Je bent het totaal pakketje. Je hoeft niets van haar terug, je doet gewoon wat je zelf wilt en je bent blij met wat je doet op dat moment. Of ze er bij staat of niet. Je gaat gewoon intiem met haar, en lang leve de lol.
Ok, ik wil geen moeite doen voor mensen waarmee contact niet meer fijn is.
Rustig aan.
pi_112265267
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
ff dat is bullshit. Op dit moment zou ik sowieso niets doen want relatie. Maar in mijn vrijgezelle periode heb ik nimmer iemand afgewezen die interesse toonde als ik diegene aantrekkelijk vond
Wat is afwijzen...

Dat kan allemaal ook met signalen gedaan worden zonder concreet ''nee'' te zeggen.
Rustig aan.
pi_112265281
Overigens is een groot ego over het algemeen niet hinderlijk voor je hosselprestaties :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112265285
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
;)
pi_112265295
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok, ik wil geen moeite doen voor mensen waarmee contact niet meer fijn is.
Ok dat mag wel hehe
pi_112265332
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

;)
dat is de stelling toch..
pi_112265364
quote:
2s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens is een groot ego over het algemeen niet hinderlijk voor je hosselprestaties :')
Het kan wel degelijk hinderlijk zijn. Als je bijv de laatste paar dagen telkens een leuke meid hebt ontmoet, dan heb je het gevoel dat je vandaag ook zo'n leuke meid MOET hebben. Want je bent immers "zo goed". Dan blijkt het een faalavond te worden want je benaderd haar niet meer omdat je haar leuk vind, maar puur om je ego intact te houden. Dat voelt ze aan en dan is het bye bye.
pi_112265374
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:01 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat is de stelling toch..
Oh ik dacht dat het neutraal was.
pi_112265385
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat is afwijzen...

Dat kan allemaal ook met signalen gedaan worden zonder concreet ''nee'' te zeggen.
figure of speech..
pi_112265461
kijk dan eerst wát je quote voor je quote ;)
pi_112265547
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:04 schreef Cassandra87 het volgende:
kijk dan eerst wát je quote voor je quote ;)
:+
pi_112266405
Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat je moest zeggen dat je haar leuk vindt.
Ik kan het artikel echter niet zo snel meer terug vinden.

Als ik jullie reacties echter samenvat moet je het alleen maar non-verbaal laten blijken en het dus niet uitspreken?
pi_112267179
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef dyna18 het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat je moest zeggen dat je haar leuk vindt.

Als ik jullie reacties echter samenvat moet je het alleen maar non-verbaal laten blijken en het dus niet uitspreken?
Er moet wel aanleiding zijn. Niet zomaar out of the blue. En wanneer zij jou ook ziet zitten merk je het direct. Dan is het gedrag anders dan bij al die vrouwen die geen interesse hadden, dus dat valt direct op. Dan kan je het dus rustig terloops laten vallen, complimentje hier en daar. Positieve reactie = reden voor actie.
pi_112267624
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er moet wel aanleiding zijn. Niet zomaar out of the blue. En wanneer zij jou ook ziet zitten merk je het direct. Dan is het gedrag anders dan bij al die vrouwen die geen interesse hadden, dus dat valt direct op. Dan kan je het dus rustig terloops laten vallen, complimentje hier en daar. Positieve reactie = reden voor actie.
Ik merk dat dus niet hé.
Geen idee wanneer iemand mij leuk vindt. Zover ik weet is dat ook nog niet voorgekomen. Ik zie het in ieder geval niet.
pi_112267827
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik merk dat dus niet hé.
Geen idee wanneer iemand mij leuk vindt. Zover ik weet is dat ook nog niet voorgekomen. Ik zie het in ieder geval niet.
Ik ben er ook geen ster in hoor. Maar als iemand met jou af wil spreken (en dan niet via een datingsite, gewoon iemand die je in het echt hebt leren kennen) dan is dat al een goed teken. Als ze ook nog eens geïnteresseerd is, geen fysieke afstand houdt en je veel aankijkt...Tsja, ik kan het nu allemaal wel oplepelen maar geloof me dat ook jij dat merkt, omdat het ander gedrag is dan dat je van andere vrouwen gewend bent.

Ik weet dat er Asperger bij je geconstateerd is maar wat ik van jou heb meegemaakt ga je uitstekend in staat zijn dit te herkennen. Hoe gaat het eigenlijk met je stappen? Ontmoet je al meer nieuwe vrouwen en als je interesse in ze hebt, vraag je ze dan ook mee uit?
pi_112268006
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef dyna18 het volgende:

De vraag is:

Zeg je het uit pure zelf expressie, of doe je het om een reactie uit te lokken? Het eerste is goed, het tweede is fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')