Ja, hierbij komt vooral in het moment leven van te pas. Je hoeft in principe niet na te denken wat ervoor is gebeurd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ach... Misschien is mijn beeld wat dit betreft niet helemaal accuraat... Ze reageerde er leuk op, maar bij mijn 2e ontmoeting voelde ik me niet goed en was ik dus wat minder gezellig... Sindsdien is het maar redelijk awkward als ik haar zie.
Je weet niet wat je zou doen. Ik weet ook niet van tevoren achter mijn toetsenbord wat ik zou doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja, als jij die fysieke aantrekkingskracht voelt en iemand zegt dat je er leuk uitziet ga jij er standaard in mee? Of voelt het toch wel erg confronterend dat je weet dat alles wat je doet hij het toch wel leuk vindt omdat hij al open heeft verteld je te zien zitten?
Dan ga ik er in mee.
Doe ik ook niet... Keb alleen zelf niet zo een zin meer in haar...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, hierbij komt vooral in het moment leven van te pas. Je hoeft in principe niet na te denken wat ervoor is gebeurd.
Naja ik geloof haar hier wel in hoor...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zou doen. Ik weet ook niet van tevoren achter mijn toetsenbord wat ik zou doen.
Je hebt een te groot egoquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet... Keb alleen zelf niet zo een zin meer in haar...
Moeite doen voor vrouwen is niet leuk als er geen moeite teruggedaan wordt..
Maar als er geen moeite terug gedaan wordt is er blijkbaar ook geen wederzijdse interesse.. Dusja, lekker boeiend.
Ok, ik wil geen moeite doen voor mensen waarmee contact niet meer fijn is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt een te groot egoJe bent het totaal pakketje. Je hoeft niets van haar terug, je doet gewoon wat je zelf wilt en je bent blij met wat je doet op dat moment. Of ze er bij staat of niet. Je gaat gewoon intiem met haar, en lang leve de lol.
Wat is afwijzen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
ff dat is bullshit. Op dit moment zou ik sowieso niets doen want relatie. Maar in mijn vrijgezelle periode heb ik nimmer iemand afgewezen die interesse toonde als ik diegene aantrekkelijk vond
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
ff dat is bullshit. Op dit moment zou ik sowieso niets doen want relatie. Maar in mijn vrijgezelle periode heb ik nimmer iemand afgewezen die interesse toonde als ik diegene aantrekkelijk vond
Ok dat mag wel hehequote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok, ik wil geen moeite doen voor mensen waarmee contact niet meer fijn is.
Het kan wel degelijk hinderlijk zijn. Als je bijv de laatste paar dagen telkens een leuke meid hebt ontmoet, dan heb je het gevoel dat je vandaag ook zo'n leuke meid MOET hebben. Want je bent immers "zo goed". Dan blijkt het een faalavond te worden want je benaderd haar niet meer omdat je haar leuk vind, maar puur om je ego intact te houden. Dat voelt ze aan en dan is het bye bye.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens is een groot ego over het algemeen niet hinderlijk voor je hosselprestaties
Oh ik dacht dat het neutraal was.quote:
figure of speech..quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is afwijzen...
Dat kan allemaal ook met signalen gedaan worden zonder concreet ''nee'' te zeggen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:04 schreef Cassandra87 het volgende:
kijk dan eerst wát je quote voor je quote
Er moet wel aanleiding zijn. Niet zomaar out of the blue. En wanneer zij jou ook ziet zitten merk je het direct. Dan is het gedrag anders dan bij al die vrouwen die geen interesse hadden, dus dat valt direct op. Dan kan je het dus rustig terloops laten vallen, complimentje hier en daar. Positieve reactie = reden voor actie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef dyna18 het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat je moest zeggen dat je haar leuk vindt.
Ik kan het artikel echter niet zo snel meer terug vinden.
Als ik jullie reacties echter samenvat moet je het alleen maar non-verbaal laten blijken en het dus niet uitspreken?
Ik merk dat dus niet hé.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er moet wel aanleiding zijn. Niet zomaar out of the blue. En wanneer zij jou ook ziet zitten merk je het direct. Dan is het gedrag anders dan bij al die vrouwen die geen interesse hadden, dus dat valt direct op. Dan kan je het dus rustig terloops laten vallen, complimentje hier en daar. Positieve reactie = reden voor actie.
Ik ben er ook geen ster in hoor. Maar als iemand met jou af wil spreken (en dan niet via een datingsite, gewoon iemand die je in het echt hebt leren kennen) dan is dat al een goed teken. Als ze ook nog eens geïnteresseerd is, geen fysieke afstand houdt en je veel aankijkt...Tsja, ik kan het nu allemaal wel oplepelen maar geloof me dat ook jij dat merkt, omdat het ander gedrag is dan dat je van andere vrouwen gewend bent.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik merk dat dus niet hé.
Geen idee wanneer iemand mij leuk vindt. Zover ik weet is dat ook nog niet voorgekomen. Ik zie het in ieder geval niet.
De vraag is:quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef dyna18 het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik gelezen had dat je moest zeggen dat je haar leuk vindt.
Ik kan het artikel echter niet zo snel meer terug vinden.
Als ik jullie reacties echter samenvat moet je het alleen maar non-verbaal laten blijken en het dus niet uitspreken?
Het idee is om te voorkomen dat je in de friendszone terecht komt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De vraag is:
Zeg je het uit pure zelf expressie, of doe je het om een reactie uit te lokken? Het eerste is goed, het tweede is fout.
Je intenties volg je en hoef je niet te verklaren/benadrukken. Overigens weet een vrouw vaak heel snel of je haar leuk vind of niet vanwege je sub communicatie. Daar zijn ze beter in dan mannen over het algemeen. Een beetje wat kingtoppie zei: Of ze vind je al leuk, dan is het overbodige info. Of ze vind je niet leuk, en dan is het ook overbodige info en verklein je je kansen alleen maar. Dus vooral doen waar je zin in hebt, als je haar wilt aanraken doe het dan ook etc.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:08 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het idee is om te voorkomen dat je in de friendszone terecht komt.
In plaats van dat je allebij maar om elkaar heen loopt te draaien, waarbij het wel gezellig is, maar alletwee niet weten wat de intenties zijn van de ander, kun je beter maar helder zijn over dat je de ander leuk vind.
Anders denkt de dame te vaak dat je het gewoon vriendschappelijk bedoelt.
Wat gaan jullie doen donderdag?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef Lot88 het volgende:
Oke dilemma ik ben op date gevraagd al lang lang geleden en elke keer wimpelde ik t weer af.. reden deze jongen maakt imo altijd en overal de juiste keuzes mee en dat maakt mij nogal benauwdNu heefti mij wederom gevraagd en deze keer dacht ik tja laat ik eens gek doen en ja zeggen.. zo gezegd zo gedaan volgende week ga ik donderdag wat met hem ondernemen MAAR ik ben er nu al bloednerveus onder waardoor ik afhaak neigingen krijg.. Ik heb al bindingsangst voor de eerste date ofzo
iemand tips om het nerveuze van mij af te zetten ?
Wat wil je in je leven? Wil je alleen blijven en leuke jongens geen kans geven? Dat je nerveus bent is juist extra reden om het door te zetten!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef Lot88 het volgende:
Oke dilemma ik ben op date gevraagd al lang lang geleden en elke keer wimpelde ik t weer af.. reden deze jongen maakt imo altijd en overal de juiste keuzes mee en dat maakt mij nogal benauwdNu heefti mij wederom gevraagd en deze keer dacht ik tja laat ik eens gek doen en ja zeggen.. zo gezegd zo gedaan volgende week ga ik donderdag wat met hem ondernemen MAAR ik ben er nu al bloednerveus onder waardoor ik afhaak neigingen krijg.. Ik heb al bindingsangst voor de eerste date ofzo
Zorg dat je iets gaat doen met hem waar je je sowieso wel comfortabel bij voelt. Dan hoef je je daar niet druk over te maken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef Lot88 het volgende:
alleen blijven is wel een veilige haven.. Een manier om niet weer gekwetst te worden..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat wil je in je leven? Wil je alleen blijven en leuke jongens geen kans geven? Dat je nerveus bent is juist extra reden om het door te zetten!
Breidt je veilige haven uit door die jongen een kans te geven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
alleen blijven is wel een veilige haven.. Een manier om niet weer gekwetst te worden..
Dit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:38 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon doorzetten, als ik iemand leuk vind blijf je dat toch houden ( ik tenminste) en dan het gewoon doorzetten en uiteindelijk ben je blij dat je het gedaan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |