abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112271196
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De vraag is:

Zeg je het uit pure zelf expressie, of doe je het om een reactie uit te lokken? Het eerste is goed, het tweede is fout.
Het idee is om te voorkomen dat je in de friendszone terecht komt.

In plaats van dat je allebij maar om elkaar heen loopt te draaien, waarbij het wel gezellig is, maar alletwee niet weten wat de intenties zijn van de ander, kun je beter maar helder zijn over dat je de ander leuk vind.

Anders denkt de dame te vaak dat je het gewoon vriendschappelijk bedoelt.
pi_112274061
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:08 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Het idee is om te voorkomen dat je in de friendszone terecht komt.

In plaats van dat je allebij maar om elkaar heen loopt te draaien, waarbij het wel gezellig is, maar alletwee niet weten wat de intenties zijn van de ander, kun je beter maar helder zijn over dat je de ander leuk vind.

Anders denkt de dame te vaak dat je het gewoon vriendschappelijk bedoelt.
Je intenties volg je en hoef je niet te verklaren/benadrukken. Overigens weet een vrouw vaak heel snel of je haar leuk vind of niet vanwege je sub communicatie. Daar zijn ze beter in dan mannen over het algemeen. Een beetje wat kingtoppie zei: Of ze vind je al leuk, dan is het overbodige info. Of ze vind je niet leuk, en dan is het ook overbodige info en verklein je je kansen alleen maar. Dus vooral doen waar je zin in hebt, als je haar wilt aanraken doe het dan ook etc.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112530756
Oke dilemma ik ben op date gevraagd al lang lang geleden en elke keer wimpelde ik t weer af.. reden deze jongen maakt imo altijd en overal de juiste keuzes mee en dat maakt mij nogal benauwd :') Nu heefti mij wederom gevraagd en deze keer dacht ik tja laat ik eens gek doen en ja zeggen.. zo gezegd zo gedaan volgende week ga ik donderdag wat met hem ondernemen MAAR ik ben er nu al bloednerveus onder waardoor ik afhaak neigingen krijg.. Ik heb al bindingsangst voor de eerste date ofzo :') iemand tips om het nerveuze van mij af te zetten ?
pi_112530808
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef Lot88 het volgende:
Oke dilemma ik ben op date gevraagd al lang lang geleden en elke keer wimpelde ik t weer af.. reden deze jongen maakt imo altijd en overal de juiste keuzes mee en dat maakt mij nogal benauwd :') Nu heefti mij wederom gevraagd en deze keer dacht ik tja laat ik eens gek doen en ja zeggen.. zo gezegd zo gedaan volgende week ga ik donderdag wat met hem ondernemen MAAR ik ben er nu al bloednerveus onder waardoor ik afhaak neigingen krijg.. Ik heb al bindingsangst voor de eerste date ofzo :') iemand tips om het nerveuze van mij af te zetten ?
Wat gaan jullie doen donderdag?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_112530871
quote:
Wat wil je in je leven? Wil je alleen blijven en leuke jongens geen kans geven? Dat je nerveus bent is juist extra reden om het door te zetten!
Rustig aan.
pi_112530951
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:33 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen donderdag?
Ik heb geen flauw idee :') Dat wilde hij regelen?
pi_112530960
Gewoon doorzetten, als ik iemand leuk vind blijf je dat toch houden ( ik tenminste) en dan het gewoon doorzetten en uiteindelijk ben je blij dat je het gedaan hebt.
pi_112530976
quote:
Zorg dat je iets gaat doen met hem waar je je sowieso wel comfortabel bij voelt. Dan hoef je je daar niet druk over te maken.

Verder hoef jij alleen maar jezelf te zijn, dan kom je gewoon goed over hoor :)
pi_112530980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat wil je in je leven? Wil je alleen blijven en leuke jongens geen kans geven? Dat je nerveus bent is juist extra reden om het door te zetten!
alleen blijven is wel een veilige haven.. Een manier om niet weer gekwetst te worden..
pi_112531145
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef Lot88 het volgende:

[..]

alleen blijven is wel een veilige haven.. Een manier om niet weer gekwetst te worden..
Breidt je veilige haven uit door die jongen een kans te geven.
Rustig aan.
pi_112535592
tja, niemand word graag gekwetst. maar toch, het is toch veel beter om te zeggen dat ik een date heb gehad met hem zeg, dan dat je zegt had ik maar een date met hem gehad. Soms is falen beter dan niet proberen, maar dat is ieder voor zich. Hoop voor je dat de date goed bevalt.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_112536180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:38 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon doorzetten, als ik iemand leuk vind blijf je dat toch houden ( ik tenminste) en dan het gewoon doorzetten en uiteindelijk ben je blij dat je het gedaan hebt.
Dit.
pi_112536400
Ik loop ook zeer regelmatig blauwtjes, gewoon doorgaan hoe lastig het soms ook is. Als je echt wat wilt, dan kan het.
pi_112536802
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik loop ook zeer regelmatig blauwtjes, gewoon doorgaan hoe lastig het soms ook is. Als je echt wat wilt, dan kan het.
Je pusht door als je een blauwtje loopt?
Rustig aan.
pi_112536855
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, ik ga weer verder en zoek een andere leuke meid op :)
pi_112536857
quote:

[..]

niet uit angst nooit meer wat ondernemen
pi_112536912
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Nee, ik ga weer verder en zoek een andere leuke meid op :)
Das beter, tis ook een soort lopende band met uitgaan die vrouwen... Rol rol rol... Hai... doei, dag hallow.....
Rustig aan.
pi_112536937
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

niet uit angst nooit meer wat ondernemen
Neuh, ik zou het doen uit ''geen zin hebben in contact met een of ander naar arrogant wijf'' :P
Rustig aan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:33:23 #294
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_112536972
quote:

[..]

Zitten kniezen heeft ook geen zin.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_112537031
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:33 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Zitten kniezen heeft ook geen zin.
Nee, het kwam op me over alsof hij afgewezen wordt maar dat hij zich daar niks van aantrekt en door blijft pushen bij hetzelfde meisje.
Rustig aan.
pi_112540516
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, het kwam op me over alsof hij afgewezen wordt maar dat hij zich daar niks van aantrekt en door blijft pushen bij hetzelfde meisje.
dat las ik niet :N
pi_112550006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uitkijken voor het verschil tussen een afwijzing en shittests he. Als ze je shittest kan ze onzeker zijn en tegelijk jou ook heel leuk vinden bijvoorbeeld. Dan kan ze simpelweg niet zo goed overweg met haar gevoelens op dat moment. Hetzelfde als Lot88 nu reageert, dat ze hem misschien wel leuk vind maar alsnog afspraakjes af heeft gewezen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112550986
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

dat las ik niet :N
Ok leuk voor je :)
Rustig aan.
pi_112551054
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Uitkijken voor het verschil tussen een afwijzing en shittests he. Als ze je shittest kan ze onzeker zijn en tegelijk jou ook heel leuk vinden bijvoorbeeld. Dan kan ze simpelweg niet zo goed overweg met haar gevoelens op dat moment. Hetzelfde als Lot88 nu reageert, dat ze hem misschien wel leuk vind maar alsnog afspraakjes af heeft gewezen.
Mja... Kzou er geen zin meer in hebben als ik die jongen was zou ze het afspraakje afzeggen. Dat maakt haar vast nog zenuwachtiger (Na dit gelezen te hebben) maar daar moet ze maar overheen stappen als ze iets wilt.
Rustig aan.
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:17:20 #300
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112551686
Ik heb echt de tofste collega ooit. Ze is altijd vrolijk, betrekt me overal bij en regelt allemaal dingen voor me. O+
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')