abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112224502
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er hier mensen die mee willen doen aan 1001 doelen ?
Wat is dat?
Children of the night. What music they make.
pi_112225386
quote:
Soort bucketlist dus.
pi_112225501
Zoiets :) wel een mooi streven
pi_112225604
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Zoiets :) wel een mooi streven
Ja. Ik zou dan aankomen met doelen zoals kijk die en die films, lees die en die boeken, leer koken, maak wat vaker schoon, kom meer buiten :P

Doe jij mee met die 101 doelen?
pi_112228637
Ik ben er ooit aan begonnen, ga m weer afmaken. Bij mij komen er dingen op als vakanties, maar ook kleine dingen die ik niet durf zoals een buitenrit, of een wedstrijd mee doen. Bungeejumpen, ofzo. Hoe meer ik mijn ding doe, en hoe meer ik buiten mijn zelfgecreeerde comfortzone kom, hoe beter ik mij voel
pi_112228996
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben er ooit aan begonnen, ga m weer afmaken. Bij mij komen er dingen op als vakanties, maar ook kleine dingen die ik niet durf zoals een buitenrit, of een wedstrijd mee doen. Bungeejumpen, ofzo. Hoe meer ik mijn ding doe, en hoe meer ik buiten mijn zelfgecreeerde comfortzone kom, hoe beter ik mij voel
^O^
Rustig aan.
pi_112231434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Een buitenrit? Wat voor wedstrijd? Ik wil nog een keer een wedstrijd van Oranje meemaken, idd bungeejumpen, ballonreis doen, snorkelen, paardrijden, Nederland beter leren kennen (qua steden etc). Maarja, het lijkt me wel leuk om dat alles te doen maar ik WIL het niet echt. Ik zit net zo lief achter m'n pc :')

En natuurlijk dingen ervaren op liefdesgebied :P
  woensdag 30 mei 2012 @ 19:56:26 #189
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112231502
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:55 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Een buitenrit? Wat voor wedstrijd? Ik wil nog een keer een wedstrijd van Oranje meemaken, idd bungeejumpen, ballonreis doen, snorkelen, paardrijden, Nederland beter leren kennen (qua steden etc). Maarja, het lijkt me wel leuk om dat alles te doen maar ik WIL het niet echt. Ik zit net zo lief achter m'n pc :')

En natuurlijk dingen ervaren op liefdesgebied :P
Ook zo'n lijstje wel. Dat liefdesgedoe staat op 1 hier :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112231623
Buitenrit is het bos in te paard. En een paardrijd wedstrijd. Maar als je uberhaupt al niet wilt, is ervaren op liefdesgebied een onmogelijke opgave
pi_112231729
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Buitenrit is het bos in te paard. En een paardrijd wedstrijd. Maar als je uberhaupt al niet wilt, is ervaren op liefdesgebied een onmogelijke opgave
Nou, ik wil het wel, maar niet overtuigend. Ben een beetje gemakzuchtig vrees ik :')
pi_112232481
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je bent te laat, al uitverkocht, je kunt haar wel overkopen. Misschien ruilen voor een exemplaar uit jouw collectie?
Ik spaar ze als pokemon
Wil ze allemaal en alleen tevoorschijn halen als ik ze nodig heb :)
pi_112241073
paardrij meeting bij mij :') ?
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:22:22 #194
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_112241213
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef Lot88 het volgende:
Moet ik dan perse rijden of mag ik ook gewoon komen voor de gezelligheid?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_112241316
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:20 schreef Lot88 het volgende:
Hey lot dat was toch al afgesproken? Ik wachtte op een uitnodiging :D
pi_112241326
Ik blijf buiten een straal van 50 km van meetings vandaan na al die verhalen :+
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112241466
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:
a) eerst wachten of je uberhaupt bent uitgenodigd en b) ik heb zelf altijd ander soort meetings
pi_112241559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:
Net alsof wij niet ''gemeet'' hebben :{w
Rustig aan.
pi_112241602
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hey lot dat was toch al afgesproken? Ik wachtte op een uitnodiging :D
Ik weet niet wanneer jij kan maar ik ben uitgezonderd aankomende zondag en maandag volkomen beschikbaar en volledig tot uw dienst ;) tot de 2de week van juli dan moet ik weer aan t werk.. Ow en 10 Juni is hier verderop een wedstrijd.. U bent uiterraad welkom
pi_112243652
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Net alsof wij niet ''gemeet'' hebben :{w
Dat was voor de verhalen :P
Over jullie meet hoorde ik allen goede verhalen :)
pi_112244388
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

:P
We gaan het zien, lastige wezens die vrouw, zie je een keer een leuke heeft ze een vriend.
Rustig aan.
pi_112244389
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

jeetje sporten is wel echt een aanrader voor als je niet goed in je vel zit! De eerste paar keer was ik gewoon op maar nu heb ik juist meer energie gekregen :Y Ik voel mij stukken beter alsof ik de hele wereld aan kan :D
pi_112244405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Lot88 het volgende:

[..]

jeetje sporten is wel echt een aanrader voor als je niet goed in je vel zit! De eerste paar keer was ik gewoon op maar nu heb ik juist meer energie gekregen :Y Ik voel mij stukken beter alsof ik de hele wereld aan kan :D
Kommaarop.
Rustig aan.
pi_112244798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:P
We gaan het zien, lastige wezens die vrouw, zie je een keer een leuke heeft ze een vriend.
Je had tenminste een kiss-close. Het enige wat ik deed was de handen pakken van wat meiden enzo en beetje ouwehoeren met een vrouw. Oh ja, die model aangesproken en verder was ik gewoon brak.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112244825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je had tenminste een kiss-close. Het enige wat ik deed was de handen pakken van wat meiden enzo en beetje ouwehoeren met een vrouw. Oh ja, die model aangesproken en verder was ik gewoon brak.
Leuk meisje wel die model :P
Rustig aan.
pi_112244867
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leuk meisje wel die model :P
Ze reageerde zeer positief, maar daarna ging ik niet meer hard genoeg en ging ik in mijn hoofd zitten = einde interactie
pi_112244964
Volgens mij krijgen de écht knappe meisjes juist minder aanspraak dan een ''lekker wijf''
Rustig aan.
pi_112245351
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij krijgen de écht knappe meisjes juist minder aanspraak dan een ''lekker wijf''
Ja, als ze echt super knap zijn dan zijn gasten gewoon bang haha. Ik zag een interview van Bar Refaeli dat ze niet benadert werd.
pi_112245951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, als ze echt super knap zijn dan zijn gasten gewoon bang haha. Ik zag een interview van Bar Refaeli dat ze niet benadert werd.
En dan krijg je dit soort onzin:
http://www.nu.nl/achterkl(...)l-justin-bieber.html
pi_112246096
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

En dan krijg je dit soort onzin:
http://www.nu.nl/achterkl(...)l-justin-bieber.html
Ik denk dat ze een fucking klootzak nodig heeft :P
pi_112246209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gezondheid
Zelfs dan is 70 kilo niet veel te zwaar. Praat mensen met iets overgewicht even een complex aan of zo.
pi_112246380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Helemaal stuk gaan en op zijn is soms ook wel eens fijn. :) Tot het uiterste.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Intimidatie. Ja, klinkt wel logisch. Maar ik denk wel dat er dan veel mannen naar je kijken, dus dan weet je dat je goed in de markt ligt.
pi_112254910
Vraagje van mijn kant.

In de artikelen die ik lees wordt aangeraden om als man zijnde vooral duidelijk te zijn. Wees duidelijk naar de vrouw toe dat je haar leuk vindt, vaak meteen al in de eerste gesprekken.

Hoe pak je zoiets aan om in een gesprek de vrouw te laten weten dat je haar wel leuk vindt?
Als je gaat zeggen van "ik vind jou wel leuk" dan lijkt me dat je weer te hard van stapel loopt?
pi_112256063
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:35 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje van mijn kant.

In de artikelen die ik lees wordt aangeraden om als man zijnde vooral duidelijk te zijn. Wees duidelijk naar de vrouw toe dat je haar leuk vindt, vaak meteen al in de eerste gesprekken.

Hoe pak je zoiets aan om in een gesprek de vrouw te laten weten dat je haar wel leuk vindt?
Als je gaat zeggen van "ik vind jou wel leuk" dan lijkt me dat je weer te hard van stapel loopt?
tja... er gewoon niet om heen draaien... Diep in der ogen aankijken, beetje arm aanraken ofzo en aangeven dat je graag met der 'iets wilt gaan doen' zoals bios of nog wat drinken, etentje.. Dan is het wel duidelijk hoor vermoed ik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:00:21 #215
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112257721
Ik hoop dat dat duidelijk genoeg is. Ik kan nog wel enigszins wat moed bij elkaar schrapen om te vragen of ze iets met mij zou willen doen. Het aanraken laat ik voor het moment maar nog even achterwege.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112258827
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:35 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje van mijn kant.

Ze reageren er vrolijk op, maar ze gaan gelijk nadenken of je wel bij ze past...
En dat wil je niet, je wilt dat een vrouw pas die keuze maakt als ze je al leuk vindt.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')