Heel goed. Pas wel op, want je bent zo verbrand.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb een veel te bleke huid, dus als het volgende week mooi weer is dan ga ik voor het eerst in 10 jaar naar het strand. Waarschijnlijk neem ik ook iemand mee.
^^ Dat is stap 1.
Tuurlijk is er aan te werken en dat doe ik al een tijd. Ik wilde nooit op de foto en dat heb ik nu toch gedaan. Gek genoeg viel het ook nog mee ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Misschien kunnen Comp_Lex en jij samen aan je zelfvertrouwen werken
Volgens mij is er best wat aan onzekerheid over je eigen lichaam te doen. Begin eens met wat boeken en artikelen te lezen over zelfvertrouwen. Door je gedachten over jezelf te veranderen bereiken jullie beiden naar mijn idee flink meer zekerheid en zelfvertrouwen.
Wel goed dat je het gedaan hebtquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:48 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Tuurlijk is er aan te werken en dat doe ik al een tijd. Ik wilde nooit op de foto en dat heb ik nu toch gedaan. Gek genoeg viel het ook nog mee ook.
Wat is dat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn er hier mensen die mee willen doen aan 1001 doelen ?
Ja. Ik zou dan aankomen met doelen zoals kijk die en die films, lees die en die boeken, leer koken, maak wat vaker schoon, kom meer buitenquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben er ooit aan begonnen, ga m weer afmaken. Bij mij komen er dingen op als vakanties, maar ook kleine dingen die ik niet durf zoals een buitenrit, of een wedstrijd mee doen. Bungeejumpen, ofzo. Hoe meer ik mijn ding doe, en hoe meer ik buiten mijn zelfgecreeerde comfortzone kom, hoe beter ik mij voel
Een buitenrit? Wat voor wedstrijd? Ik wil nog een keer een wedstrijd van Oranje meemaken, idd bungeejumpen, ballonreis doen, snorkelen, paardrijden, Nederland beter leren kennen (qua steden etc). Maarja, het lijkt me wel leuk om dat alles te doen maar ik WIL het niet echt. Ik zit net zo lief achter m'n pcquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben er ooit aan begonnen, ga m weer afmaken. Bij mij komen er dingen op als vakanties, maar ook kleine dingen die ik niet durf zoals een buitenrit, of een wedstrijd mee doen. Bungeejumpen, ofzo. Hoe meer ik mijn ding doe, en hoe meer ik buiten mijn zelfgecreeerde comfortzone kom, hoe beter ik mij voel
Ook zo'n lijstje wel. Dat liefdesgedoe staat op 1 hierquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een buitenrit? Wat voor wedstrijd? Ik wil nog een keer een wedstrijd van Oranje meemaken, idd bungeejumpen, ballonreis doen, snorkelen, paardrijden, Nederland beter leren kennen (qua steden etc). Maarja, het lijkt me wel leuk om dat alles te doen maar ik WIL het niet echt. Ik zit net zo lief achter m'n pc
En natuurlijk dingen ervaren op liefdesgebied
Nou, ik wil het wel, maar niet overtuigend. Ben een beetje gemakzuchtig vrees ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Buitenrit is het bos in te paard. En een paardrijd wedstrijd. Maar als je uberhaupt al niet wilt, is ervaren op liefdesgebied een onmogelijke opgave
Ik spaar ze als pokemonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent te laat, al uitverkocht, je kunt haar wel overkopen. Misschien ruilen voor een exemplaar uit jouw collectie?
Moet ik dan perse rijden of mag ik ook gewoon komen voor de gezelligheid?quote:
a) eerst wachten of je uberhaupt bent uitgenodigd en b) ik heb zelf altijd ander soort meetingsquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:
Ik blijf buiten een straal van 50 km van meetings vandaan na al die verhalen
Net alsof wij niet ''gemeet'' hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef firefly3 het volgende:
Ik blijf buiten een straal van 50 km van meetings vandaan na al die verhalen
Ik weet niet wanneer jij kan maar ik ben uitgezonderd aankomende zondag en maandag volkomen beschikbaar en volledig tot uw dienstquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey lot dat was toch al afgesproken? Ik wachtte op een uitnodiging
Dat was voor de verhalenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net alsof wij niet ''gemeet'' hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |