abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112244388
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Dat was voor de verhalen :P
Over jullie meet hoorde ik allen goede verhalen :)
:P
We gaan het zien, lastige wezens die vrouw, zie je een keer een leuke heeft ze een vriend.
Rustig aan.
pi_112244389
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Dat was voor de verhalen :P
Over jullie meet hoorde ik allen goede verhalen :)
jeetje sporten is wel echt een aanrader voor als je niet goed in je vel zit! De eerste paar keer was ik gewoon op maar nu heb ik juist meer energie gekregen :Y Ik voel mij stukken beter alsof ik de hele wereld aan kan :D
pi_112244405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Lot88 het volgende:

[..]

jeetje sporten is wel echt een aanrader voor als je niet goed in je vel zit! De eerste paar keer was ik gewoon op maar nu heb ik juist meer energie gekregen :Y Ik voel mij stukken beter alsof ik de hele wereld aan kan :D
Kommaarop.
Rustig aan.
pi_112244798
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:P
We gaan het zien, lastige wezens die vrouw, zie je een keer een leuke heeft ze een vriend.
Je had tenminste een kiss-close. Het enige wat ik deed was de handen pakken van wat meiden enzo en beetje ouwehoeren met een vrouw. Oh ja, die model aangesproken en verder was ik gewoon brak.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112244825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je had tenminste een kiss-close. Het enige wat ik deed was de handen pakken van wat meiden enzo en beetje ouwehoeren met een vrouw. Oh ja, die model aangesproken en verder was ik gewoon brak.
Leuk meisje wel die model :P
Rustig aan.
pi_112244867
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leuk meisje wel die model :P
Ze reageerde zeer positief, maar daarna ging ik niet meer hard genoeg en ging ik in mijn hoofd zitten = einde interactie
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_112244964
Volgens mij krijgen de écht knappe meisjes juist minder aanspraak dan een ''lekker wijf''
Rustig aan.
pi_112245351
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij krijgen de écht knappe meisjes juist minder aanspraak dan een ''lekker wijf''
Ja, als ze echt super knap zijn dan zijn gasten gewoon bang haha. Ik zag een interview van Bar Refaeli dat ze niet benadert werd.
pi_112245951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja, als ze echt super knap zijn dan zijn gasten gewoon bang haha. Ik zag een interview van Bar Refaeli dat ze niet benadert werd.
En dan krijg je dit soort onzin:
http://www.nu.nl/achterkl(...)l-justin-bieber.html
pi_112246096
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:41 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

En dan krijg je dit soort onzin:
http://www.nu.nl/achterkl(...)l-justin-bieber.html
Ik denk dat ze een fucking klootzak nodig heeft :P
pi_112246209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gezondheid
Zelfs dan is 70 kilo niet veel te zwaar. Praat mensen met iets overgewicht even een complex aan of zo.
pi_112246380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:09 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Helemaal stuk gaan en op zijn is soms ook wel eens fijn. :) Tot het uiterste.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Intimidatie. Ja, klinkt wel logisch. Maar ik denk wel dat er dan veel mannen naar je kijken, dus dan weet je dat je goed in de markt ligt.
pi_112254910
Vraagje van mijn kant.

In de artikelen die ik lees wordt aangeraden om als man zijnde vooral duidelijk te zijn. Wees duidelijk naar de vrouw toe dat je haar leuk vindt, vaak meteen al in de eerste gesprekken.

Hoe pak je zoiets aan om in een gesprek de vrouw te laten weten dat je haar wel leuk vindt?
Als je gaat zeggen van "ik vind jou wel leuk" dan lijkt me dat je weer te hard van stapel loopt?
pi_112256063
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:35 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje van mijn kant.

In de artikelen die ik lees wordt aangeraden om als man zijnde vooral duidelijk te zijn. Wees duidelijk naar de vrouw toe dat je haar leuk vindt, vaak meteen al in de eerste gesprekken.

Hoe pak je zoiets aan om in een gesprek de vrouw te laten weten dat je haar wel leuk vindt?
Als je gaat zeggen van "ik vind jou wel leuk" dan lijkt me dat je weer te hard van stapel loopt?
tja... er gewoon niet om heen draaien... Diep in der ogen aankijken, beetje arm aanraken ofzo en aangeven dat je graag met der 'iets wilt gaan doen' zoals bios of nog wat drinken, etentje.. Dan is het wel duidelijk hoor vermoed ik.
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:00:21 #215
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_112257721
Ik hoop dat dat duidelijk genoeg is. Ik kan nog wel enigszins wat moed bij elkaar schrapen om te vragen of ze iets met mij zou willen doen. Het aanraken laat ik voor het moment maar nog even achterwege.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_112258827
quote:
Vraagje van mijn kant.

Ze reageren er vrolijk op, maar ze gaan gelijk nadenken of je wel bij ze past...
En dat wil je niet, je wilt dat een vrouw pas die keuze maakt als ze je al leuk vindt.
Rustig aan.
pi_112259062
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ze reageren er vrolijk op, maar ze gaan gelijk nadenken of je wel bij ze past...
En dat wil je niet, je wilt dat een vrouw pas die keuze maakt als ze je al leuk vindt.
Precies, dus hoe moet je wel laten blijken dat je haar leuk vindt, zonder het te direkt te zeggen?
pi_112259136
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:36 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Precies, dus hoe moet je wel laten blijken dat je haar leuk vindt, zonder het te direkt te zeggen?
Aanraken en in de ogen kijken werkt goed :) Jezelf zijn en luisteren naar die impulsen uit dat oermens van je wat je normaal filtert...
Als jij haar haar wilt aanraken dan doe je dat :P
Als jij wilt zeggen dat ze leuk danst, dan zeg je dat.

Ja firefly reactie maar het werkt wel :P
Rustig aan.
pi_112259367
quote:
Vraagje van mijn kant.

Met mijn huidige vriendin had ik zo'n voorgevoel dat ze me wel leuk vond. Ik had haar net leren kennen en voorgesteld om eens te gaan stappen met z'n tweeën. We delen dezelfde collega's bij ons vrijwilligerswerk, dus we hadden het daar over toen we eenmaal af hadden gesproken. Wie vinden we wel aardig en wie niet, beetje roddelen. Toen we naar buiten liepen om te roken heb ik haar gezegd dat ik van alle collega's haar wel het leukste vond. Dat werd instemmend beantwoord en daarna wist ik wel zeker dat ze me zag zitten. Dan maakt het ook niet meer heel veel uit wat je daarna doet, het is dan toch wel kat in het bakkie.

Dus ja, ik zeg het altijd vrij direct en ik heb daarna altijd duidelijkheid gehad.
pi_112261813
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met mijn huidige vriendin had ik zo'n voorgevoel dat ze me wel leuk vond. Ik had haar net leren kennen en voorgesteld om eens te gaan stappen met z'n tweeën. We delen dezelfde collega's bij ons vrijwilligerswerk, dus we hadden het daar over toen we eenmaal af hadden gesproken. Wie vinden we wel aardig en wie niet, beetje roddelen. Toen we naar buiten liepen om te roken heb ik haar gezegd dat ik van alle collega's haar wel het leukste vond. Dat werd instemmend beantwoord en daarna wist ik wel zeker dat ze me zag zitten. Dan maakt het ook niet meer heel veel uit wat je daarna doet, het is dan toch wel kat in het bakkie.

Dus ja, ik zeg het altijd vrij direct en ik heb daarna altijd duidelijkheid gehad.
Je hoefde het niet eens te vertellen. Ze vond je al leuk toen ze ja zei toen je vroeg om te gaan stappen.
pi_112262038
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hoefde het niet eens te vertellen. Ze vond je al leuk toen ze ja zei toen je vroeg om te gaan stappen.
In dit geval ben ik het met je eens, eigenlijk wist ik het wel en het hing van bevestigingen aan elkaar. Daarom kan het ook geen kwaad om het onomwonden tegen haar te zeggen.
pi_112262238
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In dit geval ben ik het met je eens, eigenlijk wist ik het wel en het hing van bevestigingen aan elkaar. Daarom kan het ook geen kwaad om het onomwonden tegen haar te zeggen.
Ja klopt, de pitfall is echter dat mensen het proberen te gebruiken "om aantrekkingskracht op te wekken", wat uiteraard niet werkt. De neiging is vrij groot.
pi_112262549
*in before fokvrouw die zegt: "ik vind het leuk om gevleid te worden" _O- Oh ja en ook in before : "Ik hou van mannen die het direct zeggen".

[ Bericht 16% gewijzigd door firefly3 op 31-05-2012 14:19:42 ]
pi_112264008
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:57 schreef firefly3 het volgende:
*in before fokvrouw die zegt: "ik vind het leuk om gevleid te worden" _O- Oh ja en ook in before : "Ik hou van mannen die het direct zeggen".
Ja dat zeggen ze omdat ze dat leuk vinden, maar ze gaan dan wel degelijk bij zichzelf denken ''past hij bij me'' en als jij iemand nog niet kent en je gaat dat denken dan is de kans even iets groter dat het antwoord: ''Nee je kent hem nog niet zo goed, wat raar dat hij zo snel zoiets zegt'' gaat worden.
Rustig aan.
pi_112264199
Wacht even, zeggen jullie in je reactie nu juist dat het beter is om niet te zeggen dat je iemand leuk vindt?

De artikelen die ik lees zeggen juist allemaal dat het wel goed is om daarin duidelijk te zijn.
Ik weet alleen niet zo goed hoe je dat dan moet zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')