SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kijk wel ffkes. Kan het ook mengen met chocomelk natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef Sapstengel het volgende: [..] Ik voeg er nooit smaak aan toe eigenlijk. Maar wat whey kan misschien idd, of cacaopoeder idd, beetje experimenteren
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En om door elke shake whey te gooien is ook weer wat overdreven. Probeer het eerst weleens zonder toevoeging, kan er altijd nog wat cacaopoeder doorheen of iets dergelijks.![]()
Ik wil eigenlijk met een 3-day split beginnen en heb het volgende schema gemaakt:
Maandag
Benen/schouders:
Squat
45° Leg press
45° calf raises
Db Lunges
Seated Military press
DB press
Db lateral raise
Woensdag
Borst/triceps:
Benchpress
Incline DB press
Dips
Db flyes
Skullcrushers
Close grip bp
Tricep pushdown
Vrijdag
Rug/biceps:
Deadlift
T-bar row
Pull ups
Cable pulldown
Chin ups
Db curl
Preacher curl
Ziet dat er een beetje oke uit of moeten er dingen aangepast worden? Ik ben nu nog bezig met 3x full body, maar daar ben ik elke keer veel te lang mee bezig.![]()
Hoeveel Whey nemen jullie dan op een dag? Ik doe meestal twee scheppen per shake, en drink er twee, 's ochtends eentje bij de boterhammen en na de training, en op rustdagen meestal voor het slapen gaan.![]()
Op rustdagen 's ochtends bij het ontbijt als drinken en op trainingsdagen direct na de training.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel Whey nemen jullie dan op een dag? Ik doe meestal twee scheppen per shake, en drink er twee, 's ochtends eentje bij de boterhammen en na de training, en op rustdagen meestal voor het slapen gaan.![]()
Waarom whey voor het slapen?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Alleen post workout, op rustdagen niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel Whey nemen jullie dan op een dag? Ik doe meestal twee scheppen per shake, en drink er twee, 's ochtends eentje bij de boterhammen en na de training, en op rustdagen meestal voor het slapen gaan.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zijn 4 scoops. Ik neem er een. Maar boeit toch niet wat een ander doet. Blijkbaar kom jij eiwitten tekort uit voeding![]()
2 shakes met 35gr whey per dagquote:Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel Whey nemen jullie dan op een dag? Ik doe meestal twee scheppen per shake, en drink er twee, 's ochtends eentje bij de boterhammen en na de training, en op rustdagen meestal voor het slapen gaan.
- 's ochtends bij het ontbijt
- Pre- of post-workout. Meestal pre, omdat ik na trainen aan het avondeten ga, tenzij ik zoals vandaag vroeg naar de gym ga.![]()
Ja, ik werk de hele dag en heb weinig tijd om te eten (20 min. of zo) en daarin moet ik een hoop naar binnen proppen. Daarom drink ik relatief veel Whey.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef BeamofLight het volgende:
Dat zijn 4 scoops. Ik neem er een. Maar boeit toch niet wat een ander doet. Blijkbaar kom jij eiwitten tekort uit voeding![]()
boterhammen 16,8
kwark 50
avondeten 30(ongeveer ?)
eieren 30
melk 40
noten 20
Heel globaal natuurlijk, maar nu zit je toch al ongeveer op 180/190 eiwitten.
Als je daarbij ook nog 2x 30 eiwitten vanuit supplementen neemt lijkt me nogal overkill.![]()
Eergisteren begonnen met Intermittent Fasting. Morgen na mijn training 825 gram aardappelen en 350 gram kipfilet naar binnen werken...
En dan ben ik nog aan het cutten he. Ik ben benieuwd of ik het binnen krijg.![]()
Ziet er op zich goed uit. Mij lijkt woensdag te veel triceps werk en ik vraag me af of het je lukt om je training op vrijdag succesvol af te ronden. Je merkt vanzelf of het voor jezelf te veel of te weinig is zodra je begint met het schema. Succes.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:12 schreef Mandamo het volgende:
Ik wil eigenlijk met een 3-day split beginnen en heb het volgende schema gemaakt:
Maandag
Benen/schouders:
Squat
45° Leg press
45° calf raises
Db Lunges
Seated Military press
DB press
Db lateral raise
Woensdag
Borst/triceps:
Benchpress
Incline DB press
Dips
Db flyes
Skullcrushers
Close grip bp
Tricep pushdown
Vrijdag
Rug/biceps:
Deadlift
T-bar row
Pull ups
Cable pulldown
Chin ups
Db curl
Preacher curl
Ziet dat er een beetje oke uit of moeten er dingen aangepast worden? Ik ben nu nog bezig met 3x full body, maar daar ben ik elke keer veel te lang mee bezig."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Lijkt mij een prima split.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:12 schreef Mandamo het volgende:
Maandag
Benen/schouders:
Squat
45° Leg press
45° calf raises
Db Lunges
Seated Military press
DB press
Db lateral raise
Woensdag
Borst/triceps:
Benchpress
Incline DB press
Dips
Db flyes
Skullcrushers
Close grip bp
Tricep pushdown
Vrijdag
Rug/biceps:
Deadlift
T-bar row
Pull ups
Cable pulldown
Chin ups
Db curl
Preacher curl
Ziet dat er een beetje oke uit of moeten er dingen aangepast worden? Ik ben nu nog bezig met 3x full body, maar daar ben ik elke keer veel te lang mee bezig.![]()
Waarom zittend military press? Staan vind ik persoonlijk veel fijner.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:12 schreef Mandamo het volgende:
Maandag
Benen/schouders:
Squat
45° Leg press
45° calf raises
Db Lunges
Seated Military press
DB press
Db lateral raise
Woensdag
Borst/triceps:
Benchpress
Incline DB press
Dips
Db flyes
Skullcrushers
Close grip bp
Tricep pushdown
Vrijdag
Rug/biceps:
Deadlift
T-bar row
Pull ups
Cable pulldown
Chin ups
Db curl
Preacher curl
Je zou nog shrugs of upright rows op je schouder dag kunnen doen. Juicy traps zijn tof.
En deze vind ik ook altijd erg fijn, naam weet ik niet dus ff getekend![]()
![]()
![]()
http://www.exrx.net/Weigh(...)/DBLateralRaise.htmlquote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
Je zou nog shrugs of upright rows op je schouder dag kunnen doen. Juicy traps zijn tof.
[ afbeelding ]![]()
Als ik die doe voel ik het altijd kraken in m'n schouders. Doe hem nooit meer best wel jammer.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
db lateral raise, moeilijke oefening om ECHT goed uit te voeren. Veel sportschoolboys hier die al jaren naar de sportschool gaan doen het hier nog fout.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Top, dank jullie wel!Morgen dan maar eens uitproberen.
Dat zijn geloof ik de Db lateral raises. Shrugs misschien nog ergens toevoegen inderdaad als het lukt.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]Er is bij mijn sportschool een bankje die er voor gemaakt lijkt te zijn dus dat leek me handig. Misschien maar beiden even proberen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom zittend military press? Staan vind ik persoonlijk veel fijner.![]()
Hoi mensen! Ik ben ongeveer een 6 maanden tot een klein jaar bezig met mijn bulk schema en redelijk recent van start gegaan met het SS trainingsprogramma voorheen deed ik eerlijk gezegd maar wat. Als ik bezig ben voel ik mij nog vrij klungelig en afvragend of ik wel de goede houding heb etc. Hebben jullie wat tips om hier wat aan te doen?![]()
http://www.youtube.com/user/ScottHermanFitnessquote:Op maandag 28 mei 2012 20:43 schreef Softlegend het volgende:
Hoi mensen! Ik ben ongeveer een 6 maanden tot een klein jaar bezig met mijn bulk schema en redelijk recent van start gegaan met het SS trainingsprogramma voorheen deed ik eerlijk gezegd maar wat. Als ik bezig ben voel ik mij nog vrij klungelig en afvragend of ik wel de goede houding heb etc. Hebben jullie wat tips om hier wat aan te doen?![]()
Heerlijke oefening, gewoon lichte dumbbells pakken en zorgen dat je 8 reps kunt halen. Na drie sets ben je burned. Ik had er eerder ook een hekel aan, want pijn/te zwaar/blabla. Gewoon lichter pakken.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.exrx.net/Weigh(...)/DBLateralRaise.html![]()
Boek en filmpjes van Rippetoe.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:43 schreef Softlegend het volgende:
![]()
Ze proberen waarschijnlijk te veel gewicht te pakken. Meest gemaakte fout bij deze oefening.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:39 schreef obsama het volgende:
[..]
db lateral raise, moeilijke oefening om ECHT goed uit te voeren. Veel sportschoolboys hier die al jaren naar de sportschool gaan doen het hier nog fout.![]()
Absoluut, essentie van de oefening is dat je met een boog je handen langzaam draait alsof je een fles drinken (geen bier weissmanquote:Op maandag 28 mei 2012 21:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze proberen waarschijnlijk te veel gewicht te pakken. Meest gemaakte fout bij deze oefening.) laat leeglopen. Schouders laag houden en vanuit je schouders tillen.
Maar wie ben ik om jullie dat uit te leggen![]()
![]()
En als je bovenin bent moeten je pinken omhoog. Probeer het verschil maar eens met je pinken naar beneden.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef obsama het volgende:
[..]
Absoluut, essentie van de oefening is dat je met een boog je handen langzaam draait alsof je een fles drinken (geen bier weissman) laat leeglopen. Schouders laag houden en vanuit je schouders tillen.
Maar wie ben ik om jullie dat uit te leggen![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef obsama het volgende:
[..]
Absoluut, essentie van de oefening is dat je met een boog je handen langzaam draait alsof je een fles drinken (geen bier weissman) laat leeglopen. Schouders laag houden en vanuit je schouders tillen.
Maar wie ben ik om jullie dat uit te leggenDat alleen doen als je stil hang bovenin, voor extra pump.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
En als je bovenin bent moeten je pinken omhoog. Probeer het verschil maar eens met je pinken naar beneden.![]()
Ik doe sinds een week SS, maar het voelt wat als weinig. 3 oefeningen per keer, ik ben er eigenlijk ook zo klaar mee. Als ik dan de schema's hierboven zie, met een uitgebreid scala aan oefeningen, ga ik toch twijfelen.![]()
Dan doe je dat toch ? Doen waar jij je lekker bij voelt.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:15 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik doe sinds een week SS, maar het voelt wat als weinig. 3 oefeningen per keer, ik ben er eigenlijk ook zo klaar mee. Als ik dan de schema's hierboven zie, met een uitgebreid scala aan oefeningen, ga ik toch twijfelen.![]()
Klopt ja, je kunt niet enorm zwaar gaan daar, dan gaat het verkeerd. Ik doe nu 2 sets met 8kg en dan pak ik 10.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heerlijke oefening, gewoon lichte dumbbells pakken en zorgen dat je 8 reps kunt halen. Na drie sets ben je burned. Ik had er eerder ook een hekel aan, want pijn/te zwaar/blabla. Gewoon lichter pakken.
http://www.exrx.net/Weigh(...)/DBLateralRaise.html
Trouwens vandaag een gast upright rows zien doen met de meest bizarre form ever. Het was zo'n soort crossfit-beweging waarbij z'n hele lichaam als het ware golfde, denk dat hij driekwart van het gewicht omhoog tilde via z'n benen en rug.
![]()
Zo veel mensen maken zich alleen druk om het aantal kilo's dat ze liften. Bizar eigenlijk dat ze het geen fuck uit maakt verder. Verneukte rug alles.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, je kunt niet enorm zwaar gaan daar, dan gaat het verkeerd. Ik doe nu 2 sets met 8kg en dan pak ik 10.
Trouwens vandaag een gast upright rows zien doen met de meest bizarre form ever. Het was zo'n soort crossfit-beweging waarbij z'n hele lichaam als het ware golfde, denk dat hij driekwart van het gewicht omhoog tilde via z'n benen en rug.
![]()
Hoe krijg jij dat gewicht met je benen/rug de lucht in dan ?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, je kunt niet enorm zwaar gaan daar, dan gaat het verkeerd. Ik doe nu 2 sets met 8kg en dan pak ik 10.
![]()
Ik ga onderweg al omhoog met m´n pinken. Geeft een even goede pump, misschien zelfs meer. Donderdag eens proberen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef obsama het volgende:
[..]
[..]
Dat alleen doen als je stil hang bovenin, voor extra pump.![]()
So hardcore....quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga onderweg al omhoog met m´n pinken. Geeft een even goede pump, misschien zelfs meer. Donderdag eens proberen.![]()
Dit inderdaad, hij pakte ook 20kg schijven aan beide kanten. Probeer maar eens met goede form 50kg the upright-rowenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zo veel mensen maken zich alleen druk om het aantal kilo's dat ze liften. Bizar eigenlijk dat ze het geen fuck uit maakt verder. Verneukte rug alles..
En Obsama, zijn hele lichaam maakte een soort golfbeweging. Leek net alsof hij "de worm" deed, die breakdance-move. Maar dan staand.![]()
Heerlijke oefening man, morgen even pakken, smeer mijn schouders toch uit over alle trainingsdagen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:07 schreef obsama het volgende:
[..]
Maar wie ben ik om jullie dat uit te leggen
Dadelijk op tijd slapen, en morgen weer de beentjes. Heerlijk.![]()
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=135564721
Het originele Rippetoe schema vind ik ook kut.![]()
Brace yourself...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:41 schreef Bendoe het volgende:
Het originele Rippetoe schema vind ik ook kut.Of toch du vader?![]()
Vanaf nu alleen nog maar de grote compounds![]()
Squat
Deadlift
Chin-ups
Barbell rows
Bench press
Dips
Barbell OHP
![]()
![]()
Mha ik begrijp zijn kritiek wel, maar voor absolute beginners is het gewoon de beste gids om techniek te ontwikkelen en beginnerfouten te missen. Daarnaast vind ik curlen vanaf het begin erg dom, omdat je vaak dan je armen te snel ontwikkeld in vergelijking met de rest van je lichaam. Zie het hier veel en ik had er zelf toen ik begon ook last van, daarom ben ik er voorlopig mee gestopt.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:41 schreef Bendoe het volgende:
Het originele Rippetoe schema vind ik ook kut.
Daarnaast ben ik wel eens benieuwd naar jouw pics. Je uit zovaak hier nadrukkelijk je mening dat ik wel eens nieuwsgierig ben of jij op je 15e al een beest bent.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hij traint net, brah. Tuurlijk is het geen beest. Hij leest zich gewoon vanaf het begin al goed in en vormt snel een mening, die hij nog niet kan backen met praktijk ervaring.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha ik begrijp zijn kritiek wel, maar voor absolute beginners is het gewoon de beste gids om techniek te ontwikkelen en beginnerfouten te missen. Daarnaast vind ik curlen vanaf het begin erg dom, omdat je vaak dan je armen te snel ontwikkeld in vergelijking met de rest van je lichaam. Zie het hier veel en ik had er zelf toen ik begon ook last van, daarom ben ik er voorlopig mee gestopt.
Daarnaast ben ik wel eens benieuwd naar jouw pics. Je uit zovaak hier nadrukkelijk je mening dat ik wel eens nieuwsgierig ben of jij op je 15e al een beest bent.
Praktisch iedereen die net lift en er enthousiast over is (met als gevolg dat diegene zichzelf goed gaat inlezen etc, in acht nemend dat de tijd die je rust en dus eventueel je in de theorie kan verdiepen een stuk meer is dan de tijd dat je daadwerkelijk in de gym staat) zal overtuigd zijn dat ze redelijk snel al heel wat weten. Ik had het ook, en ik heb me ook destijds goed ingelezen.
Er is zoveel tegenstrijdige informatie te vinden, ook onder 'credibele bronnen', en dan komt er nog bij dat het per persoon uiteraard verschilt, in de zin dat persoon A beter reageert op training/voeding/whatever X, en persoon B beter op training/voeding/whatever Y. Hij wordt ook wel wijzer met de tijd, en zal op den duur ook wel inzien dat zijn uitgesproken mening/"feiten" niet altijd zo waar waren als hij dacht.
Van wat ik heb gezien is hij in ieder geval enthousiast, bereid om op de goede manier te trainen en zichzelf te voeden etc, en da's al een stuk meer dan 90% van de gym gangers.Of toch du vader?![]()
Het spijt me zeer, maar de eerste pics zul je nog een tijdje op moeten wachten. Op dit moment heb ik niks om foto's mee te schieten maar als het meezit heb ik over een 1 á 2 maanden een nieuwe ipod.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha ik begrijp zijn kritiek wel, maar voor absolute beginners is het gewoon de beste gids om techniek te ontwikkelen en beginnerfouten te missen. Daarnaast vind ik curlen vanaf het begin erg dom, omdat je vaak dan je armen te snel ontwikkeld in vergelijking met de rest van je lichaam. Zie het hier veel en ik had er zelf toen ik begon ook last van, daarom ben ik er voorlopig mee gestopt.
Daarnaast ben ik wel eens benieuwd naar jouw pics. Je uit zovaak hier nadrukkelijk je mening dat ik wel eens nieuwsgierig ben of jij op je 15e al een beest bent.
Ik ben gewoon erg geïnteresseerd in bodybuilding, en zoek er veel over op.
Van mijn fysiek hoef je ook geen schokkende dingen te verwachten. Mensen in mijn omgeving valt het wel op dat ik wat gespierder wordt, maar jullie heben natuurlijk veel meer gezien.![]()
Yep, ik train nog niet zo lang met mijn voeding en trainingen op orde, maar ik probeer wel zo veel mogelijk voer naar binnen te proppen en zo hard te trainen als gezond is op mijn leeftijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hij traint net, brah. Tuurlijk is het geen beest. Hij leest zich gewoon vanaf het begin al goed in en vormt snel een mening, die hij nog niet kan backen met praktijk ervaring.
Praktisch iedereen die net lift en er enthousiast over is (met als gevolg dat diegene zichzelf goed gaat inlezen etc, in acht nemend dat de tijd die je rust en dus eventueel je in de theorie kan verdiepen een stuk meer is dan de tijd dat je daadwerkelijk in de gym staat) zal overtuigd zijn dat ze redelijk snel al heel wat weten. Ik had het ook, en ik heb me ook destijds goed ingelezen.
Er is zoveel tegenstrijdige informatie te vinden, ook onder 'credibele bronnen', en dan komt er nog bij dat het per persoon uiteraard verschilt, in de zin dat persoon A beter reageert op training/voeding/whatever X, en persoon B beter op training/voeding/whatever Y. Hij wordt ook wel wijzer met de tijd, en zal op den duur ook wel inzien dat zijn uitgesproken mening/"feiten" niet altijd zo waar waren als hij dacht.
Van wat ik heb gezien is hij in ieder geval enthousiast, bereid om op de goede manier te trainen en zichzelf te voeden etc, en da's al een stuk meer dan 90% van de gym gangers.![]()
Voor de geinteresseerden een leuk stukje over recente studies over fructose:
http://wholehealthsource.(...)id-despain.html#more
Conclusie: niet inherent slecht, maar in grote (geraffineerde) hoeveelheden niet handig. Gewoon fruit blijven eten, mensen.
Confidence through competence![]()
Demon_Hunter; jij spuit, hij niet. Daarom is hij een beest maar ook omdat 2.11, 130kg, single digit BFquote:Op maandag 28 mei 2012 10:31 schreef Mr.J het volgende:
Wie is D_H en waarom is hij wel een beescht?!![]()
![]()
Ik ben de laatste tijd veel van die oude topics in deze reeks aan het teruglezen als ik die pics tegenkom stuur ik ze doorquote:![]()
![]()
Dumble latteral raisesquote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
en dan die waarbij je je ellebogen iets gebogen hebt!
Ik doe ze op een schouder dag na een shoulder press, 1e setje van 8 met 17kg, en dan een setje van 14kg en dan een setje van 10kg. Zo goed als achter elkaar aan.
Geloof me, je kan je bidon niet meer aan je mond zetten daarna.
Pinkie finger up!
En je duimen aan dezelfde kant v.d. dumble houden als je vingers.
Het enige vervelende van deze oefening is dat je heel makkelijk je adem in gaat houden. Dat is natuurlijk fout, maar het gaat bijna niet zonder als je wat zwaarder gaat.
Als jullie hierbij trouwens last hebben van je schouders, houd je je schouders niet laag genoeg, en zit je je schouders op te trekken aan je traps. Of je hebt niet opgewarmt.
Schoulder dislocators
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 29-05-2012 09:30:18 ]![]()
Je had gelijk. Ook flinke spierpijn in de Gluteus Maximus en hamstringsquote:Op maandag 28 mei 2012 12:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lungeslekker zwaar pakken en je kan niet meer lopen de volgende dag.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Heeft iemand hier weleens een peesontsteking in hun voorarm gehad? Ik heb er nu al een tijdje last van, het begon volgens mij toen ik curls ging doen met de olympische stang, het voelt een beetje als een blauwe plek als ik erop druk en ik heb er vooral last van tijdens trekkende bewegingen (spotten bij BP bijv, maar tijdens deadlifts voel ik het weer niet). Ben al naar de dokter geweest en die dacht niet dat het een peesontsteking kon zijn, maar een drukpunt waar ik dan de hele dag op leunde ofzo (niet waar). Heb wel Ibuprofen gekregen maar het helpt niet echt![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Demon_Hunter; jij spuit, hij niet. Daarom is hij een beest maar ook omdat 2.11, 130kg, single digit BF
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Goede masseur zoeken, binnen 2 behandelingen (wel auw) ben je gefixed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef seto het volgende:
Heeft iemand hier weleens een peesontsteking in hun voorarm gehad? Ik heb er nu al een tijdje last van, het begon volgens mij toen ik curls ging doen met de olympische stang, het voelt een beetje als een blauwe plek als ik erop druk en ik heb er vooral last van tijdens trekkende bewegingen (spotten bij BP bijv, maar tijdens deadlifts voel ik het weer niet). Ben al naar de dokter geweest en die dacht niet dat het een peesontsteking kon zijn, maar een drukpunt waar ik dan de hele dag op leunde ofzo (niet waar). Heb wel Ibuprofen gekregen maar het helpt niet echtGodfather Bodybuilding topic reeks![]()
Yep, en dan waarschijnlijk bovenkant onderarm. Ik weet niet welke Ibuprofen je hebt gekregen, maar hier kan ik hele dozen Ibuprofen 600 kopen, die werken wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef seto het volgende:
Heeft iemand hier weleens een peesontsteking in hun voorarm gehad? Ik heb er nu al een tijdje last van, het begon volgens mij toen ik curls ging doen met de olympische stang, het voelt een beetje als een blauwe plek als ik erop druk en ik heb er vooral last van tijdens trekkende bewegingen (spotten bij BP bijv, maar tijdens deadlifts voel ik het weer niet). Ben al naar de dokter geweest en die dacht niet dat het een peesontsteking kon zijn, maar een drukpunt waar ik dan de hele dag op leunde ofzo (niet waar). Heb wel Ibuprofen gekregen maar het helpt niet echt
Maar wat ook goed helpt is cold patches, deze dingen.
Die je in de vriezer moet leggen voor gebruik.
Zoals je al zei kan je sommige dingen wel, en sommige niet. Probeer alles waarbij je arm pijn doet te vermijden voor een tijdje, Ibuprofen nemen, en de plek proberen niet te belasten. Met een week of 2 zou het weer in orde moeten zijn.![]()
Als het daadwerkelijk een ontsteking is zou ik het niet laten masseren. Das niet goed namelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:58 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Goede masseur zoeken, binnen 2 behandelingen (wel auw) ben je gefixed.![]()
Ach een 'peesontsteking' wordt vaak als verzamelnaam gebruikt voor pijntjes en blessures.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk een ontsteking is zou ik het niet laten masseren. Das niet goed namelijk.
Dit is in mijn ogen een overbelasting wat redelijk simpel te overkomen is.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ah, het kan allemaal goed werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:01 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ach een 'peesontsteking' wordt vaak als verzamelnaam gebruikt voor pijntjes en blessures.
Dit is in mijn ogen een overbelasting wat redelijk simpel te overkomen is.quote:Peesontsteking als gevolg van overmatig gebruik of overbelasting van een spiergroep gaat meestal over door de pijnlijke spiergroep rust te geven en te koelen. Soms verminderen de klachten ook na het innemen van ontstekingsremmers of door massage.![]()
Dexaprine werkt wel, ik eet de helft van wat ik normaal eet. Snel vol en barstens vol energie! MIEP MIEP![]()
'k weet niet wat je precies voelt, maar kan het uit je schouder komen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef seto het volgende:
Heeft iemand hier weleens een peesontsteking in hun voorarm gehad? Ik heb er nu al een tijdje last van, het begon volgens mij toen ik curls ging doen met de olympische stang, het voelt een beetje als een blauwe plek als ik erop druk en ik heb er vooral last van tijdens trekkende bewegingen (spotten bij BP bijv, maar tijdens deadlifts voel ik het weer niet). Ben al naar de dokter geweest en die dacht niet dat het een peesontsteking kon zijn, maar een drukpunt waar ik dan de hele dag op leunde ofzo (niet waar). Heb wel Ibuprofen gekregen maar het helpt niet echt
Bij een impingement in je schouder gewricht kun je de meest bizare uitstralingen krijgen omdat alle lijntjes er doorheen lopen.![]()
Dat zou kunnen, maar dan voel je het vaak ook in je bovenarm. Volgens mij is dat 1 pees of spier die naar je pols gaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k weet niet wat je precies voelt, maar kan het uit je schouder komen?
Bij een impingement in je schouder gewricht kun je de meest bizare uitstralingen krijgen omdat alle lijntjes er doorheen lopen.![]()
Jep; een constante knagende pijn. Vervelend maar even langs de dokter gaan, die heeft er wel wat voor. (was binnen 1,5 week weg)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef seto het volgende:
Heeft iemand hier weleens een peesontsteking in hun voorarm gehad? Ik heb er nu al een tijdje last van, het begon volgens mij toen ik curls ging doen met de olympische stang, het voelt een beetje als een blauwe plek als ik erop druk en ik heb er vooral last van tijdens trekkende bewegingen (spotten bij BP bijv, maar tijdens deadlifts voel ik het weer niet). Ben al naar de dokter geweest en die dacht niet dat het een peesontsteking kon zijn, maar een drukpunt waar ik dan de hele dag op leunde ofzo (niet waar). Heb wel Ibuprofen gekregen maar het helpt niet echt-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Probeer eerst gewoon te koelen 4x daags een kwartier met zo'n icepack, een paar dagen, met rust. Als het een peesontsteking/overbelasting is, dan moet het daarna stukken minder zijn.![]()
Net 100gr rijst met 150gr kip gegeten en nog steeds heb ik fucking honger. cutten
gr gr ~ dagboekOf toch du vader?![]()
Kan idd. maar er kan ook een zenuw klem zitten. 't gaat allemaal door je schoudergewricht. Echt een epic fail voor w.b.t. de evoluatie v.h. mensenlijklichaam trouwens -->schouders.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan voel je het vaak ook in je bovenarm. Volgens mij is dat 1 pees of spier die naar je pols gaat.
Vandaag weer een PR-etje DLL-en gemaakt.
4x 170kg en toen lazerde hij uit m'n vingers van het zweet.
Zo slecht als het gisteren ging met trainen zo goed ging het nu.
Ben van 96kg naar 93 kg gegaan in ca 3 weken (carbs low op off dagen) voelde me echt kutin die tijd.
Hele winter vol gegeten hele dag, elke dag, en stapels avond eten, en dan de laatste weken met een halve avond maaltijd bijna met honger naar bed lol.
Gisteren weer ff een carb load gedaan. 2x 300gram Macroni en 1x 300gr rijst en kip en pindasaus, en dan sta je gelijk weer vol
Stiekum toch altijd een beetje bang voor spierverlies tijdens zo'n kut, maar dat valt dus reuze mee en ben dus gewoon keihard sterker geworden in m'n cut, terwijl ik minder zwaar kon trainen in die tijd![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 29-05-2012 14:46:42 ]![]()
Gekookt of ongekookt gewogen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:12 schreef Luchtkoker het volgende:
Net 100gr rijst met 150gr kip gegeten en nog steeds heb ik fucking honger. cutten
gr gr ~ dagboekGodfather Bodybuilding topic reeks![]()
Vind je dat zo weinig dan, is nog een aardig bord toch? Ik neem het ook in de bulk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:12 schreef Luchtkoker het volgende:
gr gr ~ dagboek![]()
Nee, ik vind het doorgaans niet echt weinig. Als je jezelf goed gevoed houdt is het al helemaal niet weinig, maar gezien ik op 2200 kcal cut moet ik me op langere dagen praktisch uithongeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:04 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Vind je dat zo weinig dan, is nog een aardig bord toch? Ik neem het ook in de bulk.
Als je dan 5 uur niet hebt gegeten is het niet genoeg, maar als ik meer eet moet ik me later op de dag nog erger uithongeren.
Of toch du vader?![]()
Weet niet of we over hetzelfde praten, maar ik heb zelf een paar jaar terug peesschedeontsteking gehad in m'n pols. Simpel gezegd, je pees loopt door een soort buisje en die was gaan ontsteken bij mij. Gevolg was een krakerig geluid bij elke beweging van m'n pols die na een week ook wat pijnlijk werd. Dokter gaf antibioticum (geloof ik?) en het was weg in een dag of 2.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef seto het volgende:
Heeft iemand hier weleens een peesontsteking in hun voorarm gehad? Ik heb er nu al een tijdje last van, het begon volgens mij toen ik curls ging doen met de olympische stang, het voelt een beetje als een blauwe plek als ik erop druk en ik heb er vooral last van tijdens trekkende bewegingen (spotten bij BP bijv, maar tijdens deadlifts voel ik het weer niet). Ben al naar de dokter geweest en die dacht niet dat het een peesontsteking kon zijn, maar een drukpunt waar ik dan de hele dag op leunde ofzo (niet waar). Heb wel Ibuprofen gekregen maar het helpt niet echt![]()
Hier helaas niet, door reacties als die van jouw was ik zeer geïnteresseerd en had hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:39 schreef SunTzu het volgende:
Dexaprine werkt wel, ik eet de helft van wat ik normaal eet. Snel vol en barstens vol energie! MIEP MIEP
Word er persoonlijk misselijk, duizelig en neerslachtig van. Vooral dat laatste, zwaar depressief twee dagen geleden
Gebruik je nog meer 1,3-DMAA gerelateerde supplementen?
Ik namelijk wel, noxipro (ga daar wel als een malle op), misschien dat het daar aan ligt.BEASTMODE![]()
Dat soort pre-workout zooi niet constant elke dag gebruiken. Je kan enorme energie pieken hebben tijdens je training, maar net zo hard dippen na die tijd. Tot in het depressieve aan toe ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hier helaas niet, door reacties als die van jouw was ik zeer geïnteresseerd en had hoge verwachtingen.
Word er persoonlijk misselijk, duizelig en neerslachtig van. Vooral dat laatste, zwaar depressief twee dagen geleden
Ik namelijk wel, noxipro (ga daar wel als een malle op), misschien dat het daar aan ligt.![]()
Ah oke op die manier!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, ik vind het doorgaans niet echt weinig. Als je jezelf goed gevoed houdt is het al helemaal niet weinig, maar gezien ik op 2200 kcal cut moet ik me op langere dagen praktisch uithongeren.
Als je dan 5 uur niet hebt gegeten is het niet genoeg, maar als ik meer eet moet ik me later op de dag nog erger uithongeren.
![]()
Nee voor de rest gebruik ik alleen wheyshakequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hier helaas niet, door reacties als die van jouw was ik zeer geïnteresseerd en had hoge verwachtingen.
Ik namelijk wel, noxipro (ga daar wel als een malle op), misschien dat het daar aan ligt.maar eigenlijk ook al een paar weken niet meer.
Gebruik nu alleen maar een half pilletje per dag. Heb het ook afgelopen zaterdag op, heb echt heel de avond lopen schuren met m'n nieuwe chickie
Ik ben btw 1.74m en weeg 78kg.![]()
Gebruik het ook zelden. 1-2 keer per maand hoogstens. Daarom vond ik het ook al zo raar..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat soort pre-workout zooi niet constant elke dag gebruiken. Je kan enorme energie pieken hebben tijdens je training, maar net zo hard dippen na die tijd. Tot in het depressieve aan toe ja.
Wel heb ik nu weer naar aanleiding van SunTzu's berichtje een tab dexaprine genomen, ben benieuwd zometeen.BEASTMODE![]()
Oja wat ik mij afvroeg, als ik nu dagelijks dit gebruik en dan stop kan ik dan meteen weer volop eten?
Ik heb zaterdag dus een eetwedstrijd![]()
![]()
oh ja, dat was die feeder die je aan de haak had geslagen hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:01 schreef SunTzu het volgende:
Oja wat ik mij afvroeg, als ik nu dagelijks dit gebruik en dan stop kan ik dan meteen weer volop eten?
Ik heb zaterdag dus een eetwedstrijddie dat ff geregeld had lol
![]()
Ze is echt te lekker, ik ben verbaasd dat ik zo'n geluk hebquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh ja, dat was die feeder die je aan de haak had geslagen he![]()
Zaterdag, keek elke vent haar van boven naar onder en terug aan.
Maar ze vrat mij bijna op helemaal schurend tegen de muur aan.![]()
Wel origineel als eerste date. Kan het ergens ook wel waarderenEen keer wat anders dan de bioscoop.
BEASTMODE![]()
Ik zou hier een pic posten, in een spoiler. PM/DM sta ik ook voor open.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ze is echt te lekker, ik ben verbaasd dat ik zo'n geluk heb![]()
Zaterdag, keek elke vent haar van boven naar onder en terug aan.
Maar ze vrat mij bijna op helemaal schurend tegen de muur aan.BEASTMODE![]()
Man, ik kreeg boks alles van mensen die ik niet eens kendequote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou hier een pic posten, in een spoiler. PM/DM sta ik ook voor open.echte egoboost.
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef kevin_ het volgende:
Ga alsjeblieft geen pics plaatsen van haar als je haar leuk vindt....
Laat je niet opvreten vanavond.![]()
![]()
Inderdaad, die foto verdwijnt NOOIT meer van het internet. Denk daar goed aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef kevin_ het volgende:
Ga alsjeblieft geen pics plaatsen van haar als je haar leuk vindt....![]()
Net de eerste dagtraining van de 3-day split gedaan. Zo, wat een verschil met fullbody. Ik verwacht veel spierpijn de komende week.![]()
![]()
Vandaag weer gedeadlift. Moet opnieuw filmpjes maken maar m'n form is aardig vooruit gegaan met m'n video van een paar weken terug met dank aan jullie hulp.
Vandaag voor het eerst 120kg 6x gedaan (3 sets). Maar merkte wel dat ik wat vals kon spelen door de
'rebound' van de vloer. M.a.w., op het dode punt (onder) nam ik normaal een seconde adem ofzo, maar nu ging ik direct door en gebruikte ik een stukje van de terugvering om de boel weer wat makkelijker omhoog te krijgen.
Doen jullie het ook zo? Levert het veel verschil op qua resultaat / spiergroei?![]()
Eigenlijk weet je het antwoord zelf ook wel: je houdt jezelf voor de gek met deze oefening als je de barbell laat stuiteren. Het heet deadlift. Anders kun je net zo goed kipping pullups gaan maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef gekkewiebel het volgende:
Vandaag weer gedeadlift. Moet opnieuw filmpjes maken maar m'n form is aardig vooruit gegaan met m'n video van een paar weken terug met dank aan jullie hulp.
Vandaag voor het eerst 120kg 6x gedaan (3 sets). Maar merkte wel dat ik wat vals kon spelen door de
'rebound' van de vloer. M.a.w., op het dode punt (onder) nam ik normaal een seconde adem ofzo, maar nu ging ik direct door en gebruikte ik een stukje van de terugvering om de boel weer wat makkelijker omhoog te krijgen.
Doen jullie het ook zo? Levert het veel verschil op qua resultaat / spiergroei?
Echte maten delen als met elkaar, en hier hangt ook zo'n goede brosfeer. Als je maat een tijdje single is en moet een keer pompen, laat je gewoon je meisje effe langsgaan. Zo werkt gaat, bro's before ho's son.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:25 schreef kevin_ het volgende:
Ga alsjeblieft geen pics plaatsen van haar als je haar leuk vindt....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdje geleden bloed laten prikken voor cholestrolwaardes. Vandaag opgehaald, dokter was blij, ik blij, iedereen blij. Extreem lage triglyceride waardes ook, aangezien ik doorgaans alleen zetmeel eet post-workout.
Niet slecht voor iemand die twee jaar geleden nog richting diabeet ging met bijna 30% bf
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdje geleden bloed laten prikken voor cholestrolwaardes. Vandaag opgehaald, dokter was blij, ik blij, iedereen blij.
Niet slecht voor iemand die twee jaar geleden nog richting diabeet ging met bijna 30% bf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je het antwoord zelf ook wel: je houdt jezelf voor de gek met deze oefening als je de barbell laat stuiteren. Het heet deadlift. Anders kun je net zo goed kipping pullups gaan maken.okay
En dit kunnen we niet stiekem onder 'negatief' scharen ofzo?![]()
![]()
Soms laat ik de gewichtplaten wel op elkaar stuiteren tijdens leg press, is ook makkelijker dan vanuit 'dead' positie NGGGGHHRRGHRGR persen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]okay
En dit kunnen we niet stiekem onder 'negatief' scharen ofzo?![]()
Er staan nog wel wat andere exen en scharrels in mijn posthistorie en oude accountsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad, die foto verdwijnt NOOIT meer van het internet. Denk daar goed aan.![]()
Go check it out
Tja ik weet niet, bij de laatste 3 denk ik wel telkens van damn dit is de ware.
Net maar ff naar Fit4Free geweest, iedereen kijkt me raar aan als ik sta te deadliften.![]()
Ik heb net de barbell row geprobeerd, maar op één of andere manier kom ik niet lekker uit met mijn ellebogen, en krijg ik de stang ook niet helemaal tegen mijn borst aan. Aan een te hoog gewicht lag het niet, dus ik zal nog even wat filmpjes opzoeken vanavond![]()
![]()
Waarschijnlijk verkeerde grip. Te wijd, te smal, 1 van de twee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik heb net de barbell row geprobeerd, maar op één of andere manier kom ik niet lekker uit met mijn ellebogen, en krijg ik de stang ook niet helemaal tegen mijn borst aan. Aan een te hoog gewicht lag het niet, dus ik zal nog even wat filmpjes opzoeken vanavond![]()
Bitch pleasequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echte maten delen als met elkaar, en hier hangt ook zo'n goede brosfeer. Als je maat een tijdje single is en moet een keer pompen, laat je gewoon je meisje effe langsgaan. Zo werkt gaat, bro's before ho's son..
![]()
Je moet de barbell trekken naar jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik heb net de barbell row geprobeerd, maar op één of andere manier kom ik niet lekker uit met mijn ellebogen, en krijg ik de stang ook niet helemaal tegen mijn borst aan. Aan een te hoog gewicht lag het niet, dus ik zal nog even wat filmpjes opzoeken vanavond
navel, niet je borst.
http://www.exrx.net/Weigh(...)l/BBBentOverRow.html![]()
Ahw shit, ik trek die dus altijd naar mijn borst toe omdat de vorige keer zo'n kast van een vent uit Amerika mij dat vertelde in Vietnam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je moet de barbell trekken naar je
navel, niet je borst.
Borst of navel is afhankelijk van de wijdte van je grip. Ik doe 'm meer richting m'n plexus, vind ik prettiger.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef Bendoe het volgende:
[..]
navel, niet je borst.
BOR's is altijd naar je buik. Als je hem hoger gaat doen wordt het een rear delt oefening.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:03 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Borst of navel is afhankelijk van de wijdte van je grip. Ik doe 'm meer richting m'n plexus, vind ik prettiger.
http://www.exrx.net/Weigh(...)r/BBRearDeltRow.html![]()
Ik zet hem persoonlijk altijd ff neer als ik met echte heavy gewichten aan de gang ga, mijn ervaring is is dat het onderste gedeelte het meeste blessuregevoelig is en dat voorkom ik daar een beetje mee + ik kan een stuk explosiever naar boven komen en dat is mijn doel ermeequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je het antwoord zelf ook wel: je houdt jezelf voor de gek met deze oefening als je de barbell laat stuiteren. Het heet deadlift. Anders kun je net zo goed kipping pullups gaan maken.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Voor m'n gevoel pak ik geen andere spieren, of ik nou naar navel of iets hoger doe. Vind de beweging iets hoger alleen wat natuurlijker, ik doe m niet helemaal naar m'n borst. Welke is beter als compound?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
BOR's is altijd naar je buik. Als je hem hoger gaat doen wordt het een rear delt oefening.
http://www.exrx.net/Weigh(...)r/BBRearDeltRow.html![]()
Ik twijfel altijd heel erg over welke oefening ik moet doen voor mijn schouders. Military press, OHP (zittend? staand?) of dumbell shoulder press? Of kan ik ook barbell OHP én dumbell shoulder press op 1 dag doen, of is dit overkill? Momenteel wissel ik gewoon af en toe af tussen deze drie per week. Daarna volgen lateral raises, maar dit voelt nog te weinig. Ik deed een tijdje upright rows als 3e oefening, vind ik een lekkere oefening, maar begin bang te worden voor mijn rotator cuffs.This isn't even my final form.![]()
Ik doe ze beiden. Eerst OHP en dan dumbell presses. Die laatste ga ik wel bij zitten want tegen die tijd ben ik lui.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef Levolution het volgende:
Ik twijfel altijd heel erg over welke oefening ik moet doen voor mijn schouders. Military press, OHP (zittend? staand?) of dumbell shoulder press? Of kan ik ook barbell OHP én dumbell shoulder press op 1 dag doen, of is dit overkill? Momenteel wissel ik gewoon af en toe af tussen deze drie per week. Daarna volgen lateral raises, maar dit voelt nog te weinig. Ik deed een tijdje upright rows als 3e oefening, vind ik een lekkere oefening, maar begin bang te worden voor mijn rotator cuffs.![]()
Zittend DP vind ik prettiger met het bankje in m'n rug.![]()
Naar je buik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel pak ik geen andere spieren, of ik nou naar navel of iets hoger doe. Vind de beweging iets hoger alleen wat natuurlijker, ik doe m niet helemaal naar m'n borst. Welke is beter als compound?![]()
Persoonlijk ervaar ik het zo ook het fijnst, vandaag heb ik het andersom gedaan (zittende OHP en staande DP) en mijn rug ging naar de kloten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doe ze beiden. Eerst OHP en dan dumbell presses. Die laatste ga ik wel bij zitten want tegen die tijd ben ik lui.![]()
Zittend DP vind ik prettiger met het bankje in m'n rug.
Staande OHP gevolgd door zittende DP dus. Is inderdaad een fijne.
Hoewel zittend OHP'en ook wel fijn is, omdat je gespot kan worden.This isn't even my final form.![]()
Daarmee bouw je flinke massa op je schouders. Ik doe ook wel upright rows, maar niet al te vaak. Daarmee heb ik in het verleden m'n schouders eens verneukt, als ik het nu te vaak doe komt die oude blessure weer omhoog.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Persoonlijk ervaar ik het zo ook het fijnst, vandaag heb ik het andersom gedaan (zittende OHP en staande DP) en mijn rug ging naar de kloten.
Staande OHP gevolgd door zittende DP dus. Is inderdaad een fijne.
Hoewel zittend OHP'en ook wel fijn is, omdat je gespot kan worden.
Ik doe meestal OHP, dumbell presses, rear delt rows barbell, side delt rows, rear delt rows dumbells.
Dan moet ik meestal even wachten voor ik auto kan rijden, ook de stuurbekrachtiging helpt dan niet de eerste 10 minuten.![]()
![]()
Morgen nog maar eens het verschil voelen en voortaan wat lager rowen.quote:
Irritant trouwens wanneer mensen in je omgeving je eetgewoonten niet serieus nemen. "Eet je je eieren niet met schil? In die schil zitten ook eiwitten man!".___!
![]()
Dit is ook wel een goeie. http://www.exrx.net/Weigh(...)arDeltRowHammer.html
We hebben zo'n machine staan die eigenlijk voor je rug bedoeld is, maar als ik het bankje op zijn laagste stand zet kan dit er vast ook wel op. Donderdag eens proberen.![]()
![]()
FOK moet echt een rep system a la BB.com invoeren, wouldrep/10.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je het antwoord zelf ook wel: je houdt jezelf voor de gek met deze oefening als je de barbell laat stuiteren. Het heet deadlift. Anders kun je net zo goed kipping pullups gaan maken.Of toch du vader?![]()
Beentjes beetje lafjes gepakt vandaag, vier oefeningen, 3*8. Ook nog schouders (MP) en een stukje geroeid.
Morgen eigenlijk rustdag, maar wanneer ik op tijd klaar ben met werken ga ik dan even rug doen en neem ik donderdag rust, en dan vrijdag vollen bak borst (en buik).
Welke oefening(en) doen jullie trouwens voor je kuiten? Eerst hadden wij hier een fijn apparaat, maar die is weg.![]()
Nice, je doet lekker veel. Aangezien mijn schouders aangepakt moeten worden, denk ik dat ik ook maar wat van die oefeningen ga pakken. Bedankt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarmee bouw je flinke massa op je schouders. Ik doe ook wel upright rows, maar niet al te vaak. Daarmee heb ik in het verleden m'n schouders eens verneukt, als ik het nu te vaak doe komt die oude blessure weer omhoog.
Ik doe meestal OHP, dumbell presses, rear delt rows barbell, side delt rows, rear delt rows dumbells.
Dan moet ik meestal even wachten voor ik auto kan rijden, ook de stuurbekrachtiging helpt dan niet de eerste 10 minuten.
Auto.
This isn't even my final form.![]()
http://www.exrx.net/Lists/ExList/CalfWt.html#anchor164279quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Welke oefening(en) doen jullie trouwens voor je kuiten? Eerst hadden wij hier een fijn apparaat, maar die is weg.![]()
![]()
Ik pak deze:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Beentjes beetje lafjes gepakt vandaag, vier oefeningen, 3*8. Ook nog schouders (MP) en een stukje geroeid.
Morgen eigenlijk rustdag, maar wanneer ik op tijd klaar ben met werken ga ik dan even rug doen en neem ik donderdag rust, en dan vrijdag vollen bak borst (en buik).
Welke oefening(en) doen jullie trouwens voor je kuiten? Eerst hadden wij hier een fijn apparaat, maar die is weg.
http://www.exrx.net/Weigh(...)andingCalfRaise.html
Eén van de weinige spiergroepen die ik met een apparaat train, vind het gewoon fijn. Je kan uiteraard de zelfde beweging ook uitvoeren met een barbell op je schouders.This isn't even my final form.![]()
Ik heb blijkbaar veel energie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nice, je doet lekker veel. Aangezien mijn schouders aangepakt moeten worden, denk ik dat ik ook maar wat van die oefeningen ga pakken. Bedankt.
Auto.
Ik hoor wel vaker dat ik veel doe, maar zo ben ik 'opgevoed'. M'n schouders liegen er dan ook niet om, die zijn ondertussen weer behoorlijk groot geworden.![]()
Ik doe voor schouders altijd een seated BB press (heb altijd een spotter, en ik vind het chiller om gespot te worden dan zelf te cheaten, waar je toch wat sneller 'overcompenseert'), lateral raises en front raises, en zo nu en dan nog EZ-bar upright rows.
Dit doe ik dan op benendag, en op zondag train ik altijd met mijn trainingsmaat bij mij thuis (als we toch al hangen) met een setje dumbbells nog lateral raises, front raises en seated DB press (DBs zijn wel iets te licht, dus we nemen zeer weinig rust en doen deze als laatst).
Als ik een dedicated shoulder dag zou hebben zou ik nog wel een oefening of 2 meer pakken, een rear delt isolatie bijvMaar dat past atm gewoon niet in m'n schema.
Net lekker rug/biceps geknald. Sore forearms are sooore.
Of toch du vader?![]()
Afwisselend db shoulder press of Hammer Strength shoulder press machine tijdens mijn fullbody workout tot nu toe, niks extra's nodig nog momenteel. Om de paar weken kan er nog wat gewicht bij
Kloontje van Panzer?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef drumstickNL het volgende:
Kansloze mannen die geobsedeerd zijn door spieren.![]()
"the usual", maar met een twist. Bijvoorbeeld je #1 benen oefening vd dag gewoon als nummer 1 uitvoeren, maar op nummer twee de kuiten. Daarna verder met bijv je lunges of rdl's etc. Voelt goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Welke oefening(en) doen jullie trouwens voor je kuiten? Eerst hadden wij hier een fijn apparaat, maar die is weg.Navel is wel laag... Ik trek 'm naar de plexus.quote:hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
True story :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:59 schreef Jahr00n het volgende:
Damn, boeren wanneer je net visolie caps heb weggeklapt is echt te smerig.![]()
Ah bedankt hiervoor! Ik deed hem inderdaad niet goed!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef Bendoe het volgende:
[..]
navel, niet je borst.
real talkquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:59 schreef Jahr00n het volgende:
Damn, boeren wanneer je net visolie caps heb weggeklapt is echt te smerig.Of toch du vader?![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:59 schreef Jahr00n het volgende:
Damn, boeren wanneer je net visolie caps heb weggeklapt is echt te smerig..
![]()
Net een maandje met SS bezig geweest, op onderhoud gegeten:
67.5 kg high-bar SQ ( na een knieblessure begint dit toch wel de goede kant op te gaan )
105 kg DL
60 kg BP ( stalled een beetje )
40 kg MP
45 kg PCL
174 cm @ 75 kg op ik schat +- 16% BF ( helaas nog geen huidplooimeter in huis, komt bij mijn volgende bestelling whey. )
Nu wil ik alleen nog wat aan mijn vetpercentage doen voor de zomer, voeding zit al wel aardig goed op 40/40/20. Hoeveel kan ik onder mijn onderhoud ( Door cardio of door voeding? Wat is het handigst? ) gaan zitten om toch in mijn vetpercentage een aardige daling te zien met redelijk onderhoud van spieren? Wellicht wat minder carbs en vet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dasjonny op 29-05-2012 22:01:51 ]![]()
Power clean inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef Snakey het volgende:
Wat is PCL? Ik ken alleen deze PCL http://en.wikipedia.org/wiki/Posterior_cruciate_ligament![]()
Net trouwens weer even zware squats gedaan met de professor, weer wat goede tips gekregen voor mijn form en strekken.
Aan het einde kon ik bijna niet meer lopen en werd ik bijzonder licht in mijn hoofd![]()
![]()
Mmmm, strekken. Is daar een goede stretch workout voor? Mijn schouders zitten echt te vast, daar ga ik problemen komen.![]()
Volgens mij waren shoulder dislocations wel een goede voor de schouders.
http://stronglifts.com/shoulders-dislocations/![]()
@die nieuw sjaak die in Dordrecht een gym zoekt: Quote uit een dbb topic:quote:Wil je serieus beginnen met krachttraining dan zijn er maar 3 locaties in Dordt waar je goed mee uit de voeten kan.
- Ringer sportplaza http://www.ringer-sportplaza.nl/
- Hercules http://www.herculesdordrecht.nl/
- DJ's workout http://www.djs-workout.nl/
In het centrum moet ook nog een hardcore gym zijn maar daar weet ik weinig van.![]()
Dat is wel een goed idee. Ik krijg m´n armen omhoog tot naast mijn hoofd, en thats it.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef seto het volgende:
Volgens mij waren shoulder dislocations wel een goede voor de schouders.
http://stronglifts.com/shoulders-dislocations/![]()
![]()
![]()
Afgelopen zaterdag op BNR een een of andere Belgische onderzoeker over gezond leven.
Hij meldt o.a. dat Omega 6 vetzuren niet zo gezond zijn, onder andere omdat ze ontstekingen zouden veroorzaken.
http://www.bnr.nl/program(...)op-dieet-hou-maar-op![]()
Brood pure suiker? Bitch please!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef CarbonC het volgende:
Afgelopen zaterdag op BNR een een of andere Belgische onderzoeker over gezond leven.
Hij meldt o.a. dat Omega 6 vetzuren niet zo gezond zijn, onder andere omdat ze ontstekingen zouden veroorzaken.
http://www.bnr.nl/program(...)op-dieet-hou-maar-op![]()
Met dit soort uitspraken ben ik al snel geneigd af te halen.Misschien is het wel zo dat je in landen waar weinig of geen melk gedronken wordt het enige risico dat je loopt is ´aangereden´ worden door een giraf. Hier loop je iets meer risico op botbreuken op je fiets.quote:Melk, niet goed voor elk
In het model valt direct op dat het met bepaalde veelgebruikte voedingsmiddelen wel wat minder mag: melk bijvoorbeeld, traditioneel gepromoot als 'goed voor de botten'.
Volgens Verburgh tonen studies het tegendeel aan. "In landen waar men bijna geen melkproducten tot zich nam, kwamen botfracturen en dergelijke tot veertig keer minder voor dan in landen waar men zeer veel melk dronk, zoals in de VS of Nederland."![]()
Ik bedoel,zonder onderbouwing slaat het nergens op om zoiets te zeggen.![]()
True, was me ook opgevallen toen ik het las. Melkgebruik afzetten tegen fracturen zonder andere variabelen zoals bevolkingsdichtheid of zo slaat nergens opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:57 schreef Snakey het volgende:
Met dit soort uitspraken ben ik al snel geneigd af te halen.
[..]
Misschien is het wel zo dat je in landen waar weinig of geen melk gedronken wordt het enige risico dat je loopt is ´aangereden´ worden door een giraf. Hier loop je iets meer risico op botbreuken op je fiets.![]()
Ik bedoel,zonder onderbouwing slaat het nergens op om zoiets te zeggen.
BEASTMODE![]()
Beetje dit idee:quote:Een belgische bioloog is bezig met een kikkeronderzoek. Hij pakt een kikker en zet 'm op de grond. Hij zegt tegen de kikker: "BOE! " De kikker springt 4 meter ver. De onderzoeker noteert dit. Hij knipt een pootje bij de kikker af en zegt weer :"BOE!!" Hij noteert: "Kikker met 3 poten springt 3 meter ver". Hij knipt weer een pootje af en laat 'm weer schrikken. Hij noteert: Kikker met 2 poten springt 2 meter ver. Nadat ie ook het een na laatste pootje heeft afgeknipt, merkt ie op dat de kikker 1 meter ver springt. Tot slot knipt ie het laatste pootje af: "BOE! ... BOE!!! ... BOE!!!!" Hij noteert: "kikkers zonder pootjes zijn doof."BEASTMODE![]()
Witbrood is pure zetmeel, ofwel ketens van glucose. Tafelsuiker zoals jij die kent, is een disacharide bestaande uit een glucosemolecuul + fructosemolecuul.quote:
Zelfs volkoren graanproducten hebben (imho) een hele slechte micronutrienten per kcal ratio, als je het vergelijkt met groente en fruit. Wel handig om je kcals mee binnen te krijgen als je goed tegen de glucose kunt (niet insulineresistent bent).Ik haat epidermilogische onderzoeken zonder dat men naar een eventueel biologisch verband kijkt, maar ik vermoed dat de pers de onderzoeker wat uit losse pols heeft geciteerd. Er zijn inderdaad redenen aan te voeren dat zuivel niet gezond is, maar er zijn voor zuivel ook redenen aan te voeren dat het wel gezond is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo dat je in landen waar weinig of geen melk gedronken wordt het enige risico dat je loopt is ´aangereden´ worden door een giraf. Hier loop je iets meer risico op botbreuken op je fiets.![]()
Ik bedoel,zonder onderbouwing slaat het nergens op om zoiets te zeggen.Ik ben ook niet dol op omega-6 olieën, gebruik al jaren geen zonnebloemolie, slaolie of pindaolie meer. Ik eet graag noten maar met mate.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef CarbonC het volgende:
[ Bericht 28% gewijzigd door Stereotomy op 29-05-2012 23:11:29 ]Confidence through competence![]()
't is trouwens een net-niet Paleo-dieet wat hij omschrijft.
Geen granen, wel rijst, aardappels (in Paleo-kringen als 'safe starches' omschreven vanwege geen gluten) en havermout. Geen zuivel. Dit is strict Paleo.
Maar dan bijvoorbeeld matig met rood vlees, of die adviezen over soja en andere bonen, dat is dan weer niet Paleo.
Whatever
Misschien ga ik ook eens een dieetboek schrijven. Dan vooral veel geld steken in marketing en zorgen dat ik met een overtuigende vlotte babbel op tv komt enzo. Volgens mij wordt ik dan slapend rijk.![]()
![]()
Ik eet net-niet Paleoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand ervaring met Paleo hier? NerdFitness.com etc. zijn hier helemaal fan van.
Geen granen tarwe en andere granen met gluten, wel rijst, aardappels en havermout. Wél zuivel. Veel vlees, eieren, vis, groentes, fruit. Olijfolie, kokosolie. Zoveel mogelijk natuurlijke producten, niet bewerkt uit een fabriek.
Als ik bij iemand ga eten dan eet ik overigens gewoon wat de pot schaft, ga niet zitten miepen of moeilijk doen.Ik zat hetzelfde te denkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef Snakey het volgende:
Misschien ga ik ook eens een boek over voeding schrijven. Dan vooral veel geld steken in marketing en zorgen dat ik met een overtuigende vlotte babbel op tv komt enzo. Volgens mij wordt ik dan slapend rijk.
Als we in overleg beiden een boek schrijven dan kunnen we elkaar aanvullen en overal naar elkaar verwijzen. Zo van. ´zie je, die man heeft gedegen onderzoek gedaan en zegt op wat details na hetzelfde´.quote:
Worden we allebei slapend rijk.![]()
![]()
Sowieso is ebook handel helemaal hot tegenwoordig. Lult eenmalig wat pagina's vol, sitetje erbij en schrijft een zooi nieuwsbrieven (incl. timer) en je hebt een passief inkomen.BEASTMODE![]()
Kijk ik 'r nou overheen of staat op http://www.exrx.net/Lists/Directory.html de Deadlift niet
in de directory? Verder goede site!![]()
http://www.exrx.net/Weigh(...)imus/BBDeadlift.htmlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:59 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Kijk ik 'r nou overheen of staat op http://www.exrx.net/Lists/Directory.html de Deadlift niet
in de directory? Verder goede site!
Onder hips dus.![]()
Overigens die lijstjes in [Gezond Slank] #1931 - Met Zonder Zon![]()
De simpelste van de simpelste carbs eten (mono- en disacharides) en dan denken goed bezig te zijn..
Zum kotzen
BEASTMODE![]()
Ik zou het nog wel een mooi project vinden. Een complete krachttraining bijbel van beginner tot bodybuilder, inclusief fysiologie van het lichaam en kennis over voeding. Misschien iets voor na mijn promotieonderzoekquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als we in overleg beiden een boek schrijven dan kunnen we elkaar aanvullen en overal naar elkaar verwijzen. Zo van. ´zie je, die man heeft gedegen onderzoek gedaan en zegt op wat details na hetzelfde´.
Worden we allebei slapend rijk.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ah ok.. tis toch voornmalijk een oefening voor de rug?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:01 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
http://www.exrx.net/Weigh(...)imus/BBDeadlift.html
Onder hips dus.![]()
Staat ook onder low back ja, bij waist. Maar daarom is het ook een compound, je pakt meerdere spiergroepen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:09 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
[..]
Ah ok.. tis toch voornmalijk een oefening voor de rug?![]()
Niet overdrijven, ze eten daar redelijk gevarieerd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:02 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens die lijstjes in [Gezond Slank] #1931 - Met Zonder Zon
[ afbeelding ]
De simpelste van de simpelste carbs eten (mono- en disacharides) en dan denken goed bezig te zijn..
Zum kotzen
Dieetclub is waar het misgaat.Confidence through competence![]()
Ben in mn jeugd (17-18) van 105 Kg naar 78 Kg gegaan met puur en alleen keto/paleo. 4 jaar vastgehouden totdat ik ging samenwonen met mn vriendin :xI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik denk er wel eens aan iets met krachtsport en mensen met protheses te doen. Een boek, of trainingen geven. Of iets anders, ik heb het nog geen vorm gegeven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel een mooi project vinden. Een complete krachttraining bijbel van beginner tot bodybuilder, inclusief fysiologie van het lichaam en kennis over voeding. Misschien iets voor na mijn promotieonderzoek
Ik heb in m´n hoofd zelfs al aangepaste machines gemaakt. Leg extention is voor mij bijvoorbeeld onmogelijk door het hefboom effect op m´n prothese, maar als het kussengedeelte van de enkel naar net onder de knie wordt verplaatst zou ik gewoon leg extention kunnen doen. Het is natuurlijk niet helemaal ideaal, maar dat is een prothese ook niet.![]()
![]()
Toen ik eindelijk settlede begon het gewicht ook langzaam binnen te sluipen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:17 schreef Zith het volgende:
Ben in mn jeugd (17-18) van 105 Kg naar 78 Kg gegaan met puur en alleen keto/paleo. 4 jaar vastgehouden totdat ik ging samenwonen met mn vriendin :x![]()
Ik woog een kilo of 75 toen ik mijn vrouw ontmoete.![]()
![]()
Nu op vakantie in Amerika. Best tof om te trainen met gewichten die meer dan 2 keer zo hoog zijn als de gewichten waar je normaal mee traint
Oh en trainen zonder shirt![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef Luchtkoker het volgende:
Grappig. De vriendin van Kai Greene is ook een bodybuildster. (meer).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door Sapstengel op 30-05-2012 01:17:51 (Nu doet ie het wel?) ]![]()
Broken link.quote:Broken link.quote:
-edit- onee, jouwe niet. maar het is een link naar een webpagina, geen afbeelding.
Of toch du vader?![]()
Je zou toch denken dat het correlatie / causatie verhaal wel begrepen wordt door zo'n wetenschapperquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
wat een monster.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Hai,
Mijn bovenbenen zijn behoorlijk lang ten opzichte van mijn lichaam. Dit creeert best een lastig probleem met squatten, omdat ik mijn rug behoorlijk horizontaal moet leggen om de bar boven mijn middenvoet te houden. Bij het omhoog gaan doe ik bijna een goodmorning om mijn rug weer verticaal te krijgen. Lees dus net dat dit bij mijn verhoudingen normaal is (ben geen gebroren squatter helaas) en dat ik met de juiste hip drive die good morning goed kan assisteren.
Maargoed, daar kom ik nu dus pas achter... Kreeg pas in de gym het gratis 'advies' van zo'n wijsneus om mijn borst tot in het extreme vooruit te duwen bij het omhoog komen. Omdat ik de bar boven mijn middenvoet moet houden, kreeg ik daardoor een behoorlijk extreme holling in mijn rug; lekker 90kg die op mijn wervelkolom drukt. Best last van
Even rustig aan en volgende keer dus gewoon squatten zoals het hoort
[ Bericht 12% gewijzigd door star_gazer op 30-05-2012 03:14:35 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Als hier nog andere tips over zijn, hoor ik ze graag. Heb ook erg lange bovenbenen en dat is inderdaad niet altijd gemakkelijk. Val ook een beetje met m´n rug naar voren, waar ik me dan inderdaad soms wel bij afvraag of dat het idee is/wel goed is. Zoals jij het hierboven beschrijft met de goodmorning herken ik dan ook enorm.quote:Op woensdag 30 mei 2012 03:05 schreef star_gazer het volgende:
Hai,
Mijn bovenbenen zijn behoorlijk lang ten opzichte van mijn lichaam. Dit creeert best een lastig probleem met squatten, omdat ik mijn rug behoorlijk horizontaal moet leggen om de bar boven mijn middenvoet te houden. Bij het omhoog gaan doe ik bijna een goodmorning om mijn rug weer verticaal te krijgen. Lees dus net dat dit bij mijn verhoudingen normaal is (ben geen gebroren squatter helaas) en dat ik met de juiste hip drive die good morning goed kan assisteren.
Maargoed, daar kom ik nu dus pas achter... Kreeg pas in de gym het gratis 'advies' van zo'n wijsneus om mijn borst tot in het extreme vooruit te duwen bij het omhoog komen. Omdat ik de bar boven mijn middenvoet moet houden, kreeg ik daardoor een behoorlijk extreme holling in mijn rug; lekker 90kg die op mijn wervelkolom drukt. Best last van
Even rustig aan en volgende keer dus gewoon squatten zoals het hoortThe keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.![]()
Ze heeft lekker van de androgeentjes gesnoept zo te zien. Maarja soort zoekt soort zullen we dan maar zeggen. Markus Ruhl heeft ook al zo'n vrouw. Maarja wel romantisch natuurlijk. 's Ochtends samen bij elkaar een inject zetten in de bil, daarna ontbijten met een whey shake en hop naar de gym om samen te trainen. 's Middags lekker neuken en 's avonds dineren met heerlijk gekookte kip bij kaarslicht. Wel weer vroeg naar bed natuurlijk want te lang wakker blijven is catabool, uiteraard eerst nog even kwark eten. Echte liefdequote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Land of the free. Home of the brave.![]()
te smerig...hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Wat een draak
-
In landen waar men minder melk drinkt zit men veel minder achter de computer of op de bank, waardoor ze sterkere botten krijgen. Er is geen verband tussen melkconsumtie en botsterkte. Nu is botsterkte sowieso niet iets waar je je zorgen om moet maken als gewichtheffer. De grootste factor voor botsterkte is fysiek actief zijn De andere issues, zoals cardiovasculaire problemen, zijn echter ook niet aangetoond: http://www.ajcn.org/content/93/1/158.full (groot meta-studie)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ Bericht 17% gewijzigd door Zith op 30-05-2012 08:42:25 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik denk dat leeftijd ook een zware factor is in botbreuken. In arme landen wordt men vaak maar 30 of 40 vanwege malaria, cholera en een heel palet aan andere parasiete en ziektes. Hier wordt iemand gemiddeld 80. Vanaf je vijftigste / zestigste worden je botten brozer en krijg je dus meer breuken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:29 schreef Zith het volgende:
[..]
In landen waar men minder melk drinkt zit men veel minder achter de computer of op de bank, waardoor ze sterkere botten krijgen. Er is geen verband tussen melkconsumtie en botsterkte. Nu is botsterkte sowieso niet iets waar je je zorgen om moet maken als gewichtheffer. De grootste factor voor botsterkte is fysiek actief zijn De andere issues, zoals cardiovasculaire problemen, zijn echter ook niet aangetoond: http://www.ajcn.org/content/93/1/158.full (groot meta-studie)"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Hyperlordosis (holling) van de rug is het meest gevaarlijke wat je kan hebben met gewichten, terwijl veel mensen juist heel bang zijn voor bolling. Heb het zelf vaak met de OHP als ik niet oplet, voel ik gelijk een scherpe steek in mn rug van de wervels die tegen elkaar gaan vrijven. Anyway, gewoon lekker die good morning erbij doen, doe ik zelf ook. Zolang je borst maar gelijk met je heupen omhoog gaat is het no problem, dus niet eerst je heupen naar boven en daarna pas je borst.quote:Op woensdag 30 mei 2012 03:05 schreef star_gazer het volgende:
Hai,
Even rustig aan en volgende keer dus gewoon squatten zoals het hoortquote:"Good morning" is an oft-misused descriptor of a squat, in my opinion. Lots of people are just afraid of leaning forward in a low-bar squat. It's simple: as long as the bar is over the middle of the foot, it's fine. If the bar goes forward to the toes or beyond, then it's a problem. Maar dat zei ik hier ook al tegen je![]()
Well if you lift your hips and the bar isn't moving then in reality your 'hip drive' consists of repositioning yourself from a deep squat to a partial squat with a nearly 90 degree torso angle (hips rising much faster than shoulders) which isn't even a squat really. It's a partial squat with a strong goodmorning element, which is arguably a deadlift with the bar on your back. Be careful to be honest with yourself.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Denk zoek het even op, tering jantje.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:52 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik denk dat leeftijd ook een zware factor is in botbreuken. In arme landen wordt men vaak maar 30 of 40 vanwege malaria, cholera en een heel palet aan andere parasiete en ziektes. Hier wordt iemand gemiddeld 80. Vanaf je vijftigste / zestigste worden je botten brozer en krijg je dus meer breuken.![]()
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Lol. Nu je het zegt. Heb die eerdere reply gemistquote:Op woensdag 30 mei 2012 08:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Hyperflexion (holling) van de rug is het meest gevaarlijke wat je kan hebben met gewichten, terwijl veel mensen juist heel bang zijn voor bolling. Heb het zelf vaak met de OHP als ik niet oplet, voel ik gelijk een scherpe steek in mn rug van de wervels die tegen elkaar gaan vrijven. Anyway, gewoon lekker die good morning erbij doen, doe ik zelf ook. Zolang je borst maar gelijk met je heupen omhoog gaat is het no problem, dus niet eerst je heupen naar boven en daarna pas je borst.
[..]Zit een paar (8) tijdzones bij jullie vandaan, dus heb soms een behoorlijke bulk aan posts in te halen
-
Die data zou ik wel eens uitgezet willen zien tegen botbreuk stats. Durf te wedden dat er een net verband in zit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:55 schreef VASND het volgende:
[..]
Denk zoek het even op, tering jantje.![]()
[ afbeelding ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dat is median age hè (dus de helft is ouder, helft is jonger.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:55 schreef VASND het volgende:
[..]
Denk zoek het even op, tering jantje.![]()
[ afbeelding ]
Betere is:
http://www.worldlifeexpectancy.com/index.phpI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Bron? Vind dit wel interessant namelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:52 schreef Zith het volgende:
Hyperlordosis (holling) van de rug is het meest gevaarlijke wat je kan hebben met gewichten, terwijl veel mensen juist heel bang zijn voor bolling. Heb het zelf vaak met de OHP als ik niet oplet, voel ik gelijk een scherpe steek in mn rug van de wervels die tegen elkaar gaan vrijven. Anyway, gewoon lekker die good morning erbij doen, doe ik zelf ook. Zolang je borst maar gelijk met je heupen omhoog gaat is het no problem, dus niet eerst je heupen naar boven en daarna pas je borst.BEASTMODE![]()
Bron voor welk gedeelte? Het holling/bolling of dat redelijk horizontaal gaan niet zo slecht is?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Het eerstequote:Op woensdag 30 mei 2012 09:00 schreef Zith het volgende:
Bron voor welk gedeelte? Het holling/bolling of dat redelijk horizontaal gaan niet zo slecht is?
BEASTMODE![]()
Lijkt me licht vanzelf sprekend, omdat je bij holling behoorlijk wat druk op een paar wervels uitoefent.quote:
Bron: mijn rug
-
Had zelf al zon vermoeden, echter hoevaak je wel niet hoort dat de rug hol moet zijn, aangezien mensen bang zijn voor bol etc.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Lijkt me licht vanzelf sprekend, omdat je bij holling behoorlijk wat druk op een paar wervels uitoefent.
Bron: mijn rug![]()
Toch wel fijn als je dan een beetje science hebt om hun BS te ontkrachten.BEASTMODE![]()
Ligt ook wel aan de llift denk ik. Als het gewicht op je rug (posterior chain) steunt, zou ik het niet doen. Bij een bench press kan het juist weer wel verstandig zijn om je schouders beter te positioneren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had zelf al zon vermoeden, echter hoevaak je wel niet hoort dat de rug hol moet zijn, aangezien mensen bang zijn voor bol etc.
Toch wel fijn als je dan een beetje science hebt om hun BS te ontkrachten."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Er is niet veel mis met een rug in natuurlijke positie (die is licht hol), of bij het squatten/deadliften een rechte rug (die is aangespannen), maar overextentie is dat wel. Ik zeg er al wat eerder iets over hier, inc mooi eigen gemaakte tekeningetje [Bodybuilding] (#188) Gezocht: Sportschool met prowlers en squatracks .quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had zelf al zon vermoeden, echter hoevaak je wel niet hoort dat de rug hol moet zijn, aangezien mensen bang zijn voor bol etc.
Toch wel fijn als je dan een beetje science hebt om hun BS te ontkrachten.
Het probleem is in principe dat als je niet de juiste spieren gebruikt, er niets is dat het gewicht op die wervels kan opvangen. Je spieren op de rug kunnen bij een bolling gaan meetrekken om gewicht op te vangen, maar bij een holling kunnen ze niets doen. Die spieren die dat wel kunnen, je abs, zijn per definitie niet actief als je in lumbar hyperextention bent (je kan niet je rug extreem hollen met abs aangespannen, probeer maar). Dus al het gewicht gaat op je wervels. Bij de squat is het middelpunt van het gewicht nog van je rug af, dus dat is niet al te slecht, zolang je niet te vertikaal staat kunnen je rugspieren meetillen. Maar als je bijvoorbeeld gaat deadliften en overenthousiast te ver de lockout in gaat met een holle rug (dus ver naar achteren staan), gaat al het gewicht via je schouders (die achter je lichaam zijn nu) naar beneden en zou het gewicht je het liefst doormidden knappen. Item met de overhead press, gewicht is precies boven je, en met een holle rug zonder aangespannen abs willen je schouders het liefst in een directe lijn naar je billen toe, waar je rug als een takje geknakt wilt worden![]()
DL, ehh je kijkt die kant op --->
OHP, ehh je kijkt deze kant op <------
Verder leesvoer:
http://startingstrength.com/articles/abs_rippetoe.pdf
http://tinyurl.com/cqakxms
[ Bericht 4% gewijzigd door Zith op 30-05-2012 10:15:13 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Thanksquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:43 schreef Zith het volgende:
*knip*
DL, ehh je kijkt die kant op --->
[ afbeelding ]
OHP, ehh je kijkt deze kant op <------
[ afbeelding ]
Verder leesvoer:
http://startingstrength.com/articles/abs_rippetoe.pdf
http://tinyurl.com/cqakxms
BEASTMODE![]()
Uit Arnolds encyclopedia:quote:Your Squat technique will vary a lot depending on your physical proportions. Because of my height, whenever I do Heavy Squats I am forced to bend forward quite far, bringing my lower back very strongly into the exercise. Ideally, you should do Squats with your back as straight as possible. Bodybuilders like Franco Columbu and Tom Platz can do this easily with the rear end and bar in about the same line when coming down with the weight, instead of the way I do it, bar way forward and rear end stuck out toward the back. I always include a lot of Front Squats in my routine in order to make certain I emphasize the quadriceps.![]()
Zijn ook foto's van Arnold met zo'n plankie onder z'n hielen. Voor lange mensen soms handig als ze heel zwaar squatten.
Ik heb een paar gewichthefschoenen te koop, maat 43. Anyone?A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Wat vraag je ervoor? misschien handig voor straks als we zwaardere gewichten gaan gebruiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:30 schreef 1517 het volgende:
Ik heb een paar gewichthefschoenen te koop, maat 43. Anyone?![]()
Foto? Dan kunnen mensen zien wat ze eventueel willen kopen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:30 schreef 1517 het volgende:
Ik heb een paar gewichthefschoenen te koop, maat 43. Anyone?
Mij passen ze niet met m'n maat 46.![]()
Vandaag is eigelijk mijn rustdag, maar die schuif ik op naar morgen denk ik, hoef vandaag nl. maar tot 16.30 uur te werken, dus kan ik wel even rug doen.![]()
Even?!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Vandaag is eigelijk mijn rustdag, maar die schuif ik op naar morgen denk ik, hoef vandaag nl. maar tot 16.30 uur te werken, dus kan ik wel even rug doen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ze zijn gloednieuw, ik heb de rechter schoen 1 minuut gedragen. Pm me maar als je belang hebt
Adidas PowerLift TrainerA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Als ik genezen ben van mijn shin splint ga ik ook voor weightlifting shoes, en meteen beginnen met squats, deadlifts etc.. maar daarvoor bezoek ik liever een winkel of een online winkel met een goede return policy, zoals bijv Wehkamp![]()
![]()
Of allstars. Zijn ideaal, ook platte zool. Hoop powerlifters die allstars dragen. Ik train er ook mee.quote:Land of the free. Home of the brave.![]()
If the bar ain't bending, you're just pretendingquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
If the bar don't bend you just pretend.![]()
![]()
Ik snap eigenlijk niet de haat tegen plankjes maar de liefde voor weight lifting shoes, zijn toch gewoon schoenen met plankje ingebouwd? Beter goede form op sokken of blote voeten denk ik dan.
Huh platte schoenen zoals allstars waren toch goed voor squats? Waarom dan die verhoging in de schoen?![]()
*tips m.b.t. squatten noteert* Thanks!
Vraagje:
Ik ga straks na 8 weken stilgestaan te hebben qua krachttraining weer beginnen, en omdat ik niet weer als vorige keer pas na 10 weken op hetzelfde wil niveau zitten zoek ik dus een oplossing.
Normale patroon was wk. 1-3: normale sets en week 4: dropsets.
Hoe slecht is het als ik in het begin wat regelmatiger dropsets doe? Dus al op wk 3 of zelfs 2?
Of kan ik beter een paar keer het gewicht omhoog gooien en dan niet tot failure gaan?Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Plankje onder je hielen maakt de squatbeweging qua balans makkelijker. Probeer volgende keer in de gym maar iets duns onder je hielen te schuiven (0.5-1 cm hoog). Maar makkelijker betekent hier: spieren hoeven minder hard te werken, en dat is nou juist iets wat je wél wil.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:35 schreef Warsaw het volgende:
Huh platte schoenen zoals allstars waren toch goed voor squats? Waarom dan die verhoging in de schoen?Confidence through competence![]()
Niet teveel nadenken. Pak een gewicht die je makkelijk aankunt maar die toch uitdagend is, en ga regelmatig trainen + elke keer weer gewicht bij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:36 schreef V1z0R het volgende:
*tips m.b.t. squatten noteert* Thanks!
Vraagje:
Ik ga straks na 8 weken stilgestaan te hebben qua krachttraining weer beginnen, en omdat ik niet weer als vorige keer pas na 10 weken op hetzelfde wil niveau zitten zoek ik dus een oplossing.
Normale patroon was wk. 1-3: normale sets en week 4: dropsets.
Hoe slecht is het als ik in het begin wat regelmatiger dropsets doe? Dus al op wk 3 of zelfs 2?
Of kan ik beter een paar keer het gewicht omhoog gooien en dan niet tot failure gaan?Confidence through competence![]()
Dus die 4e week gewoon doorpakken met normale sets en naarmate m'n gevoel het gewicht bijstellen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet teveel nadenken. Pak een gewicht die je makkelijk aankunt maar die toch uitdagend is, en ga regelmatig trainen + elke keer weer gewicht bij.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Je lichaam heeft geen idee of je drop of salmiaksets aan het doen bent. Het reageert op progressieve lading. Je pakt gewoon op een uitdagend gewicht op zonder dat je jezelf een blessure traint en gaat vanuit daar verder.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dus die 4e week gewoon doorpakken met normale sets en naarmate m'n gevoel het gewicht bijstellen?
Niet teveel nadenken, gewoon ogen openhouden en trainen.Confidence through competence![]()
![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.![]()
Sinds ik weer begonnen ben in de gym en weer flink bezig ben met m'n voeding zijn het aantal puistjes flink gestegen, zeker de laatste weken. Had er altijd al wel wat, maar merendeel op rug en borst, vrijwel nooit in m'n gezicht. Dat is de afgelopen weken dus echter veranderd. Ik scheer me de laatste tijd zelfs zo lang mogelijk niet om ze te ontzien en mogelijke littekens te voorkomen.
Nu las ik dat zink en biergist schijnen te helpen hiertegen? Iemand ervaringen? En in hoeverre is het afhankelijk van zuivel? Ik dronk namelijk altijd al 1 - 1,5 liter melk per dag, maar dat is tegenwoordig 2 liter + bak kwark + whey. Of is het gewoon puur de hoeveelheid eiwitten die je extra binnen krijgt? Al die tegenstrijdige informatie ook altijd op internet.
[ Bericht 4% gewijzigd door BigSmurf op 30-05-2012 17:32:54 ]![]()
Er is voldoende bewijs voor de correlatie tussen zuivel en acne, tevens is dit reeds besproken in deze reeks. Jij gebruikte echter al veel zuivel, ik vraag me af of een stijging van een halve liter zoveel verschil gaat uitmaken, maar het is niet uit te sluiten.
Waarom eiwitten acne zouden bevorderen, heb ik geen idee van (behalve IGF zoals Diabox me ooit verteld heeft, maar dat is niet zomaar een eiwit, dat is een hormoon en is dus de oorzaak van acne door zuivel).
edit: krijg net een DM van Yuri_Boyka dat acne mogelijk tegen te gaan is met zinktabletten.This isn't even my final form.![]()
Quote van mezelf van 3 weken geleden. Toen was het dus nog een stuk minder. Zou het ook kunnen komen door stress? Zit namelijk midden in een enorm drukke tentamenperiode.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:56 schreef BigSmurf het volgende:
Is ook een stuk gewenning van je lichaam denk ik. Ik drink al jaren veel melk, laatste maanden 2 liter per dag plus een bak kwark en op wat puistjes op borst en rug na heb ik er weinig last van. Eens in de zoveel tijd eens eentje in m'n bakkes, maar dat is het wel. Zou trouwens ook niet weten hoe ik zonder zuivel aan m'n kcals moet komen...Ja, daarom vraag ik het dus ook, ik kan me zo slecht voorstellen dat het komt door dat beetje extra zuivel. Als je nou van 0 zuivel afkomt okee, maar dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:29 schreef Levolution het volgende:
Er is voldoende bewijs voor de correlatie tussen zuivel en acne, tevens is dit reeds besproken in deze reeks. Jij gebruikte echter al veel zuivel, ik vraag me af of een stijging van een halve liter zoveel verschil gaat uitmaken, maar het is niet uit te sluiten.
Waarom eiwitten acne zouden bevorderen, heb ik geen idee van (behalve IGF zoals Diabox me ooit verteld heeft, maar dat is niet zomaar een eiwit, dat is een hormoon en is dus de oorzaak van acne door zuivel).
edit: krijg net een DM van Yuri_Boyka dat acne mogelijk tegen te gaan is met zinktabletten.
Maar zinktabletten dus. Koop je die gewoon in een drogist/supermarkt?![]()
Of het direct met stress te maken heeft durf ik niet te zeggen. Stress kan wel voor wat chaos in je hormonenhuishouden zorgen.![]()
Heb dat van zink even snel opgezocht, zink kan dus wel degelijk iets betekenen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6163281
Stress zou ook kunnen natuurlijk, hormoonspiegels etc. Dé oorzaak is gewoon heel erg moeilijk aan te wijzen, probeer zelf even te experimenteren om te kijken waar het aan ligt.This isn't even my final form.![]()
Stress en hormoonhuishouding blijven de grootse factoren van het ontstaan van acne. Dus kan zeker door je tentamenperiode komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Quote van mezelf van 3 weken geleden. Toen was het dus nog een stuk minder. Zou het ook kunnen komen door stress? Zit namelijk midden in een enorm drukke tentamenperiode.
[..]
Ja, daarom vraag ik het dus ook, ik kan me zo slecht voorstellen dat het komt door dat beetje extra zuivel. Als je nou van 0 zuivel afkomt okee, maar dat is dus niet het geval.
Maar zinktabletten dus. Koop je die gewoon in een drogist/supermarkt?#FREEBAJSKORV![]()
en zink helpt tegen allerhande soorten ontstekingen... Dus ik zou het maar proberen, smurfin.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:34 schreef Snakey het volgende:
Of het direct met stress te maken heeft durf ik niet te zeggen. Stress kan wel voor wat chaos in je hormonenhuishouden zorgen.
(bijna overal verkrijgbaar)hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
600 mg zink sulfaat is een schandalig hoge hoeveelheid die ik niet zou innemen zonder supervisie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef Levolution het volgende:
Stress zou ook kunnen natuurlijk, hormoonspiegels etc. Dé oorzaak is gewoon heel erg moeilijk aan te wijzen, probeer zelf even te experimenteren om te kijken waar het aan ligt.
Overigens bevat mijn Kruitvat multivit reeds 150% van de ADH aan zink.Confidence through competence![]()
Daar heb ik verder niet naar gekeken, eigenlijk zou ik een studie moeten opzoeken waarin hoeveelheden getest worden die in een normaal tabletje ook zitten natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
600 mg zink sulfaat is een schandalig hoge hoeveelheid die ik niet zou innemen zonder supervisie.
Maar de aanwijzing is er, proberen kan nooit kwaad. Alleen dan geen 600 mg.
Eh ja. Wat was het, niet meer dan 30mg per dag toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
600 mg zink sulfaat is een schandalig hoge hoeveelheid die ik niet zou innemen zonder supervisie.![]()
Meestal wordt 30-50 mg idd als een soort bovengrens aangehouden. Zal vast geen kwaad kunnen om hier iets boven te zitten maar 600 mg uit de studie zou ik niet dagelijks thuis proberen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh ja. Wat was het, niet meer dan 30mg per dag toch?
Je hebt je nieuwe vriendin uitgewoond?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef SunTzu het volgende:
2 dagen 4 uur slaap, dexaprine dag 5 en totaal niet moe lijkt net alsof ik xtc op heb.![]()
Jep.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt je nieuwe vriendin uitgewoond?Life's good, dadelijk lekker squatten en dan doodgaan om 's ochtends te herrijzen als een opa met een rollator.
![]()
Zelfs deze zijn 50mg. http://www.bodyenfitshop.nl/zinc/natures-science/zink-gluconaatquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meestal wordt 30-50 mg idd als een soort bovengrens aangehouden. Zal vast geen kwaad kunnen om hier iets boven te zitten maar 600 mg uit de studie zou ik niet dagelijks thuis proberen.![]()
Lekker heur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:42 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Jep.Life's good, dadelijk lekker squatten en dan doodgaan om 's ochtends te herrijzen als een opa met een rollator.
Waarschijnlijk verlies je zo ook nog wat vet.![]()
![]()
Nou eigenlijk, zie ik al verschil nu na 5 dagen. Stel je voor na 2 maandenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lekker heur.
Waarschijnlijk verlies je zo ook nog wat vet.![]()
Beastmode is aan.
![]()
12 per dag, potje per week erdoorheen jagenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zelfs deze zijn 50mg. http://www.bodyenfitshop.nl/zinc/natures-science/zink-gluconaat
Ik gebruik nooit van die pre-workout shit, maar aangezien ik whey moest hebben en je een cadeautje mag kiezen, ben ik voor een sachet van dit spul gegaan:
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/maximize-intense
Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Je mag niet voor een gebande posten.
[ Bericht 92% gewijzigd door Snakey op 30-05-2012 17:51:56 ]This isn't even my final form.![]()
Gewichthefschoenen zijn juist niet met platte zool, maar een hele dikke, stevige, schuine zool. Het klopt waarschijnlijk dat je door de extra balans je spieren in mindere mate activeert. Maar omdat ik door de schoenen dieper kan, met betere vorm squat, en zwaarder kan tillen wordt veel goedgemaakt, denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Of allstars. Zijn ideaal, ook platte zool. Hoop powerlifters die allstars dragen. Ik train er ook mee.
ik heb de adidas schoenen die je hier bij de eerste persoon ook ziet![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Zith op 30-05-2012 18:03:40 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ugh ik wou weer na van mijn blessures af te zijn trainen, maar nu is mijn oog weer ontstoken.. Het zit niet mee. Heb al 3 weken niet getraind. Wel grappig dat iedereen mij nu gespierder vind dan daarvoor. Misschien omdat mijn BF% lager is nu..![]()
Met een ontstoken oog kun je geen staal vreten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:58 schreef Insane- het volgende:
Ugh ik wou weer na van mijn blessures af te zijn trainen, maar nu is mijn oog weer ontstoken.. Het zit niet mee. Heb al 3 weken niet getraind. Wel grappig dat iedereen mij nu gespierder vind dan daarvoor. Misschien omdat mijn BF% lager is nu..-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
MA:
Deadlift
Bent over row
DB flat bench press
Underhand grip pull-up
DB overhead press
WO:
Pull-ups
DB lateral raise
Inclined DB press
Dips
Cable row
VR:
Squat of Deadlift
Leg press
Upright row
Tricep dips
DB hammer curl
Graag jullie op- of aanmerkingen
edit: aanvullend vraagje, als ik op DI en DO wil gaan hardlopen, hoeveel extra kcal /eiwitten moet ik hier ongeveer voor rekenen ? Of hoef ik hier geen rekening mee te houden ?![]()
Welke van de press is de bench press en welke de overhead?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
aangepastquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:07 schreef Zith het volgende:
Welke van de press is de bench press en welke de overhead?![]()
![]()
Ik zou geen deadlifts en BOR's achter elkaar doen. Je belast je onderrug al met deadlifts, daar lijden je BOR's onder.![]()
BOR's vind ik wel heerlijk om te doen, welke oefening zou jij hem mee ruilen ?:)quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:09 schreef Snakey het volgende:
Ik zou geen deadlifts en BOR's achter elkaar doen. Je belast je onderrug al met deadlifts, daar lijden je BOR's onder.![]()
Ik bedoel niet ze niet doen, juist wel. Maar ik zou wat anders doen direct na deadlifts, en BOR's dan later doen, of zelfs op een andere dag.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:10 schreef obsama het volgende:
[..]
BOR's vind ik wel heerlijk om te doen, welke oefening zou jij hem mee ruilen ?:)![]()
Ik zou voor een uurtje hardlopen +700cals nemenI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Wisselen met cable rows op woensdag ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik bedoel niet ze niet doen, juist wel. Maar ik zou wat anders doen direct na deadlifts, en BOR's dan later doen, of zelfs op een andere dag.oké top, blijf vreten zo hahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:11 schreef Zith het volgende:
Ik zou voor een uurtje hardlopen +700cals nemen![]()
Je moet iets boven onderhoud eten om te groeien. Als jij op onderhoud eet en vervolgens 700 kcal extra verbrandt, bijvoorbeeld met rennen (of met de was doen, of paragliden, of schaken, of sexxen etc.) , dan komt dat je spiergroei niet ten goede.
Ervan uitgaande dat spiergroei een doel voor je is bij krachttraining.
edit: spuit11 was al antwoord gegeven.Confidence through competence![]()
Zith heeft zo mooi lopen painten een paar pagina's terugquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:24 schreef obsama het volgende:
Nog vraagje, bij deadliften kan je rug nooit te hol zijn toch ? Zolang je rug maar niet bol staat ?
Oké, ik ga even zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zith heeft zo mooi lopen painten een paar pagina's terug
Bedankt voor je antwoord iig.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef Levolution het volgende:
Stress zou ook kunnen natuurlijk, hormoonspiegels etc. Dé oorzaak is gewoon heel erg moeilijk aan te wijzen, probeer zelf even te experimenteren om te kijken waar het aan ligt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:35 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Stress en hormoonhuishouding blijven de grootse factoren van het ontstaan van acne. Dus kan zeker door je tentamenperiode komen.Okee, duidelijk!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:36 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en zink helpt tegen allerhande soorten ontstekingen... Dus ik zou het maar proberen, smurfin.
(bijna overal verkrijgbaar)
En ik doe het juist voor Smurfin, die klaagt dat m'n baard te groot wordt.![]()
![]()
De kater komt later..quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef SunTzu het volgende:
2 dagen 4 uur slaap, dexaprine dag 5 en totaal niet moe lijkt net alsof ik xtc op heb.
Vroeg of laat ga je die slaap echt wel missen en komt de klap dubbel zo hard aan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Neuken is goed, neuken moet!!!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nou eigenlijk, zie ik al verschil nu na 5 dagen. Stel je voor na 2 maandenBeastmode is aan.
![]()
MA:
Deadlift
DB flat bench press
Underhand grip pull-up
DB overhead press
Cable row
WO:
Pull-ups
DB lateral raise
Inclined DB press
Dips
Bent over row
VR:
Squat of Deadlift
Leg press
Upright row
Tricep dips
DB hammer curl
komende 6 weken rammen![]()
![]()
Waarom je deadlift niet op woensdag en vrijdag gewoon squatten?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Waarom is iedereen zo'n fan van BoR? Zelf vind ik Pendlay rows veel fijner.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik heb even een schema bedacht, ben nu een tijdje aan 't SS maar ik wil graag wat meer oefeningen, en ben tegenwoordig ook langer in de sportschool nu ik een sportbuddy heb.
Maandag
Squat
Lunges
Standing Calf raise (smith)
Military Press
Upright Row/Rear Delt Row
Woensdag
Deadlift
Barbell Curl
Preacher Curl
Bent-Over-Row
Pull-ups
Vrijdag
Bench Press/Incline Bench Press
Chin-ups
Tricep-dips
Kick Back
Fly![]()
Is dat niet beetje overkill ? Beetje rust tussenbeide lijkt me wel goed ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:02 schreef fathank het volgende:
Waarom je deadlift niet op woensdag en vrijdag gewoon squatten?Persoonlijke preferentie inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:02 schreef Seam het volgende:
Waarom is iedereen zo'n fan van BoR? Zelf vind ik Pendlay rows veel fijner.![]()
Ik merk bij mezelf dat sinds ik geen melk meer bij m'n whey doe maar gewoon water pak dat ik duidelijk verminder in acné. Kwark pak ik nog wel elke avond maar voor de rest eet/drink ik geen zuivel, in kwark schijnen ook wat minder hormonen te zitten. Hopelijk blijft het ook zo na de roaccutane kuur die ik op dit moment heb.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okee, duidelijk!
En ik doe het juist voor Smurfin, die klaagt dat m'n baard te groot wordt.![]()
Proteine hormonen zul je wel in je kwark meer vinden dan in je whey.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:23 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik merk bij mezelf dat sinds ik geen melk meer bij m'n whey doe maar gewoon water pak dat ik duidelijk verminder in acné. Kwark pak ik nog wel elke avond maar voor de rest eet/drink ik geen zuivel, in kwark schijnen ook wat minder hormonen te zitten. Hopelijk blijft het ook zo na de roaccutane kuur die ik op dit moment heb.![]()
Ik bedoelde ook vergeleken met melk, was niet echt duidelijk, mijn fout.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:30 schreef Diabox het volgende:
[..]
Proteine hormonen zul je wel in je kwark meer vinden dan in je whey.![]()
Tijdje afwezig geweest.
Vandaag nieuwe pre en post workout sups binnen gekregen van body en fit.![]()
Kijken of ik nu door mijn eens door mijn plateau kan knallen met benchen.![]()
![]()
ik vind BOR's minder worden, dus ik ga ze vervangen met seated rows, deze:quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:02 schreef Seam het volgende:
Waarom is iedereen zo'n fan van BoR? Zelf vind ik Pendlay rows veel fijner.
het is jammer dat ze bij mij geen echte seated cable row hebben![]()
![]()
Gast in de gym vandaag zei dat hij nu aan het fietsen is. Kerel is ook best breed, maar traint echt nóóit benen, heb hem nog geen enkele been oefening zien doen.
Mijn benen zijn zelfs nog breder, dat van hem heeft meer weg van vrouwenbenen. Johnny Bravo lichaam.
![]()
ik snap niet dat mannen een enorm bovenlichaam kunnen hebben zonder hun benen evenwichtig te hebben ontwikkeldquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Gast in de gym vandaag zei dat hij nu aan het fietsen is. Kerel is ook best breed, maar traint echt nóóit benen, heb hem nog geen enkele been oefening zien doen.
Mijn benen zijn zelfs nog breder, dat van hem heeft meer weg van vrouwenbenen. Johnny Bravo lichaam.
dat je lichaam zulke assymetrie kan creëren
![]()
![]()
Ik heb Rip een email gestuurd met de vraag of hij ervaring heeft met mensen met protheses. Kreeg net nog antwoord terug ook.
Paar goeie tips wel, maar niet helemaal waar ik om vroeg. Hij heeft zijn telefoonnummer gegeven voor als ik vragen heb.![]()
![]()
Het kan best. Alleen rug, armen en borst trainen. Maar of je dat ook wil? Ik vind het maar lelijk.Haha wat tof!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef Snakey het volgende:
Ik heb Rip een email gestuurd met de vraag of hij ervaring heeft met mensen met protheses. Kreeg net nog antwoord terug ook.
Paar goeie tips wel, maar niet helemaal waar ik om vroeg. Hij heeft zijn telefoonnummer gegeven voor als ik vragen heb.![]()
De vraag vergeten. Is dit een beetje een aardig schema?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:08 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Ik heb even een schema bedacht, ben nu een tijdje aan 't SS maar ik wil graag wat meer oefeningen, en ben tegenwoordig ook langer in de sportschool nu ik een sportbuddy heb.
Maandag
Squat
Lunges
Standing Calf raise (smith)
Military Press
Upright Row/Rear Delt Row
Woensdag
Deadlift
Barbell Curl
Preacher Curl
Bent-Over-Row
Pull-ups
Vrijdag
Bench Press/Incline Bench Press
Chin-ups
Tricep-dips
Kick Back
Fly
Heb zowel alle spiergroepen denk ik (maandag schouders+benen, woensdag rug+biceps, vrijdag borst+tricpes). Alleen wil ik mss nog iets meer focus op de benen leggen, die lopen nog wat achter, waar zou ik bijv extra squat 't best in m'n schema op kunnen nemen: de woensdag of de vrijdag?![]()
Je kan ook 2 handgreepjes aan een cable doen in de cable cross over. Bankje neerzetten... Alleen lig je dan meer achterover net als bij incline chest press.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
ik vind BOR's minder worden, dus ik ga ze vervangen met seated rows, deze:
[ afbeelding ]
het is jammer dat ze bij mij geen echte seated cable row hebben
Vindt die manier vaak ook wel goed aanvoelen. Verschilt natuurlijk wel per persoon.![]()
thanks for advice, maar dat vind ik teveel gedoe en die seated row is primaquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:23 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Je kan ook 2 handgreepjes aan een cable doen in de cable cross over. Bankje neerzetten... Alleen lig je dan meer achterover net als bij incline chest press.
Vindt die manier vaak ook wel goed aanvoelen. Verschilt natuurlijk wel per persoon.![]()
![]()
Okequote:Op woensdag 30 mei 2012 20:25 schreef Bendoe het volgende:
[..]
thanks for advice, maar dat vind ik teveel gedoe en die seated row is prima...
Ja die hebben ze bij ons weer niet. Lijkt me ook goed alternatief![]()
![]()
losse gewichten >>> vaste gewichten ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
ik vind BOR's minder worden, dus ik ga ze vervangen met seated rows, deze:
[ afbeelding ]
het is jammer dat ze bij mij geen echte seated cable row hebben![]()
Mehe, cool. Je kan ook zn forum op gaan, zit een grote rippetoesque community achter met veel ervaring.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef Snakey het volgende:
Paar goeie tips wel, maar niet helemaal waar ik om vroeg. Hij heeft zijn telefoonnummer gegeven voor als ik vragen heb.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:16 schreef Snakey het volgende:
Paar goeie tips wel, maar niet helemaal waar ik om vroeg. Hij heeft zijn telefoonnummer gegeven voor als ik vragen heb.no homo uiteraard.
BEASTMODE![]()
I know. Dat wilde ik eigenlijk ook doen. Maar voor nu eerst gekozen om het via email te doen. Op het forum is nu ook wel een goed idee. Ik ben eigenlijk op zoek naar andere mensen met een prothese, niet zo zeer Rip zelf. Maar daar geeft hij geen antwoord op. Wel wat tips over wat settings voor de prothese waar ik wat aan heb. Hoef ik dat in ieder geval niet zelf uit te vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:35 schreef Zith het volgende:
[..]
Mehe, cool. Je kan ook zn forum op gaan, zit een grote rippetoesque community achter met veel ervaring.![]()
Alleen als je je handen gewassen hebt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?no homo uiteraard.
![]()
![]()
De seated voel ik even goed in m'n rugspieren hoor, maak je geen zorgen. Ik zal ook gewoon blijven afwisselenquote:![]()
![]()
Sowieso: +1 respect voor hoe je in het leven staat en hoe je (sportief) bezig bent!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?no homo uiteraard.
(@Snakey dus he)![]()
Waarover zal het gaan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Snakey het volgende:
Zal ik ome Arnold ook eens een mail sturen?![]()
![]()
Arnold kun je niet mailen, naar goden dien je te bidden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Snakey het volgende:
Zal ik ome Arnold ook eens een mail sturen?This isn't even my final form.![]()
Met seated heb je het balancerende niet ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef Bendoe het volgende:
[..]
De seated voel ik even goed in m'n rugspieren hoor, maak je geen zorgen. Ik zal ook gewoon blijven afwisselen![]()
Hij vraagt regelmatig feedback op twitter en facebook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:12 schreef Snakey het volgende:
Zal ik ome Arnold ook eens een mail sturen?![]()
Stuur een pic/vid van jezelf squattend, wellicht krijg je een (re)tweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: