Een shake etenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:11 schreef UrsulaTheSeaWitch het volgende:
Elke ochtend en avond zitten ze in de sportschool. In plaats van gewoon eten, eten ze alleen nog shakes. Elke kans grijpen ze aan om zonder shirt te lopen. Op facebook en andere social media is de helft van hun foto's gepronk met hun spieren. Misschien vinden Anita's het sexy, maar ik vind het echt sneu. Liever een "gewone"vent die niet elke dag uren voor de spiegel naar zijn spieren zit te staren
niet erg aardig van jequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
* HSG-BOMBER bekijkt FoBo van TS
Jij mag blij zijn als iemand jou überhaupt gedag zegt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow wist niet dat alpaca's van die minitepeltjes hebben.
Quote van boze posts? ik zie ze niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef UrsulaTheSeaWitch het volgende:
Wel leuk hoe al die mannen hier nu boos worden. Toch maar even die woede er uit trainen in de sportschool tussen de rest van de homo's.
Errm, je begrijpt dat die avatar niet een echte foto van TS is?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
* HSG-BOMBER bekijkt FoBo van TS
Jij mag blij zijn als iemand jou überhaupt gedag zegt.
Met FoBo bedoel ik fotoboek.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Errm, je begrijpt dat die avatar niet een echte foto van TS is?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef UrsulaTheSeaWitch het volgende:
Wel leuk hoe al die mannen hier nu boos worden. Toch maar even die woede er uit trainen in de sportschool tussen de rest van de homo's.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hier lach ik gewoon om,ik ga naar de sportschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |