abonnement Unibet Coolblue
pi_112120700


Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining


Linkje naar het vorige deel:

Deze OP is hier te vinden
  maandag 28 mei 2012 @ 12:28:44 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112120736
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_112120839
-O- Kan een modje even het nummertje aanpassen naar 64 ?
  maandag 28 mei 2012 @ 12:37:06 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112121094


-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 28 mei 2012 @ 12:44:51 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112121402
die laatste _O-
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 28 mei 2012 @ 12:50:05 #7
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_112121609
Ik ben verliefd:


Ik zit er al langer over te denken om een Bob Yak aan te schaffen voor achter de fiets, maar dan moet er wel een bak in, zodat Lara niet met poten, staart of vacht tussen de spaken komt.

Vandaag kwam ik dit plaatje tegen van een mandenmaker uit Assen en ik vind hem geweldig. Voor onze Sheltie hadden wij ook een hondenmand op de bagagedrager en ze vond het geweldig om daarin te zitten. Dit lijkt me echt geweldig voor Lara.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  maandag 28 mei 2012 @ 14:04:37 #8
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112124628

O+ O+ O+ O+ O+
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112128349
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+ O+ O+
Hij ziet er goed uit hoor maus!
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 28 mei 2012 @ 15:52:46 #10
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112128551
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hij ziet er goed uit hoor maus!
Dankje! :D Echt zo'n kop op die foto van ''moet dat nou?'' :') Chagrijnig mormeltje is het soms ook :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  Moderator maandag 28 mei 2012 @ 16:04:26 #11
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112128980
Hier is Sega, onze 8 weken oude korthaar Collie:





Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112135989
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dankje! :D Echt zo'n kop op die foto van ''moet dat nou?'' :') Chagrijnig mormeltje is het soms ook :P
Zou jij dat niet hebben als mensen vaak met een camera voor je neus staan? Haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112136756
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:50 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik ben verliefd:
[ afbeelding ]

Ik zit er al langer over te denken om een Bob Yak aan te schaffen voor achter de fiets, maar dan moet er wel een bak in, zodat Lara niet met poten, staart of vacht tussen de spaken komt.

Vandaag kwam ik dit plaatje tegen van een mandenmaker uit Assen en ik vind hem geweldig. Voor onze Sheltie hadden wij ook een hondenmand op de bagagedrager en ze vond het geweldig om daarin te zitten. Dit lijkt me echt geweldig voor Lara.
Die zijn ook leuk ja! Alleen springen ze daar niet uit? Ik heb nu zo'n fietskar voor Lobbes & Lady. Dat vond ik toen veiliger omdat die overkapt zijn. Is wel zwaar trappen hoor haha
pi_112137016
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:39 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Die zijn ook leuk ja! Alleen springen ze daar niet uit? Ik heb nu zo'n fietskar voor Lobbes & Lady. Dat vond ik toen veiliger omdat die overkapt zijn. Is wel zwaar trappen hoor haha
Mijn schoonouders hebben ook zo'n ding. Loebesje vind dat ding geweldig. En zit altijd te kijken vanuit dat ding alsof hij de koning himself is... Prutser.

Gewoon 3 x het woord ding... Nice
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112137309
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Boeboe O+

quote:
O+ Erg leuk om Gio te zien, ik heb volgens mij nog nooit een Corgi pup in het echt gezien :) Als ik ze al zie zijn het altijd volwassen hondjes.

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+ O+ O+
Droopy :D O+

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:04 schreef djkoelkast het volgende:
Hier is Sega, onze 8 weken oude korthaar Collie:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sega is cute O+ Mooie kleurtjes!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112182332
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 20:01:55 #18
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_112183327
Sega O+... Na mijn indoctrinatie in mijn jeugd blijf ik er een zwakke plek voor hebben... die van ons was een langharige trouwens.

@CesarMilan: met zo'n dichte wil ik niet gezien worden op straat [no hard feelings], bovendien zijn die veel duurder dan een Bob Yak.
Het is een kwestie van trainen, tuigje aan, lijntje vast maken en hobbelen maar.
Onze Sheltie zat ook altijd achter op de fiets in de hondenmand. Heeft maar een keer geprobeerd om te ontsnappen en dat was meteen een leermoment voor het leven.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_112185956
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:04 schreef djkoelkast het volgende:
Hier is Sega, onze 8 weken oude korthaar Collie:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jaaa een corgi en een korthaar collie in het topic! *O* Beide rassen die ik later nog wel zou overwegen.

Ik denk dat ik het flexiding maar eens uit elkaar haal voor inspectie voor ik nummer 3 aanschaf.
pi_112196200
Ik ben met smart op m'n nieuwe camera aan het wachten. Verwacht alvast maar veel foto's
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112199953
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Sega O+... Na mijn indoctrinatie in mijn jeugd blijf ik er een zwakke plek voor hebben... die van ons was een langharige trouwens.

@CesarMilan: met zo'n dichte wil ik niet gezien worden op straat [no hard feelings], bovendien zijn die veel duurder dan een Bob Yak.
Het is een kwestie van trainen, tuigje aan, lijntje vast maken en hobbelen maar.
Onze Sheltie zat ook altijd achter op de fiets in de hondenmand. Heeft maar een keer geprobeerd om te ontsnappen en dat was meteen een leermoment voor het leven.
Hehe mooi zijn ze niet nee. Ik heb nooit een andere honden fietskar gehad en heb deze vooral gekozen op veiligheid. Lobbes is geen probleem, alleen onze Westy is zo onvoorspelbaar als wat en doet wel eens gekke dingen. Dan is het wel fijn dat je weet dat ze nooit ten nimmer iets geks kan uithalen maar toch mee kan. Want ze wil zo graag mee. Het is wel een gevaarte maar ze kunnen er beide in liggen (niet tegelijk). En jammer genoeg is Lobbes ook niet meer de jongste meer.
  woensdag 30 mei 2012 @ 13:05:52 #22
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_112211466
Wij hebben vandaag onze eerste teek gevonden op ons wijffie! Teek was gelukkig nog wit en zeer klein! :o
pi_112211754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij hebben vandaag onze eerste teek gevonden op ons wijffie! Teek was gelukkig nog wit en zeer klein! :o
Ja Loebes had er paar weken geleden ineens een.. vieze beesten zijn het toch he :(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112225576
Ik fouilleer Lobbes altijd na het wandelen gelukkig nog vaak kunnen voorkomen dat ze al een plekje hadden gevonden. Daarna verzuip ik ze altijd onder de kraan vatsige beesten!
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:42:27 #25
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112225622
Ik kijk meestal alleen als we in het bos zijn geweest of als hij echt door de bosjes en struikjes heen heeft zitten rennen. Tot nu toe nog niks hoeven plukken :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112243971
en weg.

[ Bericht 98% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 30-05-2012 23:07:06 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator woensdag 30 mei 2012 @ 23:04:22 #27
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112244101
Verklein ze dan wel even voor het uploaden, 4,1mb per foto, leuk als je dit topic mobiel gaat kijken :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112244224
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef djkoelkast het volgende:
Verklein ze dan wel even voor het uploaden, 4,1mb per foto, leuk als je dit topic mobiel gaat kijken :P
Nooit zo'n last van als ik het mobiel open.
Maargoed. Dan haal ik ze weg en doe ik het een andere keer nu geen tijd voor.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 00:22:55 #29
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112247728
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nooit zo'n last van als ik het mobiel open.
Maargoed. Dan haal ik ze weg en doe ik het een andere keer nu geen tijd voor.
Er is een heel handig tooltje voor, icon zet je op je desktop, foto's sleep je er in en voila: alles verkleind. Ik wil het anders ook wel even voor je doen hoor, waren zeker mooie foto's, maar elke keer 30mb als je deze pagina opent is wat veel :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:54:01 #30
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112248678
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nooit zo'n last van als ik het mobiel open.
Maargoed. Dan haal ik ze weg en doe ik het een andere keer nu geen tijd voor.
Denk meer dat ze bedoelen dat als je bijvoorbeeld via pakketgegevens (3G) gaat kijken, er behoorlijk wat van je tegoed af gaat. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112251700
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Er is een heel handig tooltje voor, icon zet je op je desktop, foto's sleep je er in en voila: alles verkleind. Ik wil het anders ook wel even voor je doen hoor, waren zeker mooie foto's, maar elke keer 30mb als je deze pagina opent is wat veel :P
Ik doe wel even een DM over dat programmaatje.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:01:59 #32
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112253914
Heee, is dit geen reeks meer? Topic was weg uit mn myat -O-
Hier zijn de honden nog steeds lief met de vogel O+

Maandag waren we bij een vriendin, grote tuin, veel honden, dikke lol dus :D
Sjon en nog wat zwart-witjes:

Thessa probeerde tevergeefs Chico elke keer uit de zon te halen _O-

Thessa strooide telkens hondensnoepjes, kreeg je dit effect:

( Ik spot er twee van mij hier :D )
Uiteindelijk hebben we Chico een t-shirt aangedaan en dat telkens helemaal nat gemaakt, want het was superwarm en meneer heeft geen seconde gezeten of gelegen, alleen maar rondgerend en blij gedaan daar O+

Kees had verkering met de enige andere niet-chinees van alle andere hondjes, Muppet :') _O-

3 hele verschillende hondjes, zelfde ras:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112253992
Wów, dat waren er veel meer dan ik dacht oh-oh, wat gezellig de hele bups bij elkaar :D O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:06:12 #34
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112254024
Ik denk bijna 30 hondjes samen, er waren er 10 op bezoek ook die dag :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112254276
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Er is een heel handig tooltje voor, icon zet je op je desktop, foto's sleep je er in en voila: alles verkleind. Ik wil het anders ook wel even voor je doen hoor, waren zeker mooie foto's, maar elke keer 30mb als je deze pagina opent is wat veel :P
gevonden
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112254378
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:04 schreef djkoelkast het volgende:
Verklein ze dan wel even voor het uploaden, 4,1mb per foto, leuk als je dit topic mobiel gaat kijken :P
^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112254403
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

^O^
Ik weet niet hoor maar ze zijn al sinds gisteren avond weg?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112254429
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar ze zijn al sinds gisteren avond weg?
Ja en dus? Ik zeg alleen dat ik het een goeie tip vind :) Ik loop er al zo vaak op vast.

En ik zie ze graag hoor, dus kom maar door straks ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 10:24:18 #39
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112254545
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Heee, is dit geen reeks meer? Topic was weg uit mn myat -O-
TS heeft hem niet gekoppeld, ik zal even een collegamod vragen het topic in de reeks te plaatsen, komt goed, heb jij het topic id (nummer) van het vorige topic of een linkje?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112254879
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja en dus? Ik zeg alleen dat ik het een goeie tip vind :) Ik loop er al zo vaak op vast.

En ik zie ze graag hoor, dus kom maar door straks ;)
Ik wist dat niet dus als je er zo vaak op vastgelopen bent had ik het graag geweten.

Ik ben nu aan het kijken wat voor mij het prettigste werkt.
Normaal linkte ik gewoon alles door vanaf mijn website. Maar daar staan wel de grote exemplaren op.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112255065
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wist dat niet dus als je er zo vaak op vastgelopen bent had ik het graag geweten.

Ik ben nu aan het kijken wat voor mij het prettigste werkt.
Normaal linkte ik gewoon alles door vanaf mijn website. Maar daar staan wel de grote exemplaren op.
Het is al eens eerder opgemerkt, ook door Greys als ik het goed herinner. En ik klaag niet zo snel, dacht dat je vanzelf wel ooit een keer zou verkleinen. :) Ik ben wel blij als je het doet, ook op de laptop zijn ze vaak zo groot.

Als ik mensen mijn foto's email baal ik ook altijd van het werk dat in het verkleinen gaat zitten (ik crop/snij vaak, en daarna dan nog eens handmatig verkleinen). Het is een gedoe ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112255158
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is al eens eerder opgemerkt, ook door Greys als ik het goed herinner. En ik klaag niet zo snel, dacht dat je vanzelf wel ooit een keer zou verkleinen. :) Ik ben wel blij als je het doet, ook op de laptop zijn ze vaak zo groot.

Als ik mensen mijn foto's email baal ik ook altijd van het werk dat in het verkleinen gaat zitten (ik crop/snij vaak, en daarna dan nog eens handmatig verkleinen). Het is een gedoe ;)
Dan heb ik daar waarschijnlijk overheen gelezen ofzo. Maar ik ben er mee bezig en ze zullen zo wel ergens online komen. Sorry als ik af en toe pinnig reageer ofzo. Maar ik heb echt een enorme slechte week achter de rug.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112255246
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Sorry als ik af en toe pinnig reageer ofzo. Maar ik heb echt een enorme slechte week achter de rug.
Nee hoor, geen probleem :) En ik zie ze vanzelf wel :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112256369
Vraagje,
Is er een betrouwbare honden/kattenvoerwebsite die snel levert? Ik zoek zelf Royal Canine.

En omdat foto's:

  donderdag 31 mei 2012 @ 11:25:37 #45
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112256456
O+
Beachbunnies!
Ik bestel altijd bij Zooplus ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112256488
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:25 schreef oh-oh het volgende:
O+
Beachbunnies!
Ik bestel altijd bij Zooplus ^O^
Er was echt helemaal niemand, en ze waren zó blij O+

Ik ga even kijken, dankje :D Onze dierenwinkel hier om de hoek heeft nooit hondenvoer, en de enige andere die Royal verkoopt zit echt heel ver, en met dit weer wil ik daar niet heen fietsen :') Het is ook niet zo dat ze morgen nieuw voer nodig hebben :D
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:29:45 #47
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112256597
Zooplus is echt ideaal, gratis levering boven de 19 euro. Ik bestel daar altijd Lukullus brokken, en Chico zn voer, en soms snackjes en zo ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112256664
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Zooplus is echt ideaal, gratis levering boven de 19 euro. Ik bestel daar altijd Lukullus brokken, en Chico zn voer, en soms snackjes en zo ^O^
Gelijk 2 besteld, ze zijn goedkoper dan de dierenwinkels hier :D Top, bedankt! Die ga ik bookmarken. En als de levering echt zo snel is ben ik al helemaal blij O+
pi_112256671
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef RenRen- het volgende:
Vraagje,
Is er een betrouwbare honden/kattenvoerwebsite die snel levert? Ik zoek zelf Royal Canine.

En omdat foto's:

[ afbeelding ]
Kleine sprintertjes O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112257818
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef RenRen- het volgende:
Vraagje,
Is er een betrouwbare honden/kattenvoerwebsite die snel levert? Ik zoek zelf Royal Canine.

En omdat foto's:

[ afbeelding ]
Heerlijk zo rustig op het strand.

Mijn foto's zijn aan het uploaden.. maar duurt best lang.

Zijn er hier meer mafkezen waarbij de hond of kat ofzo Facebook heeft? :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112258748






















[ Bericht 66% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 31-05-2012 13:07:45 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112258930
Kun je ze niet zelf verkleinen en uppen op Tinypic? :) Anders doe je het een andere dag, rustig aan ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112258960
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heerlijk zo rustig op het strand.

Mijn foto's zijn aan het uploaden.. maar duurt best lang.

Zijn er hier meer mafkezen waarbij de hond of kat ofzo Facebook heeft? :P
Nee, mijn hondje neemt gewoon mijn facebook over :+ Komt bijna op hetzelfde neer.
pi_112259320
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heerlijk zo rustig op het strand.

Mijn foto's zijn aan het uploaden.. maar duurt best lang.

Zijn er hier meer mafkezen waarbij de hond of kat ofzo Facebook heeft? :P
In de voorwaarden van facebook staat toch tegenwoordig dat dat niet meer mag? Nouja ik heb Lobbes als profiel foto dus min of meer heeft ie er één.
pi_112259654
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

In de voorwaarden van facebook staat toch tegenwoordig dat dat niet meer mag? Nouja ik heb Lobbes als profiel foto dus min of meer heeft ie er één.
Ja er mag zoveel niet. Maar dat gebeurt ook allemaal :) Loebes heeft wel fb.. Omdat mensen heel graag zijn tweets wou zien.. ja echt :@ maar geen twitter wilde installeren dus heb ik het zo gedaan.

Zo de foto's staan er op.. Vandaag ga ik niks meer doen met foto's uploaden dat weet ik wel :P

Uiteindelijk toch alles maar met tinypic gedaan. Maar het ellendige daarvan is dat je het 1 voor 1 moet doen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 31-05-2012 13:08:37 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 13:20:40 #56
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112260739
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef RenRen- het volgende:
Vraagje,
Is er een betrouwbare honden/kattenvoerwebsite die snel levert? Ik zoek zelf Royal Canine.

En omdat foto's:

[ afbeelding ]
Wij bestellen vaak bij zooplus en als je je steeds met een nieuw mailadres aanmeldt heb je steeds 5% korting.
Royal Canin is hier alleen een no-go :P Maar ze zullen het vast hebben.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112261832
quote:
Haha wat een maf! leuke foto's !
pi_112262036
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:42 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Haha wat een maf! leuke foto's !
Gek op spelen :@

En dankjewel :)
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 14:33:24 #59
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112264142
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gek op spelen :@

En dankjewel :)
Ik heb persoonlijk niet veel met retrievers, maar dit vind ik wèl een hele mooie!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:34:36 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112264192
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:33 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nee, mijn hondje neemt gewoon mijn facebook over :+ Komt bijna op hetzelfde neer.
Same here.
:P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112264367
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk niet veel met retrievers, maar dit vind ik wèl een hele mooie!
Hoor dat vaker van mensen. Ben ook best een beetje trots op hem. Het is ook echt zo'n enorme lieverd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112270497
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef RenRen- het volgende:

[ afbeelding ]
Oh. O+
pi_112271804
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Als je snel scrolt is het net of je er bij bent, of dat het een filmpje is. :)


Deze is echt leuk O+ Canvaswaardig.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Uiteindelijk toch alles maar met tinypic gedaan. Maar het ellendige daarvan is dat je het 1 voor 1 moet doen.
Ja het is ook letterlijk een 'hondenwerkje' ;)
Misschien dat iemand anders nog een tip heeft waar je het makkelijker kan doen, mapje maken en dan 10 foto's tegelijk uploaden ofzo.

Het was iig een leuke serie, de moeite waard!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112272871
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:41 schreef CesarMilan het volgende:
Ik fouilleer Lobbes altijd na het wandelen gelukkig nog vaak kunnen voorkomen dat ze al een plekje hadden gevonden. Daarna verzuip ik ze altijd onder de kraan vatsige beesten!
echt niet http://tachinid.wordpress(...)it-just-doesnt-work/
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_112273298
quote:
haha ik heb inderdaad ook weleens gedacht "misschien kunnen ze er wel gewoon tegen!" Maarja dan spoelen ze in ieder geval weg bij mijn hondjes! Fijn zullen ze het niet vinden in ieder geval..
pi_112273643
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:01 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

haha ik heb inderdaad ook weleens gedacht "misschien kunnen ze er wel gewoon tegen!" Maarja dan spoelen ze in ieder geval weg bij mijn hondjes! Fijn zullen ze het niet vinden in ieder geval..
heb er ooit één in 5,0 milliliter Prac-Tic gestopt (monsterflesje parfum ),die ging dus na 5 dagen eieren afzetten .
Dierenarts zag de humor er niet van in . :P
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:28:57 #67
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_112274233
Leuke foto's weer!

Haha, en onze pup heeft soms zo'n vreemde manier van "uitrekken". Ze bolt dan helemaal haar rug, i.p.v. zich helemaal uit te strekken! :D
pi_112278124
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2012 17:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als je snel scrolt is het net of je er bij bent, of dat het een filmpje is. :)

[ afbeelding ]
Deze is echt leuk O+ Canvaswaardig.

[..]

Ja het is ook letterlijk een 'hondenwerkje' ;)
Misschien dat iemand anders nog een tip heeft waar je het makkelijker kan doen, mapje maken en dan 10 foto's tegelijk uploaden ofzo.

Het was iig een leuke serie, de moeite waard!
Met imgur kan dat alleen dan ben ik steeds foto's kwijt heel vreemd. En met Photobucket moet het ook kunnen ik weet alleen niet hoe.

Aan het eind van de zomer ga ik 2 foto's uitkiezen en op canvas laten drukken idd
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 19:59:51 #69
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112278423
Bij imgur kies je COMPUTER, dan 1 foto, dan weer COMPUTER en dan alle andere foto's. Zo werkt het bij mij altijd en dan Zie je bovenaan first, second, third etc.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112282782
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
Bij imgur kies je COMPUTER, dan 1 foto, dan weer COMPUTER en dan alle andere foto's. Zo werkt het bij mij altijd en dan Zie je bovenaan first, second, third etc.
Apart dat er eerst een geselecteerd moet worden en dat daarna pas de rest kan :-) maar het komt vanzelf wel goed.. hoop ik. Ben gewoon zo niet handig met computers
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 31 mei 2012 @ 21:23:03 #71
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112283222
Heel toevallig koda ff gecontroleerd op teken; heb er 2 gevonden. Voor het eerst dat ik teken heb weg moeten halen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 22:23:27 #72
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112286748
Net wat plaatjes geschoten (klikbaar voor grotere versies):







Mooie actiefoto, ze gaapte, rekte uit en pakte het balletje tegelijkertijd:

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112287574
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Net wat plaatjes geschoten (klikbaar voor grotere versies):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie actiefoto, ze gaapte, rekte uit en pakte het balletje tegelijkertijd:

[ afbeelding ]
Echt heel mooi! Was het moeilijk om een pup te vinden (je ziet ze niet zo vaak)?
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 22:43:39 #74
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112287954
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Echt heel mooi! Was het moeilijk om een pup te vinden (je ziet ze niet zo vaak)?
Je ziet ze inderdaad niet vaak en wij vonden echt specifiek een korthaar collie leuk en mooi en bij ons passen. Toeval wilde dat er een fokker in de buurt zit (15 min rijden) en dat die een nestje gepland had dus het was vrij snel geregeld (maar wel een tijd moeten wachten omdat we vorig jaar al zochten en pas dit jaar een nestje gepland was). Het is alle moeite zeker waard geweest, het is een modelpup, ook qua gedrag ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112288755
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Net wat plaatjes geschoten (klikbaar voor grotere versies):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie actiefoto, ze gaapte, rekte uit en pakte het balletje tegelijkertijd:

[ afbeelding ]
Oh wat een mooi koppie!
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 1 juni 2012 @ 00:58:07 #76
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112294130
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Net wat plaatjes geschoten (klikbaar voor grotere versies):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie actiefoto, ze gaapte, rekte uit en pakte het balletje tegelijkertijd:

[ afbeelding ]
Wat een leuk koppie!

Ik ga dit weekend met de familie van mijn moeders kant naar de efteling, en we zijn dus zaterdag ochtend tot zondag avond weg. Nu moet Koda bij mijn oom en tante blijven, en op de 1 of andere manier vertrouw ik het niet. Ik ben serieus bang dat ze hem niet aankunnen, of dat ze hem laten ontsnappen per ongeluk. Ze wouden de benche niet in huis hebben, dus het zit me allemaal niet zo lekker. Dit is de eerste keer dat Koda ergens gaat ''logeren'', ik voel me er totaal niet prettig bij..Helemaal omdat ze zelf geen huisdieren hebben.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 01:02:29 #77
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112294216
Hoe oud is Koda dan?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 1 juni 2012 @ 01:12:49 #78
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112294436
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 01:02 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe oud is Koda dan?
9 maanden.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 01:16:40 #79
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112294506
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 01:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

9 maanden.
Hm, lastig ja, is volgens mij net zo'n tussenin leeftijd, heb je geen andere mensen die er op kunnen passen?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 1 juni 2012 @ 01:22:34 #80
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112294609
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 01:16 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Hm, lastig ja, is volgens mij net zo'n tussenin leeftijd, heb je geen andere mensen die er op kunnen passen?
Normaal zouden mijn oom en tante of opa en oma van mijn moeders kant het met alle plezier doen, maar die gaan dus met ons mee naar de Efteling. Ik voorspel een lastig weekend voor mezelf, ik ga wel proberen er van te genieten, maar ik ga morgen sws ff mijn oom en tante een Koda 101 cursus geven, die gaan ze nodig hebben. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112294938
Haha koop een groot bot ofzo voor em dat hij een hele poos zoet is. Of flink uitlaten dat ie goed bekaf is. Zal wel goedkomen toch?
pi_112295642
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 01:46 schreef CesarMilan het volgende:
Haha koop een groot bot ofzo voor em dat hij een hele poos zoet is. Of flink uitlaten dat ie goed bekaf is. Zal wel goedkomen toch?
Dit
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 1 juni 2012 @ 10:03:56 #83
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112298297
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Net wat plaatjes geschoten (klikbaar voor grotere versies):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie actiefoto, ze gaapte, rekte uit en pakte het balletje tegelijkertijd:

[ afbeelding ]
Boh <3
Hoe heet ze??
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 10:23:29 #84
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112298866
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Boh <3
Hoe heet ze??
Vergeet ik dat er bij te zetten, stom, had het bij de vorige reeks wel gedaan. Ze heet Sega :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:19:18 #85
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112302557
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 05:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dit
Ik ga zo wel ff langs de dierenwinkel, een groot bot lijkt me een goed idee ja :)
En Djoelkast, Sega is echt een vette naam :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 12:22:50 #86
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112302687
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik ga zo wel ff langs de dierenwinkel, een groot bot lijkt me een goed idee ja :)
En Djoelkast, Sega is echt een vette naam :P
Vonden wij ook en het roept wel leuk (op de manier van Sonic)


En we zingen regelmatig het liedje er achter _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:25:24 #87
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112302794
Sega is echt cool, ik heb een egel en die heet Sonic :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:47:51 #88
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112303651
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:22 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Vonden wij ook en het roept wel leuk (op de manier van Sonic)


En we zingen regelmatig het liedje er achter _O-
Haha nu moet ik denken aan ons eerste hondje, wij hadden een kruising tussen een maltezer en een shi-tzu, die was best wel fel van begins af aan al, dus die noemden we Taz, vernoemd naar Tazmania . :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112304126
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik ga zo wel ff langs de dierenwinkel, een groot bot lijkt me een goed idee ja :)
En Djoelkast, Sega is echt een vette naam :P
Zo'n koeienpoot vind de mijne heerlijk
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 14:02:26 #90
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112306395
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Sega is echt cool, ik heb een egel en die heet Sonic :D
Sonic vonden we wel een leuke naam, maar niet voor een meisje :P
Pixel heeft ook de revue gepasseerd, maar da's meer voor kleine hondjes. Toen dus Sega ;)

Sega is trouwens weg van hertengewei, dat gaat nog lekker lang mee ook. Is van herten die het afleggen (dus niet er voor geslacht) http://www.eko-pets.nl/in(...)=profiel&productnam=
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112317299
Oudje, dus jullie kennen hem vast al, maar blijft leuk. En Billy van oh oh komt er ook in voor :D

But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_112326679
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo'n koeienpoot vind de mijne heerlijk
Parmabones dat zijn de enige die Lobbes lust. (Lady ook trouwens maar die krijgt vanwege der leeftijd meestal iets zachters maar graait ze stiekem weg als Lobbes er even genoeg van heeft en ze al een heel stuk afgekloven zijn).

Deze dus :P

Maar dan moeten ze wel nog 100% vacuum dicht zitten zodat ze extra vatsig en vettig zijn. Sommige dierenwinkels hebben oude botten liggen met gaatjes in de verpakking en als ik die per ongeluk koop hoeven ze het gewoon niet. Nemen ze het niet eens aan..

@djkoelkast:

Ik was eerst al aan het denken Sega hmm dat zou toch niet van de spelcomputer fabrikant zijn? "Nahhh dat zal wel toeval zijn". Vind het wel een toffe naam past ook goed bij dat hondje. Heb hier de klassiekers + de bijbehorende spelcomputers nog liggen haha.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 22:24:43 #93
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112326926
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef CesarMilan het volgende:


@djkoelkast:

Ik was eerst al aan het denken Sega hmm dat zou toch niet van de spelcomputer fabrikant zijn? "Nahhh dat zal wel toeval zijn". Vind het wel een toffe naam past ook goed bij dat hondje. Heb hier de klassiekers + de bijbehorende spelcomputers nog liggen haha.
Ja, daar is het echt van en ook echt met de intro van Sonic in gedachten "Seeeegaaaaa!". Maar ook mensen die het niet als zodanig kennen vinden het een leuke naam.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112327603
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ja, daar is het echt van en ook echt met de intro van Sonic in gedachten "Seeeegaaaaa!". Maar ook mensen die het niet als zodanig kennen vinden het een leuke naam.
Die intro is inderdaad echt epic.. vooral op die oude 16-bits spelcomputers. Later hebben ze het weggelaten.. jammer! Tegenwoordig hoor je het wel weer in nieuwere games maarja dat geluid is niet zo kenmerkend meer als toen vind ik.

Is hier trouwens iemand de 21ste naar Cesar Millan geweest in Ahoy? Ik had er toen kaartjes voor kunnen krijgen via een online veiling dus gelukkig niet duur. Maar vond het toch een beetje tegenvallen. Het was eigenlijk één grote powerpoint (inclusief missende dia's en een verbaasde Cesar), aangevuld met filmpjes. Hij had geen eigen honden bij (wat eigenlijk ook wel logisch is, anders moeten z'n honden zo veel reizen). Er waren wel honden van Nederlandse fokkers/asielen en particulieren bij. Waar hij dan kleine dingetjes bij voordeed.

Wel veel grappen erdoor wat je dan bij the dog whisperer weer niet hebt. Had ook niet gedacht dat het zo druk zou zijn als dat het was.
pi_112341703
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Parmabones dat zijn de enige die Lobbes lust. (Lady ook trouwens maar die krijgt vanwege der leeftijd meestal iets zachters maar graait ze stiekem weg als Lobbes er even genoeg van heeft en ze al een heel stuk afgekloven zijn).

[ afbeelding ] Deze dus :P

Maar dan moeten ze wel nog 100% vacuum dicht zitten zodat ze extra vatsig en vettig zijn. Sommige dierenwinkels hebben oude botten liggen met gaatjes in de verpakking en als ik die per ongeluk koop hoeven ze het gewoon niet. Nemen ze het niet eens aan..

@djkoelkast:

Ik was eerst al aan het denken Sega hmm dat zou toch niet van de spelcomputer fabrikant zijn? "Nahhh dat zal wel toeval zijn". Vind het wel een toffe naam past ook goed bij dat hondje. Heb hier de klassiekers + de bijbehorende spelcomputers nog liggen haha.
Ja die ja :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112362287
Opgehaald een paar weken terug
De eigenaresse had te weinig tyd voor der en haar moeder.
En stond ze op marktplaats.
Geen inentingen enz gehad .
(ondertussen heeft ze ze wel gehad)
En ik had me vriendin wat beloofd zodra we een jaar hadden
En heeft ze haar als kado gekregen voor der verjaardag.
Voor haar is ze heel belangryk met wat ze heeft .
Qa pup is ze heel makkelijk en goed zindelijk al.
Ook met mijn 3 katten gaat het meer dan goed

Haar naam angel
geboortedatum 14-01-2012
soort : moeder chihuahua/boomer vader stabij /collie






  maandag 4 juni 2012 @ 12:23:00 #97
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112419431
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Opgehaald een paar weken terug
De eigenaresse had te weinig tyd voor der en haar moeder.
En stond ze op marktplaats.
Geen inentingen enz gehad .
(ondertussen heeft ze ze wel gehad)
En ik had me vriendin wat beloofd zodra we een jaar hadden
En heeft ze haar als kado gekregen voor der verjaardag.
Voor haar is ze heel belangryk met wat ze heeft .
Qa pup is ze heel makkelijk en goed zindelijk al.
Ook met mijn 3 katten gaat het meer dan goed

Haar naam angel
geboortedatum 14-01-2012
soort : moeder chihuahua/boomer vader stabij /collie

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das een behoorlijke mengelmoes, maar ik vind haar wel wat hebben! :o Leuk koppie :D

Wij zijn er trouwens ook weer van een weekendje Efteling. Was erg leuk, alleen erg jammer dat het weer zo slecht was.

Koda is een ander verhaal.. die heeft het, tegen al onze verwachtingen in, prima naar zijn zin gehad. Het was de eerste keer dat die ergens ging logeren, en aangezien hij nu echt een puber is en nogal eigenwijs is van karakter, had ik niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Toen we gister avond om half 11 Koda gingen ophalen vroeg mijn neefje of Koda nog een nachtje mocht blijven, maar Koda wou zo graag weer met ons mee naar huis :D.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112419541
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Das een behoorlijke mengelmoes, maar ik vind haar wel wat hebben! :o Leuk koppie :D

Wij zijn er trouwens ook weer van een weekendje Efteling. Was erg leuk, alleen erg jammer dat het weer zo slecht was.

Koda is een ander verhaal.. die heeft het, tegen al onze verwachtingen in, prima naar zijn zin gehad. Het was de eerste keer dat die ergens ging logeren, en aangezien hij nu echt een puber is en nogal eigenwijs is van karakter, had ik niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Toen we gister avond om half 11 Koda gingen ophalen vroeg mijn neefje of Koda nog een nachtje mocht blijven, maar Koda wou zo graag weer met ons mee naar huis :D.
Ik had niet anders verwacht hoor en ik ken Koda niet eens
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 4 juni 2012 @ 12:33:24 #99
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112419868
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht hoor en ik ken Koda niet eens
:D Wss juist vanwege gewoon normaal geen gedoe ja :D
AH, leuk hondje, wat als ie ziek wordt of zo, of is je financiele situatie verbeterd ondertussen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 4 juni 2012 @ 12:38:04 #100
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_112420043
Heeft één van jullie enig idee waarom onze puppy soms haar rug bol trekt? Het lijkt soms op uitstrekken, want ze doet het wel eens nadat ze bijvoorbeeld uit haar slaapje komt. Maar ipv zich uitstrekken, doet ze dit dus de andere kant op (haar rug omhoog en bol)? :D Ziet er dan wel grappig uit, maar kan het kwaad?
  maandag 4 juni 2012 @ 12:40:32 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112420135
Dat doen ze voor ze zich uitrekken hier. Als ze alleen met bolle rug lopen hebben ze soms wel eens buikpijn though. Frits deed dat wel es.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 4 juni 2012 @ 12:42:58 #102
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112420233
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Heeft één van jullie enig idee waarom onze puppy soms haar rug bol trekt? Het lijkt soms op uitstrekken, want ze doet het wel eens nadat ze bijvoorbeeld uit haar slaapje komt. Maar ipv zich uitstrekken, doet ze dit dus de andere kant op (haar rug omhoog en bol)? :D Ziet er dan wel grappig uit, maar kan het kwaad?
Volgens mij kan het geen kwaad. Koda doet het ook vaak als hij ontwaakt uit 1 van zijn vele dagelijkse mini coma's :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:36:39 #103
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112463310
Hm ons Loebesje gedraagt zich sinds Zaterdag avond vreemd. Af en toe gaf hij een keiharde piep. Eerst dachten we dat hij op een steentje ging staan of iets met zijn poot gedaan had. Uitgebreid gekeken niks aan de hand. Hem bij ons gehouden zodat hij niet meer te wild ging doen en daarna ook geen piep meer gehoord.

Nu gisteren horen we opeens weer piep. En nu hadden we door waar het vandaan kwam,uit zijn bek. Dus wij zijn bek open proberen te doen. Maar nee tanden stijf op elkaar. Normaal is hij daar veel makkelijker in. 1 cm zijn bek opendoen mocht nog maar als je hem verder open wou doen was het weer piep en trok hij zijn kop weg om trillend in een hoekje in de gang te gaan zitten.

Nu vanochtend is hij nog steeds zielig en wilt hij zelfs geen stukje salami.
Komt iemand dit bekend voor?
Straks als de DA praktijk open is ga ik bellen voor een afspraak.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:53:58 #104
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112463585
Aw, mss tand los of stuk of zo?
Sneu, beterschap voor Loebes!
Hier heeft Little Miss Sunshine dat ene plekje zon alweer gevonden vanmorgen 8-)

En nog twee Sjonnies van zaterdag:

Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:02:05 #105
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112463758
Ja ik vraag me goed af wat hij heeft. Ik bel over een minuut of 10 even. Ik mag wel zijn kaak holtes masseren.

Lekkere wandelplaats heb je daar
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:05:15 #106
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112467116
Wij hebben datzelfde gehad toen met onze maltezer/shi-tzu, stinkt hij ook uit zijn bek? Kan misschien een lichte ontsteking zijn bij het tandvlees. Ik roep maar wat, dat was bij ons toen iig het probleem.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:06:07 #107
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112467147
Heb je al een afspraak?
Hier hebben alle da's eigenlijk wel gewoon inloopspreekuur, wel zo handig vind ik.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:19:59 #108
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112467711
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Heb je al een afspraak?
Hier hebben alle da's eigenlijk wel gewoon inloopspreekuur, wel zo handig vind ik.
Pfft, ik wou dat ze dat hier hadden.. :P Toen dat zielige mormeltje hier weer wat had 2 weken terug konden we niet eens diezelfde dag terecht, want de artsen gingen om 5 uur naar huis terwijl de praktijk tot 9 uur geopend zou moeten zijn.

13 Juni ga ik trouwens beginnen aan de volgende cursus met Koda. Heb er ontzettend zin in eigenlijk, merk dat hij sinds het einde van de vorige cursus zo veel ook gewoon nog steeds doet die we hem die weken hebben bijgebracht. Voorbeeldje; bij de stoep gaat hij gewoon uit zichzelf zitten, en als ik dan met mijn rechter been weg stap, blijft hij ook nog zitten. Zodra ik met links weg sta komt die vrolijk met mij mee :P ! Ook erg leuk dat we dezelfde hondjes in de groep houden aankomende cursus, maar zijn speelmaatje is helaas wel weg. Muño, een bearded collie, zijn allerbeste maatje, was ''HD verdacht'' en moest preventief onder het mes. Zo zielig :'(
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:24:00 #109
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112467907
Ik heb om half 2 een afspraak. En nee hij stinkt niet uit zijn bek
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:24:57 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112467953
Hier hebben echt bijna alle praktijken twee keer per dag inloopspreekuur ^O^
Enige keren dat ik afspraken gehad heb was toen Chico geopereerd werd ( 3 keer ) en toen ik Frits in liet slapen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:27:16 #111
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112468065
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb om half 2 een afspraak. En nee hij stinkt niet uit zijn bek
Hmm, misschien een splintertje van het kauwen op een stok, of een stukje bot? Houd je ons op de hoogte? :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Hier hebben echt bijna alle praktijken twee keer per dag inloopspreekuur ^O^
Enige keren dat ik afspraken gehad heb was toen Chico geopereerd werd ( 3 keer ) en toen ik Frits in liet slapen.
Ik ga het serieus eens voorleggen aan onze DA, want de praktijk is best jong, en staat volgens de dierenartsen en assistenten altijd open voor suggesties.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:43:02 #112
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112468729
Ik houd niet van inloop spreekuren. Loebesje is al zo bang bij de DA. Ik hoop eerlijk gezegd gewoon op een splinter ofzo. Wat me niet zal verbazen met het aantal stokken wat hij weg kauwt
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 11:56:03 #113
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112469241
Leuk die inentingen, hele bench onder de diaree vanochtend. Nou ja, inmiddels is het weer enigszins ruikbaar hier :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:57:41 #114
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112469305
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
Leuk die inentingen, hele bench onder de diaree vanochtend. Nou ja, inmiddels is het weer enigszins ruikbaar hier :P
Oh ja dat is fijn. Succes en sterkte
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112470168
Bienelientje, onze Nori trekt ook altijd zo met haar rug als ze zich uitrekt. Heel normaal volgens mij, al ziet het er nogal vreemd uit :P

En fijn dat Koda het zo naar zijn zin had met logeren, het is altijd fijn om te weten dat je een goed adres hebt waar de hond het naar z'n zin heeft als je zelf weg moet vind ik :)

Arme Loebes, nu ook al een zere bek na het zere oog! Het zal wel geen pretje voor hem zijn straks bij de DA, maar hopelijk is het niets ergs.

Oh-oh, ik ben altijd zo jaloers op jouw foto's! Niet alleen de omgeving en de hondjes zijn mooi maar de foto's zelf zien er ook nog eens super uit. Ik ben zelf al blij als ik überhaupt de hond in z'n geheel op de foto krijg, 9 v/d 10 keer mist er ergens een stuk staart of oor of zo :')

Onze Nori is afgelopen week geslaagd voor haar puppycursus (nou ja, niet echt een uitdaging eigenlijk want er was geen examen of zo, alleen aanwezigheidsverplichting :') ) en komende donderdag beginnen we met de basiscursus voor jonge honden. Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen, ze is eigenlijk over het algemeen best heel braaf en wil goed luisteren. Sinds twee weken gaan we ook met haar naar ringtraining. We willen haar alvast kennis laten maken met het hele show gebeuren zodat ze als ze straks wat ouder is weet wat ze moet doen.

Ik oefen thuis ook regelmatig met haar op zelfbeheersing (niet direct in de voerbak duiken maar rustig blijven zitten en naar mij kijken, geen koekjes van de grond pakken tot ik dat zeg, naast me blijven zitten en weggegooid speelgoed pas apporteren als ik 'zoek' zeg, etc.) en dat gaat eigenlijk heel goed. (Al moest ik haar vorig weekend wel even stevig bestraffen, ze kreeg i.p.v. haar normale portie KVV een stuk van de pas geslachte haan. Dat vond ze zo geweldig dat ze spontaan voernijd kreeg en toen ik haar aaide tijdens het eten (bewust, als test) begon te grommen. Toen ik haar kip af pakte probeerde ze zelfs te happen! Na een hele duidelijke bestraffing bond ze gelukkig in, en terwijl ze at ben ik steeds blijven aaien, aanraken, praten en zat ik met mijn handen aan haar bek en het voer. Ook moest ze een aantal keren haar kip loslaten en kreeg ze hem direct daarna weer terug. Uiteindelijk had ze er geen enkel probleem meer mee gelukkig, ik ben blij dat ze zich zo makkelijk liet bijsturen. Ik moet er niet aan denken dat ze naar een kind zou grommen of happen omdat die bij haar voer komt.)

Waar ze wel moeite mee heeft is zelfbeheersing als ze aan de riem loopt en we andere honden tegen komen. Normaal loopt ze best netjes naast ons mee maar als er andere honden zijn lukt dat niet meer. Ze wil daar zo ontzettend graag naar toe dat ze zich bijkans verhangt. Iemand tips om dat bij te sturen?

En omdat het toch een fototopic is, hier eentje van de eerste ringtraining. Links de fokker van onze Nori met een halfzus, in het midden mijn man met Nori.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:26:34 #116
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112470265
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:23 schreef Miss_Isis het volgende:
Bienelientje, onze Nori trekt ook altijd zo met haar rug als ze zich uitrekt. Heel normaal volgens mij, al ziet het er nogal vreemd uit :P

En fijn dat Koda het zo naar zijn zin had met logeren, het is altijd fijn om te weten dat je een goed adres hebt waar de hond het naar z'n zin heeft als je zelf weg moet vind ik :)

Arme Loebes, nu ook al een zere bek na het zere oog! Het zal wel geen pretje voor hem zijn straks bij de DA, maar hopelijk is het niets ergs.

Oh-oh, ik ben altijd zo jaloers op jouw foto's! Niet alleen de omgeving en de hondjes zijn mooi maar de foto's zelf zien er ook nog eens super uit. Ik ben zelf al blij als ik überhaupt de hond in z'n geheel op de foto krijg, 9 v/d 10 keer mist er ergens een stuk staart of oor of zo :')

Onze Nori is afgelopen week geslaagd voor haar puppycursus (nou ja, niet echt een uitdaging eigenlijk want er was geen examen of zo, alleen aanwezigheidsverplichting :') ) en komende donderdag beginnen we met de basiscursus voor jonge honden. Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen, ze is eigenlijk over het algemeen best heel braaf en wil goed luisteren. Sinds twee weken gaan we ook met haar naar ringtraining. We willen haar alvast kennis laten maken met het hele show gebeuren zodat ze als ze straks wat ouder is weet wat ze moet doen.

Ik oefen thuis ook regelmatig met haar op zelfbeheersing (niet direct in de voerbak duiken maar rustig blijven zitten en naar mij kijken, geen koekjes van de grond pakken tot ik dat zeg, naast me blijven zitten en weggegooid speelgoed pas apporteren als ik 'zoek' zeg, etc.) en dat gaat eigenlijk heel goed. (Al moest ik haar vorig weekend wel even stevig bestraffen, ze kreeg i.p.v. haar normale portie KVV een stuk van de pas geslachte haan. Dat vond ze zo geweldig dat ze spontaan voernijd kreeg en toen ik haar aaide tijdens het eten (bewust, als test) begon te grommen. Toen ik haar kip af pakte probeerde ze zelfs te happen! Na een hele duidelijke bestraffing bond ze gelukkig in, en terwijl ze at ben ik steeds blijven aaien, aanraken, praten en zat ik met mijn handen aan haar bek en het voer. Ook moest ze een aantal keren haar kip loslaten en kreeg ze hem direct daarna weer terug. Uiteindelijk had ze er geen enkel probleem meer mee gelukkig, ik ben blij dat ze zich zo makkelijk liet bijsturen. Ik moet er niet aan denken dat ze naar een kind zou grommen of happen omdat die bij haar voer komt.)

Waar ze wel moeite mee heeft is zelfbeheersing als ze aan de riem loopt en we andere honden tegen komen. Normaal loopt ze best netjes naast ons mee maar als er andere honden zijn lukt dat niet meer. Ze wil daar zo ontzettend graag naar toe dat ze zich bijkans verhangt. Iemand tips om dat bij te sturen?

En omdat het toch een fototopic is, hier eentje van de eerste ringtraining. Links de fokker van onze Nori met een halfzus, in het midden mijn man met Nori.
[ afbeelding ]
Hij heeft veel pech die lieverd van me.

En soms ligt het ook aan de camera die je hebt. Ik heb nu ook een spiegelreflex en die reageren gewoon veel sneller dat is zoop fijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:27:47 #117
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112470315
Ik heb ook een spiegelreflex maar deze zijn gemaakt met mn gewone simpele cameraatje hoor :P
Als je een top hebt over zelfbeheersing aan de riem hoor ik het graag van je.
Sjon verandert van elke prikkel aangelijnd nog steeds in een tazmanian devil, hij is al 2.5 :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:31:34 #118
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112470458
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook een spiegelreflex maar deze zijn gemaakt met mn gewone simpele cameraatje hoor :P
Als je een top hebt over zelfbeheersing aan de riem hoor ik het graag van je.
Sjon verandert van elke prikkel aangelijnd nog steeds in een tazmanian devil, hij is al 2.5 :')
Alleen de laatste serie van mij was met sr. Maar met m'n compact miste ik vaak toch net haha.

Ik wil ook weten hoe ik dat Loebesje kan afleren. Die is nu 1,5
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:37:00 #119
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112470667
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Alleen de laatste serie van mij was met sr. Maar met m'n compact miste ik vaak toch net haha.

Ik wil ook weten hoe ik dat Loebesje kan afleren. Die is nu 1,5
Afleren gaat volgens mij nooit 100% lukken, je kan het wel zo veel mogelijk beperken :P

Wat ik doe, en dat werkt voor mij redelijk, is dat als de eigenaar van de hond die ik tegen kom het goed, laat ik de honden ff snuffelen. Dan is de drang om naar elkaar toe te springen en doen de volgende keer al een stuk minder. Als Koda dan nog zo onbenullig doet laat ik hem 10 seconden zitten, en dan pas loop ik verder. Gaat uiteraard wel gepaard met van die inie mini beloningskoekjes waar die alles voor wil doen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:51:25 #120
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112471250
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Afleren gaat volgens mij nooit 100% lukken, je kan het wel zo veel mogelijk beperken :P

Wat ik doe, en dat werkt voor mij redelijk, is dat als de eigenaar van de hond die ik tegen kom het goed, laat ik de honden ff snuffelen. Dan is de drang om naar elkaar toe te springen en doen de volgende keer al een stuk minder. Als Koda dan nog zo onbenullig doet laat ik hem 10 seconden zitten, en dan pas loop ik verder. Gaat uiteraard wel gepaard met van die inie mini beloningskoekjes waar die alles voor wil doen.
Ja dat systeem hanteer ik al. Maar vind het nog niet ideaal
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112471452
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat systeem hanteer ik al. Maar vind het nog niet ideaal
Dat, ja.

Noortje wordt ook wel rustiger als ze mag ruiken, maar ik wil haar getrek aan de riem eigenlijk niet 'belonen' door haar d'r zin te geven en te laten snuffelen. En ik krijg haar (nog) niet zo ver dat ze zonder trekken naar een andere hond toe kan lopen. Misschien zou het helpen als ik haar af leg of laat zitten en dan de andere hond dichterbij laat komen, maar daar moet de situatie ook maar net naar zijn natuurlijk. Bijkomend nadeel is dat we hier in de buurt eigenlijk maar heel weinig andere honden tegen komen om te oefenen. Ze ziet alleen Rani en Puck uiteraard elke dag, en soms de buurhond (maar die loopt hier op straat gewoon los, net als Nori dan vaak). Alleen tijdens de cursus en ringtraining (oh, en op zondag in het losloopbos, maar ook dan zonder riem) ziet ze andere honden. En die op de puppycursus (straks dus basiscursus) zijn net zo enthousiast als zij en hangen zichzelf ook bijna op om bij haar te komen :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:07:45 #122
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112471874
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:56 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Dat, ja.

Noortje wordt ook wel rustiger als ze mag ruiken, maar ik wil haar getrek aan de riem eigenlijk niet 'belonen' door haar d'r zin te geven en te laten snuffelen. En ik krijg haar (nog) niet zo ver dat ze zonder trekken naar een andere hond toe kan lopen. Misschien zou het helpen als ik haar af leg of laat zitten en dan de andere hond dichterbij laat komen, maar daar moet de situatie ook maar net naar zijn natuurlijk. Bijkomend nadeel is dat we hier in de buurt eigenlijk maar heel weinig andere honden tegen komen om te oefenen. Ze ziet alleen Rani en Puck uiteraard elke dag, en soms de buurhond (maar die loopt hier op straat gewoon los, net als Nori dan vaak). Alleen tijdens de cursus en ringtraining (oh, en op zondag in het losloopbos, maar ook dan zonder riem) ziet ze andere honden. En die op de puppycursus (straks dus basiscursus) zijn net zo enthousiast als zij en hangen zichzelf ook bijna op om bij haar te komen :P
Kom een keer hier oefenen en honden zat. En gezien we van de wijk agent de honden niet meer mogen laten spelen zitten ze allemaal vast.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112473462
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kom een keer hier oefenen en honden zat. En gezien we van de wijk agent de honden niet meer mogen laten spelen zitten ze allemaal vast.
Helaas is Eindhoven (toch?) een beetje uit de richting vanuit Twente :+

Maar wat stom dat de honden in jouw buurt niet mogen spelen zeg :{ , hebben jullie geen speelveldjes in de buurt dan of zo? Hier speelt Nori wel eens in een weiland of gewoon op straat met de buurhond, 't is een doodlopende straat dus gelukkig heeft niemand daar last van. Veel mensen hier in de buurt laten de honden gewoon los om huis en op straat lopen, bijna altijd zonder toezicht. Een beetje het andere uiterste dus, helaas ook niet altijd een ideale situatie als je je eigen hond iets verderop in de buurt aan de riem uit wilt laten.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:57:28 #124
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112473977
Helaas geen speciale veldjes nee. Maar er is een gewoon veld. En daar speelde de honden altijd samen. Was kei leuk. Alleen woont er 1 iemand flink lopen klagen.. maja zij heeft haar hond nooit onder controle dus gaat ze klagen over los lopende honden. Ik weet dat het niet mag hoor. Maar ze deden echt niks verkeerd
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:58:00 #125
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112473998
Moet om half 3 terug naar de DA hij krijgt een roesje
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:01:56 #126
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112474150
Een roesje voor wat???
Blegh, succes weer ^O^
Dat rustig laten ruiken werkt ook niet voor Sjon want omdat ie weet dat ie mag ruiken wordt ie nog duizend maal hyperder :')
Net was ie zo ongeduldig om te gaan wandelen dat ie werkelijk stond te schreeeeeeuwen elke keer als we even moesten wachten omdat een van de andere honden wilde ruiken of poepen of plassen :')
En ik ben al zo een bezienswaardigheid als ze gewoon stil zijn _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:03:45 #127
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112474233
Hij heeft teveel pijn bij het open doen van zijn bek. En ze vermoeden dat het iets met zijn kaak is
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:08:07 #128
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112474393
Ai...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112474400
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij heeft teveel pijn bij het open doen van zijn bek. En ze vermoeden dat het iets met zijn kaak is
He bah wat naar ;( Hopelijk krijgt hij het met een roesje allemaal niet meer zo mee en kan de DA hem er snel vanaf helpen.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:10:54 #130
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112474496
Ik hoop het ook. Vind het allemaal maar niks
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112475457
Ohh.. dat is niet leuk... :(
Zo opeens ook... arm Loebesje..

Hopelijk is het niets ernstigs.
Soms stellen ze zich wel eens aan, maar als ze eten weigeren dan zal er toch wel weer iets aan de hand zijn. Hopelijk weet je snel meer!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:49:46 #132
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112476402
:')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:07:50 #133
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112479734
Loebes heeft waarschijnlijk zijn kaakspier. Verrekt. Alleen krijgen ze hem nu niet wakker en ligt hij aan een vocht infuus nu.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:09:52 #134
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112479830
Huh, ze krijgen hem niet wakker???
:o
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112480138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Huh, ze krijgen hem niet wakker???
:o
is dus meer een roes ,dan een roesje .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:32:32 #136
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112480859
Nog steeds niet wakker
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:33:37 #137
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112480911
Maar uit een roesje moeten ze toch echt zo weer wakker zijn zeg...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:39:41 #138
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112481177
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Maar uit een roesje moeten ze toch echt zo weer wakker zijn zeg...
Normaal wel hij heeft spul voor een roesje voor een hond van 20 kg gekregen om te beginnen hij weegt 35. Daarna spul om wakker te worden en dat mogen ze tot een bepaald aantal hebben hij zit nu aan zijn max. Hij reageer er niet op. Verder hangt hij nu aan het zout oplossing infuus. Maar dit is gewoon echt... kut
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:45:25 #139
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112481431
Jeez...
Ik duim echt keihard dat ie snel wakker is.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112481623
Och jemig, wat eng, ik ga ook hard duimen!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:53:27 #141
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_112481746
Zet hem op Loebes!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_112482232
Oh gosh, arme Loebes! Ik duim!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_112482596
Ohhh gatver dat is inderdaad wel #$&%# zeg... ik hoop dat hij snel wakker zal worden. Zo'n jonge hond nog.... Kan toch niet dat ie niet wakker zal worden :(

Arme Loebes...
pi_112483784
Is er al verder nieuws over Loebes Thinkk-Pinkk?

*duimt door*
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_112484085
Mja dat vraag ik me ook af.....
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:17:55 #146
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112485057
Loebes is nog steeds niet wakker. Ik ben nu net thuis. En hij gaat mee naar de andere vestiging van de DA en blijft daar vannacht. Het is niet goed iig.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:30:38 #147
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112485567
Oh getver, ik kwam ook meteen checken nu ik thuis ben, wat een nachtmerrie zeg :{
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112485801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes is nog steeds niet wakker. Ik ben nu net thuis. En hij gaat mee naar de andere vestiging van de DA en blijft daar vannacht. Het is niet goed iig.
Oh jee ;( Dat klinkt niet goed... Zei de DA ook iets over hoe dit kon gebeuren? Reageert hij allergisch op het roesje of zo? En wat zijn de vooruitzichten..? Arme Loebes en arme jullie ;(
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_112485927
Nee toch, ik zat zo op goed nieuws te hopen ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:48:21 #150
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112486352
Heeft iemand dit misschien eerder meegemaakt? Ik weet niet wat ik moet verwachten. Ik ben best wel in paniek, shock weet ik het hoe ik het moet noemen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112487752
Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Moet zeggen dat ik letterlijk schrok toen ik het las... zoiets verwacht je toch niet? Ga je met iets "kleins" naar de dierenarts...

Kan me voorstellen dat je in shock bent... Ik zou het ook zijn.. :(

Ik denk ook niet dat dit veel voor zal komen bij jonge honden. Ik weet dat ze oudere dieren vaak niet meer onder narcose willen brengen omdat die soms niet meer wakker worden.

Ik hoop dat ze je straks opbellen dat ie alsnog wakker is geworden. Ik ga echt voor je duimen!
Heel veel sterkte...
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:25:06 #152
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112488213
Ik heb het ook nog nooit zo gehoord, wel honden die meteen in de narcose bleven maar geen honden die niet wakker werden... Wat zegt de da erover?
Pfff, ik hoop snel op goed nieuws, dit verwacht je echt niet he, ik snap dat je in shock bent :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:34:24 #153
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112488724
Loebes heeft ene paar van die shots gehad om wakker te worden. maar nu mag hij er geen meer want anders zijn het er teveel. Daar reageerde hij dan heel even op. Probeerde dan omhoog te komen en dan zakte hij weer in. Heel raar is dat.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:39:11 #154
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_112488958
He wat naar.. wat gaat er nu gebeuren? En hoe oud is Loebes?
Ik duim mee in ieder geval :*
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_112489077
Germ Loebes...

ik heb er ook nog nooit eerder van gehoord, inderdaad alleen met oude honden. Misschien heeft hij iets aan zijn hart o.i.d. wat nog niet aan het licht is gekomen dat dit veroorzaakt?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:45:10 #156
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112489234
Loebes is 1,5 ben aan het wachten tot de DA belt
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112489820
Ik kan me heel goed voorstellen dat je in shock bent. Ga je met iets kleins naar de DA, even een roesje en ineens wordt je hond niet meer wakker :{ Ik heb er zelf (gelukkig) geen ervaring mee maar ik hoop dat Loebes er weer boven op komt. Zijn leeftijd zou een pluspunt moeten zijn, hij is in ieder geval nog jong. Het lijkt me echt een nachtmerrie als dit je zo overkomt, ik blijf in ieder geval voor jullie duimen :*
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:04:50 #158
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112493458
Tot op heden nog niks van de DA gehoord. Maar geen nieuws is goed nieuws zullen we maar denken.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:28:11 #159
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_112494902
Ik hoop dat er snel goed nieuws volgt..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_112495189
Ik hoop ook dat je gauw goed bericht krijgt, damn wat zul je in spanning zitten en die shock kan ik me goed voorstellen... ;( :*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:39:40 #161
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112495557
Hee, ik bedenk trouwens net, dat oog, kan dat er ook mee te maken hebben'? Als ie nou boven een ontsteking in zn bek heeft van het een of ander, dan kan dat ook via een oog eruit komen hoor, de viezigheid, heb je dat ook gemeld?
Pff, ik hoop dat ie snel wakker wordt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112496179
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Hee, ik bedenk trouwens net, dat oog, kan dat er ook mee te maken hebben'? Als ie nou boven een ontsteking in zn bek heeft van het een of ander, dan kan dat ook via een oog eruit komen hoor, de viezigheid, heb je dat ook gemeld?
Pff, ik hoop dat ie snel wakker wordt.
[Schot voor de boeg ]

1.ontsteking >immuunsysteem aangetast
2.injectie met ? ketamine (waarom al een halve dosering als hij 35 kg weegt ,en hij krijgt voor 20?
3.Het lukt hem niet om de narcosevloeistof uit zijn lichaam te krijgen (nieren )
4.reden zie 1

Hangt hij aan de monitor,houden ze hem warm?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:52:20 #163
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112496296
Daar dacht ik dus ook aan, vandaar dat het wel belangrijk is dat de da ook weet van dat oog idd, het zou zomaar iets van een nare ontsteking kunnen zijn waardoor die narcose niet goed viel, en met alleen een zeer bekkie komen ze daar mss net niet op.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:55:31 #164
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112496452
Toen ik Chico net had was ie 4 en was zn bekkie heel erg ontstoken, dat was doorgeslagen naar zijn keel, en mss al naar zijn longen, want hij had een hele nare kuch. Hij kon pas onder narcose voor gebitssanering nadat ie een ab kuur gehad had, want met die ontsteking was dat te link. Hij was toen ook nog jong...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112497160
Baloe 2009 : castratie hond. Aankomen? >ketamine blijft 3 dagen in het bloed .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:49:44 #166
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112499800
Hoihoi,

Ik had de DA verteld van zijn oog. Ook dat het eerst veel erger was en dat het er nu alweer stukken beter uitziet dan eerst. Dus daar wist ze van.

Om half 10 telefoon van de DA gehad. En tja het is nog niet goed maar als ze nu binnenkomen bij hem tilt hij zijn koppie wel een beetje op en kijkt hij hun aan en kwispelt hij met zijn staart.

Hij tilt zijn koppie nog niet echt hoog op want hij ligt in een mandje en hij ligt met zijn kop op de rand.

Toen er een hond op spreekuur is geweest heeft hij ook een keer geblaft en hij heeft zich op de een of andere manier omgedraaid in zijn mand maar ze weten niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.

Best nog lang met de DA aan de telefoon gehangen. Ze zei ook dat als hij dat spuitje voor de 35 kilo dat hij is had gehad was hij er nu niet meer geweest.

Al met al is het nog steeds niet goed dus. Maar dat het heeeeeelll langzaam vooruit gaat moeten we maar zien als een positief puntje. Nu hopen dat hij de nacht goed doorkomt. Ik heb natuurlijk ook gevraagd of de arts 's nachts af en toe bij hem gaat kijken en de arts van die praktijk woont ernaast en gaat vannacht af en toe even bij hem kijken.

Morgen om 09:30 mag ik weer bellen en dan hoop ik op beter nieuws. Mocht hij nog niet naar huis mogen mogen we in ieder geval eventjes bij hem langst.

Maak me nog wel ontzettend veel zorgen maar dat is natuurlijk normaal. De DA vertelde me dit ook nog nooit meegemaakt te hebben. Het is gewoon gek dit.

Maarja als we allemaal duimen voor hem en een kaarsje branden dan moet het toch wel weer goed met hem komen.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:52:36 #167
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112499978
Pff, wel goed dat ie weer wat bij is ieg. En gelukkig dat ze het wisten van het oog, je weet maar nooit he.
Ik zat de hele tijd te refreshen of er nieuws was, ik duim zeker voor jullie vannacht ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112499982
Ik duim heeeeeel hard voor een goeie nacht think-pink :* Ik hoop dat hij kleine stapjes vooruit blijft doen.
En wat een eng idee, dat als hij die spuit van 35kg had gekregen...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:54:53 #169
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_112500112
Toch een klein beetje positief nieuws dus, gelukkig..
Ik duim ook mee voor vannacht, sterkte :*
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_112500383
Inderdaad F5, F5, F5, F5!!!

Hij reageert dus wel weer wat op zn omgeving. Goed om dat te lezen! Hopelijk gaat het vannacht ook goed met em! En issie morgen al weer meer de oude!

Zet em op Loebes!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:02:07 #171
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112500576
Ja heb gewoon alles gemeld. Ik heb ondertussen ook een theorie bedacht.

Hij had een dik oog en last van zijn kaak. Stel dat hij te lomp gespeeld heeft met een andere hond en iets van een hersenschudding heeft ofzo. En dan samen met die narcose?

Ik weet het niet hoor. Maar oh god ik hoop dat het goed komt met m'n hond. Het blijft maar door m'n hoofd malen van m'n ventje m'n ventje..
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:27:44 #172
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112502157
En even zodat we weten waarvoor we duimen

I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:32:16 #173
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112502416
Wow wow.. heb even alles terug gelezen. Veel te zware roes dus, als ik het goed snap? Jemig wat naar, ik duim voor je Loebes!
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:34:30 #174
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112502512
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wow wow.. heb even alles terug gelezen. Veel te zware roes dus, als ik het goed snap? Jemig wat naar, ik duim voor je Loebes!
Nee niet te zwaar roes voor een hond van 20 KG hij weegt 35 KG
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:35:40 #175
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112502554
Hmm, wel vreemd, hoe is het nu, op dit moment?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:37:46 #176
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112502676
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hmm, wel vreemd, hoe is het nu, op dit moment?
Alles wat ik weet heb ik net in een bericht gezet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112502685
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En even zodat we weten waarvoor we duimen

[ afbeelding ]
Ja, je blije ei O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:43:49 #178
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_112502991
Oh damn ik ben echt aan het breken hier. Nu ook post ene vriend van me een foto op FB met dat hij een kaarsje voor Loebes aan het branden is.. echt.. het is zo lief hoe iedereen meeleeft enzo. thanx allemaal
I solemnly swear i'm up to no good
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 juni 2012 @ 23:56:59 #179
163650 Greys
pi_112503648
Ik duim heel hard voor Loebes :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 00:09:38 #180
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112504202
Uiteraard leven wij ook met je mee, maar vanavond zulk leuke foto's gemaakt dat ik ze er toch even bij zet:





Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 00:35:05 #181
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112505092
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 6 juni 2012 @ 01:16:00 #182
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112505948
Haha sega ! :@
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2012 @ 02:57:50 #183
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_112507229
Heel veel sterkte! Ik hoop zo dat Loebes opknapt, branden hier ook een kaarsje voor hem. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_112508167
Mooie foto's van Sega <3

Vannacht niks gehoord van de DA dat is goed toch?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112508737
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 07:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:


Vannacht niks gehoord van de DA dat is goed toch?
Ik hoop het heel erg, ik zou ook denken van wel. :) Ga je om half tien bellen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:17:45 #186
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112509264
Ja, als je om half 10 mag bellen is dat goed. Ik hoop zo dat je hem dalijk mag gaan halen ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:03:13 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112510221
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef JerryLee het volgende:

[..]

[Schot voor de boeg ]

1.ontsteking >immuunsysteem aangetast
2.injectie met ? ketamine (waarom al een halve dosering als hij 35 kg weegt ,en hij krijgt voor 20?
3.Het lukt hem niet om de narcosevloeistof uit zijn lichaam te krijgen (nieren )
4.reden zie 1

Hangt hij aan de monitor,houden ze hem warm?
Precies wat ik dacht. Dus ook de reden waarom ik NOOIT meer mijn hond onder narcose laat gaan met ketamine. Zelf die troep in het zhuis gehad als pijnbestrijden, de tering :{

Heel veel sterkte TP :*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:04:23 #188
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112510251
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:08 schreef JerryLee het volgende:
Baloe 2009 : castratie hond. Aankomen? >ketamine blijft 3 dagen in het bloed .
Ketamine is echt echt echt kutspul.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_112511065
Mensen ik ben zoooooo enorm blij opgelucht alles eigenlijk. Loebesje is nu thuis en ligt te slapen op een van zijn plekjes op de bank. Helemaal zichzelf is hij nog niet maar dat zal nog even duren. Maar hij is nog bij ons en dat is alles wat telt.

Iedereen die heeft geduimd en alles dankjewel. Die hond krijgt dat spul nooit meer want was hem er gewoon bijna kwijt door geweest. Kan wel janken van blijdschap nu. Dus dat ga ik nu ook gewoon even lekker doen. Het middel was propofol ofzoiets met nog iets. Voor wie dat wil weten :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112511120
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mensen ik ben zoooooo enorm blij opgelucht alles eigenlijk. Loebesje is nu thuis en ligt te slapen op een van zijn plekjes op de bank. Helemaal zichzelf is hij nog niet maar dat zal nog even duren. Maar hij is nog bij ons en dat is alles wat telt.

Iedereen die heeft geduimd en alles dankjewel. Die hond krijgt dat spul nooit meer want was hem er gewoon bijna kwijt door geweest. Kan wel janken van blijdschap nu. Dus dat ga ik nu ook gewoon even lekker doen.
Oh wat een opluchting _O_ , jee ik ben zelfs opgelucht vanaf de zijlijn, laat staan hoe het voor jou moet zijn. Wat fijn O+ ;( O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:34:58 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112511168
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mensen ik ben zoooooo enorm blij opgelucht alles eigenlijk. Loebesje is nu thuis en ligt te slapen op een van zijn plekjes op de bank. Helemaal zichzelf is hij nog niet maar dat zal nog even duren. Maar hij is nog bij ons en dat is alles wat telt.

Iedereen die heeft geduimd en alles dankjewel. Die hond krijgt dat spul nooit meer want was hem er gewoon bijna kwijt door geweest. Kan wel janken van blijdschap nu. Dus dat ga ik nu ook gewoon even lekker doen. Het middel was propofol ofzoiets met nog iets. Voor wie dat wil weten :)
Propofol met wat?

Propofol is in principe snel uit je lichaam. Stukken veiliger dan ketamine overigens.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:36:55 #192
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112511243
Pfffffff, gelukkig maar. Ik moet zeggen, ik vond het al raar hoor, dat een hond onder narcose moet om in zijn bek te kijken. Ik ben echt echt echt echt blij dat ie thuis is nu *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112511366
Propofol schijnt een van de veiligste manieren van zoiets te zijn. Wat er bij zat weet ik niet meer. Het was nogal hectisch in mijn hoofd.

De reden dat hij onder narcose ging was omdat er anders echt niet in zijn bek gekeken kon worden. Teveel pijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:44:23 #194
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112511485
Gas is de veiligste manier voor zover ik weet.
Aan zijn bekkie kan niks gedaan worden verder?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112511489
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

De reden dat hij onder narcose ging was omdat er anders echt niet in zijn bek gekeken kon worden. Teveel pijn.
Ja klinkt logisch ook. Mijn druktemaker zou zonder pijn misschien al niet eens haar bek (goed) willen laten zien.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:46:15 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112511556
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Propofol schijnt een van de veiligste manieren van zoiets te zijn. Wat er bij zat weet ik niet meer. Het was nogal hectisch in mijn hoofd.

De reden dat hij onder narcose ging was omdat er anders echt niet in zijn bek gekeken kon worden. Teveel pijn.
Ja, propofol is ook in principe redelijk veilig, mits goed toegediend. Ik krijg het altijd voor het zetten v/d ruggenprik, seconden of 80 ben je weer helemaal bij en heb je geen last van restverschijnselen (4ml is dat). Dus ik ben ook heel benieuwd wat er bij zat bij Loebes. Jammer dat je het niet meer weet.

Wel erg fijn dat hij thuis is :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 10:57:32 #197
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112511939
Goed te horen dat Loebes weer thuis is ^O^
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112511971
Loebesje heeft de spieren in zijn kaak verrekt en heb daar pijnstillers voor. Mag nu alleen maar van dat blikvoer. Dus daar ga ik zo een paar kilo van halen.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 11:02:46 #199
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112512097
Kun je beter van die plakken vlees geven (is een soort gehakt, kauwen niet nodig) want blikvoer is echt rommel. Bij de dierenwinkel hebben ze het wel, van Duck of Farm Food bijvoorbeeld. Ontdooien en voeren. Werkt ook goed bij diaree hebben wij gisteren gemerkt, want Sega is weer de oude (en het stinkt hier niet meer :P)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112512102
Dat filmpje van Sega met de bijbehorende muziekjes :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:03:21 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112512117
Duck voer ik ook, dat kunnen ze idd zonder kauwen eten ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 11:03:44 #202
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112512131
quote:
17s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Dat filmpje van Sega met de bijbehorende muziekjes :D
Dit was de 2e keer dat ze dit 'spelletje' deed. Het gaat nog niet helemaal zoals het hoort, maar er is ook geen lol aan, beestje is veel te slim :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112512195
Thanx voor de tip
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112512326
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Duck voer ik ook, dat kunnen ze idd zonder kauwen eten ^O^
^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112513017
Wat fijn dat Loebes weer thuis is! *O* Ik zou de DA vragen om een hele grote aantekening in zijn dossier te zetten en te zorgen dat dit nooit meer kan gebeuren als hij nog eens verdoving nodig heeft. Gelukkig is het verder goed gekomen, hopelijk is hij snel weer zichzelf en voelt zijn kaak snel beter :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_112513438
Staat in zijn dossier idd. Ze zijn daar zelf ook echt heel erg geschrokken. En ik reken ze daar ook niks aan. Hij is echt kei moe . Als ik zo de laptop kan pikken post ik even een foto
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:05:43 #207
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112516677
Fijn dat hij weer thuis is! Kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent :) Goed dat ze die aantekening ook maken trouwens, nu hopen dat die pijnstillers hun werk doen en dat Loebes snel weer de oude is!

edit; nvm.

[ Bericht 56% gewijzigd door Mauskoekwaus op 06-06-2012 13:19:36 ]
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112517394
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fijn dat hij weer thuis is! Kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent :) Goed dat ze die aantekening ook maken trouwens, nu hopen dat die pijnstillers hun werk doen en dat Loebes snel weer de oude is!

Hier zijn we nog steeds aan het klungelen. Het leek zo goed te gaan, tot we maandag een bultje op zijn neus ontdekten. Gisteren hadden we puppybegeleiding en hebben we er ff naar laten kijken en die zeiden dat het een ontstoken kliertje was, geen reden tot zorgen in ieder geval.
Word ik vanmorgen wakker en ga ik Koda uitlaten, zie ik dat hij een beetje scheel kijkt, dus ik denk wat krijgen we nou? En ja hoor, de bult is inmiddels zo groot dat hij er met moeite langs heen kan kijken.. zal zo ff een foto maken en plaatsen.

Ik snap nog steeds niet waarom Koda en ik altijd zoveel pech hebben, ben eigenlijk gewoon moedeloos aan het worden. Ik zie het allemaal niet echt meer zitten.. :')
Pff, je hebt ook inderdaad wel onevenredig veel pech met Koda hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je daar moedeloos van wordt, en het kost natuurlijk ook elke keer een klein fortuin aan DA kosten. Dieren kosten nou eenmaal geld, maar zo vaak bij de DA zitten is niet helemaal normaal. Onze drie honden (8 jaar, 3 jaar en 5 mnd) zijn bij elkaar nog niet zo vaak naar de DA geweest als jullie met Koda in het eerste jaar.

De enige tip die ik je kan geven *stapt op stokpaardje* is om bij een eventuele volgende hond er altijd een te kopen van een goede fokker met veel kennis van zaken, die aangesloten is bij de rasvereniging. Uiteraard heb je daar nu niets meer aan, maar ik denk dat het jou een boel stress en onzekerheid had kunnen schelen. Alleen al het feit dat je met de fokker kan mailen over alle kleine dingetjes en vragen die je hebt en dat je goed advies terug krijgt scheelt al. Daarnaast is zo'n pup zeker weten volledig ingeënt, ontvlooit en ontwormd en zijn de ouderdieren op erfelijke ziektes getest. Dan kun je nog steeds pech hebben maar in mijn ervaring is die kans een stuk kleiner *stapt af*.

Ik hoop in ieder geval dat dit bultje snel verholpen is en dat jullie gauw in rustiger vaarwater zitten met Koda en gewoon lekker van hem kunnen genieten :)

edit: sorry zie nu dat je je post ge-edit hebt, wil je dat ik de mijne weg haal..?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:27:16 #209
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112517615
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:22 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Pff, je hebt ook inderdaad wel onevenredig veel pech met Koda hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je daar moedeloos van wordt, en het kost natuurlijk ook elke keer een klein fortuin aan DA kosten. Dieren kosten nou eenmaal geld, maar zo vaak bij de DA zitten is niet helemaal normaal. Onze drie honden (8 jaar, 3 jaar en 5 mnd) zijn bij elkaar nog niet zo vaak naar de DA geweest als jullie met Koda in het eerste jaar.

De enige tip die ik je kan geven *stapt op stokpaardje* is om bij een eventuele volgende hond er altijd een te kopen van een goede fokker met veel kennis van zaken, die aangesloten is bij de rasvereniging. Uiteraard heb je daar nu niets meer aan, maar ik denk dat het jou een boel stress en onzekerheid had kunnen schelen. Alleen al het feit dat je met de fokker kan mailen over alle kleine dingetjes en vragen die je hebt en dat je goed advies terug krijgt scheelt al. Daarnaast is zo'n pup zeker weten volledig ingeënt, ontvlooit en ontwormd en zijn de ouderdieren op erfelijke ziektes getest. Dan kun je nog steeds pech hebben maar in mijn ervaring is die kans een stuk kleiner *stapt af*.

Ik hoop in ieder geval dat dit bultje snel verholpen is en dat jullie gauw in rustiger vaarwater zitten met Koda en gewoon lekker van hem kunnen genieten :)

edit: sorry zie nu dat je je post ge-edit hebt, wil je dat ik de mijne weg haal..?
Nee hoeft niet, ik realiseer me alleen dat ik best veel klaag in dit topic :')
Ik denk niet dat dit een probleem is van een kruising of een rashond, dit is gewoon de vreselijk grote pech die ik altijd al heb gehad. Het is net alsof mij, en mijn ouders en zusje evengoed, helemaal NIKS gegund wordt. Maar goed, ik wil niet te veel klagen. Ik laat vanmiddag wel horen hoe het gegaan is.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112517799
@ think-pink:

Gelukkig maar! Hij zal wel dolblij zijn geweest toen hij je weer zag! Pfff wat zit ongeluk soms toch in een klein hoekje....
pi_112517980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:

Het is net alsof mij, en mijn ouders en zusje evengoed, helemaal NIKS gegund wordt.
Heeft daar niks mee te maken. Het gaat om een dier en dus leven... en met leven is het net als mensen, de een mankeert veel, de ander weinig :) Ik snap dat je baalt, maar die logica gaat niet echt op ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112518168
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nee hoeft niet, ik realiseer me alleen dat ik best veel klaag in dit topic :')
Ik denk niet dat dit een probleem is van een kruising of een rashond, dit is gewoon de vreselijk grote pech die ik altijd al heb gehad. Het is net alsof mij, en mijn ouders en zusje evengoed, helemaal NIKS gegund wordt. Maar goed, ik wil niet te veel klagen. Ik laat vanmiddag wel horen hoe het gegaan is.
Je mag best een beetje klagen hoor, het is ook gewoon wel behoorlijk kut. Zolang je maar niet vergeet te genieten van de fijne dingen in het leven. Want als ik jouw posts lees brengt Koda jullie (ondanks de zorgen) toch ook wel veel fijns gelukkig :)

Verder denk ik dat je met een goed gefokte hond ook wel pech had kunnen hebben, maar ik denk dat de beleving anders is als je iemand hebt (zoals een betrokken fokker met verstand van zaken) om je zorgen mee te delen. Die zou je misschien soms tips hebben kunnen geven waardoor een bezoekje aan de DA die keer overgeslagen kon worden. En het lijkt oneerlijk, maar een aantal dingen houden misschien wel met elkaar verband. Zijn diarree en niet goed groeien in het begin bleek door een verkeerde ontworming te komen (was waarschijnlijk niet gebeurd bij een goede fokker) daarna weer diarree na antibiotica omdat de darmen toch al wat van slag waren, dat heeft allemaal weer effect op de weerstand waardoor hij makkelijker een nieuw infectietje oppikt... etc. Gewoon stomme pech dus wat op elkaar volgt.

edit: maar misschien wil ik het ook wel graag zo interpreteren omdat ik een goede fokker zo belangrijk vind. Feit is (helaas) dat je ook met de best gefokte pup dikke pech kan hebben. Noes (Leonberger van Belana) had ondanks haar goede start toch ook heel erg veel pech en is uiteindelijk zelfs overleden ;(
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:43:31 #213
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112518300
Maar Koda mankeert toch niet altijd ook daadwerkelijk iets of wel?
:@
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112520865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nee hoeft niet, ik realiseer me alleen dat ik best veel klaag in dit topic :')
Ik denk niet dat dit een probleem is van een kruising of een rashond, dit is gewoon de vreselijk grote pech die ik altijd al heb gehad. Het is net alsof mij, en mijn ouders en zusje evengoed, helemaal NIKS gegund wordt. Maar goed, ik wil niet te veel klagen. Ik laat vanmiddag wel horen hoe het gegaan is.
Ik weet natuurlijk niet waar je allemaal pech bij gehad hebt.
Misschien sta je teveel stil bij dingen die fout gaan. Er zullen toch ongetwijfeld ook wel dingen zijn waar je wel geluk mee hebt? Ook al zijn het dingen waar je niet elke keer veel bij stil zult staan. Een leuk weekend efteling of zo :-)

Als je stil moet staan bij alles wat gebeurd is. Misschien kun je dan minder genieten van dingen die wel positief zijn, en die zullen er heus wel zijn. Koda is toch ook een superlieve hond? En hij ziet er prachtig uit! Hij is toch ook bij jullie terecht gekomen?

Elke hond heeft wel eens wat, ook omdat ze niet nadenken wat ze doen :p Eergisteren had Lobbes iets enorm vatsigs opgegeten wat onder de mieren zat, geen idee wat. Toen ik z'n bek openmaakte slikte meneer het door. Als ie toen ziek was geworden had ik ook weer met em bij de DA gestaan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:05:18 #215
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_112522039
Fijn om te horen dat Loebes weer wat vooruit gaat! Had het er gister met mijn moeder nog over en zelfs zij schrok er enigzins van!

Onze kleine meid wordt echt zo snel groot. :o Van de week weer eens wat foto's maken! En het valt ook heel erg op dat ze nu in die rangorde fase is aangekomen (die 12 tot 16 weken periode)!

Ze kan soms ineens zo'n vreselijke bui krijgen! :D Dan gaat ze expres stout doen (bv. aan de bank bekleding knagen en je aankijken daarbij. Kijken hoe je reageert!). En als je haar daar dan op "bestraft" met de welbekende foei ensow, dan gaat ze juist extra blaffen en het vrolijk nog eens doen! En nog eens, en nog eens. Kijken of je hetzelfde reageert. :D Of ze gaat flink blaffen, laat haar tanden zien en wilt dan echt expres naar je happen / bijten. :{ (Een aantal sokken hebben al een flink gat in de stof hierdoor bijvoorbeeld!)

We proberen haar dan af te leiden met haar eigen speeltjes, maar soms moeten we haar wel gewoon een paar keer flink in de nekvel grijpen of even tegen de grond drukken om haar weer enigzins terug te krijgen uit die bui. Wel erg vermoeiend. Soms wil je haar ook echt een klap verkopen als ze je weer flink te pakken heeft. :@ Zeker als ze je in zo'n bui namelijk, als ze er te ver in doorgaat, dan tot bloedens toe (vanwege die puppy tandjes) kan toetakelen.

En dan heb je daarnaast het grotendeel van de dag dat ze gewoon een normale, lieve, vrolijke puppy is! :D
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:18:24 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112522620
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Heeft daar niks mee te maken. Het gaat om een dier en dus leven... en met leven is het net als mensen, de een mankeert veel, de ander weinig :) Ik snap dat je baalt, maar die logica gaat niet echt op ;)
Dat. Plus shit happens.

Je kan erover klagen, schiet je geen moer mee op.

Mijn beer is weer redelijk de oude na een onwijze ontstoken anus (anaalklieren, again.). Zijn kont stinkt nog wel, maar is niet meer zo rood. Maandag ter controle terug.


Voor mij? :o


_O- ik moest zo lachen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_112522803
Boeboe met een hoofdkapje O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:23:46 #218
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112522822
_O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:43:42 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112523690
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
Boeboe met een hoofdkapje O+
Moslim Boe :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:46:36 #220
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112523832
Blup Holland Blup :')

w/
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:49:48 #221
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112523961
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Blup Holland Blup :')
[ afbeelding ]
w/
:D ! Ik zal strax ff een picca maken van Baloe en zijn oranje shirt :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:51:32 #222
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112524044
Ik heb er nog wel een van Boe en zn kroon _O-

Hoerige dierenbeul dat je dr bent _O- _O- _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112524617
Fijn dat het met Baloe beter gaat en Maus, soms is het helemaal niet erg om soms een dag iets aan te zien. Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon naar de DA gaan.

Ik ga nu ff geen fratsen uithalen met Loebesman (wat oranje dingen aan hem hangen.. komt nog wel..) maar we hebben net een klein stukje gewandeld en daarvoor lag hij me heerlijk zo aan te kijken.

I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:05:16 #224
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112524672
Loebes O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112525528
Goed om Loebes zo weer te zien!
Mooie woef!
pi_112525639
@ oh oh .
Situatie is sinds 1 maand wat beter geworden .
Alles is om gezet in een lening gelukkig
Alleen de belasting is nog dwars 6 formulieren ingevuld voor 1 rekeningnummer te veranderen ,Hier ben ik al sind 18 april mee bezig en nog mijn tgoeslagen niet .
En kan zo even niks betalen alleen huur lenining en verzekering.
Ook van de scooter af er was van alles gereserveerd en hiervan ivm lichaamlijke klachten en me zoon een 45 km autootje gekocht.
Nu kan ik weer normaal zonder pijn wegkomen en me zoon dik 25 km verderop op halen

Ontopic
Zondag telefoontje gehad .
En besloten de moederhond ook op te halen.
De bazin kwam er achter dat de man waar ze een kamer van huurde ,de hond trapte en mishandelde.
En we konden dit niet aanzien dus na uur overleg wat te doen],besloten haar te halen.
Hele dag daar blijven was geen optie want het gebeurde ook stiekem.
Aangekomen zagen we een angstig hondje en kwamen we er achter dat ze de linkerkant gekneust had.
Nu is ze hier en gaat het de goede kant op.
Werkkleding en vreemden heeft ze het nog niet zo op.
Maar ze stoeit alweer enz.

  woensdag 6 juni 2012 @ 16:25:39 #227
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_112525660
Hoi Boeboe :W

Groetjes,
Fashima w/


EK '08
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:27:04 #228
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112525727
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef Nonneke het volgende:
Hoi Boeboe :W

Groetjes,
Fashima w/

[ afbeelding ]
EK '08
Hee die bandana ken ik :D O+
( heb jij al post gehad ??? O-) )

AH, leuk hondje die moederhond ook, maar ik vind het allemaal maar vaag weer, sorry.
Wat als die moederhond nu iets gebroken heeft en je moet ermee naar de da?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:32:32 #229
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_112525976
Even snel terug gelezen, jeetje Thinkk-Pinkk wat zullen jullie geschrokken zijn :o

Hier was vandaag verlate verjaardagspost O+


Pim vond t klote weer, dus die lag boven te mokken in zn bed :') Heb t met Sylver uitgepakt ^O^

Voor ons ?


Omnomnom ! :9


Als die stinkkat komt kijken ga ik vast op mn plek liggen :{w


Chocola ! :o omnom !


Pim kon het toch nog even opbrengen om te komen kijken toen ik riep of ie een koekje wou :')


Dank tante oh-oh *; :*
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:33:42 #230
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112526026
:D En duizendmaalsorry dat het zo laat was :@
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:34:21 #231
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112526062
Die chocoladedingen zijn mijnessen echt dol op, en die andere dingen, daar wordt zelfs Chico wakker van, dat is iets nieuws, ik hoop dat ze het lekker vinden :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:37:07 #232
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_112526190
ze vielen erg in de smaak, alle 3 waren ze zo op :D
De sticks hebben ze ook vast geproeft en ook die zijn zwaar goedgekeurd O+
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:40:52 #233
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112526371
Tis echt jammer dat die sticks zo dun zijn, die van mij zijn daar echt helemaal leip van, en die zijn zo fakking kieskeurig... kreeg net allemaal snackjes van een vriendin, zelfs Sjon nam wat aan en spuugde het heel beledigd weer uit, genant gewoon _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2012 @ 16:48:52 #234
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_112526717
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mensen ik ben zoooooo enorm blij opgelucht alles eigenlijk. Loebesje is nu thuis en ligt te slapen op een van zijn plekjes op de bank. Helemaal zichzelf is hij nog niet maar dat zal nog even duren. Maar hij is nog bij ons en dat is alles wat telt.

Iedereen die heeft geduimd en alles dankjewel. Die hond krijgt dat spul nooit meer want was hem er gewoon bijna kwijt door geweest. Kan wel janken van blijdschap nu. Dus dat ga ik nu ook gewoon even lekker doen. Het middel was propofol ofzoiets met nog iets. Voor wie dat wil weten :)
Gelukkig, wat een goed nieuws. ^O^
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:50:25 #235
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_112526792
oja het kan ze normaal niet bedorven of rot genoeg zijn, maar als iemand ze dan eens een koekje wil geven word het uitgetuft en krijg je een blik van "wil je me nou vergiftigen ofzo ?" :')
Maar zelfs Pim pakte het aan zonder aandringen dat hij het écht wel zou lusten, dus ze zijn gewoon echt lekker :P
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:50:55 #236
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112526816
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:50 schreef Nonneke het volgende:
oja het kan ze normaal niet bedorven of rot genoeg zijn, maar als iemand ze dan eens een koekje wil geven word het uitgetuft en krijg je een blik van "wil je me nou vergiftigen ofzo ?" :')
Maar zelfs Pim pakte het aan zonder aandringen dat hij het écht wel zou lusten, dus ze zijn gewoon echt lekker :P
_O- Ze mogen het 'voor fijnproevers"etiket _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2012 @ 16:56:52 #237
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_112527080
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Fijn dat het met Baloe beter gaat en Maus, soms is het helemaal niet erg om soms een dag iets aan te zien. Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon naar de DA gaan.

Ik ga nu ff geen fratsen uithalen met Loebesman (wat oranje dingen aan hem hangen.. komt nog wel..) maar we hebben net een klein stukje gewandeld en daarvoor lag hij me heerlijk zo aan te kijken.

[ afbeelding ]
Oh, dat lieve koppie! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_112527265
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Fijn dat het met Baloe beter gaat en Maus, soms is het helemaal niet erg om soms een dag iets aan te zien. Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon naar de DA gaan.

Ik ga nu ff geen fratsen uithalen met Loebesman (wat oranje dingen aan hem hangen.. komt nog wel..) maar we hebben net een klein stukje gewandeld en daarvoor lag hij me heerlijk zo aan te kijken.

[ afbeelding ]
O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112527273
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er nog wel een van Boe en zn kroon _O-
[ afbeelding ]
Hoerige dierenbeul dat je dr bent _O- _O- _O-
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:33:55 #240
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112528681
Zoooo, wekelijkse bezoekje DA ook weer gehad :')
Heftige allergische reactie op iets was de oorzaak van zijn bult, en het bijbehorende snot is een ontsteking in de slijmvlies in de neus. Weer wat druppeltjes mee naar huis gekregen en klaar is Koda. Ik maak me echt veel te snel en veel te vaak zorgen, volgende week lekker beginnen aan de jonge honden cursus, genieten ! :)
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Blup Holland Blup :')
[ afbeelding ]
w/
Haha ''blup'', lekker weertje! :P
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Fijn dat het met Baloe beter gaat en Maus, soms is het helemaal niet erg om soms een dag iets aan te zien. Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon naar de DA gaan.

Ik ga nu ff geen fratsen uithalen met Loebesman (wat oranje dingen aan hem hangen.. komt nog wel..) maar we hebben net een klein stukje gewandeld en daarvoor lag hij me heerlijk zo aan te kijken.

[ afbeelding ]
Wat ligt die er lief bij :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112528804
@ oh oh
niks gebroken gaat al wat beter met der ze is al even gecheckt door da en zijn goede afspraken gemaakt.
eventueele dierenarts kosten in de toekomst geen probleem mag in termijnen altyd
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:47:02 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112529138
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er nog wel een van Boe en zn kroon _O-
[ afbeelding ]
Hoerige dierenbeul dat je dr bent _O- _O- _O-
Ooh jah :D :'( :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:32:53 #243
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112530777
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef Nonneke het volgende:
Hoi Boeboe :W

Groetjes,
Fashima w/

[ afbeelding ]
EK '08


Hoi Fashima!!! :W

grgr,

BoeBoe.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_112531301
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoi Fashima!!! :W

grgr,

BoeBoe.
Is dat een gewoon t-shirt? Wil ik ook voor Loebes!
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:17:38 #245
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112532680
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is dat een gewoon t-shirt? Wil ik ook voor Loebes!
Dat is mijn EK/WK t-shirt _O- Zoeen strakke. Past de beer perfect. Oke, bietje groot nog :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:18:07 #246
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112532698
Op zijn rug staat ook de nummer 10 :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2012 @ 19:47:44 #247
7074 moussy
kuttekop
pi_112534366
Ja hullooo!



Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_112534490
Whehe Oranje doggies united :D w/

Donna O+ En Yousje O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2012 @ 19:51:12 #249
7074 moussy
kuttekop
pi_112534584
Donna vond het niet zo heel erg fijn, zo'n shirt aan :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_112534726
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:51 schreef moussy het volgende:
Donna vond het niet zo heel erg fijn, zo'n shirt aan :')
Donna heeft al een pak met haar natuurlijk. :D Hij staat wel meesterlijk, vanaf de nek die dikke zwarte haren O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2012 @ 19:58:35 #251
7074 moussy
kuttekop
pi_112535032
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Donna heeft al een pak met haar natuurlijk. :D Hij staat wel meesterlijk, vanaf de nek die dikke zwarte haren O+
de wolf uit roodkapje riepen we al :D

Zo is ze wel leuk O+

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_112535095
Smile :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112538713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat is mijn EK/WK t-shirt _O- Zoeen strakke. Past de beer perfect. Oke, bietje groot nog :')
Ga ik ook halen voor die blije gup van mij
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:33:23 #254
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112540337
Ik ga morgen ff die M&M's kopen, krijg je zo'n brullie bij, ook zo'n mooi ding voor je hond :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112540456
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga morgen ff die M&M's kopen, krijg je zo'n brullie bij, ook zo'n mooi ding voor je hond :P
[ afbeelding ]
Wat een ellende! :') :D
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:35:42 #256
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112540485
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ga ik ook halen voor die blije gup van mij
Tis echt een dames shirt. Geen wijde herenzooi shirt. Staat geniaal al zeg ik het zelf :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:37:41 #257
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112540607
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Wat een ellende! :') :D
Haha en mijn moeder zei nog zo ''we gaan de hond niet kleden in EK sfeer!'', en nu vroeg ze of Koda de brullie mocht tijdens het wandelen :@
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112540683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga morgen ff die M&M's kopen, krijg je zo'n brullie bij, ook zo'n mooi ding voor je hond :P
[ afbeelding ]
Wil ik ook! Zit dat ding bij de m&m's?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112540720
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Tis echt een dames shirt. Geen wijde herenzooi shirt. Staat geniaal al zeg ik het zelf :D
Welke maat zou een labrador hebben?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:40:17 #260
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112540774
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Welke maat zou een labrador hebben?
L / XL lijkt me? :P En die brullies zijn best gaaf he? :D Elke supermarkt heeft ze volgens mij wel, de AH, PLUS en C1000 sowieso.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112540895
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

L / XL lijkt me? :P En die brullies zijn best gaaf he? :D Elke supermarkt heeft ze volgens mij wel, de AH, PLUS en C1000 sowieso.
Ik denk dat ik van de week spontaan zin heb in m&m's liggen die er bij of krijg je ze aan de kassa?

Ik pas binnenkort wel ff een shirt van mij als die te klein is of te groot weten we genoeg
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:44:22 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_112541052
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Welke maat zou een labrador hebben?
Hoe zwaar is loebes? issie erg breed? Dit is een L shirt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_112541441
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Haha en mijn moeder zei nog zo ''we gaan de hond niet kleden in EK sfeer!'', en nu vroeg ze of Koda de brullie mocht tijdens het wandelen :@
Oh jawel! Als je het doet moet je het ook goed doen! :D

Buuuuuh ik mis mijn hond, op kamers wonen heeft ook zijn nadelen. Moet nog een weekje wachten tot we weer samen kunnen chillaxen. -O-

  woensdag 6 juni 2012 @ 21:50:56 #264
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112541551
Haha ligt er aan hoe warm het is, met die brullie op zijn kop zal die het wel warm hebben. Zodra ik hem heb morgen maak ik wel ff een foto :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:51:41 #265
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112541616
Whehehe die brullie is dik awesome!
Als we weer de finale spelen spuit ik Billy weer oranje :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112541756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoe zwaar is loebes? issie erg breed? Dit is een L shirt.
Loebesje is 35 KG maar dat is vooral spier hij is vrij smal
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112541938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga morgen ff die M&M's kopen, krijg je zo'n brullie bij, ook zo'n mooi ding voor je hond :P
[ afbeelding ]
Wow, dat ding is echt gaaf :D En ik denk meteen 'waarom herken ik Koda niet meer' ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112542504
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wow, dat ding is echt gaaf :D En ik denk meteen 'waarom herken ik Koda niet meer' ;)
Hij kijkt er ook zo gelukkig bij ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juni 2012 @ 22:11:22 #269
163650 Greys
pi_112543004
Bwehehehe, die brullies :D
Ik denk alleen dat Biet er hysterisch van zou worden :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_112543079
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe, die brullies :D
Ik denk alleen dat Biet er hysterisch van zou worden :')
Gewoon proberen
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:17:44 #271
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112543462
Boor vindt het vast wel tof Greys :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:20:10 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112543630
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2012 @ 22:29:28 #273
7074 moussy
kuttekop
pi_112544357
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe, die brullies :D
Ik denk alleen dat Biet er hysterisch van zou worden :')
Yous wil hem eigenlijk opeten .. :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_112544672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef moussy het volgende:

[..]

Yous wil hem eigenlijk opeten .. :')
_O- furrrr-attack _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juni 2012 @ 22:38:23 #275
163650 Greys
pi_112545158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef moussy het volgende:

[..]

Yous wil hem eigenlijk opeten .. :')
Ik denk dat Biet hetzelfde plan zou hebben :D
Afschudden en dan bruut killen :')

En dat je dan twee dagen later nog steeds óveral oranje pluis vindt...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juni 2012 @ 22:39:20 #276
163650 Greys
pi_112545230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Boor vindt het vast wel tof Greys :D
Owja :D Die was ook goed met papieren feesthoedjes, dan moet dit ook lukken :+

quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die blijft goed ja :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:43:52 #277
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112545595
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wow, dat ding is echt gaaf :D En ik denk meteen 'waarom herken ik Koda niet meer' ;)
Dat is Koda niet, misschien daarom? :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112547331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dat is Koda niet, misschien daarom? :D
Ja daarom dus :D Ik heb echt 2 keer gekeken of het oranje haar hem gewoon wat minder herkenbaar had gemaakt, maar tis hem heul niet ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_112548625
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dat is Koda niet, misschien daarom? :D
Haha zag die foto en dacht: " zo zo die Koda ziet er nu weer totaal anders uit". Ik herinnerde me hem een aantal tinten minder donker. En sowieso iets ander kopje, wat slanker ofzo.

Misschien ga ik er morgen één halen voor Lobbes even denken nog.. want die is bang voor veel dingen die hij raar vindt. En als meneer het toch al van z'n hoofd af wil hebben dan gaat het ook niet werken... Lady past het niet die is te klein...
  woensdag 6 juni 2012 @ 23:29:43 #280
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112549044
Je kan hem altijd zelf nog op :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112550153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:23 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Haha zag die foto en dacht: " zo zo die Koda ziet er nu weer totaal anders uit". Ik herinnerde me hem een aantal tinten minder donker. En sowieso iets ander kopje, wat slanker ofzo.

Misschien ga ik er morgen één halen voor Lobbes even denken nog.. want die is bang voor veel dingen die hij raar vindt. En als meneer het toch al van z'n hoofd af wil hebben dan gaat het ook niet werken... Lady past het niet die is te klein...
Eerst rustig kennis mee laten maken?
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2012 @ 00:35:06 #283
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_112552336
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:47 schreef moussy het volgende:
Ja hullooo!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh Yous....geweldig! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2012 @ 00:39:08 #284
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_112552472
Tashi's oranje naamshirt met nr. 11 is nog niet geleverd :@
Hoop dus dat er morgen een pakje komt van " Jules Hondenboutique" , met rugnummer en naam. :@
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_112560252
Leuke foto's weer!

Loebes lust wel weer wat



En Loebes op zijn charmantst als hij ligt te slapen (Let niet op mijn bank, een lichte stoffe bank is het stomste wat ik ooit heb kunnen doen met een hond)

I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:17:13 #286
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112560312
:D Die bank is anders wel Loebeshaarproof hoor ^O^
Gelukkig voelt ie zich weer beter *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_112560460
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
:D Die bank is anders wel Loebeshaarproof hoor ^O^
Gelukkig voelt ie zich weer beter *O*
Ja dat wel, maar niet Loebes oh ik heb net toch zooooo lekker in een smerige plas liggen rollen en nu sneak ik hem snel op de bank proef haha

Mag Loebes straks ook in de OP trouwens? vind dit toch zo'n mooie foto trouwens he.. zo kijkt hij altijd als hij blij is.. ^^

Met deze foto ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112563290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuke foto's weer!

Loebes lust wel weer wat

[ afbeelding ]

En Loebes op zijn charmantst als hij ligt te slapen (Let niet op mijn bank, een lichte stoffe bank is het stomste wat ik ooit heb kunnen doen met een hond)

[ afbeelding ]
Fijn dat Loebes zich weer wat beter voelt! Heeft hij al wat minder pijn aan z'n kaak? En die foto van z'n kop is echt heel leuk, het is echt een mooie hond vind ik O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_112564020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:36 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Fijn dat Loebes zich weer wat beter voelt! Heeft hij al wat minder pijn aan z'n kaak? En die foto van z'n kop is echt heel leuk, het is echt een mooie hond vind ik O+
Hij heeft pijnstillers. Hij mag niet meer op zijn kluiven knabbelen voorlopig niet meer met zijn zeer geliefde bal spelen en geen bomen meer om zeep helpen. En dat met zijn bal mag dubbelop niet omdat het weleens te intensief kan zijn voor hem de komende weken. Maar het is afwachten ik moet over een paar dagen stoppen met de pijnstiller geven om te kijken of het nog zeer doet. maar aan de manier hoe hij gaapt merk ik dat hij er nog last van heeft.

Ik vind hem zelf ook een mooie hond (Duh het is mijn eigen hond) maar het is een labrador maar dan toch met een iets fijner gebouwd koppie enzo. maar dat kan ook komen omdat ik bevooroordeeld ben natuurlijk. hihi :@ Hij ligt nu weer lekker langst m'n werk plek. dat heeft hij gisteren heel de dag niet gedaan :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_112571304
hahaha deze is zo grappig,

Net in de tuin gemaakt toen hij probeerde mijn gras op te vreten

I solemnly swear i'm up to no good
pi_112577078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
hahaha deze is zo grappig,

Net in de tuin gemaakt toen hij probeerde mijn gras op te vreten

[ afbeelding ]
Mooie foto!

Geen brullie voor Lobbes :( ze hadden er geen hier in de plaatselijke supermarkt... en van een v-dress zal hij helemaal niet blij worden lijkt me:P Misschien morgen eens in een andere supermarkt kijken.
pi_112578027
Bij de AH XL hier in eindhoven hebben ze ze nog :D

Want kijk :D



Is het niet de mooiste brullie hond die er is :D
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 19:02:46 #293
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112578102
Ik vind het zo zielig voor die honden ;(
Aan onze hond geen oranje :{w
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_112578344
Agh welnee het interesseert Loebes niks. En hij hoeft er ook niet heel de dag mee rond te lopen haha
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2012 @ 19:09:03 #295
7074 moussy
kuttekop
pi_112578348
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het zo zielig voor die honden ;(
Aan onze hond geen oranje :{w
wat is er zielig aan als ze het zelf zo laten zitten?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_112578475
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar niet Loebes oh ik heb net toch zooooo lekker in een smerige plas liggen rollen en nu sneak ik hem snel op de bank proef haha

Mag Loebes straks ook in de OP trouwens? vind dit toch zo'n mooie foto trouwens he.. zo kijkt hij altijd als hij blij is.. ^^

Met deze foto ofzo? [ afbeelding ]
Fijn dat hij zich al weer wat beter voelt O+ En voor de OP moet iemand even de wiki wijzigen... Even kijken wie dat normaal hier altijd doet :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:37:35 #297
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_112579539
:D Tof!
Hier hadden ze ze ook niet ;(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:42:09 #298
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112579754
Ik heb er ook 1 gekocht, nu die M&M's nog zien te bewaren tot zaterdag avond.. :@
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 19:43:09 #299
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_112579801
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb er ook 1 gekocht, nu die M&M's nog zien te bewaren tot zaterdag avond.. :@
Waarom tot dan?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:03:12 #300
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112580951
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:43 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Waarom tot dan?
Nederland - Denemarken :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112581029
En bij deze sluiten we daar ook me af.. :)
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')